Registreer FAQ Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 25-06-2002, 14:58
DizZyRicK
Avatar van DizZyRicK
DizZyRicK is offline
Is dit een beetje lache spel ??
Ik vindt SoF 2 ook leuk duzz ik d8 deez ook wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 25-06-2002, 15:45
Naz
Naz is offline
ehm.....

behalve dat het een van de beste spellen ever is en de beste mods ter wereld heeft denk ik niet dat je het moet kopen, het is veels te goedkoop en veel te verslavend om te doen

wat denk je zelf ?
__________________
So I cry, I pray and I beg
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 15:56
Onlyme
Avatar van Onlyme
Onlyme is offline
nee man gek, je moet Team Fortress Classic spelen
__________________
See my shadow changing, stretching up and over me
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 16:00
MaakUt
Avatar van MaakUt
MaakUt is offline
beetje oud heh
__________________
http://www.twistedmojo.com/la.html
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 16:07
Francorchamps
Avatar van Francorchamps
Francorchamps is offline
Als je CS nog nooit eerder hebt gespeeld is het sinds 1.3 precies wat je zoekt.. sinds deze versie is het namelijk volledig afgestemd op beginners (of je al 2 jaar speelt of 2 dagen, je hebt evenveel kans op een kill, sproeien maar met die hap!) dus voor jou zeker het proberen waard.
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 21:12
Verwijderd
Als je voor de Graphics wilt gaan mot je hem niet kopen ga je voor het plezier om vaak te speleb moet je het zeker doen Ik heb Half Life ook pas gekocht was nit zo duur meer het zat in een verpakking met twe andere games Counterstrike en Opposing Force. Ik speel nu bijna alleen nog maar Counterstrike maar het is zeker voor je plzier leuk

dus ga je voor de Graphics moet je hem niet kopen kan je beter SOF 2 kopen (alleen is die nu dan ook duurder) ga je voor de lol zou ik Half life/ Counterstrike kopen Is niet zo duur meer, zo rond de 10 a 15 Euro ofzo in een pakket
Met citaat reageren
Oud 25-06-2002, 23:29
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Offtopic: Sorry maar wat een vraag


Ontopic: ZEKER de moeite waard
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 06:51
Naz
Naz is offline
Citaat:
Francorchamps schreef:
Als je CS nog nooit eerder hebt gespeeld is het sinds 1.3 precies wat je zoekt.. sinds deze versie is het namelijk volledig afgestemd op beginners (of je al 2 jaar speelt of 2 dagen, je hebt evenveel kans op een kill, sproeien maar met die hap!) dus voor jou zeker het proberen waard.
, nee hoor, speel maar eens op team illusion server 2 of rG server
__________________
So I cry, I pray and I beg
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 12:55
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:

Ontopic: ZEKER de moeite waard
tegnewoordig heb ik mn twijfels hoor..

met elke update krijgen de n00bs steeds meer voordeel en de skills worden van de geskillde spelers afgenomen..
(snel wapen switchen, tappend lopen zodat je stil blijft, springend raakschieten.. de bom op verbogen plaatsen planten.. lopend schieten... )

al die veranderingen maken van counterstrike een langzaam spel... zeg maar gerust camper-strike...
als je bukt schiet je PERFECT raak (de eerste kogel dan)...
als je loopt schiet je MIS...

/me denkt terug aan zijn n00b-tijd terug in beta 7 toen het allemaal nog heel anders was...
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 13:12
Verwijderd
Citaat:
Vaag mannetje schreef:
/me denkt terug aan zijn n00b-tijd terug in beta 7 toen het allemaal nog heel anders was...
Ik zou zeggen leef je uit!
Met citaat reageren
Oud 26-06-2002, 23:35
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
dat gaat me nou net toch IETS te ver terug...

maar het lijkt me wel leuker dan 1.5 tenmisnte.. als er servers zijn.. en andere spelers..
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 11:40
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Ik speel het nu al een maand en ik ben het eigenlijk al een beetje beu. I maak meestal 2 tot 5 kills per missie...eerst is het wel leuk, maar na een tijdje wordt je het beu. Er zijn trouwens ook veel cheaters.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 12:13
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Xs4all is cheater vrij en als ze er toch doorkomen zijn ze de volgende dag al gebanned



Maar ik kan nog steeds springend raak schieten
Ik heb regelmatig dat ik het hoekje om spring en iemand neerschiet die om het hoekje zat

Bom verbergen op verborgen plaats is niet meer nodig..
Ik leg hem het liefste in het open zodat ik op een verborgen plaatst kan gaan zitten en het zie als ze hem aan het defusen zijn..
Tabbend lopen heb ik nooit iets van gehoord.. en bukkend schieten is ook niet te moeielijk om even te doen


bovendien zijn de n00bs net zo erg in voordeel als in 5.2

Want in 5.2 zat iedereen weer te zeiken over die netcode

In beta 6 over de AWP
In 7 over again de netcode

En nu weer over dit

Elke versie heeft zo zijn nadelen
Maar als je eenmaal verslaafd bent maakt dat helemaal niks uit
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 17:16
Drizzt
Drizzt is offline
Xs4All admins zijn triest.
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 20:46
Sincerely yours
Sincerely yours is offline
Citaat:
Obi Wan schreef:
Xs4all is cheater vrij en als ze er toch doorkomen zijn ze de volgende dag al gebanned
Ik ken mensen die der gemakkelijk door kunne met hun cheats...maar ik doe het niet, cheaten zuigt!
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 20:51
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Drizzt schreef:
Xs4All admins zijn triest.
Ligt eraan hoe triets jij bent tegenover de admins hmm

De helft zin in mn clan en de andere helft ken ik ook wel een beetje en voor zover ik weet zijn ze best aardig
Met citaat reageren
Oud 27-06-2002, 20:51
Obi Wan
Avatar van Obi Wan
Obi Wan is offline
Citaat:
Sincerely yours schreef:


Ik ken mensen die der gemakkelijk door kunne met hun cheats...maar ik doe het niet, cheaten zuigt!
Nou ik zit toch dagelijks op Xs4all en heb sinds 1.1 geen cheater meer gezien die niet gebanned werd
Met citaat reageren
Oud 28-06-2002, 01:09
Vaag mannetje
Vaag mannetje is offline
mn klasgenoot had een keer een slachtoffer server nodig om eens cheats te gebruiken.. hij had een dagje gespeeld met cheats... oming overdreven door muren blablabla.... nog altijd geen ban..


(en nee.. tis geen lame n00b, hij speelt al sinds beta1... had toch eens zin om te kijken hoe de cheats in elkaar zitten.. hij heeft geen cheats nodig om goed te zijn)

dus.. .Xs4all .. helemaal niet van die goede admins...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-07-2002, 20:21
zebbep2002
zebbep2002 is offline
je moet de mod action quake 2 nemen die rulezzzzzzzzz
Met citaat reageren
Oud 13-07-2002, 11:36
The Iceman
The Iceman is offline
Citaat:
Vaag mannetje schreef:


tegnewoordig heb ik mn twijfels hoor..

met elke update krijgen de n00bs steeds meer voordeel en de skills worden van de geskillde spelers afgenomen..
(snel wapen switchen, tappend lopen zodat je stil blijft, springend raakschieten.. de bom op verbogen plaatsen planten.. lopend schieten... )

al die veranderingen maken van counterstrike een langzaam spel... zeg maar gerust camper-strike...
als je bukt schiet je PERFECT raak (de eerste kogel dan)...
als je loopt schiet je MIS...

/me denkt terug aan zijn n00b-tijd terug in beta 7 toen het allemaal nog heel anders was...
Ooit al eens gehoord van realisme??? Counterstrike probeert realistisch te zijn, maar niet TE zodat het spel nog leuk blijft. Maar ja, jij mag altijd wel eens in full ct gear gaan rondlopen en dan lekker al huppelend mega nauwkeurig schieten zenne.
Bom moet op bombsite geplant worden, niet ergens anders door bug te abusen.
Dat stil lopen was ook bug en was gewoon lame.
Snel wapen switchen was idd wel handig, voor als je primary leeg was, maar het werd zwaar misbruikt door awpers.
Ah en, waarom ben je een super cs'er omdat je vanaf beta1 speelt??
__________________
The Iceman - Je hebt 0 nieuw(e) bericht(en) sinds je laatste bezoek (07-09-2002 23:09). (c) 20/03/2005 - Terug van weggeweest :)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:35.