Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Seksualiteit
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 20-12-2003, 16:15
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
( Weet niet zeker of dit op seksualiteit moet maargoed )

het schijnt dat veel meisjes/vrouwen niet tevreden zijn met hun cupmaat, als ze grote borsten hebben willen ze juist kleinere, en meisjes/vrouwen met kleinere borsten willen juist grotere.

Wat is nu jouw huidige cupmaat en wat zou je het liefste willen hebben en waarom?

Ik heb nu een grote B, kleine C en zou het liefste een mooie C willen hebben omdat het me gewoon meer zelfvertrouwen zou geven.
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 20-12-2003, 16:20
barbara.inc
Avatar van barbara.inc
barbara.inc is offline
kijk maar even op lichaam en gezondheid, is pas nog een heel groot topic over geweest daar
__________________
*Work like you don't need the money, love like you've never been hurt, dance like nobody's watching and fuck like you're beiing filmed* A.K.A Barbelle
Oud 20-12-2003, 16:29
Verwijderd
Ik heb DD/E en ik zou graag weer D hebben, maar ach, zo vreselijk belangrijk vind ik het nu ook weer niet.
Oh en de reden: makkelijker met shirtjes/bloesjes en ondergoed kopen.
Oud 20-12-2003, 17:00
Poesket
Poesket is offline
ik heb een kleine b, en zou graag een c ofzo willen! Echt heel graag. Maar goed ik zal er mee moeten leven
Oud 20-12-2003, 17:03
@Moon
@Moon is offline
Citaat:
Eerised schreef op 20-12-2003 @ 18:00:
ik heb een kleine b, en zou graag een c ofzo willen! Echt heel graag. Maar goed ik zal er mee moeten leven
Ik zou wel met je willen ruilen Ik heb een c en wil juist een b.
Oud 20-12-2003, 17:07
Nuck
Nuck is offline
Ik heb c, vind het wel prima.
__________________
As if!
Oud 20-12-2003, 17:21
snoopy
Avatar van snoopy
snoopy is offline
mwah... ik heb 65 D (en ja... die maat bestaat... Alleen verkopen ze m NERGENS ). Ik vind t op zich niet lelijk, alleen vallen m'n borsten nogal op vergeleken met m'n dunnen lijfje. En behalve dat bestaan er dus GEEN bh's in die maat. Zucht...
Wat ik dus zou willen veranderen is niet mijn cupmaat maar wel de lingeriezaken
__________________
Tsja
Oud 20-12-2003, 17:23
Verwijderd
K heb 80B, en ben er tevreden mee
Oud 20-12-2003, 17:24
Laïs
Laïs is offline
Ik heb 70/75 A.

Ik ben er wel tevreden mee.Vroeger neigde ik naar een minderwaardigheidscomplex over mijn borsten,maar nu niet meer,'k ben er aan gewend.

@Punkygirl : waarom zouden ze je meer zelfvertrouwen geven?
__________________
girls in liquid.
Oud 20-12-2003, 17:33
Verwijderd
B, vind het goed zo, maar C mag ook
Oud 20-12-2003, 17:41
Divina Flor
Avatar van Divina Flor
Divina Flor is offline
Ik heb 75D en ben er tevreden mee (al was C handiger geweest omdat de meeste bh's t/m C gaan, maar k).
Het valt gelukkig niet zo op dat ze vrij groot zijn (past dus bij m'n figuur) en ze hangen niet en ik ben er verder wel blij mee.
__________________
Qui tutto è fermo, incantato, nel mio ricordo, anche il vento.
Oud 20-12-2003, 18:12
Gothic
Avatar van Gothic
Gothic is offline
75A en ik had graag minstens een 75B, liefst C omdat dat gewoon mooier is. Nu is het zo plat en ik ben verder niet heel klein. Verder zou het me hoop zelfvertrouwen geven...
__________________
~ Maybe it won’t last forever, but who says the best loves do ~ November is all I know, and all I ever wanted to know ~
Oud 20-12-2003, 18:27
FrantiC
Avatar van FrantiC
FrantiC is offline
75D

ben heel erg tevreden met hoe het er uit ziet, alleen is het soms lastig met bh's / bikini's / bloesjes ed kopen...
__________________
FrantiCticktickticktickticktock...
Oud 20-12-2003, 18:32
~Sjeherazade~
Avatar van ~Sjeherazade~
~Sjeherazade~ is offline
Ik ben er wel tevreden mee: ze staan rechtop en hangen niet. Ik heb een grote C en dat is wel handig: groot genoeg om ze op te merken, en klein genoeg om stevig te blijven. Als ze kleiner waren had ik het ook niet erg gevonden, als ze maar niet hangen.
Oud 20-12-2003, 18:37
Fledderpoep
Avatar van Fledderpoep
Fledderpoep is offline
Ik heb het idee dat ik een kleine A heb, ben wat aangekomen na een bedrijfsongeval, dusse, wordt voor mij weer eens tijd om wat aan m'n conditie te doen...
__________________
"Obey the Salami!"
Oud 20-12-2003, 18:37
.Pure
.Pure is offline
75A, of ik nou echt blij mee ben; Nee. Liefst een B..
Oud 20-12-2003, 18:38
Verwijderd
Ik heb net als de topicstarter grote b, kleine c. Ligt aan hoe de maat valt en aan de periode van de maand

Ik ben er erg blij mee, al zou ik het niet erg vinden als ze wat kleiner zouden zijn. Niet groter iig.
Oud 20-12-2003, 18:39
Verwijderd
grote C en ben ik daar tevreden mee? nee, ik had altijd een normale c, sinds de pil ben ik gegroeid naar een kleine d, en ik haat het... en deze topic staat ook ergens anders toch?
Oud 20-12-2003, 18:52
Tigratjuh
Avatar van Tigratjuh
Tigratjuh is offline
k heb n mooie 75C en ben dr heel tevreden mee, zou niet groter wille hebben
Oud 20-12-2003, 18:52
Verwijderd
Ik heb nu een kleine A (1 cm minder borstomtrek en ik zou AA hebben) en ik zou wel graag cup B hebben of in elk geval een A die dichter bij de B dan bij de AA zit . Dat staat wat mooier onder shirtjes en bloesjes enzo, en geeft ook wat meer keus wat beha's betreft (maar aan de andere kant, nu heb ik die niet nodig). Grote borsten hoef ik niet, dat lijkt me maar lastig . Ik ben trouwens wel klein en tenger, dat valt dan weer mee.

Laatst gewijzigd op 20-12-2003 om 18:55.
Oud 20-12-2003, 19:01
Mira Dos Santos
Mira Dos Santos is offline
75C, ik vind het prima.
__________________
You can't stop growing old...
Oud 20-12-2003, 19:02
MUTS123
Avatar van MUTS123
MUTS123 is offline
75D, ben er tevreden mee, zou niet groter of kleiner willen hebben.
__________________
[geen inspiratie]
Oud 20-12-2003, 19:07
Verwijderd
70D, meer dan tevreden, alleen jammer dat ik geen cheape h&m setjes kan kopen, dat pas ik niet.
Oud 20-12-2003, 19:13
antispleen~*
Avatar van antispleen~*
antispleen~* is offline
wisten jullie dat de inhoud van een 70C gelijk staat aan die van een 75B en een 80A? Alleen zit de ene maat veeel mooier dan de andere, bij een A krijg je dat je tiet eruitvalt, bij een C misschien te veel ruimte over. Heel veel meisjes/vrouwen hebben standaard beha's met een veel te grote omvang.. Zo droeg ik altijd 75B of 70C maar ik ben laatst naar een speciaalwinkel geweest omdat een vriendin van me 80E kreeg en niet meer bij de 'normale' winkels terecht kon, en toen bleek er niks van onze gemeende maten te kloppen. Ik heb 65C/D (en ze zijn dus echt niet groot ofzo, het lettertje zegt dus geen fuck) en zij heeft 75F

O en ik ben best tevreden, ze mochten we een klein beetje groter.. Alleen als ik me nu dus aan mijn echte maat ga houden kan ik nergens meer bh's kopen, 65 verkopen ze amper. (echt absurd trouwens want ik ben echt niet dunner dan het gemiddelde meisje, wat betekent dat heeeel veel meisjes 65 moeten hebben als omvang).
__________________
Les Françaises restent les championnes européennes, juste derrière les Irlandaises, qui fabriquent 2 bébés par an, en moyenne.

Laatst gewijzigd op 20-12-2003 om 19:16.
Oud 20-12-2003, 19:40
Verwijderd
Klopt, antispleen, maar is het jou ook wel eens opgevallen dat bijna geen enkel meisje een grotere ondermaat dan 75 denkt te hebben? Terwijl je met maat 38 misschien nog net vlak onder je borsten een omtrek van 75 cm hebt, maar met maat 40 toch al echt bijna niet meer, en met 42 echt niet...
Het getalletje zegt trouwens dus wat de afgeronde omtrek in cm is vlak onder je borsten, maar dat hoeft niet te betekenen dat mensen die even dun zijn ook dezelfde ondermaat hebben, want sommige mensen hebben bijvoorbeeld een veel duidelijkere taille dan anderen enzo.
Oud 20-12-2003, 19:47
antispleen~*
Avatar van antispleen~*
antispleen~* is offline
hmm dat zou wel kunnen inderdaad.. maar het viel me op dat het ook wel érg strak moet zitten. Die vriendin van mij heeft ruim maat 40, zo niet 42 en volgens de naar mijn idee toch wel erg ervaren verkoopster moest ze écht 75 hebben. Ze zei dat als ze 80 zou nemen de beha aan de achterkant op zou kruipen, met als gevolg dat je borsten aan de voorkant vrolijk naar voren gaan hangen en de beha dus geen enkele steun biedt. Het moet dus zó strak zitten dat het niet echt naar boven schuift wanneer je beweegt. Je krijgt dan wel van die mooie rollade-effecten maar volgens haar moest het echt.
__________________
Les Françaises restent les championnes européennes, juste derrière les Irlandaises, qui fabriquent 2 bébés par an, en moyenne.
Oud 20-12-2003, 19:47
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
Ik heb een heel kleine 75 A ,
net op het randje AA en A dus.. naja t moet maar groeien, hoeveel jaar blijft dat eigelijk groeien?
hopelijk tot een jaar of achttien
Oud 20-12-2003, 19:56
Verwijderd
Citaat:
Chayra-Ley schreef op 20-12-2003 @ 20:47:
Ik heb een heel kleine 75 A ,
net op het randje AA en A dus.. naja t moet maar groeien, hoeveel jaar blijft dat eigelijk groeien?
hopelijk tot een jaar of achttien
Officieel tot je een jaar of 20 bent, maar in de praktijk zie je na je 16e niet echt veel verschil meer met als ze uitgegroeid zijn. Ze worden wel vaak een cupje groter als je zwanger bent en blijven dat daarna dan ook vaak
Oud 20-12-2003, 20:23
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-12-2003 @ 20:56:
Officieel tot je een jaar of 20 bent, maar in de praktijk zie je na je 16e niet echt veel verschil meer met als ze uitgegroeid zijn. Ze worden wel vaak een cupje groter als je zwanger bent en blijven dat daarna dan ook vaak
oke ik MOET zwanger worden

vrijwilligers?
Oud 20-12-2003, 20:36
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
75C, niets mis mee.

Borsten blijven trouwens lang niet altijd groter als je zwanger wordt hoor. Ik ken ook veel mensen die zeuren dat hun borsten 1 a 2 maten kleiner zijn geworden na een zwangerschap. Het is in ieder geval geen goeie reden om zwanger voor te worden
Oud 20-12-2003, 20:43
Verwijderd
Citaat:
Chayra-Ley schreef op 20-12-2003 @ 21:23:
oke ik MOET zwanger worden

vrijwilligers?
Voorgevormde beha's dragen helpt ook, dan lijkt het net een bijna-B-cup, zonder het genante van een beha met vullingen .
Oud 20-12-2003, 20:47
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
Citaat:
sarahbressers schreef op 20-12-2003 @ 21:43:
Voorgevormde beha's dragen helpt ook, dan lijkt het net een bijna-B-cup, zonder het genante van een beha met vullingen .
doe ik al altijd dan zie je tenminste dat ik iets heb

naja ik zag laatst wel erg toffe bh'tjes mét vullingen, mss dat ik er ook wel es zo eentje koop, maar op t ogenblik zoek ik vooral van die 'strapless' toestanden, of hoe noem je ze, want die bandjes zijn onder veel van m'n topjes zo irritant maar vind maar es zulke bh's in mijn maat!
hatelijk
Oud 20-12-2003, 20:54
Rabbi Daniel
Rabbi Daniel is offline
Citaat:
Chayra-Ley schreef op 20-12-2003 @ 21:23:
oke ik MOET zwanger worden

vrijwilligers?
En ik had me net voorgenomen om niet te reageren.
Oud 20-12-2003, 20:55
Verwijderd
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 20-12-2003 @ 21:54:
En ik had me net voorgenomen om niet te reageren.
Hou je mond dan ook.
Oud 20-12-2003, 20:57
Chayra-Ley
Avatar van Chayra-Ley
Chayra-Ley is offline
Citaat:
Fleet Admiral schreef op 20-12-2003 @ 21:54:
En ik had me net voorgenomen om niet te reageren.
je bent te laat, iemand anders was je voor

goh ik dacht toch echt dat men mij niet SERIEUS zou nemen
Oud 20-12-2003, 21:30
madwoman
madwoman is offline
Ik vind het altijd zo weinig zeggen al die getalletjes. Officieel zou ik 80C hebben, maar heb nog nooit een 80C gevonden die past. De bh's die ik heb zijn 80B of 75C (en die zitten gewoon netjes).
__________________
you can't milk a cow with your hands in your pants!!
Oud 20-12-2003, 21:37
Qimm
Avatar van Qimm
Qimm is offline
Een C, blij mee hoor
__________________
Your kisses lift me higher Like the sweet song of a choir You light my morning sky With burning love
Oud 20-12-2003, 22:24
Fog
Avatar van Fog
Fog is offline
Citaat:
X Belle X schreef op 20-12-2003 @ 20:07:
70D, meer dan tevreden, alleen jammer dat ik geen cheape h&m setjes kan kopen, dat pas ik niet.
__________________
is your daddy dealer 'cause you're dope to me
Oud 20-12-2003, 23:21
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ieder apart passen ze prima in een 75 A cup, maar aan elkaar klopt dat niet...twee cups van 75 B zit wel op de goede afstand, maar daar verzuip ik weer in. Kortom, ook ik met mijn kleintjes ben veroordeeld tot een dure franse lingeriezaak.

Edit: Joh, groter zou me toch niet staan, daar ben ik veel te dun voor. Het is in verhouding, er hangt niks en er zal in de loop der jaren ook niks gaan hangen, ik heb mooie tepeltjes en de vorm is prachtig. Bovendien zijn ze heerlijk gevoelig. En mijn vriend vindt ze ook nog prachtig. Wat wil ik nou nog meer?

Bovendien: dit heb ik gekregen, dus kan ik er maar beter tevreden mee zijn: het alternatief is de plastisch chirurg.

Laatst gewijzigd op 21-12-2003 om 13:51.
Oud 21-12-2003, 11:13
Redhair
Redhair is offline
ik heb 75b en ben er best tevreden mee. ik draag toch weide truien. als je 80a bent kan je meestal 75b aan. naja gebrabbel.
__________________
Digital ash in a digital urn.
Oud 21-12-2003, 11:46
)Vampje(
)Vampje( is offline
75B en ik voel me er diep ongelukkig mee. Op zich zijn ze heel mooi, er hangt niks aan en ik heb heel beschaafde tepels, maar het zijn echt van die kindertietjes. Ik zou graag 75D hebben.
Hoewel ik dan waarschijnlijk één en al tiet zou zijn.
Oud 21-12-2003, 12:13
Scatterheart
Avatar van Scatterheart
Scatterheart is offline
85B en soms ook wel een kleine C. Helemaal mooi, al had ik wel vooraan willen staan toen de ietwat grotere (de ruime C cup) werd uitgedeeld. Maar goed, ik ben dik tevreden.
__________________
Scatterheart heeft chronisch fernwee.
Oud 21-12-2003, 12:18
Verwijderd
Grote A, kleine B, en ik vind het wel best. Zolang het maar in verhouding is. Echt B had ik ook wel mooi gevonden, maar groter hoeft echt niet.
Oud 21-12-2003, 14:35
Verwijderd
Ik heb DD/E en ik vind het behoorlijk frustrerend.. niet dat ik er mee zit (ik zeg liever te veel dan te weinig.. hoewel kleinere borsten vaak wel mooier zijn en blijven)
maar ik kan gewoon geen leuke setjes kopen enzo.. het is altijd maar saai..
ik ga later ook een borstverkleining laten doen, maar pas als ik kinderen heb gekregen.. vanwege mijn rug enzo (waar ik gelukkig nu nog geen last van heb)

jammer is wel dat ik best klein ben (zeg 1.60) en niet heel fors gebouwd dus de verhouding is niet echt optimaal.. maar ja..
Oud 21-12-2003, 14:41
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Vampiria schreef op 21-12-2003 @ 12:46:
75B en ik voel me er diep ongelukkig mee. Op zich zijn ze heel mooi, er hangt niks aan en ik heb heel beschaafde tepels, maar het zijn echt van die kindertietjes. Ik zou graag 75D hebben.
Hoewel ik dan waarschijnlijk één en al tiet zou zijn.
Zeur niet, je bent helemaal perfect, alles is prachtig in verhouding.
Oud 21-12-2003, 14:50
Thomas
Thomas is offline
C.
Oud 21-12-2003, 15:10
blankevla
Avatar van blankevla
blankevla is offline
75, grote b/kleine c

Ik vind het wel goed, het past wel bij me denk ik.
Oud 21-12-2003, 15:45
Heroïn Chique
Avatar van Heroïn Chique
Heroïn Chique is offline
70D, maar ik pas ook 85C terwijl de omtrek onder mn borsten toch echt zeventig is. Maarja, t past wel.
Ben dr verder heel tevreden mee, zit goed in verhouding omdat ik best brede heupen heb.
__________________
bonnie and clyde
Oud 21-12-2003, 16:30
Punkygirl
Avatar van Punkygirl
Punkygirl is offline
Citaat:
Laïs schreef op 20-12-2003 @ 18:24:
Ik heb 70/75 A.

Ik ben er wel tevreden mee.Vroeger neigde ik naar een minderwaardigheidscomplex over mijn borsten,maar nu niet meer,'k ben er aan gewend.

@Punkygirl : waarom zouden ze je meer zelfvertrouwen geven?
Omdat ik em dan meer vrouw voel..
Weet het ben vaag..
__________________
Je bent alles, nog zoveel meer. Daar zijn woorden tekort voor. Zelfs na de grootste ruzies gaat onze liefde toch door!
Oud 21-12-2003, 16:44
)Vampje(
)Vampje( is offline
Citaat:
juno schreef op 21-12-2003 @ 15:41:
Zeur niet, je bent helemaal perfect, alles is prachtig in verhouding.
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken Cupmaat D en/of groter Help me en vul mijn enquete in !!!!
Debora v Hoven
1 10-03-2008 17:48
Seksualiteit Raad de cupmaat!
Verwijderd
12 19-12-2003 11:56
Lichaam & Gezondheid [poll] Wat is je cupmaat?
x-spekkie-x
57 11-02-2003 07:40
Lichaam & Gezondheid wat is jouw cupmaat?
steentje
127 26-01-2003 15:27
Lichaam & Gezondheid cupmaat
Miss*Pain
23 17-01-2003 10:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:46.