Oud 08-09-2010, 17:50
FturkB
FturkB is offline
ik zit in de 1e van het Gymnasium en heb in de 1e 3 qweken al 7 puistjes door stress
ik heb gwn teveel huiswerk ik stress me dr echt dood aan .... hebben jullie dit ook maakt niet uit wat voor niveau je doet ? en hoe moet ik het verhelpen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-09-2010, 19:03
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Puistjes kan je heel makkelijk bestrijden door elke ochtend en avond je gezicht te wassen met water en een washandje. Dingen als clerasil drogen je huid uit en daardoor krijg je alleen maar meer puistjes op den duur. Verder: Denken aan puistjes zorgt voor puistjes
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 19:37
Caviamax
Caviamax is offline
Kun je het niet met je mentor bespreken/
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 20:55
Verwijderd
zitten ze over je hele gezicht of vooral op je voorhoofd? Want ik heb echt tig puistjes op mn voorhoofd, maar voor de rest nergens. misschien kan je je haar een beetje zo kammen dat het niet erg zichtbaar is. Ik heb erg veel krullen en een krullende pony verbergt puistjes heel erg goed
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 21:05
Dingaantouwtje
Avatar van Dingaantouwtje
Dingaantouwtje is offline
Puistjes komen, dacht ik, op je voorhoofd door het gebruiken van Gel, haarlak, dat soort dingen. Regelmatig even schoonmaken is de oplossing, je haar ervoor zorgt juist dat ze blijven
__________________
Zeg maar Jan.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2010, 21:52
Sudoku.
Avatar van Sudoku.
Sudoku. is offline
Och ja, school betekent drukte. En vaak gaat dat gepaard met stress. Je zult je er toch even doorheen moeten zetten. Je zit pas voor het eerste jaar op school en je bent pas net begonnen, het is allemaal nog even wennen voor je. Het niveau maakt dan ook niet uit. Uiteindelijk valt het allemaal erg mee hoor, maak je geen zorgen. Je moet het rustig aandoen, maar het handigste is wel om al je huiswerk bij te houden (scheelt uiteindelijk veel stress en moeite!)

Wat betreft de puistjes, hier is toevallig een heel recent topic over: http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1811341

Veel succes!
__________________
Je bent zelf een signature.
Met citaat reageren
Oud 09-09-2010, 20:06
Verwijderd
Citaat:
Puistjes komen, dacht ik, op je voorhoofd door het gebruiken van Gel, haarlak, dat soort dingen. Regelmatig even schoonmaken is de oplossing, je haar ervoor zorgt juist dat ze blijven
Ik gebruik totaal geen gel, het fuckt met mn haar en ik heb het niet eens nodig
Met citaat reageren
Oud 10-09-2010, 16:57
-Inge-
-Inge- is offline
Het hoeft niet alleen aan gel te liggen. Als je gaat sporten en je haalt het zweet niet van je voorhoofd (of eventueel andere delen van het gezicht), kun je daar ook puistjes van krijgen, zeker als je een pony hebt. Verder kom je ook in de puberteit, het hoeft niet alleen aan school te liggen. Je zult er vast nog wel meer krijgen. Maar houdt inderdaad je gezicht goed schoon, dat helpt ze voorkomen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Stress onder jongeren
blaches
2 01-02-2016 20:30
Psychologie Enorme stress problemen
LittleSterre
2 26-07-2012 23:38
Psychologie stress
Hernuel Fan
1 01-11-2008 10:50
Lichaam & Gezondheid Stress of ...?
Tonsillitis
7 05-11-2006 21:59
Lichaam & Gezondheid Wat te doen tegen stress?
vosje16
14 04-04-2006 13:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Stress is gezond
nijmegenaar
18 10-05-2005 12:03


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:44.