Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 30-03-2003, 19:26
Verwijderd
Citaat:
A loved one schreef op 29-03-2003 @ 23:21:
Heel stoer van je enzo hoor, maar heb ik dat goed gelezen; ben jij ook in Canterbury geweest? Die stad is echt geweldig! Heb je die pilgrims route gelopen? Ik ben echt mijlenver verdwaald, dus wees op je hoede... mocht je er ooit nog eens naartoe gaan (mocht je er nu alweer uit vertrokken zijn).

Sorry, maar zodra ik het woord Canterbury zie doet alleen dat ertoe

Niet om lullig over te komen ofzo hoor, maar ik had eigenlijk al een vermoeden. Je bent gewoon té sympathiek (vooroordeel, vooroordeel)... Ach ja, hebben de mannen ook weer iets om van te genieten

Ben jij trouwens niet de lerarenopleiding Engels aan het volgen? Beïnvloedt dat je niet?
1: ja, ik ben een weekje naar Canterbury geweest. Ik heb in ieder geval een gedeelte van de Pilgrim's route gedaan (denk ik), maar waarschijnlijk niet helemaal.
2: Ja, ik doe LVO Engels. Maar wat bedoel je precies met beinvloedt dat niet?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-03-2003, 19:30
Caelis
Caelis is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 30-03-2003 @ 20:26:
2: Ja, ik doe LVO Engels. Maar wat bedoel je precies met beinvloedt dat niet?
Dat is toch logisch? Als je LVO Engels doet heeft dat iets te maken met je geaardheid!

Ik denk dat ze bedoelt of het 'uit de kast komen' invloed heeft op de situatie daar, ofzo

Waarom ik nou antwoord geef weet ik eigenlijk ook niet
__________________
Nee dank u, ik hoef geen applaus.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2003, 22:01
Koning
Avatar van Koning
Koning is offline
moedig!!!
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 10:19
Verwijderd
Citaat:
Caelis schreef op 30-03-2003 @ 20:30:
Dat is toch logisch? Als je LVO Engels doet heeft dat iets te maken met je geaardheid!
Bij mijn weten niet
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 11:48
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Caelis schreef op 30-03-2003 @ 20:21:
Ik vind alleen dat homo's gelijk aan hetero's behandelt moeten worden. Maar dat wil helemaal niet zeggen dat hetero's gewoon moeten doen ofzo. Alleen van homo's wordt dat om een of andere reden veel vaker gezegd...
of je homo of hetero bent, als je niet gewoon doet en daardoor bij mij als een debiel overkomt, dan wordt je simpelweg niet hetzelfde behandelt. Dat is een effect dat je moet accepteren (of juist probeerde te bereiken)...

dus heel die opmerking v an je slaat nergens op, omdat het niet met geaardheid te maken heeft o_0
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 16:39
A loved one
Avatar van A loved one
A loved one is offline
Citaat:
Caelis schreef op 30-03-2003 @ 20:30:
Dat is toch logisch? Als je LVO Engels doet heeft dat iets te maken met je geaardheid!

Ik denk dat ze bedoelt of het 'uit de kast komen' invloed heeft op de situatie daar, ofzo

Waarom ik nou antwoord geef weet ik eigenlijk ook niet
Vinden jullie het ook altijd zo fijn als anderen antwoord geven op aan jou gerichte vragen? Op die manier hoef je vaak zelf nooit antwoord te geven.

Dit is waarschijnlijk niet zo'n situatie.... Wat ík dus bedoelde: als jij leraar wordt, ben je niet bang dat je daar problemen mee krijgt op de school waar je gaat werken? Want, laten we realistisch zijn, de meeste jongeren staan er niet echt tolerant tegenover. Ben je niet bang dat je hét punt van sarcasme (enz.) wordt? Natuurlijk moet je nu ook al sterk in je schoenen staan, maar denk je dat de sociale druk die je nu waarschijnlijk al voelt, alleen maar hoger zal worden?
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 18:40
Verwijderd
Ik besef me heel goed dat homosexualiteit op de middelbare school eigenlijk not done is, maar ik weet gewoon dat dit wel het beroep voor mij is. Waarom zou ik het trouwens aan mijn klassen vertellen? Als ze het me vragen, dan geef ik eerlijk antwoord, maar ik ga er niet zelf over beginnen.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:00
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 31-03-2003 @ 19:40:
Ik besef me heel goed dat homosexualiteit op de middelbare school eigenlijk not done is, maar ik weet gewoon dat dit wel het beroep voor mij is. Waarom zou ik het trouwens aan mijn klassen vertellen? Als ze het me vragen, dan geef ik eerlijk antwoord, maar ik ga er niet zelf over beginnen.
wij hebben op school een aantal homoseksuele leraren/leraressen (zowel op deze school als op mn vorige school, nu studiehuis) en ook een leraar die bi-seksueel is. Niemand vind er iets raars aan, wordt gewoon geaccepteerd, goede zaak vind ik....(er worden wel eens grapjes over gemaakt, maar dan *grapt* de leraar zelf mee, dus dat is wel tof vind ik)
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:08
Verwijderd
Citaat:
... schreef op 31-03-2003 @ 20:00:
wij hebben op school een aantal homoseksuele leraren/leraressen (zowel op deze school als op mn vorige school, nu studiehuis) en ook een leraar die bi-seksueel is. Niemand vind er iets raars aan, wordt gewoon geaccepteerd, goede zaak vind ik....(er worden wel eens grapjes over gemaakt, maar dan *grapt* de leraar zelf mee, dus dat is wel tof vind ik)
Mja, op mijn oude school (en DutchECK's oude school) kwam een invaller muziekles geven. Hij hield het drie lessen vol en was toen compleet weggepest omdat hij homoseksueel bleek te zijn. Leerlingen uit de eerste en tweede lachten hem gewoon doodleuk uit, echt heel kinderachtig. Dat kon hij dus niet aan...

Ik begrijp goed dat je er niet zelf over begint, maar vind het ook erg goed dat - wanneer er toch naar gevraagd gaat worden - je niet liegt.
Met citaat reageren
Oud 31-03-2003, 19:28
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 31-03-2003 @ 20:08:
Mja, op mijn oude school (en DutchECK's oude school) kwam een invaller muziekles geven. Hij hield het drie lessen vol en was toen compleet weggepest omdat hij homoseksueel bleek te zijn. Leerlingen uit de eerste en tweede lachten hem gewoon doodleuk uit, echt heel kinderachtig. Dat kon hij dus niet aan...

Ik begrijp goed dat je er niet zelf over begint, maar vind het ook erg goed dat - wanneer er toch naar gevraagd gaat worden - je niet liegt.
dat dat gebeurd he?!!
echt vreselijk kinderachtig
bij ons op school worden homoseksuelen gelukkig gewoon geaccepteerd, en waarom ook niet?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 10:00
Verwijderd
Citaat:
Andijvie schreef op 31-03-2003 @ 20:08:
Mja, op mijn oude school (en DutchECK's oude school) kwam een invaller muziekles geven. Hij hield het drie lessen vol en was toen compleet weggepest omdat hij homoseksueel bleek te zijn. Leerlingen uit de eerste en tweede lachten hem gewoon doodleuk uit, echt heel kinderachtig. Dat kon hij dus niet aan...

Ik begrijp goed dat je er niet zelf over begint, maar vind het ook erg goed dat - wanneer er toch naar gevraagd gaat worden - je niet liegt.
We hebben het toch wel over die docent met geitenwollensokken he ('k weet zijn naam niet meer). Het spijt me donders, maar dat vond ik ronduit een eikel.

Trouwens, we hadden ook een blauwe maandag een docent ANW die zich op z'n zachtst gezegd nogal nichterig gedroeg. Dat werd door de klas ook niet bepaald op prijs gesteld...
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 10:49
Verwijderd
Citaat:
DutchECK schreef op 01-04-2003 @ 11:00:
We hebben het toch wel over die docent met geitenwollensokken he ('k weet zijn naam niet meer). Het spijt me donders, maar dat vond ik ronduit een eikel.

Trouwens, we hadden ook een blauwe maandag een docent ANW die zich op z'n zachtst gezegd nogal nichterig gedroeg. Dat werd door de klas ook niet bepaald op prijs gesteld...
't Was meer een jongen van in de 20, Jos heette hij... Die was echt gewoon góed met drama-les...

Die van ANW ken ik eigenlijk niet....
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 11:58
Verwijderd
Dan lullen wij nu compleet langs elkaar heen
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 13:26
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 24-03-2003 @ 20:15:
Ik ben dolblij dat ik het heb verteld.
Knap hoor!

Ik ben op dit moment met precies hetzelfde bezig. Een hele goede vriendin van mijn studie heb ik het nu verteld (ze is heel christelijk, dus ik was bang voor haar reactie, maar ze reageerde zoooo goed ) en mijn 2 jaar jongere zusje weet het nu ook, en die vond het ook best. En volgens mij hebben mijn ouders het ook wel door.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 22:04
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
Anneee schreef op 01-04-2003 @ 14:26:
Knap hoor!

Ik ben op dit moment met precies hetzelfde bezig. Een hele goede vriendin van mijn studie heb ik het nu verteld (ze is heel christelijk, dus ik was bang voor haar reactie, maar ze reageerde zoooo goed ) en mijn 2 jaar jongere zusje weet het nu ook, en die vond het ook best. En volgens mij hebben mijn ouders het ook wel door.
en het (iig psych) forum weet het, dus je bent goed op weg!
nee, sorry, dat bedoel ik niet lullig! ik vind het heel erg knap als mensen er voor uit komen, omdat je altijd kans hebt op lullige reacties, en je hoort vaak dat er vrienden 'afvallen' Mja, dat zijn dat niet de echte vrienden vind ik!! *respect voor iedereen die het nu aan het vertellen is / heeft verteld / op het punt staat te vertellen aan zijn/haar omgeving*
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 22:33
McCaine
Avatar van McCaine
McCaine is offline
Ha, ik ga gewoon nóg een keer zeggen hoe goed ik dat van je vind
__________________
In Memoriam: Matthew Shepard(1976-1998)-Wake up, meet reality! mccaine.blogspot.com|geengodengeenmeesters.blogspot.com
Met citaat reageren
Oud 01-04-2003, 23:15
weirdone666
Avatar van weirdone666
weirdone666 is offline
HULDE !!!!!!!!!!!!!!!!!!
__________________
POIT
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 00:44
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Ligt het aan mij of begint iedereen nu wel heel erg te overdrijven..

hulde in mega letters.. en 100 keer wat knap van je en mensen die al 2 keer moeten zeggen dat het zo goed is.

Voegt niet veel aan het onderwerp toe vind ik.

Zal mij benieuwen wat er nog meer gaat gebeuren..
Vader weet het nog niet..
Tegen de tijd dat die het wel weet dan is DutchEck Forummer van het jaar en wordt er een gouden bokaal uitgereikt zeker?

Zal wel aan mij liggen ofsow..
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:33
Verwijderd
Ik hoef geen gouden bokaal. Geef mij maar een mooie medaille
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 14:54
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
SounD schreef op 02-04-2003 @ 01:44:
Ligt het aan mij of begint iedereen nu wel heel erg te overdrijven..

hulde in mega letters.. en 100 keer wat knap van je en mensen die al 2 keer moeten zeggen dat het zo goed is.

Voegt niet veel aan het onderwerp toe vind ik.

Zal mij benieuwen wat er nog meer gaat gebeuren..
Vader weet het nog niet..
Tegen de tijd dat die het wel weet dan is DutchEck Forummer van het jaar en wordt er een gouden bokaal uitgereikt zeker?

Zal wel aan mij liggen ofsow..
jaloers?!
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:54
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
... schreef op 02-04-2003 @ 15:54:
jaloers?!
Nope..

Tis meer dat ik heb..

Moedig.. ja..

Na een week nog zo wereldschokkend... nee

Als ik wel jaloers zou zijn dan kan ik een veel mooier verhaal schrijven en ergens posten.. maar heb ik geen zin in, het is verleden tijd.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 02-04-2003, 16:56
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Citaat:
SounD schreef op 02-04-2003 @ 17:54:
Nope..

Tis meer dat ik heb..

Moedig.. ja..

Na een week nog zo wereldschokkend... nee

Als ik wel jaloers zou zijn dan kan ik een veel mooier verhaal schrijven en ergens posten.. maar heb ik geen zin in, het is verleden tijd.
sorry... voel je niet gekwetst ajb...
wat is verleden tijd?
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 09:08
miss x
Avatar van miss x
miss x is offline
heel knap van jou!
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 10:36
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
... schreef op 02-04-2003 @ 17:56:
sorry... voel je niet gekwetst ajb...
wat is verleden tijd?
Ik voel me niet gekwetst Kweenie waarom je dat denkt.

Mijn pseudo coming out is verleden tijd of is het nog steeds gaande? Geen idee.. het boeit ook niet.

Ik val op alletwee de geslachten en daarover ben ik niemand verantwoording schuldig dus ik doe niet aan coming out. Ik heb geen behoefte om er een circus omheen te bouwen, geen zin om mensen op een stoel neer te zetten om ze iets "ernstigs" te gaan vertellen of andere ongein.
Kan me heel goed voorstellen dat mensen het moeilijk vinden.. ik had ook wel moeite met hoe ik het aan ouders zou gaan vertellen.
Door erover na te denken wordt het steeds moeilijker om het daadwerkelijk te gaan vertellen..
Dus kun je er maar beter niet over nadenken en het er op een normale manier over hebben. Als je het speciaal maakt, dan maak je jezelf extra kwetsbaar..

Ik heb beide geprobeerd..
Mijn moeder verteld dat ik zowel op jongens als op meiden viel omdat ze zelf had gevraagd waar ik op val (ze bedoelde waarschijnlijk meer op wat voor type).
Ze geloofde een tijd lang niet dat ik bi was.. voor die tijd kon ik altijd alles met haar bespreken.. heeft onze band wel minder gemaakt.
Daarna besloot ik om gewoon met een vriendje of vriendinnetje aan te komen als ik die had zonder intro of praten.. ik doe er nu gewoon over.

Pech dat mijn vader nu misschien wat teleurgesteld is dat ik niet zijn perfecte studentje meer ben.

Bah heb ik toch over het verleden lopen zeiken.. vergeet het maa snel weer.
Om een lang verhaal kort te maken..
Zoiets moet je doorheen, het is gebeurd.. goed van je dat je het lef gehad hebt.. ok.

Maar om daar nou weken over door te blijven gaan met de ingeblikte Knap van je reacties en iemand compleet op te hemelen terwijl 10 tot 20 % van de wereldbevolking zoiets meemaakt, gaat weer een beetje ver vind ik.

Dit is dus geen aanval op de topic starter btw.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 14:31
Verwijderd
Zo vatte ik het ook niet op

Ik heb het trouwens wel zo goed mogelijk proberen te verweven in het gesprek. Ik kon het alleen de laatste keer niet snel genoeg draaien...
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:00
QuietNoise
Avatar van QuietNoise
QuietNoise is offline
ik heb ook niet echt een "comingout" gehad, ik ben gewoon eerlijk geweest op het moment dat het gesprek toch al die richting opging ( al dan niet met een klein beetje hulp ) mn moeder heb ik t wel verteld, maar dat was ook niet echt "ik ga nu mn mams vertellen dat ik bi ben" want ik vertel mn moeder gewoon altijd waar ik mee bezig ben op dat moment (omgekeerd ook, we hebben niet echt een moeder-dochter relatie, maar als 2 vriendinnen..)
alleen na toen ik na een jaar nog geen vriendin gehad had begint mn moeder nu opeens (na mn hele leven gedacht te hebben dat ik bi ben) te twijvelen aan mijn bi-zijn... maar nu ik zo ongeveer half iets aan het krijgen ben (vage situatie) met een goeie vriendin van mij, gelooft ze wel dat t niet 'erbij willen horen' is.. (meer dan de helft van mijn vrienden is minstens bi, toeval?)

anyway, veel susses met je vader, en succes aan iedereen die nog in zn kast opgesloten zit...
__________________
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 15:32
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
QuietNoise schreef op 03-04-2003 @ 16:00:
(meer dan de helft van mijn vrienden is minstens bi, toeval?)
Zeker niet.
Zelfs voor je het allemaal weet dan heb je toch op 1 of andere manier meer gemeen met elkaar denk ik.

Veel van mijn vrienden en vriendinnen bleken later homo of bisexueel te zijn.. hoewel geen van mijn vriendinnen lesbisch is..
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 03-04-2003, 17:04
QuietNoise
Avatar van QuietNoise
QuietNoise is offline
@ sound, dat hadden wij ook al bedacht.. doordat de eerste "out'' kwam, kwam er een kettingreactie van de rest die er ook serieus over na ging denken.

eigenlijk wist ik het wel, maar ik had er gewoon nooit wat mee gedaan, maar toen mijn toenmalige beste vriendin de homoscene ging ondekken, was dat natuurlijk veel minder eng met zn 2en, waardoor er meer mensen 'wel eens mee willen' en je komt ook opeens mensen tegen in t coc etc, die je allang kent, hee, jij ook hier?
ook heb ik het afgelopen jaar veel vrienden gemaakt, die ken alleen ken uit de holebi* 'scene'. en van fora op internet (www.comingout.nl/forum2) waardoor het er alleen maar meer werden..

en ook onder mijn 'hetero'vrienden, blijken steeds meer holebi's te zitten...


*holebi: HOmoLEsbischBiseksueel
__________________
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 00:00
Conner
Avatar van Conner
Conner is offline
hmmz, ik weet niet hoor. hoe geaccepteerd is het? een vriend van een vriend van mij (lekker vaag) is vorige jaar er voor uitgekomen dat ie homo is. iedereen accepteerd het zogenaamd omdat zoiets hoort, maar achter zn rug om lachen ze em wel allemaal uit, lullen ze over em en van goede vriend is ie toch een gewone vriend geworden en is ie steeds meer zn ding gaan zoeken in die gayscene, hoe meer hij naar de gayscene trekt hoe meer afstand de andere van hem nemen. Iedereen deed toen ie er voor uitkwam heel relaxt reageren maar naar mijn mening is het heel subjectief..
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 01:18
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Conner schreef op 04-04-2003 @ 01:00:
hmmz, ik weet niet hoor. hoe geaccepteerd is het? een vriend van een vriend van mij (lekker vaag) is vorige jaar er voor uitgekomen dat ie homo is. iedereen accepteerd het zogenaamd omdat zoiets hoort, maar achter zn rug om lachen ze em wel allemaal uit, lullen ze over em en van goede vriend is ie toch een gewone vriend geworden en is ie steeds meer zn ding gaan zoeken in die gayscene, hoe meer hij naar de gayscene trekt hoe meer afstand de andere van hem nemen. Iedereen deed toen ie er voor uitkwam heel relaxt reageren maar naar mijn mening is het heel subjectief..
Ik denk dat dit van 2 kanten komt..

Hij merkt dat ie anders behandeld wordt omdat ie dingen aan het ontdekken is. Dan nemen anderen wat meer afstand van hem. Dan gaat ie erg in die scene op en dan neemt ie weer meer afstand van de anderen.

Er zijn genoeg homosexuelen die niet gedrag sterk veranderen..
Het komt er denk ik op neer dat als je dezelfde blijft dat dan acceptatie veel makkelijker is.. want dan heeft men minder het idee dat je homo bent geworden.
Wel apart hoor dat als men over de "afwijkende" sexuele geaardheid van een ander weet, dat Hans opeens in "die homo" veranderd is en het meisje met het rode brilletje opeens "je weet wel die pot" is geworden.
Als die persoon dan zelf ook gedrag en/of uiterlijk sterk veranderd dan is dat dus nog veel moeilijker te accepteren.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:39
Verwijderd
Klopt. Als je weet van iemand dat hij/zij homo-/bisexueel is, dan is dat moeilijk weg te denken als je diegene ziet...
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 14:48
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 04-04-2003 @ 15:39:
Klopt. Als je weet van iemand dat hij/zij homo-/bisexueel is, dan is dat moeilijk weg te denken als je diegene ziet...
Ik vind het ergens wel raar.. waarom zou dat zo belangrijk zijn?
Zolang het niet super opvallend (roze strak pakje rondhuppelen ofsowiets) is is er toch niets aan de hand lijkt me.. Gelukkig heb ik er zelf geen last van.. lijkt me vermoeiend ergens om mensen in te moeten delen.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 16:07
Verwijderd
Ik weet het, maar ik doe het jammer genoeg onbewust. Ik schaam me er ook een beetje voor
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 21:46
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 04-04-2003 @ 17:07:
Ik weet het, maar ik doe het jammer genoeg onbewust. Ik schaam me er ook een beetje voor
Ik ook.

Inmiddels weten mijn broertje en zusjes het, maar mijn ouders nog niet.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 04-04-2003, 23:02
Verwijderd
En je weet zeker dat je broertje en zusjes hun mond kunnen houden?
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 14:41
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 05-04-2003 @ 00:02:
En je weet zeker dat je broertje en zusjes hun mond kunnen houden?
Kon mijn moeder niet.. die ging info lekken bij mijn vader.
Helaas heeft ze hem en mijn tante en oom verteld dat ik het nog niet zeker weet.

Misschien een soort hoop dat ik toch nog braaf hetero ga worden ofsow?

Denk in iedergeval niet dat het erg lang geheim gaat blijven zodra mensen "het" weten.

Zou je niet gewoon kunnen uitspreken wat je denkt..
mooi persoontje op tv en dan gewoon zeggen wat je daar van vind waar je ouders bij zijn.
Misschien komen ze dan zelf met vragen of wordt het vanzelf normaal.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 05-04-2003, 15:53
Verwijderd
Nah, mijn moeder weet het dus al en die vraagt me ook uitvoerig naar mijn smaak in mannen (waarop ik een knalrode kop krijg). Mijn vader doet echt zijn stinkende best om me bang te maken om het te vertellen. Nou ja, onbewust natuurlijk, maar het werkt wel
Ik zal mijn vader met fluwelen handschoentjes aan moeten pakken.


PS: het kan wel geheim blijven wanneer je het aan een select groepje hebt verteld. Je moet alleen weten wie je wel en wie je niet kunt vertrouwen. Ik heb slechts 1 inschattingsfout gemaakt. Die persoon ging dan ook meteen over mij roddelen bij alle anderen (was in de week in C'bury, we waren met z'n 40en), waarvan ongeveer de helft het nog niet wist. Dat is nog niet zo heel erg, maar ze schijnt ook nog wat nare dingen over mij te hebben gezegd...
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 13:40
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
[QUOTE]DutchECK schreef op 05-04-2003 @ 16:53:
Ik zal mijn vader met fluwelen handschoentjes aan moeten pakken.
Succes daarmee..
Lijkt me eigenlijk wel handig dan om beetje info te lekken..
als iemand al een vermoeden krijgt komt het niet meer zomaar uit het niets vallen.
Als iemand er zelf over begint dan kan je het bijna niet meer uitstellen ofsow.. en dan kan je je niet van te voren zenuwachtig gaan maken over hoe, wat en wanneer je het verteld.

Over dat geheim blijven.
Dat blijft volgens mij nooit lang geheim.. mensen verspreken zich nu eenmaal of ze vergissen zich.. ow wist jij dat nog niet? oeps..

Is ook vermoeiend bijhouden wie het wel en niet weten..
Het boeit me niet wie wat weet.. opa en oma en wat conservatieve familieleden weten van niets, maar zeker de laatsten zie ik amper dus daar praat ik ook al haast niet mee.
Verder ga ik er vanuit dat iedereen het weet.. en soms krijg ik verbaasde blikken..
Jah dan wisten ze het kennelijk nog niet.. no big deal.

Ik ben erg blij er mee nu en dat komt vooral doordat ik nu vrienden en vriendinnen om me heen heb die ik bijna allemaal mag knuffelen. Gaat er soms een tikkie klef aan toe.. en ik steek anderen ook aan tot klefheden met leden vanhet eigengeslacht..
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 15:52
Verwijderd
Het was inderdaad in de week in Canterbury moeilijk om het bij te houden. "(...)omdat, nou ja, je weet wel" "Nee, ik weet niet" "oeps". Nu is het makkelijk: in Zwolle weet iedereen het, in Glanerbrug alleen mijn moeder. Klaar
Met citaat reageren
Oud 06-04-2003, 17:16
kissssssss
kissssssss is offline
Ik vind het heel erg knap van je dat je het verteld hebt
hier kan ik echt bewondering voor opbrengen, ik kan me voorstellen dat het erg veel moeite kost
Ik weet niet wat moeilijker is, je vrienden of je ouders.
Je echte vrienden accepteren je zoals je bent, en je ouders zullen ook echt wel je ouders blijven
Tuurlijk zijn er uitzonderingen te bedenken, maar de meeste ouders zullen na de eerste 'schrik' dezelfde zoon of dochter zien
__________________
Groetjes kissssssss
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 19:30
Verwijderd
wouw!!
toppertje hoor!! dat je alles verteld hebt!


Charlotte
Met citaat reageren
Oud 08-04-2003, 21:16
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
DutchECK schreef op 05-04-2003 @ 00:02:
En je weet zeker dat je broertje en zusjes hun mond kunnen houden?
Nee. Maar dat zien we dan wel weer, denk dat mijn ouders het ook wel door hebben (dat Femke Halsema keigroot op de achtergrond van hún computer staat, valt misschien wat op )...
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 01:05
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Anneee schreef op 08-04-2003 @ 22:16:
Nee. Maar dat zien we dan wel weer, denk dat mijn ouders het ook wel door hebben (dat Femke Halsema keigroot op de achtergrond van hún computer staat, valt misschien wat op )...
Politiek bewuste dochter?
Zo gek is het toch niet ook dat een vrouw/meisje misschien wat meer geneigd is om een intelligente mooie vrouw als Femke als rolmodel te hebben ofsow..

Als ouder zou ik er niet gelijk wat achter zoeken.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 08:32
Verwijderd
Nee, ik ook niet. Ik zou juist blij zijn dat ze met politiek bezig is...
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 12:45
Anne
Avatar van Anne
Anne is offline
Citaat:
SounD schreef op 09-04-2003 @ 02:05:
Politiek bewuste dochter?
Zo gek is het toch niet ook dat een vrouw/meisje misschien wat meer geneigd is om een intelligente mooie vrouw als Femke als rolmodel te hebben ofsow..
Nou, misschien ook niet.

Maar dan nog... ik ben niet bang dat mijn ouders negatief zullen reageren ofzo, ik weet zelfs zeker dat ze dat niet zullen doen. Dus ze mogen er van mij best achter komen, ik vind het alleen zo stom om daar nu zomaar over te beginnen (pap, mam, ik moet jullie iets vertellen..). Vind ik wel stom eigenlijk.
__________________
Hm... Larstig... ;)
Met citaat reageren
Oud 09-04-2003, 14:05
SounD
Avatar van SounD
SounD is offline
Citaat:
Anneee schreef op 09-04-2003 @ 13:45:
...ik vind het alleen zo stom om daar nu zomaar over te beginnen (pap, mam, ik moet jullie iets vertellen..). Vind ik wel stom eigenlijk.
Ik ook..
alsof je iets fout gedaan zou hebben.

Misschien is DE oplossing informatie lekken.
Krijgen ze vanzelf een vermoeden en dan komt er vroeger of later toch een gesprek met dat onderwerp en dan vertel je het als het er toch al over gaat. Of je komt een vriendin tegen en die kan je als ze al een vermoedenhebben dan veel makkelijker introduceren.

Hoe makkelijker je er mee omgaat hoe makkelijker anderen er mee om kunnen gaan heb ik gemerkt. Zodra je bang bent of kwetsbaar pakt het vaak negatiever uit.
__________________
SounD of Silence
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Het Weerwolfspel #43
Dark Phoenix
500 08-01-2008 20:11
De Kantine Groot Moppentopic [1]
Negrotiator
82 16-01-2004 07:44


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:14.