Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Technologie / Games
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 27-03-2006, 11:56
Verwijderd
http://www.lik-sang.com/news.php?artc=3825

zie daar de nieuwe trailer en de mogelijkheid hem te pre-orderen.

Spoiler


Ik kan niet wachten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-03-2006, 13:58
Verwijderd
Het lijkt me super gaaf. Realistisch hoeft van mij niet, ik vind cell-shading wel schattig
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 20:07
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Ziet er idd wel heel stoer uit.
Ik heb nog geen DS, maar dit zou wel eens de reden zijn om er een te kopen...
Dat gepriegel met dat stokje staat me echter nogal tegen...
En ik heb nog niet echt een 'overworld' gezien, en daar heb ik altijd het meeste fun in een Zelda-game.
Het enige wat niet in een kerker zat was dat stukje met die boot, en dat vertrouw ik niet zo.... (windwaker rings a bell?)
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 20:34
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 27-03-2006 @ 21:07 :

Ik heb nog geen DS, maar dit zou wel eens de reden zijn om er een te kopen...
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 20:52
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Mwoa, er lijkt op die oceaan een hele hoop te gebeuren. Persoonlijk vond ik dat rustieke oceaan-sfeertje van Wind Waker heerlijk, maar daar ben ik echt de enige in.
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:33
Verwijderd
Citaat:
Dinalfos schreef op 27-03-2006 @ 21:52 :
Mwoa, er lijkt op die oceaan een hele hoop te gebeuren. Persoonlijk vond ik dat rustieke oceaan-sfeertje van Wind Waker heerlijk, maar daar ben ik echt de enige in.
Nee hoor, die oceaan (en het hele cell-shading gebeuren) is geweldig
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 21:35
Verwijderd
O en ontopic: tot nu toe had ik nog geen echte reden om een DS te kopen, maar zodra deze Zelda uitkomt ga ik voor de DS lite. Die oceaan is terug . Helaas vind ik die dungeon er maar crappy uitzien. Het spijt me zeer maar het lijkt me iets teveel op dat 3d doolhof van Windows

Laatst gewijzigd op 27-03-2006 om 21:39.
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 22:03
Young Predator
Avatar van Young Predator
Young Predator is offline
Tof man. Ik wist niet dat er een zelda zou komen voor de DS.
Lijkt me echt een toffe handheld-game.
__________________
A good student will always teach the teacher
Met citaat reageren
Oud 27-03-2006, 23:28
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
Citaat:
Laurens schreef op 27-03-2006 @ 22:33 :
Nee hoor, die oceaan (en het hele cell-shading gebeuren) is geweldig
Mooi zo, toch nog iemand met een beetje inzicht enzo
__________________
Why doesn't George R.R. Martin use Twitter? Because he killed all 140 characters.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 06:59
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Laurens schreef op 27-03-2006 @ 22:33 :
Nee hoor, die oceaan (en het hele cell-shading gebeuren) is geweldig
cell-shading is mega cool, maar die oceaan gaat na een tijd vervelen. Er is daar echt niks te beleven....
Zeker op het einde met die triforce-hunt hebben de makers punten laten liggen...
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 08:57
Verwijderd
deze game ziet er zeker dope uit
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 09:37
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 28-03-2006 @ 07:59 :
cell-shading is mega cool, maar die oceaan gaat na een tijd vervelen. Er is daar echt niks te beleven....
O dat vond ik juist wel leuk, een beetje rondvaren en kijken waar je terecht komt. Op elk eilandje was wel iets te doen. Ik pleit voor WW deel 2
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 09:58
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Citaat:
Dinalfos schreef op 27-03-2006 @ 21:52 :
Mwoa, er lijkt op die oceaan een hele hoop te gebeuren. Persoonlijk vond ik dat rustieke oceaan-sfeertje van Wind Waker heerlijk, maar daar ben ik echt de enige in.
Nee, hoor vond het echt heerlijk. Alleen als ik de hele tijd naar de andere kant moest varen werd het soms wel wat lang, maar toen ik de macht had om per wind te reizen scheelde dat ook.

OT: Zelda op de DS, dat moet ik hebben
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 14:49
Verwijderd
Citaat:
Laurens schreef op 27-03-2006 @ 22:35 :
Het spijt me zeer maar het lijkt me iets teveel op dat 3d doolhof van Windows
Klopt, maar de graphics worden vast nog wel verbeterd.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 15:04
Otnemem
Otnemem is offline
Ze moeten gewoon A link to the past re-releasen op elk nieuwe nintendo handheld. Die blijft toch altijd perfect hoe vaak je hem ook speelt.

Of Link's Awakening.

Minish cap, Oracle of ages, oracle of seasons... , al was Minish cap een redelijk goede poging.

Maar shit, het maakt toch niets uit, Twilight Princess maakt ALLES goed, zelfs 9/11 en Bambi 2.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 15:16
freakinaround
Avatar van freakinaround
freakinaround is offline
zodra ie uit is haal k m. herfst toch?
__________________
- Gum is perfection. - "Ja maar stel nou dat de vraag niet hypothetisch is."
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 15:31
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 28-03-2006 @ 16:04 :

Maar shit, het maakt toch niets uit, Twilight Princess maakt ALLES goed, zelfs 9/11 en Bambi 2.



Wel een raar volk hier, pas met zelda de eerste reden krijgen om een ds te kopen (metroid iemand )

De game ziet er dan wel slik uit, het is wel capcom die em maakt, samen met het team van de windwaker(als ik het goed heb begrepen) dus 100% vertrouwen heb ik nog niet, jammer dat het team van OoT en TP niet werk aan handheld titels
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 17:40
'I'he Prophet
Avatar van 'I'he Prophet
'I'he Prophet is offline
Citaat:
metroidminded schreef op 28-03-2006 @ 16:31 :



Wel een raar volk hier, pas met zelda de eerste reden krijgen om een ds te kopen (metroid iemand )

De game ziet er dan wel slik uit, het is wel capcom die em maakt, samen met het team van de windwaker(als ik het goed heb begrepen) dus 100% vertrouwen heb ik nog niet, jammer dat het team van OoT en TP niet werk aan handheld titels
Metroid is ook net 2 minuten uit ofzo .
__________________
"If history is to change, let it change! If the world is to be destroyed, so be it! If my fate is to die, I must simply laugh!!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 28-03-2006, 17:51
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 28-03-2006 @ 16:04 :

Minish cap, Oracle of ages, oracle of seasons... , al was Minish cap een redelijk goede poging.

Ik vond ze zeer leuk, net als iedere andere zelda titel trouwens. Overigens wel m.u.v. Zelda 2 voor de NES.

Maar ben ik de enige die die dungeon er gewoon ronduit crappy uit vind zien? Het is 3d maar toch ook weer niet, dat is toch ronduit kut!
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 18:18
Otnemem
Otnemem is offline
Citaat:
Maar ben ik de enige die die dungeon er gewoon ronduit crappy uit vind zien? Het is 3d maar toch ook weer niet, dat is toch ronduit kut!
NEE. Het ziet er ontzettend ''fake'' uit ( weet er geen toepasselijker woord voor). Het is lui, inspiratieloos en vooral niet artistiek. Het is net zoals bij The Windwaker. De bedoeling was er. Het concept was er. Maar de cartoony graphics waren zo primitief en basic uitgwerkt dat ik erover twijfel of het niet in elkaar geflanst is door blinde, vingerverfende kinderen.

Tuurlijk, gameplay> graphics, maar de vormgeving is belangrijk, want het oog wil tegenwoordig wel wat meer dan twee stokjes en een bal. Net als vrouwen ook een stokje, en twee ballen willen.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 19:25
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 28-03-2006 @ 19:18 :
NEE. Het ziet er ontzettend ''fake'' uit ( weet er geen toepasselijker woord voor). Het is lui, inspiratieloos en vooral niet artistiek. Het is net zoals bij The Windwaker. De bedoeling was er. Het concept was er. Maar de cartoony graphics waren zo primitief en basic uitgwerkt dat ik erover twijfel of het niet in elkaar geflanst is door blinde, vingerverfende kinderen.

Tuurlijk, gameplay> graphics, maar de vormgeving is belangrijk, want het oog wil tegenwoordig wel wat meer dan twee stokjes en een bal. Net als vrouwen ook een stokje, en twee ballen willen.
Ik vond zelf dat the WW er goed uitzag. Het waren geen spetterende graphics met enorm veel detail, maar daar zit ik bij een Zelda game ook helemaal niet op te wachten. Vooral de Earth temple zag er goed uit, met die rondvliegende vuurvliegjes

Maar dít is toch wel heel erg. De DS is gewoon niet krachtig genoeg om 3d goed uit te werken, zoals, vind ik, ook wel blijkt uit de teaser. Het ziet er gewoon niet uit. Zoals ik al eerder zei lijkt het net op die 3d doolhof screensaver van Windows 95. Waar is het bovenaanzicht gebleven? Zeker op een handheld, die toch niet zo krachtig is, kun je het beter bij het oude bovenaanzicht houden vind ik; dat geeft gelijk een beter overzicht.

Maar aan de andere kant hebben de veranderingen in de Zelda games tot nu toe altijd goed uitgepakt (op deel 2 na dan). Dus wie weet
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 19:29
Verwijderd
Trouwens, dat aantekeningen op de map maken vind ik opzich wel een leuk idee, maar wordt het dan niet te makkelijk? Het leuke van Zelda is juist dat je een beetje kunt exploren en locaties vindt waar je niet gelijk in kunt. Je moet dan onthouden wat waar zat en daar later weer teruggaan, wat je natuurlijk weer vergeet. Als je aantekeningen gaat maken is het gewoon een kwestie van 'het rijtje afgaan' en alles halen . Doelloos rondlopen op zoek naar vergeten grotten zit er dus niet meer in .

Dat varen is dan wel weer helemaal .

Laatst gewijzigd op 28-03-2006 om 19:31.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 22:23
Otnemem
Otnemem is offline
LOL. A real live action version of zelda: ZELDA HERO OF TIME.

Ik vind het er wel cool uitzien (kut requiem for a dream muziekje achterwege)


http://www.youtube.com/watch?v=jB89-9X6YS0&eurl=


edit: De uiteindelijke versie zou ik graag willen zien.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."

Laatst gewijzigd op 28-03-2006 om 22:27.
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 22:44
Verwijderd
Citaat:
Otnemem schreef op 28-03-2006 @ 23:23 :
LOL. A real live action version of zelda: ZELDA HERO OF TIME.

Ik vind het er wel cool uitzien (kut requiem for a dream muziekje achterwege)


http://www.youtube.com/watch?v=jB89-9X6YS0&eurl=


edit: De uiteindelijke versie zou ik graag willen zien.
'k Vind het maar een vrij sneu filmpje eigenlijk. Alhoewel er 'this fall' stond mag ik hopen dat het een hobbiefilmpje is?
Met citaat reageren
Oud 28-03-2006, 22:48
Otnemem
Otnemem is offline
Dat het sneu is pakt juist leuk uit.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 28-03-2006, 22:54
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 28-03-2006 @ 23:23 :
LOL. A real live action version of zelda: ZELDA HERO OF TIME.

Ik vind het er wel cool uitzien (kut requiem for a dream muziekje achterwege)


http://www.youtube.com/watch?v=jB89-9X6YS0&eurl=


edit: De uiteindelijke versie zou ik graag willen zien.
Wel redelijk cool idd.
Moet wel opmerken dat dat groene pakje en dat gele haar er wel regelijk weird uitzien bij een echt persoon....
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 09:00
Verwijderd
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 28-03-2006 @ 23:54 :

Moet wel opmerken dat dat groene pakje en dat gele haar er wel regelijk weird uitzien bij een echt persoon....
Joh!


Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 09:04.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 09:05
Captain N
Avatar van Captain N
Captain N is offline
Citaat:
Eye of Sauron schreef op 28-03-2006 @ 23:54 :
Wel redelijk cool idd.
Moet wel opmerken dat dat groene pakje en dat gele haar er wel regelijk weird uitzien bij een echt persoon....
Indeed had em dan bruin haar gegeven als in de cartoons.
En die gast die link speelt ziet er ook wat kneuzig uit..maar verder wel grappig gedaan, mis alleen zn draaiaanval
__________________
They came...from...behind!
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 19:31
Verwijderd
whaha, k vin het echt een cool filmpje juist.

@ laurens, er staat ook bij dat het een low budget independent filmpje is. Zal dus vast wel door een groep fanatics in mekaar zijn geknutselt. Dat maakt het alleen maar knapper.. Neemt niet weg dat het natuurlijk in geen enkel opzicht kan meten met echte films. Maar het ziet er wel humor uit, en ook omdat het toch Zelda is, lijkt het mij wel leuk. Al is het maar om hem gewoon eens voor de lol te zien.
Het zal vast de bios niet halen, maar ach
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 19:37
Otnemem
Otnemem is offline
De film is blijkbaar bijna af en ze doen er alles aan om 'm rond the laten circuleren op film festivals, dus misschien bereikt hij ooit wel cult status. Ze moeten er alleen de laatste beetjes CGI en animatie bijdoen

Gewoon ooit downloaden dus

edit: En ganondorf ziet er fuckin' cool uit haha
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."

Laatst gewijzigd op 29-03-2006 om 19:41.
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 20:25
Verwijderd
Dat moet ik ze wel nageven: Ganondorf ziet er redelijk goed uit
Het is inderdaad jammer dat er geen CGI in zit, daarmee hadden ze bijvoorbeeld die Din's Fire move wat mooier kunnen maken. Nu slaat hij alleen maar loos op de grond .

@ Tijsjuh IJsjuh: ha, gelukkig. Ik ben zelf niet zo'n van van verfilmingen van games aangezien het altijd tegenvalt. De 'magie' is toch weg.

O wat klinkt dat fout
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 20:32
Otnemem
Otnemem is offline
Wordt wel super lachwekkend waneer iemand z'n mond opendoet.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 20:34
Verwijderd
Link hoort niet te praten, hij moet alleen maar dom 'aaah' schreeuwen als hij met z'n zwaard een Octorok killt
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 20:38
Otnemem
Otnemem is offline
Volgens mij varen we steeds verder weg van het originele topic.

De enige manier waarop ik een pratende Link serieus zou kunnen nemen als hij ingesproken wordt door een of andere japanse dude zoals in al die animes. Waarom? Omdat ik geen enkel besef heb of die voice acting skillful is of gewoon fuckin' shit; het klinkt gewoon cool.
__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 20:57
Eye of Sauron
Avatar van Eye of Sauron
Eye of Sauron is offline
Citaat:
Otnemem schreef op 29-03-2006 @ 20:37 :


edit: En ganondorf ziet er fuckin' cool uit haha
Idd, die ziet er echt cool uit.
__________________
In war there is only one favorable moment. The greatest talent is to know it. - Napoleon Bonaparte
Met citaat reageren
Oud 29-03-2006, 21:06
Otnemem
Otnemem is offline




^^ HAHA WTF

http://www.legendofzeldaseries.com/m...=fanmovie.html

''The movie has already been filmed and is nearing the final stages of production, with just animation and CGI left to complete. ''

__________________
''Immigants! I knew it was them! Even when it was the bears, I knew it was them."
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-03-2006, 10:56
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Laurens schreef op 28-03-2006 @ 20:25 :

Maar dít is toch wel heel erg. De DS is gewoon niet krachtig genoeg om 3d goed uit te werken, zoals, vind ik, ook wel blijkt uit de teaser. Het ziet er gewoon niet uit.
ze hebben nog iets meer dan 6 maanden de tijd, ben benieuwd of ze in die tijd nog het een en ander kunnen verbeteren

en dat filmpje ziet er redelijk uit, ik heb slechtere trailers gezien. Vooral die muziek maakt het wel sfeervol.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 11:12
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 30-03-2006 @ 11:56 :
ze hebben nog iets meer dan 6 maanden de tijd, ben benieuwd of ze in die tijd nog het een en ander kunnen verbeteren

en dat filmpje ziet er redelijk uit, ik heb slechtere trailers gezien. Vooral die muziek maakt het wel sfeervol.
De muziek en geluiden zijn inderdaad goed, evenals de oceaan voor zover ik dat kon zien. Zag ik het trouwens goed dat je niet meer 'zelf' vaart maar een route uittekent die dan automatisch wordt gevolgd?

Ik hoop echt dat ze die dungeons wat beter uitwerken. Sowieso vind ik het idee van een isometrisch standpunt niet zo geweldig, maar werk het dan qua omgeving wat beter uit.
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 11:57
m3tr01dm1nd3d
Avatar van m3tr01dm1nd3d
m3tr01dm1nd3d is offline
Citaat:
Laurens schreef op 30-03-2006 @ 12:12 :
Zag ik het trouwens goed dat je niet meer 'zelf' vaart maar een route uittekent die dan automatisch wordt gevolgd?
Met een beetje geluk word het dan flink knokken op het water (waarom zou je anders de route op auto kunnen zetten, om naar de zee te gaan kijken )
Met citaat reageren
Oud 30-03-2006, 13:08
Verwijderd
Citaat:
metroidminded schreef op 30-03-2006 @ 12:57 :
Met een beetje geluk word het dan flink knokken op het water (waarom zou je anders de route op auto kunnen zetten, om naar de zee te gaan kijken )
Hm, dan hoop ik niet dat je automatisch die route blijft volgen en ondertussen moet vechten. Dat lijkt me toch iets teveel op van die Arcade shooters als House of the Dead.

Ik ben negatief
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine michael saai. hall #844
Rationeel
500 30-01-2010 10:14
Games Welk spel heb jij als laatst gekocht?
Verwijderd
500 29-10-2009 18:50
Games The Legend of Zelda: Phantom Hourglass
Maxic
133 05-01-2008 10:03
Games welke game moet ik nog hebben (DS) ?
MightyMarcel
18 09-04-2006 13:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:32.