Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 14-12-2006, 18:39
Strever
Strever is offline
Ajax gaat het heeeel moeilijk krijgen..
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 14-12-2006, 21:36
Verwijderd
Heerenveen scoort net de 1-0 in blessuretijd. Niet genoeg om door te gaan, helaas. Maar wel weer wat puntjes voor Nederland erbij.

AZ lijkt 1-1 te gaan spelen. Ook geen slecht resultaat in Sevilla, natuurlijk.

Tottenham wint overigens van Dinamo Boekarest, dus geen Roemeense punten deze week en Dinamo een CL-tegenstander.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 21:45
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Mooie 1-2 overwinning gemist door zo'n lullig conflict tussen de club en tv station... Maar toch goed voor de punten, en eerste in de poule.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 21:47
Verwijderd
Herstel, AZ wint door laat doelpunt Arveladze. Nog beter, alle vier de clubs die deze week speelden pakken volle punten.

Alleen nog altijd zonde dat Heerenveen niet doorging, maar ik heb het idee dat het nooit gelukt was. Lens hield zich heel duidelijk in, omdat het toch wel door was.
Met citaat reageren
Oud 14-12-2006, 22:42
one.
one. is offline
Leuk dat AZ heeft gewonnen van Sevilla, niet verwacht.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 08:51
Verwijderd
Ajax eindigt met een thuiswedstrijd, dat beschouw ik dan weer wel als een voordeel.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 09:18
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 14-12-2006 @ 22:45 :
Mooie 1-2 overwinning gemist door zo'n lullig conflict tussen de club en tv station... Maar toch goed voor de punten, en eerste in de poule.
Zeker goed voor de punten, maximaal voor de verandering

En alleen Spanje, Italië, Frankrijk en Duitsland zitten met meer ploegen nog in Europa.
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 09:21
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Vanmiddag om 13:00 de loting...

AZ kan de volgende ploegen loten:

Leverkusen
Fenerbahce
Zulte Waregem
Hapoel Tel Aviv
Lens
Livorno

Liever geen Leverkusen of Fenerbahce... Al zijn we zeker niet kansloos tegen die ploegen. Zulte Waregem lijkt me wel aardig. Scheelt een hoop reizen en is denk ik toch de zwakste van deze 6.
De mooie wedstrijden komen later wel.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 10:50
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
knap hoor van AZ.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 12:17
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Feyenoord (Ned) - Tottenham Hotspur (Eng)
Fenerbahce (Tur) - AZ (Ned)
Werder Bremen (Dui) - Ajax

alle 3 erg pittig.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 12:23
Fides
Fides is offline
Jezus, de zwaarste loting mogelijk volgens mij voor alledrie de ploegen.
Het zijn wel alledrie topwedstrijden.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 12:28
one.
one. is offline
Wat een loting voor Nederland zeg.
__________________
.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 14:00
Verwijderd
Een prachtige loting qua affiches, maar de kansen om door te gaan zijn natuurlijk niet al te hoog zo.

Bremen werd in een poule met Chelsea en Barça slechts op doelsaldo uitgeschakeld, speelde de laatste jaren sowieso altijd 2e ronde CL, en is een prachtige doelpuntenmachine. Ajax moet in grote vorm zijn om daar tegenop te kunnen.

Fenerbahce is koploper in Turkije en heeft ook gewoon een goed team. Erg groot voordeel is wel dat de eerste wedstrijd in Turkije is. Als AZ die een beetje redelijk overleeft, geef ik AZ een goede kans. Veel zal afhangen van die eerste wedstrijd. En AZ zou een goede keeper kunnen gebruiken.

Tja, en Tottenham. Ik vind Tottenham helemaal niet zo spectaculair spelen dit seizoen, maar Feyenoord al helemaal niet. Ik verwacht twee slechte wedstrijden, en op dit moment wint Tottenham gewoon. Feyenoord zou echt spectaculair moeten verbeteren om een goede kans te maken.

Als ik het zo bekijk geef ik AZ nog de grootste kans, en dan voornamelijk vanwege de tweede wedstrijd thuis. Ajax speelt ook de tweede wedstrijd thuis, maar tegen Bremen (alhoewel een leuk publiek) is toch anders dan tegen 50000 knotsgekke Turken. Maar ach, in februari kan alles weer anders zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 14:08
Verwijderd
Voor de coëfficienten is dit natuurlijk waarschijnlijk ook niet gunstig. De Roemeense ploegen:

Steaua - Sevilla (ok, moet Sevilla kunnen winnen)
Benfica - Dinamo (hier ben ik al iets angstiger, maar hopelijk doet Benfica wat het moet doen)

Dus de Roemenen zullen hopelijk ook niet verschrikkelijk veel punten meer pakken.

De Russen:

Spartak - Celta de Vigo (kan alle kanten op)
CSKA - Maccabi Haifa (dat zou CSKA makkelijk moeten winnen)

Ik vrees dat in ieder geval CSKA nog wel een rits punten gaat binnehalen.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 20:18
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
SnakeZ schreef op 15-12-2006 @ 13:28 :
Wat een loting voor Nederland zeg.
__________________
Volg de evenaar.
Met citaat reageren
Oud 15-12-2006, 23:24
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
speciaal voor Ketjing
Zó scoor je tegen Werder
http://www.youtube.com/watch?v=h6OACsQBJE0
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:09
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
kalinho schreef op 16-12-2006 @ 00:24 :
speciaal voor Ketjing
Zó scoor je tegen Werder
http://www.youtube.com/watch?v=h6OACsQBJE0
hoe heet die coach ook alweer die je ziet juichen?
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Is dat niet gewoon Mike Snoei?
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 16-12-2006, 15:44
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Jup, Mike Snoei
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 17:42
Verwijderd
Gert Claessens, wat een held was dat ook Was zijn eerste wedstrijd niet in de Arena, dat hij meteen de winnende scoorde
Met citaat reageren
Oud 17-12-2006, 17:47
Escapism
Avatar van Escapism
Escapism is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 16-12-2006 @ 16:43 :
Is dat niet gewoon Mike Snoei?
oh, in dat geval herkende ik em niet
ik dacht dat het iemand was wiens naam op het puntje van mijn tong lag, maar dat blijkt niet zo te zijn.
__________________
He thought the diaries of Anne Frank were "an Adrian Mole sort of thing"
Met citaat reageren
Oud 20-12-2006, 18:44
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Worden pittige tegenstanders voor alle drie de Nederlandse clubs denk ik. Alledrei "raus" voorspel ik.
Als AZ zich in die heksenketel misschien staande weet te houden, dan zou het misschien wel kunnen in de tweede wedstrijd om het af te maken. Werder doet het dit seizoen echt heel goed, op een haar na niet doorgegaan in een moeilijke poule in de CL en koploper in de Bundesliga, ik zie Ajax daar niet winnen. En op papier schat ik dit seizoen Tottenham ook hoger in dan Feyenoord, al doet Tottenham het tot nu toe ook niet denderend in Engeland...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 16:06
Bob der Bär
Avatar van Bob der Bär
Bob der Bär is offline
En toen mocht Feyenoord niet meer meedoen....
__________________
Wilde gij mijne rolneger worden? ;)
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 16:29
Supersuri
Supersuri is offline
Beroepscommissie UEFA schorst Feyenoord

Uitgegeven: 19 januari 2007 16:48
Laatst gewijzigd: 19 januari 2007 17:18
NYON - De beroepscommissie van de Europese voetbalunie (UEFA) heeft Feyenoord voor de rest van het seizoen geschorst in het UEFA-bekertoernooi. De Rotterdamse club is gestraft voor de hevige supportersrellen op 30 november in Nancy.

Feyenoord dient ook een boete van 60.000 euro te betalen.

De aanklager had in hoger beroep een dubbele schorsing voor Feyenoord geëist: directe uitsluiting dit seizoen in het UEFA-bekertoernooi en een schorsing voor het eerstvolgende seizoen dat de Rotterdammers zich plaatsen voor Europees voetbal, met een looptijd van vijf.


Voorwaardelijke straf

De tuchtcommissie van de UEFA legde begin december Feyenoord een voorwaardelijke straf op van twee thuisduels zonder thuispubliek, met een proeftijd van drie jaar, en een geldboete van ruim 125.000 euro. Ook diende Feyenoord de schade in het stadion van Nancy te vergoeden. De aanklager van de UEFA ging daarmee niet akkoord en tekende beroep aan tegen het (milde) vonnis.

Hij had tijdens de eerste behandeling bij de tuchtcommissie van de UEFA gevraagd om een uitsluiting van Feyenoord voor het eerstvolgende seizoen in Europa en een aftrek van drie punten in groep E van het UEFA-bekertoernooi. In dat geval was de Rotterdamse club dit seizoen (ook) uitgeschakeld geweest op het Europese platform.

Tottenham Hotspur

Feyenoord mist door de schorsing de twee wedstrijden komende maand in de derde ronde tegen Tottenham Hotspur. De kaartverkoop voor de thuiswedstrijd was al begonnen. Volgens een woordvoerder van Feyenoord loopt de club door de onmiddellijke uitsluiting een bedrag tussen 1 en 2 miljoen euro aan inkomsten mis.

Tijdens de Nieuwjaarsreceptie van Feyenoord, donderdag in De Kuip, liet huisjurist Joris van Benthem weten dat de Rotterdamse club waarschijnlijk in beroep zou gaan als de straf van de beroepscommissie hoger zou uitvallen dan het vonnis van de tuchtcommissie.

Commercieel directeur Chris Woerts wilde dat vrijdagmiddag kort na de uitspraak in Nyon nog niet bevestigen. "We moeten eerst de argumentatie van de beroepscommissie afwachten'', liet hij weten.

"Daarna nemen we een beslissing of we naar het Sporttribunaal in Lausanne stappen. Het is heel jammer dat de beroepscommissie een ander oordeel heeft dan de tuchtcommissie. We dachten dat we een sterke zaak hadden. Dat denken we nog steeds.''

Zware klap

De verzwaarde straffen die de beroepscommissie van de UEFA vrijdag tegen Feyenoord uitsprak, zijn hard in Rotterdam en omstreken aangekomen. "Dit is in alle opzichten een zware klap voor onze club en voor iedereen die Feyenoord een warm hart toedraagt'', bekende financieel directeur Onno Jacobs.

"Deze straf heeft enorme implicaties voor onze club'', vervolgde hij. "Zowel op financieel als sportief vlak loopt Feyenoord heel veel schade op. We lopen recettes mis, tv-gelden, eventuele premies en ga zo maar door. Onze echte supporters zijn de dupe geworden van een stel mensen waar Feyenoord niets mee te maken wil hebben.''

Jacobs en huisjurist Joris van Benthem vertegenwoordigden Feyenoord vrijdag tijdens de mondelinge behandeling van de beroepszaak in Nyon. Het duo miste het eerste vliegtuig vrijdagochtend naar Zwitserland, waardoor de behandeling pas in de middag plaatsvond in plaats van in de ochtend.

CAS

Indien Feyenoord zich tot het CAS in Lausanne wendt, wordt het vonnis van de beroepscommissie van de UEFA niet automatisch opgeschorst. De voorzitter van het hoogste arbitragehof in de mondiale sport moet daarover een afzonderlijke beslissing nemen.



Belachelijk dit. De Uefa heeft gewoon gedacht we houden het bij een lage straf en hopen dat feyenoord niet door is, waar de kans groot op was. En nu wordt de straf ieens veel hoger.

(moet dit trouwens in dit topic of moet er een nieuw topic over, genaamd curruptie bij de uefa ofzo).
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 18:59
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline


Belachelijk!
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 20:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Echt te gek voor woorden. Zie ook mijn eerdere commentaar.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 21:46
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
Ik ben onvoldoende op de hoogt wat Feyenoord heeft gedaan om dergelijke zaken (supportersgedrag) te voorkomen. Het is gewoon een feit dat het meermaals is gebeurt.

MAAR wat als er 14/2 een hoop Anderlecht supporters met een trui'tje van Ajax, dat overal te verkrijgen is, naar Bremen gaan en daar amok gaan maken? Ik vraag me af op welke basis "men" zich baseerd dat de zo genaamde fans echt Feyenoorders waren.

Anyway, mocht dat wél zo zijn, dan is het van de Uefa een goed signaal.
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 19-01-2007, 21:54
Strever
Strever is offline
lekker voor Feyenoord
__________________
Dit Seizoen, Ajax Kampioen!
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 00:13
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Supersuri schreef op 19-01-2007 @ 17:29 :
sprookje
Als Ajacied zijnde kan ik hier niet ontevreden mee zijn.
En lazer aub op het met gezeik over "goed of slecht voor het nl voetbal" De enige waar het goed voor is is dat clubs als FC Twente en Grunn af en toe ook Europa in kunnen, vervolgens weer worden afgevoerd in de 1e ronden en dan kan Nederland weer opnieuw punten vergaren voor die subtoppers.

Anyway. Aan de ene kant kan Feyenoord er weinig aan doen natuurlijk, ze hadden moeilijk Woerts en v.d. Herik bij de ingang van Nancy kunnen zetten en iedereen die rotterdams lult terugsturen

Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat de UEFA nog niet een keer ht risico wil nemen dat het weer uit de hand loopt.

En boeiend, alsof ze überhaupt van de Spurs gewonnen hadden :')
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 09:35
Verwijderd
Citaat:
kalinho schreef op 20-01-2007 @ 01:13 :
Als Ajacied zijnde kan ik hier niet ontevreden mee zijn.
En lazer aub op het met gezeik over "goed of slecht voor het nl voetbal" De enige waar het goed voor is is dat clubs als FC Twente en Grunn af en toe ook Europa in kunnen, vervolgens weer worden afgevoerd in de 1e ronden en dan kan Nederland weer opnieuw punten vergaren voor die subtoppers.

Anyway. Aan de ene kant kan Feyenoord er weinig aan doen natuurlijk, ze hadden moeilijk Woerts en v.d. Herik bij de ingang van Nancy kunnen zetten en iedereen die rotterdams lult terugsturen

Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat de UEFA nog niet een keer ht risico wil nemen dat het weer uit de hand loopt.

En boeiend, alsof ze überhaupt van de Spurs gewonnen hadden :')
Spurs spelen dit seizoen heel matig. Feyenoord was niet kansloos geweest. Al had ik ook verwacht dat de Spurs zouden winnen hoor, maar Feyenoord was zeker neit kansloos.

En de uefapunten boeien mij om de extra CL-plaats. Ben het met je eens dat het laatste uefa-ticket toch maar naar een club gaat die er meteen uitligt, maar het zou wel weer eens leuk zijn om drie ploegen in de eerste ronde CL te hebben.

Laatst gewijzigd op 20-01-2007 om 09:37.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 09:56
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Citaat:
kalinho schreef op 20-01-2007 @ 01:13 :
Als Ajacied zijnde kan ik hier niet ontevreden mee zijn.
En lazer aub op het met gezeik over "goed of slecht voor het nl voetbal" De enige waar het goed voor is is dat clubs als FC Twente en Grunn af en toe ook Europa in kunnen, vervolgens weer worden afgevoerd in de 1e ronden en dan kan Nederland weer opnieuw punten vergaren voor die subtoppers.

Anyway. Aan de ene kant kan Feyenoord er weinig aan doen natuurlijk, ze hadden moeilijk Woerts en v.d. Herik bij de ingang van Nancy kunnen zetten en iedereen die rotterdams lult terugsturen

Aan de andere kant begrijp ik ook wel dat de UEFA nog niet een keer ht risico wil nemen dat het weer uit de hand loopt.

En boeiend, alsof ze überhaupt van de Spurs gewonnen hadden :')
Het lijkt wel alsof je droom eindelijk uitkomt, nu Feyenoord uitgesloten is voor de rest van dit seizoen, terwijl ze alles gedaan hebben wat in hun macht lag om deze rellen te voorkomen.

Zelf zie ik Nancy als de schuldige dat dit heeft kunnen gebeuren, aangezien ze, ondanks herhaalde waarschuwingen, kaarten in de vrije verkoop hebben gegooid, die uiteindelijk terecht gekomen zijn bij de 'feyenoordsupporters'. Wanneer het bestuur van Nancy geluisterd had naar de waarschuwingen en hier adequaat op gereageerd had, zouden deze rellen niet in deze mate geweest zijn.

Deze beslissing schaadt niet alleen het imago van Feyenoord binnen Europa, maar van het hele Nederlandse voetbal (en kost, zoals Ertur zegt misschien nog punten voor Europees voetbal, aangezien ik Feyenoord niet kansloos achtte tegen de Spurs).
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 18:18
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Feyenoord heeft natuurlijk de schijn tegen met haar verleden, maar deze beslissing is belachelijk. Sterker nog, als er één Nederlandse partij verantwoordelijk is, is het de KNVB gecombineerd met de wetgever.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 18:35
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Fijn is dat.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 18:36
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 20-01-2007 @ 19:18 :
Sterker nog, als er één Nederlandse partij verantwoordelijk is, is het de KNVB gecombineerd met de wetgever.
Óf het schorrie morrie dat huisgehouden heeft in Nancy?
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 21:12
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 20-01-2007 @ 19:36 :
Óf het schorrie morrie dat huisgehouden heeft in Nancy?
Dat staat natuurlijk buiten kijf, maar daar gaat het hier niet om. Als de UEFA zo zou denken, had Feyenoord niets te vrezen gehad.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 20-01-2007, 21:24
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
mensen die feyenoord nog een kans gaven tegen de spurs :')

kom op zeg. Ja ik weet ook wel adt er altijd een kans is maar dit hadden ze nevernooit niet gewonnen.
Zelfde als dat je Brazilië - Andorra laat spelen en dan met de drogreden uitkomt dat Andorra nog wel een kans heeft

@wolterB: ik heb er niet het hele seizoen op gehoopt. Ik vind het sowieso al knap dat ze uberhaupt de 1e ronde overleefde, dus ik wachtte geduldig af tot ze er zelf uit zouden vliegen.

@ertur heeft in principe wel een punt met die CL, al vind ik dat Ajax zelf op eiegen kracht die CL hoort te verdienen en niet vanwege die punten.
Hoe Hans Westerhof het zei in Ajax daar hoorden zij engelen zingen "met zo'n team verdien je het adn ook niet om CL te spelen"
simpel zat.

Ach, 1x per week voetballen is ook leuk
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 12:26
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
kalinho schreef op 20-01-2007 @ 22:24 :
mensen die feyenoord nog een kans gaven tegen de spurs :')

kom op zeg. Ja ik weet ook wel adt er altijd een kans is maar dit hadden ze nevernooit niet gewonnen.
Zelfde als dat je Brazilië - Andorra laat spelen en dan met de drogreden uitkomt dat Andorra nog wel een kans heeft

Ik had ze net zoveel kans gegeven als Ajax tegen Werder.

Hoe is dat voor jou?

En dan als Ajacied ''niet ontevreden'' zijn, wat voor redenen heb je daar voor? Als voetbal fan mis ik 2 leuke wedstrijden.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!

Laatst gewijzigd op 21-01-2007 om 12:30.
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 14:25
mr sockey
mr sockey is offline
ik vind het zo triest dat feyenoord wordt geschorst.
ze moeten de uefa een keer vervangen.
feyenoord heeft alles gedaan wat ze konden, om die "fans" buiten nancy te houden. als nancy dan toch kaarten verkoopt aan mensen waar feyenoord voor gewaarschuwd had, dan kan feyenoord er niets aan doen. er bestaat per slot van rekening geen voetbalwet in nederland. Ik vind deze straf belachelijk en het is niet goed ondergrond.
tevens liggen de uitspraken ver uit elkaar. dat zo'n groep sukkels en domme lui van de uefa het voor zoveel mensen verzieken. echt triest
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 14:47
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 21-01-2007 @ 13:26 :
Ik had ze net zoveel kans gegeven als Ajax tegen Werder.

Hoe is dat voor jou?

En dan als Ajacied ''niet ontevreden'' zijn, wat voor redenen heb je daar voor? Als voetbal fan mis ik 2 leuke wedstrijden.
Ja ik geef Ajax ook niet bijzonder veel kans, maar toch nog net iets meer dan Feyenoord tegen de spurs.
Zeker als je ziet dat het vandaag weer als een kaartenhuis in mekaar flikkert.

Kan mij het verrotten dat ik 2 leuke wedstrijden niet zie. Bij nader inzien vind ik het nu ook wel jammer dat ik 2 vernederingen mis ja.
Maar ik vind het gewoon een heerlijke vorm van leedvermaak.
Tis toch ergens ook humor²
Eerst is heel Rotterdam bang voor de straf;1 jaar? 2 jaar? 3 jaar of langer? etc etc.
Dan komt de straf, en dan beginnen ze op Zuid al de polonaise te lopen. Vervolgens komt de UEFA in blessuretijd(als de kaartverkoop al begonnen is )nog om de hoek en die maakt het hele feestje weer ongedaan
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 14:54
Pinksterhaas
Avatar van Pinksterhaas
Pinksterhaas is offline
Als ajacied vind ik jouw mening een beetje simpel.

Als er Nederlandse ploegen in Europese hoofdtoernooien spelen, is dat mooi meegenomen. Leuk om naar te kijken, ongeacht of die club nou toevallig een 'rivaal' is. Het is alleen maar jammer dat Feyenoord geschorst is.
__________________
Lees ook eens Bob den Uyl
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 15:20
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Pinksterhaas schreef op 21-01-2007 @ 15:54 :
Als ajacied vind ik jouw mening een beetje simpel.

Als er Nederlandse ploegen in Europese hoofdtoernooien spelen, is dat mooi meegenomen. Leuk om naar te kijken, ongeacht of die club nou toevallig een 'rivaal' is. Het is alleen maar jammer dat Feyenoord geschorst is.
PSV, grunn, heerenveen, az, van mij mogen ze allemaal doorgaan in Europa. Maar feyenoord gewoon het liefst 1e ronde eruit
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 15:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Maar dan speelt Ajax nóóit meer Champions League
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 21-01-2007, 16:09
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 21-01-2007 @ 16:36 :
Maar dan speelt Ajax nóóit meer Champions League
boehoehoe
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 09-02-2007, 11:04
Tofke_H
Avatar van Tofke_H
Tofke_H is offline
CAS handhaaft schorsing Feyenoord
__________________
Liefde: Het pokerspel van het Leven. Je begint met een paar en je eindigt met een full house.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:00
Mr.Oizo
Avatar van Mr.Oizo
Mr.Oizo is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 09-02-2007 @ 12:04 :
CAS handhaaft schorsing Feyenoord
Mooi zo.

Morgen Fenerbahce - AZ, ben benieuwd of AZ stand kan houden of zelfs kan stunten in die heksenketel daar...
Ook Werder-Ajax, Werder draait wat minder de laatste tijd, Ajax weer wat beter, maar ik voorzie toch een lastige wedstrijd voor de Amsterdammers...
__________________
Mr.Oizo als vaste forummer: 27-04-2000 - 13-11-2006. Daarna passief lid geworden.
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:20
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Tofke_H schreef op 09-02-2007 @ 12:04 :
CAS handhaaft schorsing Feyenoord
Dat was inmiddels wel te verwachten, maar het is een heel slechte zaak
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:41
kalinho
Avatar van kalinho
kalinho is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 13-02-2007 @ 22:20 :
Dat was inmiddels wel te verwachten, maar het is een heel slechte zaak
ze hadden idd pas beter bij de volgende rellen straffen gaan uitdelen. Of misschien, wat nog beter geweest zou zijn: pas bij de rellen daarna!

Anyway, ik begin ineens stiekem wat vetrouwen te krijgen in morgen. Het schijnt dat Huntelaar toch mee kan doen, dus dat is mooi. Werder draait ook niet al te lekker, dus misschien is er een kleine nederlaag of zelfs een gelijkspel mogelijk.

Ik baal er persoonlijk van dat ik op school een presentatie moet houden, die om godvergeten 20.45 begint
__________________
Das ook lef....om een heel volk uit te moorden; en daarna plastic speelgoedpoppetjes van te maken....Hebben ze in Duitsland toch nooit echt aangedurfd
Met citaat reageren
Oud 13-02-2007, 21:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
kalinho schreef op 13-02-2007 @ 22:41 :
ze hadden idd pas beter bij de volgende rellen straffen gaan uitdelen. Of misschien, wat nog beter geweest zou zijn: pas bij de rellen daarna!
Ik heb al vaak genoeg beargumenteerd waarom deze straffen buitenproportioneel zijn.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 16:12
Fides
Fides is offline
Vandaag eerst AZ kijken en daarna Ajax zien winnen van die Duitsers.
Met citaat reageren
Oud 14-02-2007, 20:02
Verwijderd
AZ speelt 3-3 in de heksenketel. Op zich een goede uitgangspositie, maar wel balen dat ze de 1-3 niet langer konden vasthouden. Ik had echt het idee dat als de 2-3 niet zo snel gevallen was, Fenerbahce als een echte Turkse club in elkaar was gestort en dat AZ nóg vaker had kunnen scoren. Maar ach, volgende week moet AZ het kunnen afmaken. Fenerbahce viel me erg tegen. Al moet erbij wordne gezegd dat Fenerbahce ws rustig op de counter gaat spelen in Alkmaar, ze zullen daar ook wel weten dat AZ altijd vol op de aanval speelt, en dat ze hun kansjes wel krijgen. Thuis kan Fenerbahce dan niet laf afwachten, maar uit zullen ze dat wel doen.


Ajax staat op dit moment 0-0 in Bremen, half uurtje bezig. Lindenbergh is er uitgestuurd, en Ajax had net echt heel veel overtredingen nodig, leek eventjes of er snel nog iemand af zou vliegen. Gelukkig is dat nu over, op dit moment lijkt Ajax zelfs beter. Maar met een man minder gaan ze het nog zwaar krijgen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Vrije tijd Nederland op weg naar EK 2008
Fides
500 22-08-2007 22:55
Vrije tijd Eredivisie 2006/2007 topic # 3.
Verwijderd
500 10-05-2007 20:37
Vrije tijd Transfers & Geruchten X
Stom Konijn
500 03-02-2007 12:03
Vrije tijd Uefa Cup 2004-2005
BarbapapaX
401 22-05-2005 19:47


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:38.