Oud 15-08-2003, 19:06
sterre
Avatar van sterre
sterre is offline
is er iets waarop je zweten extra ken tegen gaan? ik zweet namelijk enorm veel en da's niet echt aangenaam... is er speciale deodorant of zow voor?
__________________
zeester met koffie... *life's a bitch, so fuck her!*
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 19:16
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
je hebt bepaalde spulletjes die je met een watje onder je oksels moet deppen. Als je echt heel erg transpireert en eigenlijk contstant dooweekt ben onder je oksels, zou ik naar de huisarts gaan. Er zijn zelfs gevallen bekent waarin hele, hele, hele erge zweters een botox (geen geintje) behandeling kregen om de zweetklieren te verlammen (maar ik zou eerst even op zoek gaan naar dat watjes-spul)
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 19:19
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
SuperSanne schreef op 15-08-2003 @ 19:16:
je hebt bepaalde spulletjes die je met een watje onder je oksels moet deppen.
Odorex extra dry heet dat en het werkt bij veel mensen erg goed!
Gewoon bij de drogist te halen.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 20:50
nandatje
Avatar van nandatje
nandatje is offline
Ja dat helpt echt onwijs goed En het kost maar 2,29 dus je kunt het altijd proberen 'T is btw alleen voor je oksels...
__________________
I still luv my skattiej... Frank nevah wanna lose ya (L) Koeitjuhs rules (*)
Met citaat reageren
Oud 15-08-2003, 22:40
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
je hebt overigens ook een soort "pads" die je onder je oksels moet stoppen, zodat je geen okselzweet-plekken op je kleren krijgt.
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 02:45
Tóney
Tóney is offline
Deoleen en Odorex Cotton Dry (vooral die in de glazen fles) schijnen goed te helpen.
Beide gewoon bij bijv. de Kruidvat te koop.
__________________
Carpe Noctem
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 12:56
dynamite
dynamite is offline
Citaat:
Bootsman123 schreef op 16-08-2003 @ 00:56:
Maar dat verstopt de zweetklieren alleen maar waardoor je infecties kunt oplopen.
hmmz nee...volgens mij doe je die pads in je shirt op de plek waar je oksels zitten.
Die pads nemen het zweet dan op zodat er geen zweetvlekken komen. Wel handig natuurlijk, maar je gaat er volgens mij dus niet minder dan zweten.
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:10
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
Tóney schreef op 16-08-2003 @ 02:45:
Deoleen en Odorex Cotton Dry (vooral die in de glazen fles) schijnen goed te helpen.
Beide gewoon bij bijv. de Kruidvat te koop.
die heb k ook allemaal geprobeerd, mar ze hielpen niet veel.
ik heb nu een deo die werkt echt!!! hij is alleen wel erg duur.
hij heet SyNeo 5
het werkt echt, en k kan nu weer gewoon gekleurde truitjes aan...

kuzzies mir
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 13:11
~~dolce~~
Avatar van ~~dolce~~
~~dolce~~ is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 15-08-2003 @ 21:06:
Met odorex moet je alleen wel oppassen, ik heb dat ook gebruikt, en de derde keer ofzo kreeg ik uitslag en hele erge jeuk onder mn oksels. Schijnt dat je zweetklieren er door kunnen verstoppen en heb van meer mensen gehoord dat ze er last van hebben.
juist dat had ik ook, was niet echt prettig
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 14:31
Another Way
Avatar van Another Way
Another Way is offline
Ik zweet echt nooit onder mn oksels, meer op mn rug, buik en kont. Heel soms is het zo erg dat ik een natte plek op mn reet krijg, het stinkt gelukkig niet
Met citaat reageren
Oud 16-08-2003, 17:59
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Het zweet komt nu best wel mn neus uit, dit is al t zoveelste topic over zweten
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 16:10
SuperSanne
Avatar van SuperSanne
SuperSanne is offline
Citaat:
dynamite schreef op 16-08-2003 @ 12:56:
hmmz nee...volgens mij doe je die pads in je shirt op de plek waar je oksels zitten.
Die pads nemen het zweet dan op zodat er geen zweetvlekken komen. Wel handig natuurlijk, maar je gaat er volgens mij dus niet minder dan zweten.
het is een soort maandverband-idee: je gaat er niet minder van zweten/menstrueren, maar je lekt niet door. Eigenlijk alleen handig als je niet zo erg stinkt, maar je nooit een strak t-shirt aankunt omdat je dan meteen twee natte plekken oner je oksels hebt
__________________
"It is my opinion that the Borg are as close to pure evil as any race we've ever encountered." – Captain Amasov of the U.S.S. Endeavor
Met citaat reageren
Oud 17-08-2003, 20:41
alpha
Avatar van alpha
alpha is offline
Ik had het ook altijd heel erg. Of het nu koud of warm weer was, ik liep met giga-kringen onder mn oksels. Ik zweet gewoon, ook als ik me niet inspan of ongemakkelijk voel ofzo.
Maar nu heb ik dat dus niet meer. Ik had ergens gelezen, in de Girlz ofzo, over Odorex Extra Dry en heb het meteen gekocht. Het is helemaal niet duur, dus het is het proberen waard. En het werkt! Echt een aanrader, ookal is het alleen al om het een beetje te verminderen zodat je 'gemiddeld' zweet. (dat dacht ik iig, als het maar zover komt hiermee)
Ik zal overigens wel nog deodorant gebruiken, omdat het voor mijn gevoel wel het (natte) zweet wegneemt maar niet de geur. Tenminste, zo'n idee heb ik, kan ook wel helemaal fout hebben hoor.
Oja, en het is gewoon bij de DA en Etos enzo verkrijgbaar, dus je hoeft er niet voor naar de apotheek ofzo.
__________________
I like to say what I want to say
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:05
sterre
Avatar van sterre
sterre is offline
ow super bedankt allemaal! kga maandag meteen naar de drogist rijden, eens proberen of die Odorex werkt!
__________________
zeester met koffie... *life's a bitch, so fuck her!*
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 12:18
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Citaat:
sterre schreef op 23-08-2003 @ 12:05:
ow super bedankt allemaal! kga maandag meteen naar de drogist rijden, eens proberen of die Odorex werkt!
is zeker goed spul, heb er ook ervaring mee en werkt perfect. moet je echter wel goed bijhouden.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:48
Nessa
Avatar van Nessa
Nessa is offline
Citaat:
dynamite schreef op 16-08-2003 @ 12:56:
hmmz nee...volgens mij doe je die pads in je shirt op de plek waar je oksels zitten.
Die pads nemen het zweet dan op zodat er geen zweetvlekken komen. Wel handig natuurlijk, maar je gaat er volgens mij dus niet minder dan zweten.
Niet al het zweet wordt opgnomen door die pads. Als je je oksels 'vrij' houdt raken de poriën minder snel verstopt. Het lijkt me ook dat je juist extra gaat zweten van die pads.
Ik gbruik trouwens adidas. Dat werkt wel goed; ik gbruik die tijdens het sporten. Ik heb ghoord dat Odorex goed werkt, zoals veel al hebben gzegd.
Met citaat reageren
Oud 23-08-2003, 23:50
Nessa
Avatar van Nessa
Nessa is offline
Citaat:
bloempjuh schreef op 15-08-2003 @ 21:06:
Met odorex moet je alleen wel oppassen, ik heb dat ook gebruikt, en de derde keer ofzo kreeg ik uitslag en hele erge jeuk onder mn oksels. Schijnt dat je zweetklieren er door kunnen verstoppen en heb van meer mensen gehoord dat ze er last van hebben.
Je moet je oksel ook goed wassen, vooral als je deo hebt gbruikt en als je hebt gsport.
Met citaat reageren
Oud 30-08-2003, 15:23
Silver rain
Avatar van Silver rain
Silver rain is offline
deoleen werkt goed ja . En als je dan elke ochtend ff je oksels wast zul je er minder last van hebben
__________________
Bescherm de dieren tegen de beesten | Bundel die krachten als positief verenigen. Koppel gedachten in plaats van die te stenigen | DK |
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:30
marisjuhh
Avatar van marisjuhh
marisjuhh is offline
Citaat:
nandatje schreef op 15-08-2003 @ 20:50:
Ja dat helpt echt onwijs goed En het kost maar 2,29 dus je kunt het altijd proberen 'T is btw alleen voor je oksels...
waar wil je het nog meer smeren dan?
__________________
I've came, I've said and I've conquered!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:31
marisjuhh
Avatar van marisjuhh
marisjuhh is offline
Citaat:
-=[ruelF]=- schreef op 16-08-2003 @ 17:59:
Het zweet komt nu best wel mn neus uit, dit is al t zoveelste topic over zweten
nooit last van!
zweet uit je neus..
hmmm!
raad je aan naar de dokter te gaan
of oderex gebruiken!
zoals hierboven!
__________________
I've came, I've said and I've conquered!
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 21:47
paultjuhhhh
paultjuhhhh is offline
Citaat:
marisjuhh schreef op 02-09-2003 @ 21:30:
waar wil je het nog meer smeren dan?
je kunt ook zweten op je rug, kont, hoofd
en dr zulle heus nog wel meer plaatsen zijn.
Met citaat reageren
Oud 02-09-2003, 22:01
Yab-Yum
Avatar van Yab-Yum
Yab-Yum is offline
Ik heb nou een spuitbus van Odorex, werkt de hele dag en droogt snel op, serieus.
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lichaam & Gezondheid Overmatig zweten
FunkyCinderella
27 16-01-2007 21:45
Lichaam & Gezondheid Overmatig zweten
Jahney
8 11-05-2006 09:45
Lichaam & Gezondheid Sporten -> zweten
D-sire
10 02-05-2005 11:49
Lichaam & Gezondheid zweten, ik ben het zo beu
Verwijderd
40 30-04-2005 20:58
Lichaam & Gezondheid Overmatig zweten
dunjatjuuh
6 22-05-2003 13:04
Lichaam & Gezondheid overmatige zweten
jull
2 19-05-2003 17:54


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:08.