Oud 26-04-2017, 09:31
Verwijderd
Citaat:
Thanks schattenpoepjes, maar ik heb m'n ouders al gebeld. Daar voel ik me nu ook minder schuldig om, want racisten die 4 keer per jaar op vakantie gaan, 2 auto's, een motor, een koophuis, een boot en een aantal tablets hebben kunnen best wel wat missen.
Ik werk me de tering, doe nooit echt gekke dingen en koop alleen maar goedkope meuk en alsnog heb ik nooit geld. Dat is toch fucked up?
M'n moeder zei ook 'mss moet je dan maar niet op vakantie, want ja, prioriteiten he'. Ik heb godverdomme ook recht op een weekendje weg!
Je hoeft je sowieso niet schuldig te voelen als je je ouders om hulp vraagt. Het is ook niet zo relevant hoe ze het verder in het leven hebben, zo lang ze zelf niet in de schuldsanering zitten. Ze zijn niet verplicht om je te helpen uiteraard maar jij hoeft je daar echt niet schuldig over te voelen.

Dat je moeder begint te zaniken over prioriteiten zou ik me echt heel erg aan storen inderdaad

Ik ben nu wel benieuwd, jij werkt toch behoorlijk veel? Ik snap dat het uurloon niet al te hoog zal zijn, maar toch. Waar gaat je geld dan aan op? Als ik het zo lees woon je echt niet riant, je zit niet vaak in het buitenland of zo, ik lees niet terug dat je iedere week copieus gaat dineren in een duur restaurant of zo
Advertentie
Oud 26-04-2017, 12:03
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dankjulliewel schatjes! Het is rond
Hoe is het hier?
Oud 26-04-2017, 12:25
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 26-04-2017, 12:26
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Gefeliciteerd, fizzle! Waar gaan jullie wonen?
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-04-2017, 12:35
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dankjulliewel schatjes! Het is rond
Hoe is het hier?
Wat fijn fizzle! Waar gaan jullie wonen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-04-2017, 12:36
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Nieuwegein, in centraal wonen!
Oud 26-04-2017, 12:40
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Nieuwegein, in centraal wonen!
Wanneer kunnen jullie er in?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-04-2017, 12:41
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Dinsdag!
Oud 26-04-2017, 12:49
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Dinsdag!
Dat is al snel! Moeten jullie nog dingen opknappen of schilderen of kunnen jullie er zo in? Gaan jullie komende week ook gelijk al verhuizen?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Oud 26-04-2017, 13:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Dankjulliewel schatjes! Het is rond
Hoe is het hier?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 26-04-2017, 14:22
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Je hoeft je sowieso niet schuldig te voelen als je je ouders om hulp vraagt. Het is ook niet zo relevant hoe ze het verder in het leven hebben, zo lang ze zelf niet in de schuldsanering zitten. Ze zijn niet verplicht om je te helpen uiteraard maar jij hoeft je daar echt niet schuldig over te voelen.

Dat je moeder begint te zaniken over prioriteiten zou ik me echt heel erg aan storen inderdaad

Ik ben nu wel benieuwd, jij werkt toch behoorlijk veel? Ik snap dat het uurloon niet al te hoog zal zijn, maar toch. Waar gaat je geld dan aan op? Als ik het zo lees woon je echt niet riant, je zit niet vaak in het buitenland of zo, ik lees niet terug dat je iedere week copieus gaat dineren in een duur restaurant of zo
Er is bij mij heel erg in m'n hoofd gestampt dat ik zelfstandig moet zijn. Ik ben volwassen en moet dit in m'n eentje kunnen. Het commentaar dat ik al forever van m'n ouders heb gekregen werkt natuurlijk ook niet mee. Zij vinden dat ik onverantwoordelijk ben, nergens over nadenk en m'n geld over de balk smijt. Terwijl de realiteit is dat ik over elke aankoop heel goed nadenk.

M'n uurloon is idd niet bijster hoog en ik werk maar parttime, dus er komt per maand niet zo heel veel binnen. Als daar dan m'n vaste lasten vanaf gaan hou ik eigenlijk niks over. En als er dan ook nog ineens van die leuke verrassingsrekeningen komen is het al helemaal kak.

Maar ik word er een beetje moe van dat me een schuldgevoel wordt opgelegd als ik eens iets voor mezelf koop. Ik heb een goedkope telefoon en geef 80 euro pm uit aan boodschappen en als ik iets koop dan is het meestal iets wat ik al lang wil hebben en in de sale is. Dat ik bijvoorbeeld een kaartje heb gekocht voor een festival omdat ik daar m'n verjaardag wil vieren, en dat ik af en toe een avondje ergens heenga wordt gezien als uitbundig.
Daar word ik een beetje moedeloos van. M'n zus werkt niet, heeft constant nieuwe shit en gaat regelmatig de hort op, maar dat is allemaal okee.

Anyway, omdat ik nu gestopt ben met studeren kan ik meer gaan werken en hoef ik geen collegegeld meer te betalen, dus hopelijk trekt het allemaal wel weer bij, maar het blijft gewoon zuur dat ik voor basic dingen als een weekendje weg verantwoording moet afleggen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-04-2017, 14:24
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Leuk, Fizzle
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-04-2017, 14:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Dankjulliewel schatjes! Het is rond
Hoe is het hier?
Yesssss, gefeli!!! Watvoor huisje is het? Wat zijn de inrichtingsplannen? Gaan jullie in elke kamer seks hebben om het in te wijden?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-04-2017, 15:35
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik ben meer van de 'Ken sent me'-generatie.
Ja nee, deadlock (en ik) obviously niet
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 26-04-2017, 15:37
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dat is al snel! Moeten jullie nog dingen opknappen of schilderen of kunnen jullie er zo in? Gaan jullie komende week ook gelijk al verhuizen?
Het wordt leeg opgeleverd, we gaan wel schilderen maar dan kunnen we er wel al in. Vrijdag mogen we al spullen in de gemeenschappelijke ruimte zetten en dinsdag verhuizen we for real!
Oud 26-04-2017, 15:40
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Leuk, Fizzle

Citaat:
Yesssss, gefeli!!!
dankje!
Citaat:
Watvoor huisje is het?
een appartement in centraal wonen. Eigen huiskamer, keuken, badkamer en twee slaapkamers. Gedeelde woonkamer, bar, yoga/muziekruimte, tuin.
Citaat:
Wat zijn de inrichtingsplannen?
erg leeg met veel plantjes. Deels omdat we maar 3 meubelstukken hebben en deels omdat ruimte fijn is en bezit niet.
Citaat:
Gaan jullie in elke kamer seks hebben om het in te wijden?
DUH
Oud 26-04-2017, 16:17
Verwijderd
Citaat:
Ja nee, deadlock (en ik) obviously niet
Ik ben er al de hele dag over na aan het denken maar ik heb niet het flauwste benul wat een ken sent me is.
Oud 26-04-2017, 17:21
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Eindelijk een nieuwe bril gevonden. Heb alle mogelijke zaken afgelopen maar geslaagd bij eyes en more. Wel 3 weken wachten helaassss, hij is zo leuk.

En gefeli met je huis fizziefiz
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-04-2017, 17:26
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Ga foto doen dan pip
Oud 26-04-2017, 17:36
Abby.
Abby. is offline
Fijn van je huis, fizzle!
Oud 26-04-2017, 17:48
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik ben er al de hele dag over na aan het denken maar ik heb niet het flauwste benul wat een ken sent me is.
Valt me van je tegen, plok.

Citaat:
Eindelijk een nieuwe bril gevonden. Heb alle mogelijke zaken afgelopen maar geslaagd bij eyes en more. Wel 3 weken wachten helaassss, hij is zo leuk.
Fotooo! Mijn afgelopen 3 brillen waren ook van E+M. Superfijne zaak. Ze kijken echt naar wat staat bij je en ze hebben leuke monturen en kleurtjes enzo.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-04-2017, 17:53
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Dit vinden de nerds vast ook leuk: https://www.аррӏе.com/
Oud 26-04-2017, 17:54
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
(Het is een cyrillische a.)
Oud 26-04-2017, 18:15
Verwijderd
Daar heb ik een filter voor geïnstalleerd op m'n DNS-server
Oud 26-04-2017, 18:54
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Dit vinden de nerds vast ook leuk: https://www.аррӏе.com/
Citaat:
(Het is een cyrillische a.)
omg dat had ik niet gezien
Oud 26-04-2017, 18:55
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
Citaat:
Ga foto doen dan pip
Citaat:
Valt me van je tegen, plok.



Fotooo! Mijn afgelopen 3 brillen waren ook van E+M. Superfijne zaak. Ze kijken echt naar wat staat bij je en ze hebben leuke monturen en kleurtjes enzo.
Ik heb daar geen foto van waar ik het op heb maar het is deze in het zwart: https://www.eyesandmore.nl/Dames/EMILIE/p/MW51113-001


En ik ken deze zaak juist door jouw goede reclame Trimmie
Goede service ja en fijn dat het echt 99 euro is en niet allemaal bijkomende kosten zoals bij al die andere zaken.
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 26-04-2017, 19:02
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Oh chille bril!
Oud 26-04-2017, 19:16
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
Ik heb daar geen foto van waar ik het op heb maar het is deze in het zwart: https://www.eyesandmore.nl/Dames/EMILIE/p/MW51113-001


En ik ken deze zaak juist door jouw goede reclame Trimmie
Goede service ja en fijn dat het echt 99 euro is en niet allemaal bijkomende kosten zoals bij al die andere zaken.


De dude die er werkte herkende me zelfs nog, en dat terwijl ik 'm al 2 jaar niet had gezien. :')
Ik heb deze, btw: https://www.eyesandmore.nl/Dames/ANNALEE/p/EW50008-502 (het blauw is irl wat meer mint)
__________________
Who's this jabroni?
Oud 26-04-2017, 19:28
Verwijderd
Fizzle ik wil een HET IS DE FELIPELI plaatje posten om je te feliciteren met je huis maar ik kan geen plaatje vindennnnnnn. In mijn hart zit het er <3

Ennnn kusje voor Trimm.

Iki heb een broodbakmesjien gekocht dus alle tipsch en recepten zijn welkom.
Oud 26-04-2017, 19:28
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging van de week naar de brillenzaak hier en mijn vriend was even mee en die was verbaasd dat ze me daar ook kenden
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-04-2017, 19:56
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
Iki heb een broodbakmesjien gekocht dus alle tipsch en recepten zijn welkom.
Ik heb niet echt tipsch, maar bij de Aldi hebben ze nu speltbloem en speltmeel voor twee euro per kilopak. Voor het geval je van spelt houdt.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Oud 26-04-2017, 19:58
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Wat is het verschil tussen bloem en meel?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-04-2017, 20:00
Verwijderd
Meel is grover. In bloem zitten geen zemelen en geen kiem.
Oud 26-04-2017, 20:02
Turk February
Avatar van Turk February
Turk February is offline
Citaat:
Dankjulliewel schatjes! Het is rond
__________________
He's happy to dress up as leprechauns and bears, but he won't come and sit with me on a stage - which he likes! - and let me comb his hair!
Oud 26-04-2017, 20:04
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
Fizzle ik wil een HET IS DE FELIPELI plaatje posten om je te feliciteren met je huis maar ik kan geen plaatje vindennnnnnn. In mijn hart zit het er <3

Ennnn kusje voor Trimm.

Iki heb een broodbakmesjien gekocht dus alle tipsch en recepten zijn welkom.
Oud 26-04-2017, 20:08
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Meel is grover. In bloem zitten geen zemelen en geen kiem.
Weer wat geleerd
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 26-04-2017, 23:34
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Gefelidepeli met je huis Fizzle, fijn dat het goed is gekomen!
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Oud 27-04-2017, 05:53
Dekaloog
Avatar van Dekaloog
Dekaloog is offline
Ja, gefeliciteerd Fizzlelie!
Oud 27-04-2017, 15:44
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Bleh, m'n lichaam haat me, dus ik lig vandaag lekker half-dood te wezen op de bank.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-04-2017, 17:21
Verwijderd
Ik heb dat ook maar dat is misschien meer omdat ik een halve slagroomtaart heb gegeten
Oud 27-04-2017, 19:18
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Een halve maar? n00b.

De afgelopen 2 dagen had ik al dat ik me extreem lamlendig voelde, veels te lang sliep en niet eens puf had om me aan te kleden, maar vandaag komt daar nog wat extra sufheid+hoofdpijn bij.
Srsly, hormonen zijn fucking kutdingen.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-04-2017, 22:11
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ik ben er al de hele dag over na aan het denken maar ik heb niet het flauwste benul wat een ken sent me is.
Leisure Suit Larry 1, doofus.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-04-2017, 22:13
Verwijderd
De laatste keer dat ik dat gespeeld heb masturbeerde ik nog 10 keer per dag.
Oud 27-04-2017, 22:16
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Meel is grover. In bloem zitten geen zemelen en geen kiem.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-04-2017, 22:23
Verwijderd
omg
Oud 27-04-2017, 22:39
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Ik ga denk ik dit toernooi doen. Nu al zin in. Laatst sinds lange tijd weer eens een deepstack freeze-out gedaan en als 3e gecasht
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 27-04-2017, 22:47
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
De laatste keer dat ik dat gespeeld heb masturbeerde ik nog 10 keer per dag.
Ja same, maar ik weet 't toch ook?
__________________
Who's this jabroni?
Oud 27-04-2017, 22:52
Megatron
Avatar van Megatron
Megatron is offline
Citaat:
Ja same, maar ik weet 't toch ook?
Ik heb 'm nog op m'n eerste PC gespeeld Dat was 'n AT zonder HDD en hercules monochrome display.
__________________
eth1337 | iddqd | PROUD MEMBER OF CHAOGOTHIC ELITIST SUICIDE BUNNIES UNITED
Oud 28-04-2017, 11:27
Fitematrulle
Avatar van Fitematrulle
Fitematrulle is offline
__________________
The problem is that humans have victimized animals to such a degree that they are not even considered victims.
Oud 28-04-2017, 12:22
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Mijn schoonzus was supergrover voor carnaval alles zelfgemaakt, was echt heel cool.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.