Oud 24-03-2009, 01:54
๏̯͡๏?
Avatar van ๏̯͡๏?
๏̯͡๏? is offline
het is al begonnen toen ik een jaar of 5 was en sesamstraat keek. ik vond graaf tel echt zo veel leuker en interessanter dan de rest en vooral die tanden ja die tanden die waren cool. dat is een beetje uit de hand gelopen want toen ik 13/14 was las ik bijna alleen maar boeken over vampiers, keek veel vampier films en fantaseerde ik dat ik een mooi vampier vrouwtje had. en toen ik een jaar of 15/16 was sneed ik mijzelf (dat doe ik soms wel vaker) maar toen probeerde ik mijn bloed te drinken... en meteen was ik hooked ik deed dit iedere avond en ik probeerde kleine dieren te pakken om ze dan (zo pijnloos als mogelijk) te doden en dan hun bloed te drinken. het gevoel dat je krijgt is zon rush en het voelt zo fout maar toch zo goed tegelijk.

het probleem is dat mijn stiefvader mij ontdekt heeft terwijl ik mijzelf snij en mij naar een gesloten inrichting wil sturen... ik vind niet dat er iets met mij mis is maar ik hoor graag de meningen van andere mensen en aangezien ik niet veel vrienden heb wou ik het hier proberen...
Advertentie
Oud 24-03-2009, 02:10
Verwijderd
Oud 24-03-2009, 12:56
Verwijderd
Ik kan dit topic niet serieus nemen, sorry.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:28.