Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Psychologie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-04-2014, 11:34
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 22-01-2019 om 18:16.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-04-2014, 14:20
Schrödinger
Avatar van Schrödinger
Schrödinger is offline
Toch negeren.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 14:37
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 22-01-2019 om 18:16.
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 15:05
JVV079
Avatar van JVV079
JVV079 is offline
Weet je wat je moet doen, Roep hun namen ook, en dan lach je nog véééél harder terug
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 15:29
Verwijderd
Haha, dat is een goeie gaat alleen een beetje moeilijk als ik die niet weet ^^
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 16:06
love-in-the-air
Avatar van love-in-the-air
love-in-the-air is offline
praat erover met een mentor van school als het echt niet ophoudt. En anders moet je idd iets terug verzinnen met je vriendinnen wat je samen kan roepen. Je moet jezelf vooral niet onder hun plaatsen, want zij zijn juist de losers, zij doen het alleen maar omdat ze zelf onzeker zijn en omdat ze er bij willen horen. xx
Met citaat reageren
Oud 14-04-2014, 17:13
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Citaat:
Haha, dat is een goeie gaat alleen een beetje moeilijk als ik die niet weet ^^
nou dan roep je "dag dinges!" En trouwens, misschien vinden die jongens je wel leuk. Weet jij veel. Niet alle aandacht die je krijgt, is gelijk negatieve aandacht. Dus beeld je in dat ze "he lekkerding" tegen je roepen, dan is het lang niet meer zo vervelend.
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 15-04-2014, 18:58
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
ik wou dat ik alle mannen tot gentlemen voor je kon omtoveren maar dat gaat niet gebeuren dus ik vind je moeders suggestie op zich wel de juiste, wees proactief.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 15-04-2014, 19:00
arPos
Avatar van arPos
arPos is offline
Citaat:
praat erover met een mentor van school als het echt niet ophoudt. En anders moet je idd iets terug verzinnen met je vriendinnen wat je samen kan roepen. Je moet jezelf vooral niet onder hun plaatsen, want zij zijn juist de losers, zij doen het alleen maar omdat ze zelf onzeker zijn en omdat ze er bij willen horen. xx
Nounou grote kans dat ze een leuke meid is en een hoop mannetjes worden kleine kindjes rond vrouwen, ik weet dat jij als vrouw verder ben sociaal dan die gastjes maar ze hebben niet perse kwaad in de zin.
__________________
B. kiest tussen nergens vertroosting in vinden of door niet te speculeren of door filosofisch te redeneren, de derde optie betekent putten uit alle bronnen
Met citaat reageren
Oud 17-04-2014, 17:16
Verwijderd
Ik kan daar ook niet tegen, wat ik uit ervaring heb van 5 jaar is dat je toch gewoon moet negeren en vooral niet boos worden. Mocht het niet helpen kun je uiteraard naar je jaarleidster of mentor gaan. Maar mis asjeblieft geen extra schooldagen ;-) , dan mis je namelijk lesstof en dan gaan ze gewoon door.
Met citaat reageren
Oud 23-04-2014, 20:11
ESCLEPIOS
ESCLEPIOS is offline
Je ligt goed in de markt. Die gasten vinden je een mooie meid. Gaat dus alleen maar erger worden.
Met citaat reageren
Oud 04-09-2014, 18:15
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Citaat:
Je ligt goed in de markt. Die gasten vinden je een mooie meid. Gaat dus alleen maar erger worden.
Lekker opbeurend zeg
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Oud 04-09-2014, 18:18
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Citaat:
Nounou grote kans dat ze een leuke meid is en een hoop mannetjes worden kleine kindjes rond vrouwen, ik weet dat jij als vrouw verder ben sociaal dan die gastjes maar ze hebben niet perse kwaad in de zin.
Ze zei ook niet dat ze 'perse' kwaad in de zin hebben, maar ze zei dat ze het moet bespreken als ze er last van blijft houden en dat ze het alleen doen omdat ze zelf ook onzeker zijn en ergens bij willen horen (om zichzelf goed/beter te voelen)
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Oud 05-09-2014, 08:05
eva384
eva384 is offline
gewoon negeren..
Met citaat reageren
Oud 08-09-2014, 00:14
Verwijderd
Doen mijn vrienden en ik ook wel eens. Meestal als een grapje bedoeld. De genen waar we t naar roepen snappen ook dat wij het als grapje bedoelen. Je hoeft niet bang tezijn.
Met citaat reageren
Oud 13-10-2014, 16:30
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Citaat:
Doen mijn vrienden en ik ook wel eens. Meestal als een grapje bedoeld. De genen waar we t naar roepen snappen ook dat wij het als grapje bedoelen. Je hoeft niet bang tezijn.
Maar niet iedereen bedoeld het als grap, als ze haar lastig willen vallen bijv.
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Oud 24-10-2014, 23:03
Verwijderd
Heb je grotere broers of zussen? Het liefst op dezelfde school? Laat hen met een paar vrienden die jonges uit de 2e aanspreken. Intimiderend genoeg zodat die jonges je nooit meer durven aan te kijken.

Zo hebben mijn zus en haar vrienden ook een joch aangesproken omdat hij het broertje van een van die vrienden pestte. En het hielp...
Met citaat reageren
Oud 25-10-2014, 16:37
Verwijderd
Nee, die heb ik niet meer op school.. Maar ik denk zeker dat het kan helpen.

Ik zit inmiddels zelf in de tweede, en die jongens heb ik niet meer gezien. Gelukkig..
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 25-10-2014, 17:57
sebastiaan133
sebastiaan133 is offline
Goed afgelopen dus!
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 18:22
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 22-01-2019 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 21:06
Verwijderd
Heel goed dat je je problemen wilt aanpakken en naar een psych wil gaan! Meid laat je niet op de kast jagen, deze twee meiden zullen ook vanzelf stoppen als ze er geen aandacht om krijgen.
Met citaat reageren
Oud 27-10-2014, 21:13
Verwijderd
Ik zou niet naar de psycholoog gaan omdat je het vervelend vindt om nageroepen te worden, want dat is namelijk nogal normaal.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 12:55
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 22-01-2019 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 28-10-2014, 12:58
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 22-01-2019 om 18:17.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2014, 19:24
Verwijderd
.

Laatst gewijzigd op 22-01-2019 om 18:18.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2014, 20:18
Pluis
Avatar van Pluis
Pluis is offline
Het is alleen maar leuk om hoi tegen jou te zeggen, omdat jij er erop reageert. Waarschijnlijk kijk je net zo geschokt als je hier reageert. Je moet dus je pokerface een beetje oefenen. Je kan bijvoorbeeld heel vrolijk hoi terugroepen (als ze willen dat je van streek raakt is het dan vanzelf niet meer leuk voor ze).
__________________
"Haar linker borst is groter, evenals haar rechter"
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 07:08
Nonny
Avatar van Nonny
Nonny is offline
Citaat:
Vrijdag ook weer, loop ik op de trap, hoor ik ineens: Hé ...(mijn naam). Waarom lijkt iedereen mijn naam te weten en doet iedereen hetzelfde?
Dit heb ik op de middelbare school ook heel erg gehad, de hele school leek mijn naam te kennen, en alle jongens uit het dorp ook. Op de middelbare school negeerde ik het gewoon, en na een jaar hield het op. In het dorp word ik nog steeds wel eens nageroepen, maar het boeit me echt geen fuck meer, we zijn on de ondertussen ruim 5 jaar verder en ze moeten het lekker zelf weten, zij weten niet beter, ik wel.

Ik snap dat het vervelend voor je is, maar je kunt er niet zoveel aan doen helaas, gewoon negeren of indd vrolijk hoi terug roepen, dan houdt het vanzelf op omdat ze het niet leuk meer vinden.
__________________
There is no elevator to success.
You have to take the stairs.
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 14:40
Verwijderd
Citaat:
zij weten niet beter, ik wel.
Beter dan wat?
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 20:14
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Citaat:
Ik vraag me nog steeds af wat nou het beste is om te doen. Ze op hun plaats proberen te zetten, ( ik denk niet dat ik dat echt durf en daar de overtuiging voor heb om het goed over te laten komen ) of toch maar compleet negeren. Dat laatste lijkt toch wel het makkelijkste.
Dat is iets wat jij, en alleen jij kunt bepalen.
Maar denk goed na en doe geen dingen waar je spijt van (denkt te) krijg(en)t
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 20:16
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Citaat:
Het is alleen maar leuk om hoi tegen jou te zeggen, omdat jij er erop reageert. Waarschijnlijk kijk je net zo geschokt als je hier reageert. Je moet dus je pokerface een beetje oefenen. Je kan bijvoorbeeld heel vrolijk hoi terugroepen (als ze willen dat je van streek raakt is het dan vanzelf niet meer leuk voor ze).
Ja, een kleine toevoeging. Als je het vervelend vind en het wilt negeren, kijk ze dan niet eens aan. Wil je ze op hun plek zetten, zeg dan dingen als "Wat moet je nou?" of "Heeft gij dan ook echt niets beters te doen, joh?", maar daarvoor moet je eerst goed uitzoeken wat hun motieven en doelen zijn (ik heb namelijk vaak gehad dat ik dit verkeerd inschatte en daardoor verkeerde houdingen aannam, da's awkward en doordat anderen je dan al helemaal niet begrijpen, kun je juist meer last krijgen).
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Oud 09-11-2014, 20:20
Creeperded209
Creeperded209 is offline
Citaat:
Beter dan wat?
Beter dan een zwakzinnig en zielig persoon die het niet kan laten om zich als een mongool naar anderen te gedragen.
__________________
"Don’t be afraid to lose yourself. The individual that comes out of the maze might just surprise you." ~ Juan Arbelaez
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Uniform met rok op school, hoe leuker maken?
mirte22
12 28-05-2013 17:58
Algemene schoolzaken Ik voel me niet veilig op school!
naomikiryuu
9 08-03-2012 14:56
Seksualiteit Inkijk Op School!?
Verwijderd
21 27-01-2010 18:52
Algemene schoolzaken Verplichte Onderwijstijd, hoe gaat het bij jou op school?
Verwijderd
26 21-12-2006 17:02
De Kantine ‘Geweld op school maatschappelijk probleem’
niceman1984
10 02-05-2004 16:28
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap hoofdoek op school?
Verwijderd
6 23-02-2004 11:40


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:37.