Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-09-2005, 18:24
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
ythguaN schreef op 07-09-2005 @ 19:02 :
Kunnen ze die nutteloze landen (Armenie, Macedonie, Andorra, Faroer Eilanden, Liechtenstein enz. enz.) niet gewoon niet mee laten doen, of A- en B-landen poules maken (net als bij tennis en ijshockey enzo) want wedstrijden als Nederland - Andorra zijn geen lolletje.
Tja, zoiets heb ik ook alleen voor die landen is het natuurlijk geweldig als van Nistelrooy, Bergkamp, Zidane, Beckham, enz. langskomen.

Maar leuke affiches zijn het niet voor ons
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-09-2005, 18:33
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
ythguaN schreef op 07-09-2005 @ 19:02 :
Kunnen ze die nutteloze landen (Armenie, Macedonie, Andorra, Faroer Eilanden, Liechtenstein enz. enz.) niet gewoon niet mee laten doen, of A- en B-landen poules maken (net als bij tennis en ijshockey enzo) want wedstrijden als Nederland - Andorra zijn geen lolletje.
Zolang landen als Nederland en Frankrijk punten kunnen verspelen op landen als Arm-enie en Faroer Eilanden zal het niet terecht zijn als dat gebeurd, vind ik dan....
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:30
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Veel spectakel

Rode kaart begrijpelijk van Cocu. Wat een eikels.

Dat Van Nistelrooy die gele kaart uitlokte had te maken met het gebeuren nadat hij de penalty had gemist.
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:32
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline
voor zulke wedstrijden moet je gewoon rachid bouaouzan selecteren
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:33
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Andorra

Wat was die tweede aanvoerder een irritant figuur zeg, niet te geloven.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:37
IEMOW-KOR
Avatar van IEMOW-KOR
IEMOW-KOR is offline
Citaat:
nochtans schreef op 07-09-2005 @ 22:32 :
voor zulke wedstrijden moet je gewoon rachid bouaouzan selecteren
haha
__________________
Into The Eyes Of The Jackyl I Say Kaa-Boooom
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 21:40
Wawl
Wawl is offline
Ik stem ook voor een A- en B-structuur.
__________________
Wauwel.
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 22:26
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Ik heb (met uitzondering van de '45 tot '70 ongeveer) genoten van de wedstrijd

Wat een stel jokers bij elkaar zeg, het zal voor de spelers wel verschrikkelijk zijn geweest maar ik heb me best vermaakt. Robben en Van Persie met een paar leuke dingetjes, briljant doelpunt van Vd Vaart, Van Nistelrooy vs. Lima (nr. 5) was gewoon een prachtig spektakel op zich en toen Van der Sar en Bouhlarouz op zo'n ettertje af kwamen lopen toen hij Van der Vaart in 2 stukken schopte dacht ik dat ik dat hij zou gaan huilen. Stukken leuker iig dan Armenie

(lol @ Bouaouzan)
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 07-09-2005, 22:58
PV
PV is offline
Idd, de eerste helft was zeer leuk om naar te kijken en het einde van de tweede helft ook Doelpunten, kaarten, mooie acties, gemiste penalty, het gedrag van van Nistelrooij na zijn doelpunt

Alleen met dat gezeur van 'die landen moeten niet meespelen' ben ik het niet mee eens. Als je alle kleine landjes zou schrappen hou je ongeveer een EK over, dat gaat nou eenmaal niet.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 00:47
de communiceerbeer
Avatar van de communiceerbeer
de communiceerbeer is offline
Citaat:
nochtans schreef op 07-09-2005 @ 22:32 :
voor zulke wedstrijden moet je gewoon rachid bouaouzan selecteren



Nja eerste helft was geniaal; iig weer flink gelachen toen Cocu recht door die kerel heen ging; goeie actie En Nistelrooy ownde die nr 5 op het eind ook nog eens flink, goed werk

In de tussentijd was de verveling troef
__________________
jdfjdxjkdsk
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 03:21
Verwijderd
maar 4 doelpunten, kan nederland eigenlijk wel scoren
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 06:25
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 08-09-2005 @ 04:21 :
maar 4 doelpunten, kan nederland eigenlijk wel scoren
Waarvan één eigen goal. en de eerste goal van van Nistelrooy was eigenlijk ook een eigen goal of op zijn minst een cadeau van de tegenstander....

En dan ook nog een penalty missen, een en onnodige rode kaart oplopen wat slechte wedstrijd van oranje.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 06:26
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
de communiceerbeer schreef op 08-09-2005 @ 01:47 :
En Nistelrooy ownde die nr 5 op het eind ook nog eens flink, goed werk
ik vond het nogal kinderachtig gedrag die van Nistelrooy is toch een volwassen vent of niet?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 06:50
Verwijderd
die penalty was niet eens terecht, gewoon een schwalbe.

Ruud is niet goed bezig. Ik vond het ook terecht dat die gast hem uitlachte.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 06:53
Verwijderd
Ik vond de arbitrage van amateuristisch niveau. Die gast bv die van de vaart uit de wedstrijd schopte had daar best een kaart voor mogen krijgen en dus vertrekken van het veld. Verder had Nederland bij die actie van Robben ook gewoon een penalty moeten krijgen. En het vragen om kaarten werd ook niet bestraft. En wel van Nistelrooij een kaart geven als hij gaat juigen voor die gast, maar niet die gast een kaart geven als die hem hard uitlacht. Daarnaast ging hij bij die wissel die man een vermaning geven ipv een kaart. Verder floot hij gewoon slecht en strafde hij andorra veel te weinig.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 07:09
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 08-09-2005 @ 07:53 :
En wel van Nistelrooij een kaart geven als hij gaat juigen voor die gast, maar niet die gast een kaart geven als die hem hard uitlacht.
Die gast van Andorra deed het toch wel even wat subtieler, de actie van van Nistelrooy even later was gewoon provocerend.
Logisch dat je dan geel krijgt, domme actie gewoon!

Citaat:
Lucky Luciano schreef op 08-09-2005 @ 07:53 :
Verder floot hij gewoon slecht en strafde hij andorra veel te weinig.
We hebben met 4-0 gewonnen, wat is het probleem?
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 13:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 08-09-2005 @ 07:50 :
die penalty was niet eens terecht, gewoon een schwalbe.

Ruud is niet goed bezig. Ik vond het ook terecht dat die gast hem uitlachte.
je gaat Van Nistelrooy nu beoordelen op deze wedstrijd? Hij speelt de laatste tijd erg goed en ik zie eindelijk weer een beetje scherpte in zijn spel, ik denk dat hij snel weer op zijn oude niveau komt mits het bij Man U een beetje loopt
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 13:46
nochtans
Avatar van nochtans
nochtans is offline


Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 14:01
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-09-2005 @ 14:42 :
je gaat Van Nistelrooy nu beoordelen op deze wedstrijd? Hij speelt de laatste tijd erg goed en ik zie eindelijk weer een beetje scherpte in zijn spel, ik denk dat hij snel weer op zijn oude niveau komt mits het bij Man U een beetje loopt
Idd, cijfers liegen niet... Ruud scoorde geloof ik 7 keer in de laatste 7 kwalificatiewedstrijden van Oranje. Bij ManU is hij het seizoen ook uitstekend begonnen... Nu maar hopen dat hij blessurevrij blijft. Ik zou niet weten wie anders in de spits zou moeten.
Makaay past totaal niet in het 4-3-3 systeem, dus die is voor mij geen optie. Kuyt lijkt me na Ruud de beste man, maar die is toch wel een klasse minder dan Ruud ls diepste spits.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 14:10
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Ruud is geweldig

Echt onzin om hem een kaart hiervoor te geven, wat een ongelooflijk slechte scheidsrechter, het is een lange tijd gezien dat ik een scheids een dergelijk slechte wedstrijd heb zien fluiten. Die overtreding op van der Vaart was duidelijk een kaart waard, de scheids stond er met zijn gezicht op gericht dus heeft hij het duidelijk gezien.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 15:57
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 08-09-2005 @ 08:09 :
Die gast van Andorra deed het toch wel even wat subtieler, de actie van van Nistelrooy even later was gewoon provocerend.
Logisch dat je dan geel krijgt, domme actie gewoon!
Ik ben persoonlijk niet zo fan van Ruud van Nistelrooy en eigenlijk kan ik ook nauwelijks beargumenteren waarom ik het niet zo op hem heb; gewoon een oergevoel.
Maar ik moet toch wel zeggen dat dit zijn mooiste actie is geweest die hij ooit heeft gemaakt.
Heerlijk even juichen voor de neus van iemand die je een aantal minuten daarvoor nog heeft staan uitlachen omdat je een penalty miste.
Het is ook weer oer-Nederlands om dan te gaan zeggen dat het terecht is dat van Nistelrooy werd uitgelachen omdat het een schwalbe was, omdat Andorra zo zielig is en omdat die penalty gewoon had moeten zitten.
In Engeland was de hele natie lyrisch geworden na zo’n actie, maar wij Nederlanders moeten er weer over zeuren.

Misschien is het onprofessioneel, maar ik vind dat voetbal emotie moet blijven en spelers zich niet moeten laten leiden door hun professionaliteit.
Wij -Nederland- hebben gewonnen en daar moeten wij -Nederlanders- trots op zijn.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 18:31
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Wat een dramatische arbritage gisteren.
En verder tja, 4-0... Andorra thuis, altijd lastig. Als je dan maar wint, 4-0 is netjes, maar het had nog meer kunnen zijn.

Noord-Ierland - Engeland 1-0.
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 08-09-2005, 20:25
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 07-09-2005 @ 17:51 :
Kluivert speelt nu bij Valencia
Alsof ik dat niet weet maar hij is geflopt bij Newcastle.

En hij is trouwens ook nog geen zekere basisspeler bij Valencia.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 11:06
knijtert!
Avatar van knijtert!
knijtert! is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 08-09-2005 @ 21:25 :
Alsof ik dat niet weet maar hij is geflopt bij Newcastle.

En hij is trouwens ook nog geen zekere basisspeler bij Valencia.
Weet iemand wat van zijn rol bij Valencia?
Ik hoor lees en zie niets over hem bij Valencia
__________________
That'll be our little secret
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 11:19
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
knijtert! schreef op 09-09-2005 @ 12:06 :
Weet iemand wat van zijn rol bij Valencia?
Ik hoor lees en zie niets over hem bij Valencia
Hij heeft 1x mogen invallen... Maar in Spanje zijn ze dan ook maar 1 wedstrijd onderweg.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 14:45
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-09-2005 @ 15:01 :
Makaay past totaal niet in het 4-3-3 systeem, dus die is voor mij geen optie. Kuyt lijkt me na Ruud de beste man, maar die is toch wel een klasse minder dan Ruud ls diepste spits.
Van Nistelrooy past ook niet in dit 4-3-3 systeem.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 14:59
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-09-2005 @ 15:45 :
Van Nistelrooy past ook niet in dit 4-3-3 systeem.
Hij scoort toch...
Het is idd niet de ideale formatie voor Ruud om in te spelen, maar hij kan het wel. En het gaat eigenlijk steeds beter. Ruud is nog een speler die goed mee kan voetballen, niet alleen een afmaker. Makaay is alleen dat laatste...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 15:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-09-2005 @ 15:59 :
Hij scoort toch...
Het is idd niet de ideale formatie voor Ruud om in te spelen, maar hij kan het wel. En het gaat eigenlijk steeds beter. Ruud is nog een speler die goed mee kan voetballen, niet alleen een afmaker. Makaay is alleen dat laatste...
Van Nistelrooy heeft gewoon erg veel moeite met het spelen in dit systeem.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 15:02
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-09-2005 @ 16:00 :
Van Nistelrooy heeft gewoon erg veel moeite met het spelen in dit systeem.
Ik denk dat dat voor iedere spits geldt... Ik kan zo geen spits bedenken die ideaal is voor dit systeem. Van wie beschikbaar is is Ruud de beste man.

Vind ik.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 15:24
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 09-09-2005 @ 16:02 :
Ik denk dat dat voor iedere spits geldt... Ik kan zo geen spits bedenken die ideaal is voor dit systeem. Van wie beschikbaar is is Ruud de beste man.

Vind ik.
De oplossing is vrij eenvoudig, verander het systeem. 4-3-3 is een prima systeem, maar nu loop je de hele tijd met drie jongens op een eiland. Het is beter geworden, maar het opstellen van een jongen achter of naast van Nistelrooy is een must. Denk aan van Persie, vd Vaart, Vennegoor of Kuyt voor die positie. Dan hebben je buitenspelers ineens ook veel meer nut in voetballende situaties op het middenveld.

Ik vind het rendement van dit Nederlands elftal bedroevend laag en als je dan met zo'n target man speelt, is het duidelijk dat het daar ergens niet goed zit.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 17:25
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Vennegoor is wat mij betreft de enige (of Van Hooijdonk maar die zie ik niet als optie) die naast/om Van Nistelrooy zou kunnen spelen. Maar moet je daar dan een back voor opofferen of een middenvelder?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 19:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Voor mijn part offer je er 2 buitenspelers voor op, die hebben toch praktisch nul rendement.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-09-2005, 20:19
Verwijderd
Citaat:
Stom Konijn schreef op 08-09-2005 @ 14:42 :
je gaat Van Nistelrooy nu beoordelen op deze wedstrijd? Hij speelt de laatste tijd erg goed en ik zie eindelijk weer een beetje scherpte in zijn spel, ik denk dat hij snel weer op zijn oude niveau komt mits het bij Man U een beetje loopt
Nederland heeft zoveel kansen en klasse om mogelijkheden te creeeren, maar scoren doet hij minimaal.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 01:47
Master of Puppets
Avatar van Master of Puppets
Master of Puppets is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-09-2005 @ 20:08 :
Voor mijn part offer je er 2 buitenspelers voor op, die hebben toch praktisch nul rendement.
Ja een speler als Robben zorgt inderdaad amper voor dreiging.
__________________
Let Jackie D. take the shame away.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 06:40
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 08-09-2005 @ 15:10 :
Ruud is geweldig

Echt onzin om hem een kaart hiervoor te geven, wat een ongelooflijk slechte scheidsrechter, het is een lange tijd gezien dat ik een scheids een dergelijk slechte wedstrijd heb zien fluiten. Die overtreding op van der Vaart was duidelijk een kaart waard, de scheids stond er met zijn gezicht op gericht dus heeft hij het duidelijk gezien.
Kinderachtig gedrag van Ruud dat is het enige wat ik er nog over zeg. We hebben het hier over volwassen mensen die voetballen en niet over het WK voor onder 18.
Die vent uit Andorra was ook fout maar dat was nog subtiel, en dat wil niet zeggen dat Ruud meteen moet gaan provoceren.
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 13:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Master of Puppets schreef op 10-09-2005 @ 02:47 :
Ja een speler als Robben zorgt inderdaad amper voor dreiging.
Een speler als Robben is imho veel dreigender als je hem goed in de breedte op het middenveld gebruikt. Ik ben voor de Man U aanpak
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 15:13
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Pibbo schreef op 09-09-2005 @ 21:19 :
Nederland heeft zoveel kansen en klasse om mogelijkheden te creeeren, maar scoren doet hij minimaal.
Minimaal? Hij loopt 7 uit 7, dat is een aardig moyenne dacht ik zo. Bovendien word hij op een eiland gezet in dit systeem, de vleugelspelers zijn alleen individueel gevaarlijk met acties naar binnen, zijn geen spelers die de achterlijn opzoeken en de bal voor gooien. Daarnaast word er zonder een echte 10 gespeeld, waardoor hij de bal moet gaan halen terwijl hij juist een spits is die de halve wedstrijd op randje buitenspel moet staan.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 16:32
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Exact. En daarom is dit systeem dus niets voor van Nistelrooy. Dat betekent niet dat van Nistelrooy eruit moet. Je haalt niet je beste spits naar de kant omdat jij zo nodig een systeem wilt doordrukken.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 16:50
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Citaat:
0oFZo0 schreef op 10-09-2005 @ 07:40 :
Kinderachtig gedrag van Ruud dat is het enige wat ik er nog over zeg. We hebben het hier over volwassen mensen die voetballen en niet over het WK voor onder 18.
Die vent uit Andorra was ook fout maar dat was nog subtiel, en dat wil niet zeggen dat Ruud meteen moet gaan provoceren.
Ach, dat is het spelletje een beetje en echt veel deed Ruud niet, ik vind het eerder kinderachtig van de scheidsrechter. Bestraf een overtreding maar eens met geel.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 10-09-2005, 20:46
jodekaas
jodekaas is offline
Citaat:
nochtans schreef op 08-09-2005 @ 14:46 :
[afbeelding]

ge-weldig , dat was zeker een gele kaart waard.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 09:12
Verwijderd
Citaat:
Gimme more beer schreef op 10-09-2005 @ 17:32 :
Exact. En daarom is dit systeem dus niets voor van Nistelrooy. Dat betekent niet dat van Nistelrooy eruit moet. Je haalt niet je beste spits naar de kant omdat jij zo nodig een systeem wilt doordrukken.
Nee je haalt een verdediger eruit en stelt daarvoor een aanvallende middenvelder op. Op je stelt Cocu niet op en zet v/d Vaart op die positie waardoor je de vorm van het middenveld veranderd.
Sowiezo vind ik het onzinnig om tegen Andorra meer dan 2 verdedigers op te stellen.
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 10:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Lucky Luciano schreef op 11-09-2005 @ 10:12 :
Nee je haalt een verdediger eruit en stelt daarvoor een aanvallende middenvelder op. Op je stelt Cocu niet op en zet v/d Vaart op die positie waardoor je de vorm van het middenveld veranderd.
Sowiezo vind ik het onzinnig om tegen Andorra meer dan 2 verdedigers op te stellen.
Nee, dat is niet onzinnig. Nederland moet veel gebruik maken van opkomende vleugelverdedigers, als je dan met minder dan 4 verdedigers gaat spelen, speel je als het ware verdedigender voetbal. Daarnaast moet Nederland in een vast systeem spelen, laat de tegenstander zich maar aan óns aanpassen.

Cocu en van Bommel zijn spelers die imho juist een speler als van Nistelrooy goed kunnen ondersteunen, maar er moet nog een man rond/achter van Nistelrooy bij. Een jongen als Sneijder kun je dan wat mij betreft thuislaten.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 12:01
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
idd, spelen met 4 verdedigers kan veel aanvallender zijn dan spelen met 3 verdedigers aangezien die vrijwel nooit op kunnen komen. Maar als je dan speelt met De Cler en Lucius dan werkt dat niet.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 12:15
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 11-09-2005 @ 13:01 :
idd, spelen met 4 verdedigers kan veel aanvallender zijn dan spelen met 3 verdedigers aangezien die vrijwel nooit op kunnen komen. Maar als je dan speelt met De Cler en Lucius dan werkt dat niet.
Dat ben ik met je eens.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 11-09-2005, 12:20
0oFZo0
Avatar van 0oFZo0
0oFZo0 is offline
Citaat:
RHCP_NAC schreef op 10-09-2005 @ 17:50 :
Ach, dat is het spelletje een beetje en echt veel deed Ruud niet, ik vind het eerder kinderachtig van de scheidsrechter. Bestraf een overtreding maar eens met geel.
achja zand erover, we hebben gewonnen
__________________
ofzoiets
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 14:18
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
waarom spreekt iedereen over die gele kaart van ruud?, en niemand over dat die andorranees ruud uitlachte omdat hij een penal miste, dat vind ik eigenlijk veel erger. Ik bedoel je baalt al van die penal en dan word je er ook nog is om uigelachen dat was ook gewoon puur de reden dat ruud het deed en ik vind dat als de scheids hem een gele kaart geeft dat hij die andorranees ook een gele had moeten geven want het was in principe de zelfde overtreding.
Ik heb er begrip voor wat ruud heeft gedaan en ik denk dat ik het zelfde zou hebben gedaan.
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 14:46
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
nick roozeboom schreef op 16-09-2005 @ 15:18 :
waarom spreekt iedereen over die gele kaart van ruud?, en niemand over dat die andorranees ruud uitlachte omdat hij een penal miste, dat vind ik eigenlijk veel erger. Ik bedoel je baalt al van die penal en dan word je er ook nog is om uigelachen dat was ook gewoon puur de reden dat ruud het deed en ik vind dat als de scheids hem een gele kaart geeft dat hij die andorranees ook een gele had moeten geven want het was in principe de zelfde overtreding.
Ik heb er begrip voor wat ruud heeft gedaan en ik denk dat ik het zelfde zou hebben gedaan.
Omdat Lima geen wereld-voetballer is... Dat is een amateur die niet anders weet dat de tegenstander neerhalen, een bal raken kan ie niet.
Ruud is een doorgewinterde prof en zou zich niet mogen laten proverseren door zo'n amateur voetballertje.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 16-09-2005, 14:56
Cola
Avatar van Cola
Cola is offline
Nou en ruud is gewoon een mens zoals jij en ik en hij was gewoon flink opgenaaid, prof of geen prof.
Wel moet ik toegeven dat het niet echt professioneel was maar de scheidsrechter was ook zwaar kut, en dat uitlach partijtje van die gozer was ook geel.
__________________
ajacied 4-life
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:45
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Omdat dit topic al redelijk goed liep en het een algemeen interlandtopic is, up ik deze maar

Morgen en woensdag de beslissende kwallificatiewedstrijden voor het 'grote' Oranje.

Ondertussen heeft Jong Oranje zich geplaatst voor de play-offs voor het WK, in een vreemde wrdstrijd:
Tsjechië - Nederland 2-4
8' Sverkos 1-0 (pen)
45' Rilke 2-0
51' Papadopoulos (Tsj, Rode kaart)
60' Castelen 2-1
64' Jenner 2-2
74' Huntelaar 2-3
90' Huntelaar 2-4

Stand in groep 1:
1. NEDERLAND * 9-20 (17-7)
2. Tsjechië 9-18 (23-7)
3. Roemenië 9-16 (16-8)
4. Macedonië 9- 9 (9-14)
5. Finland 8- 7 (6-12)
6. Armenië 10- 5 (2-25)
* Nrs.1 en 2 naar play-offs.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.

Laatst gewijzigd op 07-10-2005 om 18:03.
Met citaat reageren
Oud 07-10-2005, 17:58
baas
Avatar van baas
baas is offline
Citaat:
WolterB schreef op 07-10-2005 @ 18:45 :

51' Papadopoulos (Rode kaart)
Huh? is dat een verdwaalde Griek ofzo? Zit die bij Nederland of bij Tsjechië?
__________________
De Honderdjarige oorlog was hét evenement van die eeuw.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Opmerkelijke Sportberichten, deel IV.
Verwijderd
332 17-12-2008 11:58
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap WK-voetbal voor niet bestaande landen.
Verwijderd
20 07-11-2005 12:42
Vrije tijd de mooiste sportuitspraken
tinus11
146 26-07-2005 15:47
Vrije tijd [voetbal]Kameroense International Foe overlijd tijdens duel
B@RTOLI
1 26-06-2003 20:52
Vrije tijd België en het WK
- Praga Khan -
238 29-06-2002 09:45


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:33.