Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Lichaam & Gezondheid
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 04-11-2002, 09:30
*susol*
Avatar van *susol*
*susol* is offline
ik heb vanaf dat ik 9 was epileptie gehad. weinig grote aanvallen, maar wel veel kleintjes (gemiddeld zo'n 10 per dag) behoorlijk k*t dus. 3 jaar geleden ben ik er aan geopereerd. alles is toen helemaal pefect gegaan en ik ben nu sind een paar maanden zonder medicijnen en aanvalsvrij! nou ben ik in mijn leven wel mensen tegen gekomen die ook epileptie hadden en nog veel meer mensen die iemand kende met epilepsie, maar nog nooit mensen die er ook aan geopereerd zijn.
ik is erg nieuwschierig, en vraag mij af of hier ook mensjes zijn met epileptie en mayB zelfs mensjes die een operatie doorstaan hebben.
ook wil ik heel graag weten hoe mensjes met veel medicijnen (antiepileptica) het ervaren hebben. omdat ik, nu ik medicijnvrij ben het gevoel heb dat ik een heel groot stuk uit mijn leven gemist heb, en meer als een zombie rondgelopen heb in plaats van uit te gaan, lol te hebben en andere dingen die jongeren doen.

ik ben erg benieuwd,

kusjuhs susol
__________________
you can't run away from trouble, 'cause there ain't no place that far
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 12:49
heldin
heldin is offline
Ik heb geen epileptie, maar zijn jouw hersenhelften nu gescheiden? *is heel nieuwsgierig*
Met citaat reageren
Oud 04-11-2002, 15:28
*susol*
Avatar van *susol*
*susol* is offline
hihihi, neej hoowr, mijn hersenhelften zijn niet gescheiden wel is er samen met de tumor (verder goedaardig trouwens) een stukje van mijn hersenen weg gehaald. gelukkig was dat niet een stukje wat ik nodig had dus ik ben er niet dommer op geworden. (alhoewel.........)
__________________
you can't run away from trouble, 'cause there ain't no place that far
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:33.