Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2001, 18:49
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
ik vroeg me af hoe ut bij andere scholen is geregeld..

krijg je paar daagjes vrij ? hoeveel slu?
veel/weinig begeleiding? hoeveel blz etc??
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-12-2001, 21:09
PV
PV is offline
Het telde voor 80 SLU, we kregen niet veel begeleiding, alleen een 'controle' en daar kreeg je dan steeds goed/voldoende/onvoldoende voor.. als we op het laatst 10 of meer goedjes hadden was dat ook de eindbeoordeling. Aan het aantal blz zat geen maximum (ook geen minimum).
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 18:58
Jerommeke
Jerommeke is offline
80 slu
maar ik heb er 100 aan gewerkt en mijn partner 40. geen probleem van gemaakt, alhoewel het mij wel irriteerde.

we kregen wel wat begeleiding maar neit al te veel

1 middag vrij

20 pagina's schriftelijk excl inleiding plaatjes etc etc etc

en als beoordeling een LETTER
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 19:01
wicce
Avatar van wicce
wicce is offline
bij ons ging het erg vaag..
je mocht kieze, alleen of samen, bijna iedereen koos alleen.
igg, je kreeg een begleider, die zag je 2 keer in 8 weken in een profielmiddag. heerlijk nutteloos...
dan de eerste kladversie inleveren
dan kijken zij het nu in de kerstvakantie na, geve bullshit tips enzo
dan krijg je een week vrij (ja vage timing) om je pw aan te passen.
en dan moet de slotversie worden ingeleverd.

het mocht tusse de 10 en de 20 blz zijn..
__________________
~~ whoever saves one life, saves the world entire ~~
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 19:05
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
we hebben er in de 5e 2 keer een hele lesweek aan mogen werken, in de 6e nog een week. nu moeten we de voorlopige versie inleveren en na de vakantie een keer de definitieve versie. dat moet voldoende zijn, en de mondelinge presentatie ook.
__________________
struikel niet over je twijfels
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 19:08
Joseph
Joseph is offline
Daar ben ik net mee begonnen, mijn profielwerkstuk.

Wij krijgen geen vrij ervoor, maar moeten het tijdens uitgevallen lessen maken en thuis bij wijze van huiswerk. Nu dus ook in de vakantie. Het is hard werk, dat zeker, want mijn onderwerp is heel uitgebreid, maar daarnaast is het ook heel interessant.

We krijgen overigens geen extra begeleiding, en ook is er niet echt een minimum of maximum vast gesteld. Zolang het onderwerp maar goed genoeg behandeld wordt en je tussen door een paar keer laat zien wat je aan het doen bent en hoever je al bent.

Ik maak het alleen, maar vind het wel verrot dat we zo'n werkstuk moeten maken het hele jaar door, terwijl het veel fijner is er een week voor vrij te krijgen, zodat je hem dan kan maken (van mijn part twee weken). Want telkens wanneer je stopt, omdat je anders huiswerk hebt, vergeet je zo weer wat je hebt gelezen en waar je precies was...
Ik pleit voor een profielwerkstukweek, van mijn part op school in een lokaar zodat ze je kunnen checken dat je ook écht wat doen..

Alles is overigens schriftelijk.

[Dit bericht is aangepast door Joseph (21-12-2001).]
Met citaat reageren
Oud 21-12-2001, 22:32
more.than.a.woman
more.than.a.woman is offline
we hebben trouwens een hoofdbegeleider en nog een begeleider, van de vakken waar het werkstuk mee te maken heeft.
__________________
struikel niet over je twijfels
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 13:54
lovely_loeske
lovely_loeske is offline
80 slu. Vrijwel geen begeleiding, wel als je natuurlijk iets niet snapt kan je het vragen maar verder niks. Je moet alles in je vrije tijd doen. Net alsof ik het nog niet druk genoeg heb!!!!
__________________
de toekomst is niet in euro's uit te drukken, loesje postbus 1045, 6801 BA Arnhem, www.loesje.nl
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 21:25
ThomasG
ThomasG is offline
Wij hebben voor het profielwerkstuk 80slu staan. Wij krijgen er geen vrij voor en volgens mij weinig begeleiding. Ik heb nog geen idee hoeveel bladzijdes het wordt, er is geen minimum.
Met citaat reageren
Oud 22-12-2001, 23:13
Oen
Avatar van Oen
Oen is offline
Ben nou al een hele tijd bezig met Natuurkunde maar dat doe ik voor mijn lol, boeken lezen over het onderwerp met vakbekwame mensen praten alles ik heb er al menig vrij uurtje ingestoken, Ik ga namelijk het onmogelijke doen ( nog niemand die ik gesproken heb zeg dat ik het ooit zou kunnen) ik ga een hologram maken. Het heeft me al veel geld en tijd dus gekost en ik heb nog geen info gehad van mijn leraar hij zei alleen dat het mogelijk was maar zelf vond hij het mission impossble.

Ik doe mijn nick weer ere aan. Ik spreek tot u in al mijn nederigheid en ben blij voor uw aandacht, Oen
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 22:52
laura-1984
laura-1984 is offline
bij ons moet je er tussen de 40 en 80 uur insteken. maakt niet uit hoeveel blz's, want het gaat niet om de hoeveelheid maar om de kwaliteit (volgens mijn leraar). je krijgt er een voldoende goed of onvoldoende voor.

helaas moet ik hem deze vakantie afmaken, heb nog niet veel en heb nog 1.5 week.

wish my luck

dikke kus laura
Met citaat reageren
Oud 26-12-2001, 23:53
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
hm.. dan heb ik ut niet zo gunstig getrefd op mij school..

wij hebben namelijk hier
120 slu !!
minimaal 40 blz !!
geen/weinig begeleiding (tenzij je iets niet snapt)
geen vrij ofzo.. wat zeer irri is ( zoals eerder in dit topic genoemnd.. je moet elke keer weer "inkomen")
we krijgen 3 beoordelingsmomenten... daar krijg je alvast punten voor... nou dat is dus ook nix.. docent bladert ff door.. geeft ff snel wat punten... terwijl je de avond ervoor hebt zitten ploeteren..

en nu moet ik in de kerstvakantie zowat me hele profielwerkstuk maken van minimaal 40 blz... grrr !!
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 28-12-2001, 21:49
Wekko
Wekko is offline
Wij mochten met 1 of 2 personen. Ik heb het samen met iemand anders gedaan. Er moeten dan 160 uren aan besteed worden. We kregen ook geen vrij en nauwelijks begeleiding. De leraar van het vak moet begeleiding geven, maar bijna geen één leraar wist eigenlijk zelf wat ie moest doen.

Was gewoon een teringzooi en we begonnen aan het begin van de zesde klas, het moest eind november ingeleverd worden....

nah jah, ik was voor de verandering es op tijd.

Hoeft btw idd ook alleen maar voldoende gemaakt te worden. Geen cijfer. Je kan nog wel een goedje scoren.
__________________
--{ Gamers.nl for world domination! }--
Met citaat reageren
Oud 29-12-2001, 05:17
Stilo/Seek
Avatar van Stilo/Seek
Stilo/Seek is offline
-40 slu per persoon
-2 pers. per werkstuk
-heeeeel veel begeleiding
wij moesten naar de docent om ons voortgang te laten zien en dingen te berpreken. Dit wer enkele keren per week afgetekend. Als dit niet gebeurde was je pws niet voldoende
-geen dagen vrij
- aant. blz was niet specifiek opgegeven.
Met citaat reageren
Oud 31-12-2001, 17:10
Conan the Librarian
Conan the Librarian is offline
Richtlijn is minimaal 40 pagina's, 120 slu's.
Voor de HAVO is de richtlijn minimaal 30 pag. en 80 slu's.

Saaie shit.


Conan... heeft ook nog 4 dagen voor 40 pagina's of zo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Te weinig uren + Vak profielwerkstuk
Roflsaurus
7 21-08-2016 13:55
Algemene schoolzaken Vraag profielwerkstuk
N G
15 11-04-2014 16:21
Algemene schoolzaken Profielwerkstuk
maxime141
17 17-04-2009 22:33
Eindexamens 2004 profielwerkstuk te laat, nu geen examen meer doen?
Trisia
46 25-05-2004 15:14
Huiswerkvragen: Exacte vakken Profielwerkstuk...wie weet een onderwerp??
Carlie
15 24-01-2004 11:06
Algemene schoolzaken profielwerkstuk N&G waarschijnlijk bio
liefschatje
8 02-07-2003 21:33


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.