Oud 07-10-2003, 09:16
Jacco Eltingh
Avatar van Jacco Eltingh
Jacco Eltingh is offline
Ik vind dat er tegenwoordig veel te veel weinig aandacht aan andere sporten als voetbal wordt besteedt. alleen aan het wielrennen wordt nog genoeg aandacht besteedt. Maar kijk is naar het tennis van tegenwoordig, vroeger werd het bijna elke dag uitgezonden, nu laten ze alleen van de grand slams nog wat zien. maar nee, tegenwoordig laten ze liever darten of poolen zien. Nu wil RTL 5 zelfs proberen het poolen net zo populair maken als het darten, nou ik vind een z'n sport al wel genoeg.
Er moet gewoon veel meer aandacht besteedt worden aan sporten als tennis, schaatsen en hockey en kunnen ze beter een ATP toernooi uitzenden dan een ganzenbord wedstrijd in Afghanistan.
__________________
een tennisbal als watermeloen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2003, 09:44
Verwijderd
Citaat:
Jacco Eltingh schreef op 07-10-2003 @ 09:16:
Ik vind dat er tegenwoordig veel te veel weinig aandacht aan andere sporten als voetbal wordt besteedt. alleen aan het wielrennen wordt nog genoeg aandacht besteedt. Maar kijk is naar het tennis van tegenwoordig, vroeger werd het bijna elke dag uitgezonden, nu laten ze alleen van de grand slams nog wat zien. maar nee, tegenwoordig laten ze liever darten of poolen zien. Nu wil RTL 5 zelfs proberen het poolen net zo populair maken als het darten, nou ik vind een z'n sport al wel genoeg.
Er moet gewoon veel meer aandacht besteedt worden aan sporten als tennis, schaatsen en hockey en kunnen ze beter een ATP toernooi uitzenden dan een ganzenbord wedstrijd in Afghanistan.
Schaatsen wordt volgens mij wel genoeg uitgezonden, maar dat kan niet het hele jaar door he
Daarbij moet je ook denken: wat willen de meeste mensen zien? Daar springen de zenders op in. Tegenwoordig willen de meeste mensen veel voetbal zien. Daarom kan je elke dag wel voetbal kijken.
Als de zenders niet oppassen, gebeurt met voetbal hetzelfde als met tennis gebeurde. Tennis werd helemaal uitgemolken en dat gebeurt nu met voetbal ook. Verzin iets met een bal en het is op tv geweest Tennis komt nu weer terug, omdat er nieuwe talenten (Federer, Roddick, Henin, Clijsters) opstaan. De vorige generatie (Sampras, Agassi) kennen we onderhand wel, men wilt weleens iets nieuws. Kijk niet verbaasd op als we over twee jaar weer zeer regelmatig tennis zien op tv.
Wat betreft de 'sporten' als darts en snooker: ikzelf vind er ook geen zak aan. Bij darts kan ik het me voorstellen dat het wordt uitgezonden, want de Nederlanders doen het zeer goed. Het werd ook bekend toen Barney z'n (tweede?) Embassytitel won. Maar ook darts wordt nu helemaal uitgemolken. Elk toernooi moet (live ) uitgezonden worden. Ik vond het al genoeg toen alleen de embassy werd uitgezonden, toen vond ik darts leuk, ging ik er speciaal voor kijken. Nu vind ik er geen zak meer aan. En snooker kijk je volgens mij alleen als je je echt verveelt, ik snap niet dat ze dat van de buis afgooien...
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 10:03
Verwijderd
ik vind dat schaatsen echt niet weinig wordt uitgezonden hoor.... swinters zijn vaak hele weekenden schaatsen te zien op de NOS
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 10:44
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
schaatsen wordt in de winter juist veel te veel uitgezonden in mijn ogen, wat een enorm saaie sport is dat zeg
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:02
mtb ster
Avatar van mtb ster
mtb ster is offline
Te weinig aaandacht aan sporten zoals voetbal? Ik vind dat er wel is wat minder voetbal uitgezonden mag worden, ik vind het wel een leuke sport, maar het is altijd de sport die voorop staat. Het NK mountainbiken, 5 minuten uitgezonden op de NOS, vind ik belachelijk, Bart Brentjes wordt wereldkampioen: 3 minuten op de NOS, zo is het niet alleen maar met mountainbiken, maar met veel meer sporten.
Poolen en darten ben ik ook niet echt fan van. Het is niet bepaald spectaculair en ik kan nu niet zeggen dat die mensen er erg sportief uitzien, maar dat achterwege.
Wielrennen krijgt inderdaad wel genoeg aandacht, Niet teveel ofzo.
Ik vind van die spectaculaire sporten altijd leuk om te zien.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Voetbal krijgt idd erg veel aandacht maar het is ook volkssport nummer 1, dus dat zou van mij wel wat minder mogen..
Wielrennen vind ik zelf van dat dat er niet echt vaak op is, de Vuelta is er volgens mij niet elke dag opgeweest dus kon ik België gaan kijken waar dat zoiezo meer op uigezonden wordt dus je zou altijd naar België over kunnen zappen maar dat terzijde.
De laatste jaren is er volgens mij wel steeds meer honkbal op tv wat ik persoonlijk positief vind want dat vind ik een leuke sport om te zien.
Schaatsen is er in de winter ook wel genoeg op, gewoon bijna elke weekend net als voetbal tijdens de niét wintermaanden.
Tennis is er idd ook niet al te veel op, op wat belangrijke overwinningen in het Sportjournaal en de grote toernooien en daviscup worden dan wel uitgezonden maar dat is ook niet zoveel.
Pool en darts mag van mij persoonlijk direct van de tv verdwijnen, dat soort dingen doe je in de kroeg met een biertje erbij en gezellig met wat vrienden.

Nou kan ik ook niet echt mijn mening hierover geven want op zondag zit ik meestal in het stadion dus kan niet zovaak StudioSport op de zondag middag zien, maar volgens mij komen de zaalsporten er tegenwoordig ook wel veel op (handbal/vollybal/basketbal) en dan vooral de NL-competitie daar vind ik er ook wel genoeg van op dus.
Andere auto/motor sporten vind ik ook vrij weinig op tv, kijk bijv. naar het DTM waar een Nederlander (C. Albers) kampioen in had kunnen worden, zie je alleen maar wat van de laatste race terwijl ze bijv. ook de hoogte punten van het seizoen erbij kunnen laten zien om het Nederlandse publiek beetje die sfeer te laten proefen.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:43
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2003 @ 11:34:

Andere auto/motor sporten vind ik ook vrij weinig op tv, kijk bijv. naar het DTM waar een Nederlander (C. Albers) kampioen in had kunnen worden, zie je alleen maar wat van de laatste race terwijl ze bijv. ook de hoogte punten van het seizoen erbij kunnen laten zien om het Nederlandse publiek beetje die sfeer te laten proefen.
DTM races waren dit seizone live te zien op SMS6.
ik vind het wel jammer dat er zo weinig, NBA, MLB, en NFL op de nederlandse zenders is (muv Canal+)
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]

Laatst gewijzigd op 07-10-2003 om 11:52.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-10-2003 @ 11:43:
DTM races waren dit seizone live te zien op SMS6.
ik vind het wel jammer dat er zo weinig, NBA, MLB, en NFL op de nederlandse zenders is (muv Canal+)
Ik neem aan dta je SBS6 bedoelt?

Dan heb ik dat dus helemaal gemist maar dan vind ik alsnog dat er weinig aandacht is voor auto/motoport op tv.

En NBA en MLB zijn heel af en toe eens op Ned.2 maar idd té weinig ja.
Maar aan de andere kant, dat zijn amerikaanse sporten en de gemiddelde Europeaan/Nederlander vind dat nou niet echt heel erg interesant omdat ze toch niet weten hoe en wat alles daar gaat ed.


niet hele lappen tekst quoten liever
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2003 @ 11:49:
Ik neem aan dta je SBS6 bedoelt?
idd, elke race behalve de eerste is volgens mij uitgezonden, en natuurlijk kon je weer de mooiste pryzen winnen met een sms spel .

zo beter gequote?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:55
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-10-2003 @ 11:51:
idd, elke race behalve de eerste is volgens mij uitgezonden, en natuurlijk kon je weer de mooiste pryzen winnen met een sms spel .

zo beter gequote?

Hmz..dan moet ik dus wat beter in de tvgids kijken heb ik alweer door.


Ja zo is het beter idd. nu de rest nog
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 11:57
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2003 @ 11:55:
Hmz..dan moet ik dus wat beter in de tvgids kijken heb ik alweer door.


Ja zo is het beter idd. nu de rest nog
welke rest?
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 12:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Ketjing schreef op 07-10-2003 @ 11:57:
welke rest?

De andere forumgebruikers want zelf vind het het zwaar irritant al die grote lappen teskt qouten.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 12:01
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2003 @ 12:00:
De andere forumgebruikers want zelf vind het het zwaar irritant al die grote lappen teskt qouten.
ok
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 14:48
tacidvs
tacidvs is offline
Ik zou weleens UT of starcraft op tv willen zien.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 14:49
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 07-10-2003 @ 14:48:
Ik zou weleens UT of starcraft op tv willen zien.

Ga dan maar naar TMF naar zo'n game programma kijken.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 15:04
Sask!a
Avatar van Sask!a
Sask!a is offline
Ik zou wel eens wat meer touwtrekken op tv willen zien...
Nouja, 'wat meer', ze moeten nog eerst beginnen met uitzenden!

Liefs Sask!a
__________________
~*~Wees nooit een tweedeklas versie van iemand anders, maar altijd een eersterangs van jezelf~*~
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 15:12
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Er is al genoeg sport op tv. Wat hebben de zenders er nou aan om sporten uit te zenden waar toch geen hond naar kijkt.
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 15:22
Verwijderd
Als er zoveek vraag zou zijn voor andere sporten als het voetbal had dat wel uitgezonden geworden, als er geen vraag naar is wordt het ook niet uitgezonden


simpel eigenlijk he?
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 07-10-2003, 15:55
luckyleo
luckyleo is offline
Er zijn hele veel hardlopers in Nederland, alleen atletiek wordt bijna niet uitgezonden
Komt gewoon doordat het niveau van de Nederlanders in die sport te laag is. Is Nederland in een sport goed, dan zenden ze dat erg veel uit. kijk maar naar een sport als schaatsen, die wereldwijd amper beoefend wordt, maar in Nederland vet vaak uitgezonden wordt omdat Nederland er goed in is. Atletiek is de meest mondiale sport van de wereld, dus vele meer concurrentie, maar omdat de Nederlanders daar niet zo oppermachtig zijn wordt het dus amper uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 16:40
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Luckyleo is dat niet overal zo?

Maar wat je zegt klopt wel, zoals de 4x400meter mannen laatst, als die Nederlanders er niet in hadden gestaan betwijfel ik of het er wel live op was geweest.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 18:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
het is voor de omroepen gewoon selecteren wat populairste is en wat het meeste geld oplevert, en dat is op de eerste plaats gewoon voetbal.
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:10
Verwijderd
Citaat:
Sask!a schreef op 07-10-2003 @ 15:04:
Ik zou wel eens wat meer touwtrekken op tv willen zien...
Nouja, 'wat meer', ze moeten nog eerst beginnen met uitzenden!

Liefs Sask!a
Dat brengt dus echt geen geld in het laatje want daar kijkt geen hond naar. Ik ben het met Ketjing eens: voetbal is gewoon een sport waar veel mensen naar kijken, en wat de mensen willen zien dat zenden de omroepen.

Persoonlijk vind ik het wel leuk, dat voetbal.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 20:56
Verwijderd
Citaat:
Nixje schreef op 07-10-2003 @ 20:10:
Dat brengt dus echt geen geld in het laatje want daar kijkt geen hond naar. Ik ben het met Ketjing eens: voetbal is gewoon een sport waar veel mensen naar kijken, en wat de mensen willen zien dat zenden de omroepen.

Persoonlijk vind ik het wel leuk, dat voetbal.
mee eens, ik kijk ook liever voetbal dan touwtrekken. Persoonlijk mis ik nog de Spaanse competitie op tv
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:06
houn
Avatar van houn
houn is offline
ik mis de argentijnse competitie
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:20
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
houn schreef op 07-10-2003 @ 21:06:
ik mis de argentijnse competitie

Stelt dat wel wat voor dan? (ik bedoel dit trouwens serieus)
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-10-2003, 21:24
houn
Avatar van houn
houn is offline
jah..daar gebeuren altijd gekke dingen
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:25
PV
PV is offline
ik vind t wel meevallen.. als je je beperkt tot ned. 2 zie je misschien t grootste deel van de tijd voetbal, maar je hebt ook Eurosport, de belgische zender, rtl5, sbs6.. zelfs op CNN dat alles bij elkaar vind ik genoeg.. de populaire dingen worden voldoende uitgezonden imo (voetbal, schaatsen, formule1, wielrennen, tennis) en voor de bijzondere sporten kan je meestal wel op Eurosport terecht..
nouja, mijn punt: ik vind het prima zo
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:27
Verwijderd
Citaat:
houn schreef op 07-10-2003 @ 21:24:
jah..daar gebeuren altijd gekke dingen
Ja, maar naar de argentijnse competitie kijkt toch geen hond.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:31
houn
Avatar van houn
houn is offline
nee...omdat het niet op tv komt nee...
__________________
Kein Geloel
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 21:51
Ketjing
Avatar van Ketjing
Ketjing is offline
Citaat:
houn schreef op 07-10-2003 @ 21:31:
nee...omdat het niet op tv komt nee...

maar ik denk dat de Duitse, Engelse en Spaanse meer mensen interesseerd (ook door de Nederlanders die daar spelen)
Ik vind het wel jammer dat SBS6 (ook wel SMS6 genoemd) voetbal heeft, op de een of andere manier is het veel slechter als bij de NOS of RTL5. RTL 5 vind ik erg goed bezig, lekker veel buitenlands voetbal en Wilfred Genee die het enthousias aan elkaar lult
__________________
[QUOTE=Miek;29666509]Ik dacht dat Ketjing een buitenlander was :p[/QUOTE][QUOTE=Lilith;30445293]Ketjing is.. knap. :eek:[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 23:04
Verwijderd
Citaat:
Ketjing schreef op 07-10-2003 @ 21:51:

maar ik denk dat de Duitse, Engelse en Spaanse meer mensen interesseerd (ook door de Nederlanders die daar spelen)
Ik vind het wel jammer dat SBS6 (ook wel SMS6 genoemd) voetbal heeft, op de een of andere manier is het veel slechter als bij de NOS of RTL5. RTL 5 vind ik erg goed bezig, lekker veel buitenlands voetbal en Wilfred Genee die het enthousias aan elkaar lult
Bij SBS6 hebben ze geen goede analitici (bij RTL5 ook niet echt, maar daar kunnen ze wel leuk lullen ). Daarbij kan ik me enorm ergeren aan kleine dingetjes bij SBS6: er wordt wel duizend keer per uitzending gezegd waar je naartoe moet sms'en om z'n stomme dvd te winnen, bij een wedstrijd van het Nederlands elftal is de balk die onderin in beeld gebracht wordt wanneer er gescoord is erg onduidelijk (vind ik irritant) en ze hebben slechte verslaggevers. Tel daar die mafkees van een Hans van Breukelen bij op en je hebt een slechte sportzender.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2003, 23:24
Kirk22
Avatar van Kirk22
Kirk22 is offline
darts - teveel (al die net-niet tournooien zijn zo oninteressant)
voetbal - teveel ( teveel bundesliga en te weinig eredivisie live)

Verder zijn die zijltournooien ook niet echt interessant
__________________
You're either very brave or very stupid.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 09:26
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Misschien zeg je het wel verkeerd maar is er TE VEEL voetbal op TV in plaats van TE WEINIG andere sporten.
Vind zelf van niet, genoeg andere sporten hoor: Formule 1, tennis, schaatsen, darts, atletiek, wielrennen, vind dat we overal wel veel live bij zitten.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 16:07
luckyleo
luckyleo is offline
Citaat:
houn schreef op 07-10-2003 @ 21:24:
jah..daar gebeuren altijd gekke dingen
haha ja, hij lag een paar weken stil vanwege vette rellen, maar of dat nou echt goed is om uit te zenden betwijfel ik...
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:32
PV
PV is offline
Citaat:
Kirk22 schreef op 07-10-2003 @ 23:24:
voetbal - teveel ( teveel bundesliga en te weinig eredivisie live)
ik denk dat de NOS niet meer mag uitzenden, ook al zouden ze willen..
Met citaat reageren
Oud 08-10-2003, 18:44
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Jacco Eltingh schreef op 07-10-2003 @ 09:16:
Ik vind dat er tegenwoordig veel te veel weinig aandacht aan andere sporten als voetbal wordt besteedt. alleen aan het wielrennen wordt nog genoeg aandacht besteedt. Maar kijk is naar het tennis van tegenwoordig, vroeger werd het bijna elke dag uitgezonden, nu laten ze alleen van de grand slams nog wat zien. maar nee, tegenwoordig laten ze liever darten of poolen zien. Nu wil RTL 5 zelfs proberen het poolen net zo populair maken als het darten, nou ik vind een z'n sport al wel genoeg.
Er moet gewoon veel meer aandacht besteedt worden aan sporten als tennis, schaatsen en hockey en kunnen ze beter een ATP toernooi uitzenden dan een ganzenbord wedstrijd in Afghanistan.
Dit topic is aardig, maar jouw post slaat echt nergens op. Tennis, hockey, schaatsen...Dat wordt nog redelijk vaak uitgezonden. Zie jij ooit BMXen? Nee, nou dan...die sport wordt pas onderdrukt op TV
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 08-10-2003, 19:09
Verwijderd
Citaat:
Fade of Light schreef op 08-10-2003 @ 18:44:
Dit topic is aardig, maar jouw post slaat echt nergens op. Tennis, hockey, schaatsen...Dat wordt nog redelijk vaak uitgezonden. Zie jij ooit BMXen? Nee, nou dan...die sport wordt pas onderdrukt op TV
Persoonlijk denk ik dat er niet veel mensen naar extreme-sports (daar hoort BMX toch bij?) kijken. Ik zie het toch nog regelmatig op Eurosport volgens mij. Maar je hebt gelijk, vergeleken met voetbal, tennis en wielrennen wordt BMX (en andere extreme-sports) erg weinig uitgezonden.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 00:26
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
^Dragon^ schreef op 08-10-2003 @ 19:09:
Persoonlijk denk ik dat er niet veel mensen naar extreme-sports (daar hoort BMX toch bij?) kijken. Ik zie het toch nog regelmatig op Eurosport volgens mij. Maar je hebt gelijk, vergeleken met voetbal, tennis en wielrennen wordt BMX (en andere extreme-sports) erg weinig uitgezonden.
Dat is zeer zeker correct. De doelgroep is een stuk kleiner. MAar een uur per maand zou in verhouding nog goed zijn, maar neeuh..... Helaas, maar 'dan' is het geklaag over tennis (Wat best veel op tv komt!) vrij onterecht.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 10:07
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 07-10-2003 @ 14:49:
Ga dan maar naar TMF naar zo'n game programma kijken.
Ja, aars. Starcraft is gewoon een denksport, net als schaken, dammen en GO, alleen wat sneller. Dat jij nou alleen met je lompe poten door modderslootjes kunt struinen of mensens benen breken kunt op een tweederangs voetbalknolleveld...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 11:32
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 09-10-2003 @ 10:07:
Ja, aars.

Moet dat er nou weer bij??


En toch ben ik er zeker van dat jij http://forum.scholieren.com/forumdis...?s=&forumid=26 bij achter staande link beter tot je recht komt.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:12
Jacco Eltingh
Avatar van Jacco Eltingh
Jacco Eltingh is offline
jullie zeggen bijna allemaal dat er genoeg tennis is, maar daar ben ik het niet mee eens. We hebben een paar weken geleden de US open gehad. En daarna hebben we op TV niets meer gezien van het tennis, alleen een weekendje daviscup. toen Schalken dat ATP toernooi in Brazilie won, hebben ze er geeneens beelden van laten zien.
__________________
een tennisbal als watermeloen.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:32
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
Jacco Eltingh schreef op 09-10-2003 @ 13:12:
jullie zeggen bijna allemaal dat er genoeg tennis is, maar daar ben ik het niet mee eens. We hebben een paar weken geleden de US open gehad. En daarna hebben we op TV niets meer gezien van het tennis, alleen een weekendje daviscup. toen Schalken dat ATP toernooi in Brazilie won, hebben ze er geeneens beelden van laten zien.
Toen hoost K-1 won kreeg je dat een paar weken later op eurosport te zien. Toen Simon O'Brien Xgames BMX flatland won, zag je er helemaal niks over. Geloof me, tennis wordt best veel uitgezonden, zeker vergeleken met andere sporten. Natuurlijk niet in verhouding met voetbal, maarja...
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 13:47
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 09-10-2003 @ 13:32:
Toen hoost K-1 won kreeg je dat een paar weken later op eurosport te zien. Toen Simon O'Brien Xgames BMX flatland won, zag je er helemaal niks over. Geloof me, tennis wordt best veel uitgezonden, zeker vergeleken met andere sporten. Natuurlijk niet in verhouding met voetbal, maarja...
Maar de sporten die jij nu noemt zijn veel minder populair in Nederland dan Tennis.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:11
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-10-2003 @ 11:32:
Moet dat er nou weer bij??
Verwachte je een liefkozende term, na je ondoordacht gebruik van rolleyes?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 22:38
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
tacidvs schreef op 09-10-2003 @ 22:11:
Verwachte je een liefkozende term, na je ondoordacht gebruik van rolleyes?
Ik zet um terecht vind ik, maar jongen denk jij maar lekker dat je een leven hebt dmv. gamen ipv een balletje te slaan/schoppen oid.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2003, 23:31
Verwijderd
Als er weer ontopic gereageerd gaat worden gaat het niveau van de topic weer flink omhoog

EmilioFCG: irritant die avatars jatten
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 01:17
Fade of Light
Avatar van Fade of Light
Fade of Light is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-10-2003 @ 13:47:
Maar de sporten die jij nu noemt zijn veel minder populair in Nederland dan Tennis.
Vandaar dat ik ook "Verhouding" gebruikte. Een uur per maand Extreme games (zoals de Xgames, die zouden wel eens uitgezonden mogen worden..en wel de nieuwe) zou in verhouding minstens dat uurtje verdienen. Er is redelijk wat interesse naar skaten/skateboarden/bmx'en. Dus dan zou dat uurtje wel op zijn plaats zijn. En K-1...sja NEderland is wereldland nummer 1, dus een toernooi dat 1 keer per jaar wordt gehouden kan toch minstens wel een samenvatting krijgen op de NOS van een half uur of kwart :?
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 01:58
SWA
SWA is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-10-2003 @ 01:17:
Vandaar dat ik ook "Verhouding" gebruikte. Een uur per maand Extreme games (zoals de Xgames, die zouden wel eens uitgezonden mogen worden..en wel de nieuwe) zou in verhouding minstens dat uurtje verdienen. Er is redelijk wat interesse naar skaten/skateboarden/bmx'en. Dus dan zou dat uurtje wel op zijn plaats zijn. En K-1...sja NEderland is wereldland nummer 1, dus een toernooi dat 1 keer per jaar wordt gehouden kan toch minstens wel een samenvatting krijgen op de NOS van een half uur of kwart :?
word..
__________________
wazzaa
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 07:50
tacidvs
tacidvs is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 09-10-2003 @ 22:38:
Ik zet um terecht vind ik, maar jongen denk jij maar lekker dat je een leven hebt dmv. gamen ipv een balletje te slaan/schoppen oid.
Ik denk tenminste nog, in tegenstelling tot die kortzichtige voetbalhooligan die meent mensen te kennen naar aanleiding van drie regels tekst... M.a.w: hoe weet jij nou, of ik niet toevallig aan top-(veld)- sport gedaan heb en nu wat rustiger aan ben gaan doen? Wat ik zei was, dat ik weleens starcraft op tv wilde zien, hetgeen volkomen serieus was. Daaruit volgt niet, dat ik slechts online sport. Ik speel niet eens starcraft...

Ik wilde hier eigenlijk niet eens op ingaan, maar wilde toch even het inferieur denkvermogen van den lomperik te kijk ende scouwe zetten... :/
Met citaat reageren
Oud 10-10-2003, 11:34
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Fade of Light schreef op 10-10-2003 @ 01:17:
En K-1...sja NEderland is wereldland nummer 1, dus een toernooi dat 1 keer per jaar wordt gehouden kan toch minstens wel een samenvatting krijgen op de NOS van een half uur of kwart :?
Ja als je dat meteen ff gezegt had had je je gelijk gegeven (ik kende K-1 niet eens ).
Dan vind ik ook wel dat het best wat tijd zou mogen krijgen op tv.
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd RTL Motorsport komt eraan!
Brain-Damage
4 21-02-2005 15:37
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Amerika uitgelegd
damaetas
34 25-07-2002 21:50
Vrije tijd NBA basketbal
TeiZ
68 13-06-2002 20:17
ARTistiek T begin hebbik hier wel es neergezet
Eend
48 18-05-2002 19:12


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:47.