Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2012, 14:23
movimento
movimento is offline
-

Laatst gewijzigd op 10-09-2012 om 12:16.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 14:25
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Mannen binnen mijn familie of mannen van buiten mijn familie? Van mannen buiten mijn familie zou ik het niet gekker of minder gek vinden als ze iemand van mijn familie zo aankijken of een vergelijkbaar iemand daarbuiten. Waarschijnlijk zou ik het trouwens niet eens doorhebben, want ik heb dat soort dingen nooit door. Zelfs mijn vader is daar nog tien keer scherper in, en die is behoorlijk lomp.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 14:30
movimento
movimento is offline
Citaat:
Mannen binnen mijn familie of mannen van buiten mijn familie? Van mannen buiten mijn familie zou ik het niet gekker of minder gek vinden als ze iemand van mijn familie zo aankijken of een vergelijkbaar iemand daarbuiten. Waarschijnlijk zou ik het trouwens niet eens doorhebben, want ik heb dat soort dingen nooit door. Zelfs mijn vader is daar nog tien keer scherper in, en die is behoorlijk lomp.

Bedankt voor je reactie Em
Maar dus opzicht zou je het niet erg vinden als een man (buiten je fam) met begeerte je famillieleden zou aankijken?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 14:38
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Waarom denk je dat ik het erg(er) zou vinden als het een familielid begeert wordt ipv een random persoon of iemand anders die redelijk dicht bij me staat? Dat begrijp ik niet helemaal, eigenlijk. Wat maakt het uit dat het familie is?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 14:44
movimento
movimento is offline
Citaat:
Waarom denk je dat ik het erg(er) zou vinden als het een familielid begeert wordt ipv een random persoon of iemand anders die redelijk dicht bij me staat? Dat begrijp ik niet helemaal, eigenlijk. Wat maakt het uit dat het familie is?
Nee kijk , ik bedoel (bijvoorbeeld he!) als iemand jouwn (bijv. mama, zus(je) etc) als sensueel of begeerte zal aankijken wat jouwn reactie daarop is? Zal je niet boos om worden? Of wat aan doen dat die gene niet zo vies aan jouwn familielid zal sensueel aankijken?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 14:44
Sergay
Avatar van Sergay
Sergay is offline
Tuurlijk is het erg.. je zou toch niet willen dat iemand zo naar je familieleden gluurt, wat een smeerlap.
Ik weet niet wat ik dan zou doen maar als het om mijn zusje of moeder gaat zou die persoon heel hard aangepakt worden, ik tolereer het niet in mijn omgeving dus antwoord lijkt me duidelijk.

Het ding is.. je merkt dit soort dingen niet. Iedereen kan geilen op je naasten/familieleden als zij dit willen.
Al ga je boodschappen of de stad in met je moeder, een random man die daar loopt kan even lustig staren en verder lopen en dan zie je elkaar niet meer. Het kan overal en altijd, maar daar heb je geen besef van.
Wil je zoiets betrappen dan moet de gluurder wel risico's nemen door het opvallend en/of regelmatig te doen.

Ik snap alsnog niet wat je precies wilt weten met dit topic, ik denk dat het ongeveer voor iedereen hetzelfde is.
Ik kan het niet begrijpen als iemand zou antwoorden "oh ik vind het prima als een man mijn moeder benaderd en haar betast, moet ze zelf weten wat ze ermee doet"
Belachelijk.
__________________
I'm a rude bitch.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 14:49
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Citaat:
Nee kijk , ik bedoel (bijvoorbeeld he!) als iemand jouwn (bijv. mama, zus(je) etc) als sensueel of begeerte zal aankijken wat jouwn reactie daarop is? Zal je niet boos om worden? Of wat aan doen dat die gene niet zo vies aan jouwn familielid zal sensueel aankijken?
Bij mijn zusje zou ik het niet normaal vinden, maar dat komt omdat ze 7 is. Als iemand zevenjarige meisjes sensueel aankijkt, hoeft het m'n zusje niet te zijn om daar boos om te worden. Ik voel me er misschien meer betrokken bij, maar daar hoeft het - opnieuw - niet per se mijn zusje voor te zijn.

Citaat:
Tuurlijk is het erg.. je zou toch niet willen dat iemand zo naar je familieleden gluurt, wat een smeerlap.
Ik weet niet wat ik dan zou doen maar als het om mijn zusje of moeder gaat zou die persoon heel hard aangepakt worden, ik tolereer het niet in mijn omgeving dus antwoord lijkt me duidelijk.
Oh, ik zag het niet per se als negatief. Als het een leuke man is en die je aankijkt van 'heuj, je ziet er lekker uit' zonder dat het verder denigrerend is of eng wordt, dan is het toch niet zo'n probleem? Begeert worden is niet per definitie slecht enzo. Of gaat het hier alleen over wanneer het té erg wordt?
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 14:56
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Ik snap dit topic niet zo goed. Mannen buiten je familie? Het lijkt me sowieso erger als iemand IN je familie dat zou doen.

En verder: het zou me echt niet kunnen boeien. Waarom zou het erg zijn als iemand mijn moeder aantrekkelijk vindt? Of mijn tante? Of mijn broertje?


Citaat:
Ik kan het niet begrijpen als iemand zou antwoorden "oh ik vind het prima als een man mijn moeder benaderd en haar betast, moet ze zelf weten wat ze ermee doet"
Belachelijk.
Het gaat hier om kijken; niet om benaderen of betasten. En dat zou erg zijn, ook als het geen familieleden zijn, want mensen tegen hun zin betasten is sowieso een nono.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:05
Verwijderd
Het gaat erom of een vreemde vent naar jouw moeder mag kijken op een manier van zo ik wil jou keihard nemen.

En ik mag hopen dat er wel íemand dat denkt bij mijn moeder en zussen, ik gun het ze ook van harte, maar als iemand in gezelschap ongehoord zit te staren en laat blijken dat ie d'r geil van wordt, dan vind ik dat onfatsoenlijk bij wie het ook is. Of het nu een vreemd van me is, familieleden of ikzelf: doe dat lekker niet op die manier.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 15:28
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Een belangrijk onderdeel van versieren is flirten, en dat houdt in dat je elkaar aankijkt. Waarom zou een waarderende blik van een man dan zo erg zijn? Zolang de dame in kwestie zoals em al aangeeft geen kind is zie ik het probleem niet zo. Maar als je bedoelt dat zo iemand onwijs naar iemands borsten zit te staren ofzo dan vind ik dat gewoon onfatsoenlijk, maar dat vind ik ook als het om vreemden gaat.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 16:00
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Ik zie het altijd als compliment. Daarbij, waar iemand naar kijkt moet ie zelf weten. Als je niet wil dat iets gezien wordt moet je het bedekken of binnen blijven. Hoe iemand kijkt maakt dus ook niet uit, dat is aan de kijker.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 17:02
movimento
movimento is offline
Citaat:
Ik zie het altijd als compliment. Daarbij, waar iemand naar kijkt moet ie zelf weten. Als je niet wil dat iets gezien wordt moet je het bedekken of binnen blijven. Hoe iemand kijkt maakt dus ook niet uit, dat is aan de kijker.
Mevrouw Volk, ik heb het niet over persé "kijken" wat ik hier over wil zeggen/vragen is: Wat als een onbekende vreemde man "begeerte, sensueel" u een van u familielid(leden) of misschien dochter bijv...!? aan zou kijken? Was u tevreden geweest? Dus u ziet het als een compliment als iemand u bijv bijv moeder, dochter etc onwijs naar iemands borsten zal kijken? Vind u het als compliment? Of begrijp ik het verkeerd?
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 18:08
Em.
Avatar van Em.
Em. is offline
Waarom gaat het meteen over onwijs naar iemands borsten kijken? Verder denk ik dat maar weinig mensen hier een dochter hebben, en degenen díe een dochter hebben, hebben nog geen dochters die borsten hebben (en waarbij je je toch wel zorgen gaat maken als er sensueel naar gekeken wordt...)

En vooral: waarom vraag je je dit af? Ik zie namelijk niet echt een verschil of iemand m'n moeder aankijkt of een andere vrouw van vergelijkbare leeftijd. Waarom denk jij wél dat dit verschil uit kan maken en waarom ben je daar zo nieuwsgierig naar? Het is namelijk iets dat ik me totaal niet zou afvragen, dus vraag ik me af waarom jij er wel zo nieuwsgierig naar bent, vandaar.
__________________
(...) en ik hou zo van verlangen en ik hou zo van alleen zijn en ik hou zo van het denken dat het zou kunnen als het kon. - Tjitske Jansen
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 18:14
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Mevrouw Volk, ik heb het niet over persé "kijken" wat ik hier over wil zeggen/vragen is: Wat als een onbekende vreemde man "begeerte, sensueel" u een van u familielid(leden) of misschien dochter bijv...!? aan zou kijken? Was u tevreden geweest? Dus u ziet het als een compliment als iemand u bijv bijv moeder, dochter etc onwijs naar iemands borsten zal kijken? Vind u het als compliment? Of begrijp ik het verkeerd?
Nou, het is een beetje onbeschoft en debiel, maar verder zou het mij niet boeien. Zolang ze er met hun jatten van afblijven.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 18:15
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik denk dat de TS zich afvraagt of jij het een compliment vindt voor je familie als iemand zo vol begeerte wordt aangestaard. Vult het je met trots dat je een moeder/broer/zus/familielid hebt die door iemand zo bekeken wordt? Roept het een gevoel van "en daar ben ik nou familie van! " op? Tenminste, zo begrijp ik het.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 18:22
Vowel
Avatar van Vowel
Vowel is offline
Citaat:
Ik denk dat de TS zich afvraagt of jij het een compliment vindt voor je familie als iemand zo vol begeerte wordt aangestaard. Vult het je met trots dat je een moeder/broer/zus/familielid hebt die door iemand zo bekeken wordt? Roept het een gevoel van "en daar ben ik nou familie van! " op? Tenminste, zo begrijp ik het.
Ja, maar dan nog snap ik niet waarom ze dit wil weten. En het antwoord is vrij simpel, denk ik. Waarom zou ik trots moeten zijn als iemand naar de tieten van mijn moeder staart? Dat slaat toch nergens op? Maar het boeit me ook niet.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 18:32
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Ik snap ook niet waarom ze het wil weten, en ik moet zeggen dat de manier waarop ze schrijft het niet bepaald duidelijker maakt. Maar dat daargelaten is het, denk ik, vergelijkbaar met mensen die trots zijn op hun broer/zus omdat ze geslaagd zijn of wat bereikt hebben. Alleen dan in plaats van dat je trots bent op ze omdat ze wat bereikt hebben, ben je er trots op dat ze er (nog) zo goed uit zien. Of zoiets. Denk ik.
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 19:31
Diamera
Avatar van Diamera
Diamera is offline
Citaat:
Dag ik ben ben nog net lid op deze forum

Zal je het normaal vinden als andere mannen (mannen buiten je famillie) met begeerte naar je familieleden kijken? Sorry dat ik het zelf zeg maar ‘iemand onwijs naar iemands borsten etc zit te staren ofzo "geil" of "lustig" of "onzedelijk" aan jouwn bijv moeder, zus(je), tante,dochter etc aankijken? Zal je hier tevreden over zijn?

ps: wat ik officieel wil vragen dat het niet persé omgaat om te kijken, maar doel van de kijker dat het sensueel is, en wat jullie daarover vinden als iemand aan jullie moeder etc (vies, sensueel, lustig etc) zal kijken?
Alvast bedankt
Als een man zo kijkt zou ik zeggen dat het komt doordat hij wat hij ziet, aantrekkelijk vindt. Ik kan wellustig staren enigszins onbeschoft noemen, maar tegelijkertijd kun je het dus ook best als een compliment opvatten! Ik zou het wel lachen vinden als dat bij mijn moeder gebeurde en ze het zelf ook doorhad, daar kan ik me niet druk om maken.

Gebeurde dat echter bij ons of andere vrouwelijke familieleden van haar kant in het bijzijn van mannelijke familie, dan durf ik te wedden dat die laatsten dat niet op zich laten zitten. Die zijn daar niet trots over, juist beledigd o.i.d. dat zo'n kerel dat zomaar doet maar dat zal hun cultuur wel zijn. Ik denk dat TS misschien had verwacht dat meer mensen zo zouden reageren.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2012, 20:03
Volk
Avatar van Volk
Volk is offline
Citaat:
Mevrouw Volk, ik heb het niet over persé "kijken" wat ik hier over wil zeggen/vragen is: Wat als een onbekende vreemde man "begeerte, sensueel" u een van u familielid(leden) of misschien dochter bijv...!? aan zou kijken? Was u tevreden geweest? Dus u ziet het als een compliment als iemand u bijv bijv moeder, dochter etc onwijs naar iemands borsten zal kijken? Vind u het als compliment? Of begrijp ik het verkeerd?
Kijken is kijken. Daar heb je het over toch? Mensen mogen kijken naar wat ze willen, hoe ze willen. En ja, als iemand op die manier naar mijn familie kijkt vind ik dat een compliment, en als het echt erg is vind ik het wel grappig, ik bedoel het is toch ook grappig dat iemand zo naar bv borsten gaat staren? Veel beter dan met walging wegkijken lijkt me zo.

Zal vast aan m'n opvoeding kijken, zo reageerde mijn moeder ook altijd. Zo van, haha kijk hem verlust naar je staren. Vast nog nooit zo'n mooi meisje gezien.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 07:46
Denise_kaas
Avatar van Denise_kaas
Denise_kaas is offline
Het maakt mij vrij weinig uit of er iemand/ wie er naar mijn familieleden kijkt/staart. Al vind ik staren wat ongepast. Ik kijk, de ene keer langer dan de andere keer, ook naar mensen waarvan ik vrijwel zeker ben dat ze ook familie hebben. Ik begrijp je vraag dan ook niet echt.. Iedereen kijkt toch naar anderen. De een vind je aantrekkelijk en de ander niet. Als ik iemand Aantrekkelijk vind zal ik daar zeker langer naar kijken. Misschien werkt dat voor jou niet zo?
__________________
Als je je doelen hebt bereikt, heb je de lat te laag gelegd.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 10:15
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Hangt er nogal vanaf hoe ze kijken. Dát ze kijken vind ik geen probleem, maar als ze heel opzichtig kijken met openhangende mond, al dan niet met speekseldraadje uit de mondhoek bungelend, dan zou ik ze misschien even porren en te zeggen dat het ook wel iets subtieler kan.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 13:13
Verwijderd
Wat een vraag :')

Nee dat boeit me geen reet. Kijken mag.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2012, 15:48
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Hangt er nogal vanaf hoe ze kijken. Dát ze kijken vind ik geen probleem, maar als ze heel opzichtig kijken met openhangende mond, al dan niet met speekseldraadje uit de mondhoek bungelend, dan zou ik ze misschien even porren en te zeggen dat het ook wel iets subtieler kan.
Dit.
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Verhalen & Gedichten Begin van een verhaal.
Vlooienband
20 18-01-2003 03:02


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:50.