Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Algemene schoolzaken
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 28-02-2002, 09:09
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
ben je er goed in? of verpruts je het vaak? hebben jullie op jullie school ook het landelijke luisetrtoets?

Wij hadden *5 havo* 12 februari de Landelijke Engelse luistertoest... Wie weet de norm al? hoveel fout mag je hebben?

Zoja, zouden luistertoetsen verboden moeten worden, of haalt het bij jou je cijfer omhoog?
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-02-2002, 10:55
N*A*Shezbaernon
N*A*Shezbaernon is offline
Hmm, hier word ik voor de afwisseling vrolijk van. Ik haalde tot nu toe altijd net een voldoende / net een onvoldoende voor alle luistertoetsen, en dat nog met moeite en met samenwerking met iemand anders, en dan - DE dag, SE luistertoets ... en ik 31 goede antwoorden van de 37

Nou, ik begin dus in wonderen te geloven.

Maar voor die fouten moet je geloof ik op de site van CITO kijken, tenminste, voor ons ( VWO ) gold gewoon die norm die daar stond.
__________________
Bloedserieus
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 11:40
Requiem II
Requiem II is offline
De norm weet ik niet.

Maar ik ben meestal wel goed luistertoetsen. Alleen verlies ik soms mn concentratie een beetje als ik 2 uur achter elkaar een toets heb.

Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:40
Aurora
Avatar van Aurora
Aurora is offline
Ik kan me totaal niet concentreren bij dat soort toetsen en heb dan ook niet echt geweldige cijfers ervoor. Dieptepunt was een 2.8 voor Duits , maar dat kwam ook omdat ze heel hard aan het timmeren/stoelen schuiven etc waren overal en dat is nie echt bevorderlijk voor je concentratie
__________________
what a lovely day to shape your dreams
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:40
koelkastje
Avatar van koelkastje
koelkastje is offline
De normen van het vwo en de havo staan al op internet: http://www.cito.nl/vo/havovwo/se/toe...er/eind_fr.htm ik heb voor me duits engels een 7.4



[Dit bericht is aangepast door koelkastje (28-02-2002).]
__________________
(miep miep, zoef zoef en de koelkast is weer weg, miep miep)
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 12:43
Verwijderd
Citaat:
koelkastje schreef:
De normen van het vwo en de havo staan al op internet: http://www.cito.nl/vo/havovwo/se/toe...er/eind_fr.htm ik heb voor me duits engels een 7.4

[Dit bericht is aangepast door koelkastje (28-02-2002).]
He, je was me net voor
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 14:55
Kat
Avatar van Kat
Kat is offline
ik begrijp de vragen van die luistertoetsen aL niet. (die zijn meestal in het frans of engels) en de antwoorden ook niet. Zo word het wel heel moeilijk om een voldoende te halen...
__________________
mjah....vast
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 17:05
L Boksha
Avatar van L Boksha
L Boksha is offline
Luistertoetsen/texten begrijpen is makkelijk. Het zijn de vragen die het vertyft maken.
Vaak zit ik te twijfelen tussen twee antwoorden. Gelukkig kies ik bijna altijd de juiste...
In de 2e fase zijn luistertoetsen gelukkig schaars. (Als je een N profiel hebt...)
__________________
完璧な物語だ!
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 17:14
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
luistertoetsen vallen meestal wel mee, behalve als er zo'n kerel aan het praten is (nou ja, praten) waar je geen zak van verstaat. zo iemand die met een schots-iers-armeens accent engels praat. dan wordt het wel lastig..
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 17:31
Dark Justice
Dark Justice is offline
kheb gister een luistertoes van duits gehad voor PTA, en ik heb volgens mij een dikke 1 omdat die gast maar wat mompelde in een oosenrijks - duits accent
__________________
Ik ben lelijk, wie ben jij?
Met citaat reageren
Oud 28-02-2002, 18:56
the tourist
the tourist is offline
Ik ben er niet echt goed in, maar dat komt doordat ik me er nooit op kan concentreren, ik ga altijd andere dingen doen. Ik heb maandag een herkansing van een luistertoets van engels..... daar had ik een 4,4 voor.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 09:55
aquafemme
Avatar van aquafemme
aquafemme is offline
Ik heb volgens mij een 5.5 (12 fouten had ik)
op die van engels... en ik vond hem erg moeilijk... (ga hem denk ik herkansen)

*bedankt voor het posten van de normeringen*
__________________
Live your Life like you prefer it........
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 14:46
Verwijderd
Graag gedaan
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 17:20
scala
scala is offline
maar dat zijn adviesnormen he je school kan het nog aanpassen ofzoiets. Althans dat werd gezegd bij ons.

Eerst waren ze best makelijk, omdat je er niet voor hoeft te leren. Maar tegenwoordig vind ik ze juist moeilijk omdak me totaal niet concentreren kan:\bv met duits, dan weet ik gwoon niet waar ik moet kijken en dan ben ik meer daarmee bezig dan met duits Of ik ben druk bezig met de antw te vertalen. Ik kan het wel, alleen duurt het wat langer en gaat het voor mij wat te snel.
Sowieso vind ik het irritant, omdat je er geen beeld bij hebt. Als ik duitse tv kijk, kan ik alles goed volgen. Maar bij radio niet, omdat ik gauw afgeleid ben en enkel geluid niet genoeg is om mij te boeien ofzo....ik kan gwoon niet rustig zitten en luisteren. Normaal doe ik dat ook niet,als ik thuis de radio aan heb, doe ik ook gewoon andere dingen zoals hw, opruimen etc. Bij tv zit ik gewoon op de bank en nix anders. Zwaar irritant:\
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:00
Paige
Avatar van Paige
Paige is offline
Oeps, ik zie net dat het topic over iets heel anders gaat.. ..Laat maar..Luistertoetsen zijn over het algemeen wel een eitje, maar ze zijn zenuwslopend (<lichtelijk overdreven..)


[Dit bericht is aangepast door Paige (01-03-2002).]
Met citaat reageren
Oud 01-03-2002, 18:10
Bluesummers
Avatar van Bluesummers
Bluesummers is offline
ik ben best goed in luistertoetsen, vooral engels.. het is igg makkelijk dan altijd maar weer die grammatica
__________________
Heads, I win, tails, you lose. *doet getrouwd zijn met Legato!:D* woei: ~Member of Evil Brains Anonymus~
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 16:39
sunnevot
sunnevot is offline
Ben er superslecht in. Zit in 4 havo, aan het begin oefenden van dit jaar oefenden we bij engels met mavo-examens, maakte ze altijd slecht. Nu doen we havo-examens en dat is dus nog slechter.
Duits gaat iets beter, maar daar oefenen we nu nog steeds met de mavo-examens.
Ik probeer me wel te concentreren, maar als het niet lukt en ik er niet veel van versta, kan ik mn concentratie er echt niet meer bijhouden.
Ik haal mn cijfers er dus niet mee omhoog.
__________________
{~ I am the virgin and I am the whore~}
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-03-2002, 17:46
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Vwo engels oude stijl en had een 7,7 *grin*
Hij telt 2 keer mee!!

Groetjes
Ben(die er wel blij mee is
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Oud 06-03-2002, 18:02
AMDFreak
Avatar van AMDFreak
AMDFreak is offline
Ik vindt ze maar klote! Snap er geen hol van wat er wordt gezegt.. (praten allemaal zo snel)
__________________
Vrijgezelllll
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 11:36
flowerpower
Avatar van flowerpower
flowerpower is offline
whhhhhhhhiiiiieeeeeehaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!

ik ben echt goehoed!!!!!!!!

khda zomaar een 6,3 voor m'n engels luistertoets!!!!!!
(terwijl ik bij het oefenen altijd zo rond een 3,5/4 had )

geweeeeeeeeheeeeeeldig!

liefz

*sorry dat ik zo blij ben *
__________________
***van verdriet kun je grappige hoedjes vouwen***
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:04
Verwijderd
Gefeli
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:44
Sommetje
Sommetje is offline
vreselijk

Ik vrees volgend jaar ook het ergste als ik een luistertoets Engels heb. De oefeningen gaan nu al slecht.
__________________
wie begrepen wil worden, geve geen uitleg
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 16:57
Floppy the Rabbit
Floppy the Rabbit is offline
ik heb al landelijke luistertoets engels gehad 6VWO en ik had drie fout en daarmee een 9 waarschijnlijk heeft HAVO 5 iets vergelijkbaars, dus dan kun je je cijfer wel uitrekenen. anders staat de norm vast wel op de site van het cito
__________________
als je dit kunt lezen heb je geen strabisme (zoek dat maar op in het woordenboek)
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 17:03
Demon of Fire
Demon of Fire is offline
Citaat:
Sommetje schreef:
vreselijk

Ik vrees volgend jaar ook het ergste als ik een luistertoets Engels heb. De oefeningen gaan nu al slecht.
Moet je minder op de ondertiteling letten tijdens programma's en meer lezen in het engels. Al is het maar het lezen van dingen die je interesseert. Dat hoeft niet altijd in het nederlands namelijk op het internet.

Groetjes
Ben(die op deze manier aardig engels kan met een 9 op mondeling en een 7,7 op luistertoets
__________________
Is there Intelligent Life on Planet Earth?....Yes, but I am only visiting. :)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 23-03-2002, 17:31
zozze
Avatar van zozze
zozze is offline
Luitertoetsen
luisetrtoets
luistertoest
luistertoetsen



__________________
Massive
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:30
Verwijderd
Ik was er altijd supergoed in, maar dat komt omdat ik ongelooflijk goed in taal ben.
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 18:41
Verwijderd
Kijk naar de BBC zou ik zo zeggen. Als je het toch te moeilijk vind, dan kun je altijd teletekstpagina 888 erop zetten (=ondertiteling). Je kunt ook naar www.englishtown.com gaan en daar een test doen, kijken hoe hoog je scoort. Ik wel simpel trouwens
Met citaat reageren
Oud 23-03-2002, 21:44
ch@rlotte
ch@rlotte is offline
ik haaaat luistertoetsen
ik kan der ook geen ene zak van.. Zeker met duits niet, pfffff... et verpest me hele cijfer. bleeeh
Alleen voor frans had ik een 6,5 apart..
__________________
als et maar gratis is :D
Met citaat reageren
Oud 24-03-2002, 04:59
Günther
Avatar van Günther
Günther is offline
Citaat:
aquafemme schreef:
ben je er goed in? of verpruts je het vaak? hebben jullie op jullie school ook het landelijke luisetrtoets?

Wij hadden *5 havo* 12 februari de Landelijke Engelse luistertoest... Wie weet de norm al? hoveel fout mag je hebben?

Zoja, zouden luistertoetsen verboden moeten worden, of haalt het bij jou je cijfer omhoog?
ik zit in havo 4 ik gok elke luistertoets haha *hmmm....gaat vast niet goed* valt mee
__________________
spoorontwijkend gedrag
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 17:49
sjoemie
Avatar van sjoemie
sjoemie is offline
ik vind luistertoets best simpel eigenlijk (op uitzondering van frans dan )
__________________
aLL i CaN dO iS cHiLL wHeN i ReALLy WaNnA fLy.....
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 19:18
euro
Avatar van euro
euro is offline
ik verknal die dingen echt altijd! Ik snap de vragen/stellingen al niet...en als ik dan nog moet gaan luisteren
Maar laatst had ik gelukkig wel 'ns een 6.1 voor duits luistertoets

groetjes
Myrthe
__________________
nein
Met citaat reageren
Oud 28-03-2002, 20:19
Lis@nne
Lis@nne is offline
Ik heb alleen van duits en engels luistertoetsen en het is heel verschillend qua cijfers... soms heb ik gewoon een goeie gokdag!
__________________
You're everywhere to me... when I close my eyes it's you I see!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2002, 09:14
*Fallen_Tear*
*Fallen_Tear* is offline
[Opschepmode]Ik heb voor een duitse luistertoets een 9.3 gehaald [/Opschepmode]

Maar luistertoetsen heb ik meestal dus wel een voldoende voor. Wij krijgen ( in 3 HV ) altijd oude mavo-examen dingen
__________________
Ik ben verliefd op het leven
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:11
Verwijderd
Goed

Had voor de laatste (en eerste, trouwens) Engels luistertoets een 9.6. Hoogste van heel 5 VWO

Met Duits meestal rond de 7,5; 8

Met Frans... Eh... rond de 6,5, maar dat maakt nie uit, Frans is voor mij ontzettend onverstaanbaar...
Met citaat reageren
Oud 02-04-2002, 15:13
Verwijderd
Citaat:
L Boksha schreef:
Luistertoetsen/texten begrijpen is makkelijk. Het zijn de vragen die het vertyft maken.
Vaak zit ik te twijfelen tussen twee antwoorden. Gelukkig kies ik bijna altijd de juiste...
Precies
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-04-2002, 16:21
DeuS
Avatar van DeuS
DeuS is offline
Luistertoets Duits: 9,4
van mij mogen ze blijven dus...
__________________
And then there was the human cannonball, who got hired and fired the same day
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 12:47
fliebertje
fliebertje is offline
Citaat:
*Fallen_Tear* schreef:
Wij krijgen ( in 3 HV ) altijd oude mavo-examen dingen
Jullie ook al?
Ik zit in 2 VWO en bij ons vinden ze het blijkbaar leuk om examentoetsen van Mavo 4 te geven om te kijken of we dat kunnen... (ik had een 3 )
__________________
Wees reëel, eis het onmogelijke!
Met citaat reageren
Oud 05-04-2002, 15:58
Verwijderd
Echt simpel zijn die dingen.. voor die luistertoets heb ik een 9,8 gehaald.. en gewoon volgens de adviesnormen..

Duits luistertoets heb ik niet dit jaar, vorig jaar was mijn gemiddelde een 8,5 daarvoor.. terwijl duits qua eindcijfer mijn slechtste vak was
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Algemene schoolzaken aah!! Ik heb toetsweek!!
angel_girl
16 05-10-2002 15:58


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:05.