Oud 03-10-2007, 18:39
Verwijderd
Vorige.

Oeps
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-10-2007, 18:40
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:40
Verwijderd
Ja ik had m toch vol gemaakt
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:41
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Maar ik wilde dat doen!
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:43
Verwijderd
Yana ik zou lekker op je kamer blijven en je vriend uitnodigen
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:44
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Haha, die optie is er helaas niet. Mijn vriend woont niet hier in de buurt en hij werkt in eht weekend. De enige optie is dus dat ík naar hem ga, vanaf op zn vroegst morgenavond. Maar ik weet niet of ik wel al morgen wil gaan, of dat ik wil wachten tot vrijdag..
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:46
Verwijderd
Dan wacht je tot vrijdag en ga je dan heen?
Enne, werkt je vriend ook in het weekend? Wanneer is ie dan vrij? Kan ie dan niet naar je toekomen?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:50
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Mijn vriend werkt vrijdagavond en zaterdag overdag. In het weekend is zn OV niet geldig, dus het is gewoon gunstiger/goedkoper als we daar zijn. Daarbij hebben we zaterdagavond een afspraak dáár (en zondagavond ook, trouwens. Dansles )

De vraag is alleen of ik donderdagavond al wil gaan, of vrijdagavond. Hij heeft vrijdag overdag nog school tot 15:00 en 's avonds werkt hij van 18:00 tot 21:00. Het gaat dus puur om de donderdagavond en het samen slapen.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:52
Verwijderd
Noujaaaaaaa... samen slapen is wel fijn natuurlijk
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:54
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Ja.. maar dat doen we vrijdag, zaterdag, zondag ook al

Het voelt ook zo.. onzelfstandig als ik meteen weer naar huis hol. Alsof ik moet bewijzen dat ik heus wel zelf hier kan zijn
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 18:57
Verwijderd
pfff, volgens mij is het te veel, school en roeien. Elke vrije dag lig ik de hele dag in bed omdat ik helemaal gesloopt ben en kom ik dus niet toe aan huiswerk. Het moet dus minder, maar ik weet niet hoe! Ik wil gewoon blijven roeien, maar het kost veel tijd. Maar het is natuurlijk wel heel goed voor mijn gezondheid, maar het is weer niet goed dat ik er aan onderdoor ga als het zo door blijft gaan. Ik voel me een beetje somber hierdoor en dan word ik zo bang dat alles weer terug komt. Dat ik straks alles kan opgeven omdat ik weer helemaal wegzak enopgenomen kan worden. Dat wil ik koste wat kost voorkomen, maar ik weet niet hoe! Daarnaast gaat het ook nog rot met eten. Ik wilde afvallen dus had ik vorige week me voorgenomen om groente en fruit in plaats van koekjes en chocola te eten. Dat hield ik een week vol en nu sinds vrijdag ben ik me weer zo aan het volproppen. Vandaag heb ik nog geen fatsoenlijke boterham gegeten, alleen maar koekjes en chocola. blegh, ik begin weer steeds meer van mezelf te walgen, ookal weet ik dat ik dat niet moet doen en ik probeer mezelf steeds in te praten dat het ook nergensvoor nodig is, toch doe ik het steeds...
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:01
Verwijderd
@ Yana: als je het wilt, doe je het toch lekker, en anders niet? Je hoeft je heus niet te bewijzen - je woont toch al op jezelf?
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:36
Fayette
Ik heb wel heerlijk fijn gedroomd vannacht en dat maakte mijn dip in de realiteit wel even goed... Ook gelijk een beslissing gemaakt.. Even kijken of de ander mee wil werken!
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 19:59
moon
Avatar van moon
moon is offline
hmmm...ik geloof dat ik dit topic moet hebben, of is het nou toch die ander?

ik voel me echt een borderliner nu, mijn stemming wisselt zo erg dat ik er gek van wordt. Het ene moment vind ik dat het allemaal best mee valt en dat ik me niet zo aan moet stellen en het andere moment vergaat de wereld. Het lijkt net alsof er constant zo'n duiveltje en engeltje op mijn schouder aan het vechten zijn. Ik word er echt stapel gek van. Wat moet ik nou? ik word hier echt zo moedeloos van. *zucht*
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 20:43
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Deze was eerder (timestamps. <3) dusja.

Even een terugvindpost. Ik heb niets om te ouwehoeren.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 20:44
Little_lady
Little_lady is offline
Z'n foto's heb ik ondertussen maar opgeborgen, ik kon het niet meer. Maar ik hoor nog steeds z'n stem in gedachten, ik blijf aan al die fijne momenten denken en ook z'n gezicht blijf ik voor me zien, houdt dit ooit op? Ik kan je niet vergeten, ik kan het niet verwerken, we horen samen te zijn. Als een fijn gezin, als een familie. En ik heb het je belooft, ik zou voor haar gaan zorgen... Maar hoe kan ik dat nu, als ik aan mezelf al teveel heb? We hadden je nog zó nodig, je mocht nog niet gaan...

'Ga met me mee, doe mij na.
Ik sleep je erdoorheen,
als je mij dan ook maar niet achterlaat.'




en
Alsjeblieft, grote broer... <3
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 20:50
Sagana
Avatar van Sagana
Sagana is offline
Ik ga nog even bij in de woonkamer zitten en een lekkere kop warme chocolademelk drinken en dan ga ik vanavond nog wat leren.

Hmm en ja misschien overdreef ik wel vannacht en daarstraks. Maar verdomd, het is frustrerend hoor.
__________________
I'd rather have a life of 'oh wells' than a life of 'what ifs'.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 21:42
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Het lijstje wat ik gisteren postte, met alle to-do's voor vandaag, en dit is er van terecht gekomen:
- weinig forummen / internetten (dat is de start van alles) helaas, mislukt
- afspraak
- badkamer + toilet poetsen
- logboek stage bijwerken
- opdrachten stage uittypen
- lesvoorbereidingen voor donderdag voor stage maken + printen
- les bedenken voor de kinderboekenweek
- beetje boodschappen doen
- planten water geven
- strijken
- mijn documenten op cd branden
- verjaardagskaarten opbergen
Matige score dus, al komt het natuurlijk wel deels door het feit dat ik weer half ziek ben, net als twee weken geleden. Mijn hele hoofd zit vol, ik hoest en snuit wat af, heb hoofdpijn en neig naar koorts. Oftewel: ik ga nu gauw slapen, want morgen heb ik weer stage, en ik moet morgen mijn eerste lesjes geven. Ik vind het stiekem best spannend...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-10-2007, 22:00
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Zo, ik ben echt moe. Vanochtend vroeg op, twee vergaderingen, met groepsgenootje toets-stof doorgenomen, piano-les en nu zelf de stof nogmaals aan het lezen. Net heb ik filmpjes zitten kijken met de cd-rom van het boek. Allemaal in het engels (ik begreep het wel), maar dat kost dus blijkbaar energie. Ik denk dat ik niet veel meer ga doen nog vanavond. Zo nog even bladeren of ik iets tegenkomen wat ik echt niet snap en dan morgenochtend de laatste herhaling voor de feitjes. Dan is het genoeg en moet ik het maar kennen hoor! Het is echt een omschakeling dat ik opeens 10 hoofdstukken moet leren in 4 weken ipv 20 hoofdstukken voor een heel eindexamen waar je je een heel jaar op voorbereid.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 22:42
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Het lijkt net alsof er constant zo'n duiveltje en engeltje op mijn schouder aan het vechten zijn. Ik word er echt stapel gek van. Wat moet ik nou? ik word hier echt zo moedeloos van. *zucht*
Een vriend van me heeft ook borderline en die heeft ook EXACT een keer gezegd wat jij nu schrijft
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 23:03
Nijn*
Avatar van Nijn*
Nijn* is offline
Ik zie mijn dagboek de laatste dagen eentoniger worden, er staat steeds hetzelfde. 'Ik voel me leeg, alleen, onbegrepen, ik moet om alles huilen. Wanneer ziet iemand me? Zal er ooit nog iemand aan me vragen hoe het met me gaat en écht de tijd nemen om te luisteren naar mijn antwoord? Is dit nu wat ik verdien? Alweer?'
Misschien is het nu gewoon over, want niemand ziet me nog, het is net alsof ik niet meer besta. De muren worden weer opgetrokken, mijn pantser is weer stevig, maar alsjeblieft, red me. Ik wil niet meer terug maar ik kan niet anders. Wanneer is dit nu voorbij?

Ze zeggen dat het altijd nog veel langer duurt,
dan je had verwacht.
Zelfs wanneer je denkt het duurt al veel te lang,
duurt het langer dan je dacht.
__________________
*--Sometimes the only way to stay sane is to go a little crazy..- My life turned around, but I still believe in my dreams..--*
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 23:28
Little_lady
Little_lady is offline
Klein pluspuntje van vandaag: ik heb verslag nummer 1 af. Moest eigenlijk al voor vorige week, maar toen lukte het me echt niet.. Dank, lieve lerares die me nog een weekje extra de tijd gaf



Ik wil het niet meer horen, maar het houdt nooit meer op....
__________________
Lise *10-11-2010 <3

Laatst gewijzigd op 03-10-2007 om 23:40.
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 23:46
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
Heerlijk gesport, echt fijn. Ik voelde me van te voren een beetje mwah, maar ik weet ook gewoon dat ik me na het sporten weer beter voel dan. Ik zie het weer helemaal zitten.

Alleen ben ik een beetje benauwd en ik weet niet zo goed wat ik daarmee moet doen. Iemand een idee? Na of tijdens het sporten heb ik dat 'soms'. Ik kan niet diep door ademen...
__________________
Met citaat reageren
Oud 03-10-2007, 23:53
CrazyCorny
Avatar van CrazyCorny
CrazyCorny is offline
Whaaaaaaaaa ik heb hoofdpijn, mijn nek is stijf, en wordt er helemaal gek van...

Was er maar iemand die even... (A)
__________________
Leef de dag met een lach, en zorg ervoor dat je "pakt" wat je pakken mag. =)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 00:24
Missy1234567890
Avatar van Missy1234567890
Missy1234567890 is offline
Nog bezig college voor te bereiden voor morgen.
Ik heb nu 2 teksten af, moet nu alleen nog een aantal korte tekstjes en 2 lange waar ik ook geen vertaling van heb, dus die laat ik maar zitten. Heb het artikel dat ik moest lezen niet, al met al dus lekkere voorbereiding. Tis dat als ik morgen niet zou gaan, gigantisch veel mis, dus ik ga maar wel, maar echt veel zin heeft het niet.

Net met m'n vriend besloten elkaar een weekend niet te zien. Ik moet echt studeren en als hij er is, word ik teveel afgeleid. Het is stom, het is het eerste weekend sinds meer dan een jaar dat het weer voorkomt, maar ik moet even tot rust komen. Ik ren van hot naar her, doe van alles, behalve wat prioriteit nr. 1 zou moeten hebben: studeren. Dus dit weekend maar even flink bijwerken.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 04-10-2007, 01:04
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Het lijstje wat ik gisteren postte, met alle to-do's voor vandaag, en dit is er van terecht gekomen:
- weinig forummen / internetten (dat is de start van alles) helaas, mislukt
- afspraak
- badkamer + toilet poetsen
- logboek stage bijwerken
- opdrachten stage uittypen
- lesvoorbereidingen voor donderdag voor stage maken + printen
- les bedenken voor de kinderboekenweek
- beetje boodschappen doen
- planten water geven
- strijken
- mijn documenten op cd branden
- verjaardagskaarten opbergen
Matige score dus, al komt het natuurlijk wel deels door het feit dat ik weer half ziek ben, net als twee weken geleden. Mijn hele hoofd zit vol, ik hoest en snuit wat af, heb hoofdpijn en neig naar koorts. Oftewel: ik ga nu gauw slapen, want morgen heb ik weer stage, en ik moet morgen mijn eerste lesjes geven. Ik vind het stiekem best spannend...
Ik vind dat je je lijst best goed hebt afgewerkt Knap, dat je je eigen planning grotendeels nakomt!


Morgenochtend om 9 uur moet m'n auto naar de garage voor APK... Super spannend, ik ben hartstikke afhankelijk van dat ding dus hij moet goed gekeurd worden zonder dat er al te veel geld mee gemoeid is.. Als de kosten onder de 150 euro blijven, ben ik tevreden.. Vorig jaar bedroeg de prijs 75 euro en het jaar ervoor 300 euro
Mja, nu lekker slapen..
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 08:04
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
Citaat:
Een vriend van me heeft ook borderline en die heeft ook EXACT een keer gezegd wat jij nu schrijft
Mja, en ik ken mensen met een eetstoornis die het ook zo omschrijven.
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 08:06
Yana
Avatar van Yana
Yana is offline
@Nijn:
Meisje meisje meisje toch. Zeg me wat ik kan doen. Sluit je niet zo af en práát. Ik wil naar je luisteren, en ik heb het idee dat jij het meer nodig hebt dan ik... Nog maar een *knuffel* dan?
__________________
She lives on disillusion road, we go where the wild blood flows
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 08:20
Fantôme
Avatar van Fantôme
Fantôme is offline
Wat een haftige nacht... heb zoiets nog nooit van dichtbij meegemaakt. Ik ben benieuwd hoe het nu met dr gaat.
GVD, die eikel $@#^*@
__________________
Dit is een coole sig.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 08:23
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Misschien is het dan toch de ketting....
__________________
Ik weet niet beter.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 08:31
Verwijderd
@HaWaHaai: Dat valt toch idd best mee? Ik vind dat je aardig wat gedaan hebt.
@Nijn*: Wat Yana zegt: PRAAT! Geef aan mensen in je omgeving aan dat het niet goed gaat. Natuurlijk is het fijn als zij die stap zetten, maar dat werkt nou eenmaal heel vaak niet. En je constateert zelf dat het niet gaat, doe er ook wat mee!

OT: Nou ben ook ik sinds jaren weer ziekig verkouden...en ik weet niet of het opzichzelfstaand ziekig is of dat het samenhangt met de vaccinatie... En ik weet niet of de vermoeidheid daarvan komt of dat ik weer meer medicijnen nodig heb... Lastig allemaal. En het komt ook heel slecht uit, want ik moet eigenlijk heel veel doen, maar eigenlijk wil ik alleen maar in bed liggen en slapen.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 10:09
duivelaartje
Avatar van duivelaartje
duivelaartje is offline
Wat stom, heb twee dagen niet op m'n UU-mail gekeken en nou zie ik opeens dat ik vanavond ook in Utrecht moet zijn om me als nieuwe JVT voor te stellen. Iek, daar had ik helemaal niet op gerekend.

Oke, m'n planning voor na het tentamen en vanavond moet dus totaal anders worden. Maar goed, dat zie ik dan wel. Nu eerst nog even een beetje leren voor het tentamen van vanmiddag, oef.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 10:18
Little_lady
Little_lady is offline
Ik ben bang...
__________________
Lise *10-11-2010 <3
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 10:43
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Ik voel me een beetje ziekig en ik heb te diep geslapen. En verder is alles maar maf.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 11:08
Linda
Avatar van Linda
Linda is offline
Bleh. Word denk een heerlijke baaldag.
Waarom lukt het me nou niet om niets te doen?
Nou ja het lukt me wel, maar waarom moet ik me er zo rot over voelen?
Er ligt nog best wel wat werk te wachten, maar een dagje rust mag toch ook wel eens? Maar moet ik me er zo rot over voelen? Misschien dat ik toch beter maar wat kan gaan doen. Dan voel ik me nog even nuttig en ga ik gelijk in betere moed naar school.
__________________
It’s the end of the tour as we know it and I feel fine. - Michaels Stipe, 16-07-2005, Hyde Park
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 11:39
Heksjuh
Avatar van Heksjuh
Heksjuh is offline
Ik ben moe. Ik maak lange dagen, vooral deze week. Elke dag om half negen beginnen, drie dagen om half zes pas klaar en veel tussenuren. Gisteren en dinsdag wel al vroeg uit, maar gisteren moest ik hospiteren dus heb ik twee uur zitten wachten op school en vervolgens nog een uur op het station.
Nu heb ik bij twee kamers gehospiteerd, twee keer afgewezen. Bij een andere kamer wezen kijken (was niet echt hospiteren), maar dat was niks.
Maandag een tetanusprik gehad. Deed pijn. Nu doet het nog pijn als ik erop lig, dat is wel irritant.

Al heel lang niet wezen trainen. Vorige woensdag was ik te moe. Zondag was ik een beetje ziek en nog steeds moe. En gisteren hospiteren. Ik wil graag trainen maar het komt gewoon niet uit.

Vorige week donderdag en vrijdag vrij vanwege een lustrum. Ik loop nog steeds heel erg achter met een vak. Met het andere vak loop ik wel bij. In de tussenuren heb ik zelfstudie gedaan voor een practicum, dus ik loop nog steeds heel veel achter met een vak. Misschien kan ik het gewoon niet.
Ik voel me nu echt heel verdrietig nu ik dit typ. Ik weet niet waarom. Vandaag weer pas om half zes uit terwijl ik gewoon naar huis wil. En dan doe ik in het weekend zo weinig omdat ik dan gewoon beneden wil zitten.
Ik voel me niet zo goed op dit moment. Gelukkig is het bijna weekend.
__________________
I'm not afraid of happy endings. I'm just afraid my life won't work that way.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 04-10-2007, 13:05
Verwijderd
Citaat:
Ik voel me niet zo goed op dit moment. Gelukkig is het bijna weekend.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 13:08
Verwijderd
@Heksjuh: (}). Jammer dat die kamers niets geworden zijn. Het is volgens mij wel normaal dat je studie in het begin echt heel zwaar is, zeker vergeleken met de middelbare school. Ik denk dat je het best kan, hoor, maar het is wel zwaar als je zulke lange dagen maakt, dat heb ik zelf ook wel ervaren. Hopelijk heb je binnenkort wat meer geluk met kamer zoeken.


OT: Ik vind het echt heel vervelend om motivatiebrieven te schrijven, mensen te vragen om aanbevelingsbrieven, et cetera, maar ja, als het me een paar honderd euro oplevert, is het toch wel de moeite waard. Althans, dat houd ik mezelf voortdurend voor.

Ik ben er gister in geslaagd om ondanks de trance-muziek in slaap te vallen, dat vind ik toch wel een prestatie. Alcohol helpt. Alleen voel ik me vandaag toch gewoon erg moe. Morgen kan ik gelukkig uitslapen. Vanavond eindelijk weer zwemmen, dat is alweer drie dagen geleden want met 3 oktober was alles dicht (wie had een jaar geleden gedacht dat ik nog eens zo fanatiek zou gaan sporten?). En dit weekend ga ik mijn vlucht naar Los Angeles boeken.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 13:36
Lilium
Avatar van Lilium
Lilium is offline
Ik heb het druk en dat merk ik aan mijn lijf.
__________________
Manuscripten verbranden niet.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 13:45
moon
Avatar van moon
moon is offline
Citaat:
Een vriend van me heeft ook borderline en die heeft ook EXACT een keer gezegd wat jij nu schrijft
Citaat:
Mja, en ik ken mensen met een eetstoornis die het ook zo omschrijven.
Oke dat wist ik niet, ik heb het zelf niet ergens anders gelezen of gehoord. Ik heb het opgeschreven zoals ik het voel, maar het is misschien ook wel een voor de hand liggend voorbeeld om te beschrijven hoe het voelt als je stemmingen (en alles er omheen) zo wisselen. Het lijkt gewoon zo'n voortdurend gevecht tussen het goede en het kwade.


ot: Ik mis haar...ja dierendag hè .
Ik ga zondag helpen met de openasieldagen, opzich leuk, maar hoop wel dat mijn stemming dan wat beter is. Het gaat nog steeds helemaal niet goed.
__________________
wees jezelf er zijn al zoveel anderen (loesje)
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 13:57
Verwijderd
Over een uur moet ik weg, en m'n zenuwen vallen eigenlijk wel mee Maar ik ben denk ik vooral te moe om me druk te maken; ik heb genoeg energie om rond te lopen, maar meer ook niet. Als ik vanmiddag thuis ben ga ik lekker een boek lezen en herfstthee drinken
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 14:37
LiefsvanHier
Avatar van LiefsvanHier
LiefsvanHier is offline
Hé er is iets wat ik dit schooljaar kan doen en waar ik me voor in kan zetten . Gaaf .
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 15:07
Redhair
Redhair is offline
Nijn*, knuffel!

Vrijdheid, blijheid. Ik feest en maak lol en zuip en leef, ik leef als een gek. Het leven is mooi en fijn, ik geniet, ga als een gek elke dag door, het voelt geweldig. Ik heb zo veel plezier, geniet echt, het is ultiem. Ik ben bijna klaar met verhuizen naar mijn nieuwe, prachtige kamer, doe het lekker rustig aan. Maar wat is mijn nieuwe kamer toch mooi.
Nauwelijks ben ik alleen. Bijna altijd huisgenoten om me heen, en hij. Wat is het fijn dat onze relatie over is, dat hij en ik nu veel gelukkiger zijn. Elke avond drink ik met mijn huisgenoten rose, als de flessen leeg zijn en de winkels dicht, gaan we naar de kroeg. Ik kom vaak te laat op school, maar als ik er ben doe ik mijn best, ben ik actief bij de les betrokken, maak ik mijn opdrachten. 's Avonds een uurtje werken, daarna weer gezelligheid, veel gezelligheid.
Ik slik nauwelijks nog ritalin, heb het niet echt nodig. 's Ochtends en in de middag een pilletje, dat was het. Eerst zat ik op vier of vijf pillen per dag. Ik eet weer wat meer, kom weer langzaam wat aan, en dat is niet erg. Zat weer tegen ondergewicht aan. Het is goed om wat aan te komen, wat meer te eten, niet steeds tegen flauwvallen aanzitten. Helemaal met alle rose moet ik wat eten in mijn maag hebben.

Het gaat geweldig, ik voel me top.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 15:35
Verwijderd
Pfff. Mn essay is due on monday, maar ik kan me er maar niet toe zetten - te veel leuke afleiding op MSN en afdwalende gedachten en shizzl. Doe ik weer eens goed
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 15:54
Rob
Avatar van Rob
Rob is offline
Nog 1,5 uur en ik verveeeeeel mij. >.<

</semi-klaag>
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 15:59
rare kwast
Avatar van rare kwast
rare kwast is offline
en toen was de donderdag weer bijna voorbij
had vandaag kennismaking bij een psycholoog.. blegh
ik weet het allemaal niet meer..

daarna mocht ik weer paardrijden en dat ging KUT
__________________
Humor is een prachtige waterlelie die wortelt in het troebele water van verdriet.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 16:01
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
auto is goedgekeurd.. en de kosten bedroegen 107 euro. 40 euro meer dan vorig jaar maar ik ben allang blij dat-ie door de keuring heen is.. Net reed ik over de snelweg naar huis en hij begon weer te schokken Die auto is echt niet in orde

Vandaag had ik veel voor school willen doen, maar ik kon me er niet toe aanzetten. Morgen wordt een spannende dag, ik zie er tegenop. Hopelijk valt het allemaal mee.

Ik wil met pensioen. Nu!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 16:11
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
Vanmiddag ein-de-lijk mijn propedeuse maar eens afgehaald, dat werd wel eens tijd. Verder is het vandaag maar een rare dag. Ik heb allerlei instanties gebeld voor ons project en dat was heeeeel eng, maar 't ging best aardig. Alleen zo'n mens van de Zwolse Poort deed heel raar, 'ja nou eh daar werken wij niet aan mee hoor, nee nee, kom nou, daar houden wij ons niet mee bezig' en toen hing ze op. Oke volgens mij ging er ook iets niet goed met de telefoon ofzo, maar toch. Het was stom. Nu moet ik morgen nog wat gedoetjes bellen en dan hoop ik dat ik een aantal afspraken heb kunnen plannen. Stom project.

En mijn plan van aanpak is onvoldoende beoordeeld want hij zou hetzelfde zijn als die van projectgenootje en blabla. Wat een gezeur. En ik had ergens een bron niet bij gezet, dus plagiaat en blaaaaat. En ik vond het heel goed van mezelf dat ik kritiek durfde te geven op het beoordelingssysteem en de samenwerking tussen een aantal docenten, maar daar werd ook alleen maar kut op gereageerd. Ik zal nog eens iets zeggen zeg, pff.

Bluh wat een stomme dag! Morgen lekker vrij. <3 En 's avonds oppassen, dat is leuk.
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 16:21
Verwijderd
Citaat:
Een vriend van me heeft ook borderline en die heeft ook EXACT een keer gezegd wat jij nu schrijft
Citaat:
Mja, en ik ken mensen met een eetstoornis die het ook zo omschrijven.
Maar dat is toch een verschrikkelijk veelgebruikt beeld?

OT: Pff, iig fijn dat hij nog iets goeds te noemen wist over het verslag, nu maar wachten.
En leren, of course!
Met citaat reageren
Oud 04-10-2007, 16:39
Verwijderd
@Nijn; beetje late reactie en bovendien weet ik niet wat er nog meer allemaal speelt in je leven, maar maak je alsjeblieft niet teveel zorgen Ik heb dat ook gedaan (vooral tijdens en niet echt ervoor maar ok) en het is echt niet nodig. Als jij in 6VWO terecht bent gekomen zonder elk jaar op het randje van blijven zitten te zijn geweest, gaat dat helemaal goed komen. De examens zijn echt te zien als een proefwerkweek met langere proefwerken over meer stof. Dat de leraren nu al zoveel praten over de examens is echt gewoon een dom lerarentrekje ofzo, want het maakt alleen maar dat veel leerlingen zich overbodig zorgen maken. Echt, je kan het best, kijk naar de cijfers die je afgelopen tijd hebt gehaald en maak daaruit eens een balans op. En het is nog maar oktober! Je hebt nog iets van 8 maanden! Je kan nog zoveel oefenen, en dat is het enige dat echt helpt. Iig veel beter dan je druk maken! Ik heb mezelf eigenlijk te weinig voorbereid voor de examens, maar toch heb ik het gered met zoveel mogelijk oefenexamens te maken. Voor de talen en wiskunde is dat echt de oplossing! Voor geschiedenis is dat wat moeilijker omdat het onderwerp steeds verandert, maar wat mij daarbij heel erg goed hielp was de examenbundel. Ik weet niet of je die al hebt maar anders kost die maar 9 euro ofzo en via bol.com heb je die de dag nadat je hem hebt besteld al binnen en daarin staat alles echt heel duidelijk en overzichtelijk opgeschreven.
Oh als je een bèta profiel hebt kan je hier natuurlijk niets mee, sorry daarvoor

Het is nu september, de examens zijn in mei. Zorg nu gewoon dat je je laatste tentamens voldoende maakt en als je met voldoendes de examens in gaat, is de kans heel klein dat je zakt. Op mijn school waren er 10 mensen gezakt, wat dus heel veel is, maar ik kon ze van tevoren allemaal al aanwijzen omdat ze er niet goed voorstonden. Als je gewoon met normale cijfers de examens ingaat, komt dat echt helemaal goed!!!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #111
Little_lady
492 26-10-2007 22:27
Psychologie Het-Grote-Lucht-Je-Hart-Topic #110
Yana
25 03-10-2007 23:57
De Kantine Ctrl + V Topic #66
Retro*Love
500 19-04-2007 11:19


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:46.