Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 03-03-2007, 10:04
Canine 13
Canine 13 is offline
Hallo allemaal,

Ik heb een klein probleempje qua kleding. Ik ben namelijk een meisje dat het liefst stoere kleding draagt, en wijde broeken. Skater dus. Nu is het ook zo dat ik nogal brede heupen heb. En aangezien ik daardoor niet altijd even makkelijk een broek kan vinden die ik leuk vind en die goed zit, maarkt mijn moeder nog wel eens een broek voor me.

Het probleem is nu dat ze een broek voor me heeft gemaakt die absoluut niet wijd is, en aan de onderkant te kort. Waardoor het net lijkt of ik een broek draag waar ik uitgegroeit ben. Mijn moeder vind de broek helemaal leuk, maar ik niet.

Ik wil eigenlijk het liefste een wijde stoere spijkerbroek. Is er iemand die weet waar ik die kan kopen ook al heb je brede heupen? (ik woon in Utrecht) En hoe vertel ik mijn moeder dat ik deze broek absoluut niet leuk vind? Ik heb nooit van strakke broeken gehouden, maar mijn moeder begrijpt dat helaas niet.

Plz. help,
K9.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-03-2007, 10:06
flyaway
Avatar van flyaway
flyaway is offline
Waterlooplein misschien?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 10:18
Skilly
Avatar van Skilly
Skilly is offline
Gewoon zeggen dat je het niet leuk vind.
Je kan ook zeggen:
Ja ik vind hem leuk om in huis te dragen.

Zeg ik altijd tegen me oma
__________________
Als ik de mensen soms hoor zeggen: het leven is hard, vraag ik me altijd af: in vergelijking met wat ?
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 11:40
Verwijderd
Het is ook heel stoer om juist te rebelleren tegen je ouders!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 11:46
Verwijderd
Er is een winkel in Hilversum met skatekleding, vlakbij het station. Ben de naam vergeten. Iets met 't ......tje
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 12:07
Verwijderd
skaterkleding is niet stoer, skaterkleding is pussy!
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 13:01
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Mensen op dit forum hebben wat tegen mensen die anders willen zijn ofzo. Niet op letten, maakt het hier een stuk gzelliger.

Tegen je moeder gewoon zeggen dat je het heel lief vindt dat ze die broek heeft gemaakt en je van d'r houdt maar dat het niet jouw smaak is.
Zelf weet ik niet echt wijde-broeken-winkels in Utrecht. Bij piet snot verkopen ze bandshirts maar dat zoek je dus niet. Heb nooit gekeken of ze ook broeken verkopen daar.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 13:06
Poor twisted me
Avatar van Poor twisted me
Poor twisted me is offline
Vraag aan je moeder of ze jou wil leren samen met haar een broek voor jezelf te maken. Leer je dat ook nog, en kun je je eigen invloeden er helemaal op loslaten...
__________________
It's all fun and games, until someone looses an eye...than it's fun and games you can't see
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 13:27
Bongalientje
Avatar van Bongalientje
Bongalientje is offline
Citaat:
Poor twisted me schreef op 03-03-2007 @ 14:06 :
Vraag aan je moeder of ze jou wil leren samen met haar een broek voor jezelf te maken. Leer je dat ook nog, en kun je je eigen invloeden er helemaal op loslaten...
dat is een goede, !!! vertel je moeder dat je die broek niet zo leuk vindt, probeer hem, wel eluk te vinden eerst

trek em aan vraag vriendjes en/of vriendinnetjes wat ze er van vinden..Misschien is de broek heel leuk, maar moet jij gewoon even wennen
__________________
infusió de fruites assocciades al desig sexual i l'amor passional. Gust dolç i amb cos
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 13:49
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Cherry Springs schreef op 03-03-2007 @ 14:01 :
Mensen op dit forum hebben wat tegen mensen die anders willen zijn ofzo. Niet op letten, maakt het hier een stuk gzelliger.

Helaas, het is niet mogelijk om anders te worden door je anders te kleden. Je bént anders of je bent het niet, want iedere mongool kan een stel achterlijke kleren aantrekken. Geen kunst.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 16:23
Ceespop
Avatar van Ceespop
Ceespop is offline
in de binnenstad van Utrecht zit een skaterkleding winkel: netjes
__________________
Free your mind and your ass will follow
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 16:46
luchtballon
Avatar van luchtballon
luchtballon is offline
waarom laat je je moeder dan broeken maken zonder overleg zeg tegen je moeder dat je deze niet zo mooi vindt en dat je liever wijdere broeken hebt en dat je het heel lief zou vinden als ze een keer met jou (overleg) een broek zou willen maken die je dan uiteraard wel veel zal dragen.

oh en ik koop vaak te grote mannenspijkerbroeken die dan dus bji mij wijd zijn. Maar das niet skater, denk ik?
__________________
Don't worry, be happy
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 17:53
Canine 13
Canine 13 is offline
Bedankt allemaal voor jullie antwoorden. Andere mensen vinden deze broek wel leuk staan, maar het is idd een goed idee om zelf mijn eigen broeken te leren maken. Het is ook een stuk goedkoper.

Ik zal ook eens in de stad gaan kijken naar winkels waar ik niet zo vaak kom, misschien is daar nog wel iets leuks te vinden. Hoewel ik de stad zelf wel aardig goed ken. Ik had vandaag helaas niet echt de kans daarvoor, volgende week misschien wel.

Groetjes,
K9.
Met citaat reageren
Oud 03-03-2007, 18:03
wolvin_26
Avatar van wolvin_26
wolvin_26 is offline
www.attitudeholland.nl

www.amerelia.nl

succes!
__________________
Je kunt tegenwoordig zoveel worden dat ik maar blijf wie ik ben
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 08:54
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
www.large.nl

, ik koop ze in Den Haag bij Techno (ofzo heet die winkel, iig soort fetisj winkel ziet het eruit van buiten, maar ze verkopen er Stuka), maar daar heb jij weinig aan.

Ik geef je helemaal gelijk, ik heb ook een pokkehekel aan strakke broeken. Ik draag alleen stuka's, broeken van een paar maten te groot, en rokken. Helaas zijn er nouwelijks patronen van wijde heupbroeken, als je dat wilt zal je moeder goed moeten kunnen naaien en zelf patronen aanpassen. Dat doe ik zelf ook, maar dat gaat lang niet altij even goed zeg maar...

Succes!
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 11:13
Verwijderd
Omg :')
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 12:27
Verwijderd
------> lifestyle
Met citaat reageren
Oud 13-03-2007, 13:15
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 03-03-2007 @ 14:49 :
Helaas, het is niet mogelijk om anders te worden door je anders te kleden. Je bént anders of je bent het niet, want iedere mongool kan een stel achterlijke kleren aantrekken. Geen kunst.
Daarbij is een 20er die in de skatertijd is blijven hangen gewoon triest.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 13-03-2007, 19:04
Verwijderd
Citaat:
Magican schreef op 13-03-2007 @ 14:15 :
Daarbij is een 20er die in de skatertijd is blijven hangen gewoon triest.
*voelt zich aangesproken*
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 10:39
Verwijderd
Citaat:
N00dles schreef op 03-03-2007 @ 12:46 :
Er is een winkel in Hilversum met skatekleding, vlakbij het station. Ben de naam vergeten. Iets met 't ......tje
't Oortje
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 11:17
Verwijderd
En t is niet echt skate-kleding, maar bij A.R.T. hebben ze ook wijde broeken. In Nijmegen en Venlo zitten sowieso vestigingen, zal even kijken waar nog meer.
--> http://www.art-fashion.nl/artsite.swf
Alsjeblieft.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 11:56
Verwijderd
je bent 20 en durft dan nog niet tegen je moeder te zeggen dat je iets toch niet zo mooi vindt? Ja oke, 't is misschien een beetje lullig, maar waarom je niet van tevoren hebt gezegd dat ie wel op de grond moet hangen en lekker wijd moet zijn, snap ik sowieso niet. Hm, laat maar dan, dan vind ik het net goed als je een half jaar in een te korte broek moet lopen.
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 14:27
Meadow
Avatar van Meadow
Meadow is offline
Citaat:
Morgan schreef op 14-03-2007 @ 12:56 :
je bent 20 en durft dan nog niet tegen je moeder te zeggen dat je iets toch niet zo mooi vindt? Ja oke, 't is misschien een beetje lullig, maar waarom je niet van tevoren hebt gezegd dat ie wel op de grond moet hangen en lekker wijd moet zijn, snap ik sowieso niet. Hm, laat maar dan, dan vind ik het net goed als je een half jaar in een te korte broek moet lopen.
't Kan toch een onverwacht cadeau zijn geweest?
__________________
All credibility, all good conscience, all evidence of truth come only from the senses. - Friedrich Nietzsche
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 15:40
Verwijderd
Citaat:
flyaway schreef op 03-03-2007 @ 11:06 :
Lifestyle misschien?
Met citaat reageren
Oud 14-03-2007, 16:27
Verwijderd
in den haag kan je ook gaan kijken, bij de High Tech.
daar werken wel bizar geklede jongens trouwens, met mega nagels.
iig toen ik daar kwam, jaren geleden.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle wijde broeken voor meiden (geen skater)
b2k_lay_d
3 07-04-2004 15:07
Lifestyle nieuwe broeken stijl/ pofbroeken
een meiske
121 31-03-2003 14:39
Lifestyle [wijde broeken] wat als bovenkleding?
forum.scholieren.com
57 28-01-2003 15:57
Lifestyle Kleding en accesoires zijn te duur!
Iotje
49 07-01-2003 17:13
Lifestyle Het wijde broeken topic.
vrolijkevlinder
24 10-11-2002 12:33
Lifestyle Draag jij wijde broeken...?
O.N.H.M.K.N.A.V
148 12-05-2002 07:42


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:24.