Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Vrije tijd
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 08-11-2004, 16:02
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
number9 schreef op 08-11-2004 @ 15:56 :
Waarom ziet iedereen t behalve Van Basten
Zo begrijpen een heleboel FCG supporters ook niet waarom van Basten Kruiswijk nog niks heeft laten horen want wij zien die jongen elke week uitblinken en soliciteren naar een top2 club of een redelijke buitenlandse club maar van Basten ziet het niet.

Moet ik wel zeggen dat er een heleboel goeie verdedigers rond lopen en veel minder keepers die een goed niveau zouden kunnen halen.
Aan de andere kant, ik hoor al een paar jaar dat Gentenaar zo goed is, waarom zit ie dan nog steeds bij NEC?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 08-11-2004, 16:05
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-11-2004 @ 17:02 :
Aan de andere kant, ik hoor al een paar jaar dat Gentenaar zo goed is, waarom zit ie dan nog steeds bij NEC?
De Nederlandse clubs willen geen geld uitgeven voor een nieuwe keeper (al had ik het van Feyenoord eigenlijk wel verwacht) en zolang dat niet gebeurt, gaat ook een buitenlandse club het risico niet nemen. Na dit seizoen speelt hij wel bij een grote club, dan is hij nl. transfervrij weg
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 16:06
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-11-2004 @ 17:02 :
Zo begrijpen een heleboel FCG supporters ook niet waarom van Basten Kruiswijk nog niks heeft laten horen want wij zien die jongen elke week uitblinken en soliciteren naar een top2 club of een redelijke buitenlandse club maar van Basten ziet het niet.
Tjah, er loopt erg veel verdedigend talent rond op de nederlandse velden. Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat hij potentieel oranje kandidaat is...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 16:07
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 17:06 :
Maar je hebt wel gelijk als je zegt dat hij potentieel oranje kandidaat is...
Is eigenlijk niet elke HCE speler in vorm dat op dit moment?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 16:11
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
EmilioFCG schreef op 08-11-2004 @ 17:07 :
Is eigenlijk niet elke HCE speler in vorm dat op dit moment?
Neu, kruiswijk deed het vorig jaar ook erg goed. Gentenaar ook al jaren. Daar moet je ook op letten.

De selectie van Denneboom was bijvoorbeeld een heel rare, die had eigenlijk nog niets laten zien. Maar jah, daar hadden ze iemand nodig.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 16:13
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Gezien de vorm en de spelvreugde die het team uitstraalt zou van Basten misschien wel een elftal kunnen samenstellen wat bijna compleet uit AZ-spelers bestaat...

Doel: Timmer

Achterin: Kromkamp - Opdam - Mathijsen - De Cler

Middenveld: Landzaat - Buskermolen - Van Galen

Aanval: Meerdink - Van Nistelrooy - Robben

Ik weet zeker dat dit team niet ten onder zou doen voor de 'normale' oranje-11...
Maar ja, van Basten heeft gewoon te weinig lef om dit te proberen tegen Andorra.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 16:16
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2004 @ 17:13 :
Gezien de vorm en de spelvreugde die het team uitstraalt zou van Basten misschien wel een elftal kunnen samenstellen wat bijna compleet uit AZ-spelers bestaat...

Doel: Timmer

Achterin: Kromkamp - Opdam - Mathijsen - De Cler

Middenveld: Landzaat - Buskermolen - Van Galen

Aanval: Meerdink - Van Nistelrooy - Robben

Ik weet zeker dat dit team niet ten onder zou doen voor de 'normale' oranje-11...
Maar ja, van Basten heeft gewoon te weinig lef om dit te proberen tegen Andorra.
Aangezien van Basten Adriaanse niet is, lijkt me dit niet echt een handige opstelling... En timmer in de goal lijkt me al helemaal een belachelijke beslissing.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 16:20
professor2
professor2 is offline
waarom zit robben eigenlijk niet bij de selectie
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 16:27
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
professor2 schreef op 08-11-2004 @ 17:20 :
waarom zit robben eigenlijk niet bij de selectie
is lang geblesseerd geweest... moet dus eerst herstellen van blessure, neem aan dat wanneer hij weer helemaal topfit is, hij ongetwijfeld in de basis staat.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 16:36
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 17:16 :
Aangezien van Basten Adriaanse niet is, lijkt me dit niet echt een handige opstelling... En timmer in de goal lijkt me al helemaal een belachelijke beslissing.
Achja, Gentenaar is zo fantastisch... Dat roept men al jaren en hij speelt nog steeds bij nec. Daarnaast was ie vorig seizoen volgens mij zo'n beetje de meest gepasseerde keeper. En Timmer houd wekelijks de nul, is heel betrouwbaar en is een keeper die uitstekend mee-voetbald.

Ik beschouw Gentenaar als een gemiddelde keeper die nix extra's bij een team inbrengt. Hij heeft ook niet de uitstraling als 'rots in de branding' wat een keeper toch moet hebben vind ik.

En zo series was ik niet in mijn vorige post. Natuurlijk stel je niet een half AZ-team op. Van der Sar is van een klasse apart onder de Nederlandse keepers. Hij moet gewoon in die goal tot en met het WK.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 17:03
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2004 @ 17:36 :
Achja, Gentenaar is zo fantastisch... Dat roept men al jaren en hij speelt nog steeds bij nec. Daarnaast was ie vorig seizoen volgens mij zo'n beetje de meest gepasseerde keeper. En Timmer houd wekelijks de nul, is heel betrouwbaar en is een keeper die uitstekend mee-voetbald.

Ik beschouw Gentenaar als een gemiddelde keeper die nix extra's bij een team inbrengt. Hij heeft ook niet de uitstraling als 'rots in de branding' wat een keeper toch moet hebben vind ik.
Haha! Als je dat echt denkt, heb je toch ergens niet goed opgelet. Sorry hoor, maar dat is toch echt de domste opmerking van de dag. En dat zegt wat, ik heb FA ook herontmoet vandaag...

Dat hij veel gepasseerd wordt, heeft alles te maken met de baggerverdediging die er al 2 jaar staat... Maar zonder Gentenaar hadden we nu ook weer onderaan gestaan...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 17:38
AGH
Avatar van AGH
AGH is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2004 @ 17:13 :
Gezien de vorm en de spelvreugde die het team uitstraalt zou van Basten misschien wel een elftal kunnen samenstellen wat bijna compleet uit AZ-spelers bestaat...

Doel: Timmer

Achterin: Kromkamp - Opdam - Mathijsen - De Cler

Middenveld: Landzaat - Buskermolen - Van Galen

Aanval: Meerdink - Van Nistelrooy - Robben

Ik weet zeker dat dit team niet ten onder zou doen voor de 'normale' oranje-11...
Maar ja, van Basten heeft gewoon te weinig lef om dit te proberen tegen Andorra.
Hehe, ik denk inderdaad dat Buskermolen niet veel onderdoet aan Nedved!

Maar die Timmer kan écht niet!
Zet dan Jan Willem van Ede of Ron Olyslager maar op de goal.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 18:14
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2004 @ 17:36 :
Achja, Gentenaar is zo fantastisch... Dat roept men al jaren en hij speelt nog steeds bij nec. Daarnaast was ie vorig seizoen volgens mij zo'n beetje de meest gepasseerde keeper. En Timmer houd wekelijks de nul, is heel betrouwbaar en is een keeper die uitstekend mee-voetbald.

Ik beschouw Gentenaar als een gemiddelde keeper die nix extra's bij een team inbrengt. Hij heeft ook niet de uitstraling als 'rots in de branding' wat een keeper toch moet hebben vind ik.

En zo series was ik niet in mijn vorige post. Natuurlijk stel je niet een half AZ-team op. Van der Sar is van een klasse apart onder de Nederlandse keepers. Hij moet gewoon in die goal tot en met het WK.
Haha doe eens normaal man, Timmer is best een aardige keeper maar Gentenaar is echt wel stukken sterker, die pakt wel zoveel punten daar. Vorig seizoen was niet sterk van NEC maar dat zegt niks van de prestaties van Gentenaar. Het seizoen ervoor hadden ze namelijk maar 40 tegengoals aan het eind van de competitie dat weer erg weinig is. Maar dat hoeft ook niet veel te zeggen, Van der Sar was vorig seizoen de beste keeper van de Premier League met bijna de meeste goals tegen, dat staat los van elkaar.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 19:05
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2004 @ 17:36 :
.

En zo series was ik niet in mijn vorige post. Natuurlijk stel je niet een half AZ-team op.
Jij maakt wel vaker dat soort grappen?
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 19:59
number9
number9 is offline
Code:
             Gentenaar                     

    Heitinga   Ooijer     Bouma

         Sneijder    Davids     

Castelen     Van Galen      Robben

        Makaay    Van Nistelrooij
Miss eens een ander elftal
__________________
Ik word gezocht in elk land ter wereld en in de provincie Groningen :D
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 20:00
EmilioFCG
Avatar van EmilioFCG
EmilioFCG is offline
Sneijder?
__________________
Wie weet wat je hier neer moet zetten?
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 20:02
professor2
professor2 is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 08-11-2004 @ 17:27 :
is lang geblesseerd geweest... moet dus eerst herstellen van blessure, neem aan dat wanneer hij weer helemaal topfit is, hij ongetwijfeld in de basis staat.
hij doet het heel goed bij chelsea nu
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 20:10
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Brain-Damage, je doet Gentenaar véél te veel tekort.

En Timmer doet het goed, maar dat is ook wel eens anders geweest.....
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:22
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
number9 schreef op 08-11-2004 @ 20:59 :
Code:
             Gentenaar                     

    Heitinga   Ooijer     Bouma

         Sneijder    Davids     

Castelen     Van Galen      Robben

        Makaay    Van Nistelrooij
Miss eens een ander elftal
Zo'n soort voorstel heb ik ook ooit gedaan. Over Heitinga vind ik dat te twisten valt, waarom niet bijvoorbeeld boularouz, die ik nog steeds aardig vind presteren?

En waarom Sneijder verdedigend op het middenveld? Ik vind hem verdedigend vaak tekort schieten.

En voor van Galen vind ik het, zoals ik al zovaak gezegd heb, veel te laat. Jammer voor hem en hij verdient het ook echt wel, maar achter van Nistelrooy en Makaay zou het wel heel geil zijn om van Persie neer te zetten.

Dan Castelen, leuke jongen, maar in minder aanvallende situaties speelt hij zo gewoon niet goed genoeg, dan kun je hem beter op de bank laten als vervanger voor 1 van de spitsen.

Mijn opstelling:

Code:
-----------Gentenaar---------
Boularouz-Ooijer-----Bouma--
------Davids-----van Bommel--
------------------Sneijder----- (beetje dwalend, mag van mij best)
---------van Persie------------
--Makaay-------------Robben---
----------van Nistelrooy-------
En of je dan gentenaar of vd Sar kiest, is mij om het even, maar kom dan niet met een lamlul als zoetebier of stekelenburg op de bank. Wees een man en durf de beste keeper van Nederland te kiezen!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:22
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Ok, ik overdrijf nogal in mijn mening over Gentenaar... Natuurlijk is het een goeie keeper. Hij hoort bij de beste 4 Nederlandse keepers denk ik.
Maar ik maakte die opmerkingen omdat ik gewoon ontzettend moe wordt van dat gezeur dat Gentenaar in oranje moet en dan nog zelfs in de basis. Dat gaat me veel te ver. Niemand maakt mij wijs dat Gentenaar een betere keeper is dan van der Sar. Daarnaast werd er altijd gezeurt om jonge spelers in oranje om die de kans te gunnen en ervaring op te doen. Als je dat zegt moet je ook zeggen dat je 10x beter Stekelenburg op kan roepen dan Gentenaar (want die is ook de jongste niet meer).

Maar goed, dit is een discussie wat nergens naar toe gaat. Er is er maar 1 die beslist wie er in Oranje komt en dat is de bondscoach. (En van Basten gaat Gentenaar echt niet oproepen, hij kiest nog liever voor de reserve goalie van PSV)
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2004 @ 22:22 :
Ok, ik overdrijf nogal in mijn mening over Gentenaar... Natuurlijk is het een goeie keeper. Hij hoort bij de beste 4 Nederlandse keepers denk ik.
Maar ik maakte die opmerkingen omdat ik gewoon ontzettend moe wordt van dat gezeur dat Gentenaar in oranje moet en dan nog zelfs in de basis. Dat gaat me veel te ver. Niemand maakt mij wijs dat Gentenaar een betere keeper is dan van der Sar.
Dat heb je mij niet horen zeggen, maar je wil resultaat en als het je daarom gaat, is gentenaar de enige logische keus. Dat vd Sar gebruikt moet worden zolang hij er is, kan ik me ook wel in vinden, al wordt hij wel steeds minder...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:29
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 22:25 :
Dat vd Sar gebruikt moet worden zolang hij er is, kan ik me ook wel in vinden, al wordt hij wel steeds minder...
Ben ik het niet mee eens...
Hij heeft een uitstekend EK gespeeld, en na het EK alleen maar goeie wedstrijden gespeeld voor Oranje. Hij is veruit de meest constante speler in het Nederlands-elftal. Ik heb nog geen enkele aanwijzing kunnen constateren dat van der Sar 'minder' wordt...
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 21:42
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2004 @ 22:29 :
Ben ik het niet mee eens...
Hij heeft een uitstekend EK gespeeld, en na het EK alleen maar goeie wedstrijden gespeeld voor Oranje. Hij is veruit de meest constante speler in het Nederlands-elftal. Ik heb nog geen enkele aanwijzing kunnen constateren dat van der Sar 'minder' wordt...
Ik weet niet of jij hem nog kent van, zeg, langer dan 4 jaar geleden, maar hij is echt wel over z'n topperiode heen! Al sinds hij naar italie is gegaan, eigenlijk. Hij blijft goed, maar het is voor mij wel duidelijk dat het NE ook eens moet gaan uitkijken naar z'n vervanger en zolang stekelenburg nog niet het gewenste niveau heeft, is gentenaar de logische 2e keus achter vd Sar... Zelfs in oranje kan gentenaar wedstrijden voor je winnen en ooit gaat mijn punt bewezen worden!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 08-11-2004, 22:01
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 08-11-2004 @ 22:42 :
Ik weet niet of jij hem nog kent van, zeg, langer dan 4 jaar geleden, maar hij is echt wel over z'n topperiode heen! Al sinds hij naar italie is gegaan, eigenlijk. Hij blijft goed, maar het is voor mij wel duidelijk dat het NE ook eens moet gaan uitkijken naar z'n vervanger en zolang stekelenburg nog niet het gewenste niveau heeft, is gentenaar de logische 2e keus achter vd Sar... Zelfs in oranje kan gentenaar wedstrijden voor je winnen en ooit gaat mijn punt bewezen worden!
Ik zie het niet gebeuren... Zeker ook omdat hij niet eens in aanmerking komt als tweede keeper in Oranje. Je kunt zeggen wat je wilt maar van Basten laat hem niet voor niets thuis.

Ik zie het volgende wel gebeuren:
Van der Sar gaat door tot en met het WK in 2006...
Dan wordt (als Stekelenburg er dan nog niet klaar voor is) Westerveld 1e keeper voor een jaar of 2.
Daarna wordt Stekelenburg de onbetwiste nummer 1.

Heel, maar dan ook heel misschien heeft Gentenaar geluk en kan hij die paar wedstrijdjes spelen ipv Westerveld... Maar hooguit 2 jaartjes want dan is die jongen alweer hoog bejaard.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 09:47
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Citaat:
Brain-Damage schreef op 08-11-2004 @ 22:29 :
Ben ik het niet mee eens...
Hij heeft een uitstekend EK gespeeld, en na het EK alleen maar goeie wedstrijden gespeeld voor Oranje. Hij is veruit de meest constante speler in het Nederlands-elftal. Ik heb nog geen enkele aanwijzing kunnen constateren dat van der Sar 'minder' wordt...
Die 2-2 wedstrijd vergeten zeker?

Ik ben nooit een fan geweest van Van der Sar en omdat hij nu 1 penalty van de ongeveer 20 op Ek's en WK's stopt is hij in een keer een held zeker? Waardeloos vind en vond ik dat.
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 16:14
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Om nou te zeggen dat vd Sar niet goed is, gaat me ook ver, maar hij is op dit moment echt niet beter dan Gentenaar, dat is voor mij zeker...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 17:00
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
VD Sar is nu 'gelukkig' weer bezig aan een betere periode in zijn loopbaan. Vóór het EK was hij vér over zijn top heen, dat is hij nu nog steeds, maar ik vind dat hij wel weer beter is gaan spelen.

Op het EK heeft hij meerdere goede wedstrijden gespeelt en ook na het EK doet hij het heel behoorlijk.

Maar ik kan me ook een mindere periode voor de geest halen.
Waarin hij in Portugal voor de kwalificatie van 2002 stond te blunderen. Dat was één van de redenen waarom 'we' toen niet naar Japan/Korea gingen.

Gentenaar staat al jaren boven modaal te keepen bij NEC.
Het feit dat hij vorig jaar véél gepasseerd werd, zegt niets over hem, meer over de ploeg. Vanuit die redenatie zou de keeper van de kampioen dus de beste zijn?

Gentenaar is klaar voor Oranje, hij verdient i.i.g. een keer een kans om bij de selectie te worden geroepen. Een basis-plaats is momenteel nog niet echt reëel, maar bij de selectie hoort hij zeker, zeker als ik kijk naar Zoetebier die het laatste jaar flucturerend staat te spelen, goede wedstrijden afwisselend met slechte wedstrijden.

En Stekelenburg is er nog niet klaar voor. Bij Ajax1 is hij nog steeds niet zeker van een basisplaats. Hij kan het niveau wel aan, maar kan hij het ook al stuctureel aan? Ik denk dat hij nog moet groeien, veel wedstrijd minuten pakken in Ajax1 is goed voor hem. Maar voor Oranje is hij (nog) niet klaar, dat duurt nog even.

Mijn oplossingen voor Oranje zou dan ook zijn, om tot het WK vd Sar als basiskeeper mee te nemen en Gentenaar eens de kans te geven tijdens de kwalificatie om zich eens in de kijker te spelen.
En dat is helemaal niet onrealistisch, want spelers van AZ,NEC,Heerenveen,FC Utrecht en RKC hebben de kans bij Oranje al gehad....

Maar zoals ik in een andere post al aangaf, de wisselkeeper is maar een kleine schakel in het groepsgeheel.
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 19:43
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Van der Sar zit momenteel alleen op de bank naja daar kan hij op zich ook weinig aan doen. Is overigens ook nog steeds in beeld bij Man U
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 20:35
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-11-2004 @ 18:00 :
Maar zoals ik in een andere post al aangaf, de wisselkeeper is maar een kleine schakel in het groepsgeheel.
Nou en? Als wij er blij van worden...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 20:36
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-11-2004 @ 20:43 :
Van der Sar zit momenteel alleen op de bank naja daar kan hij op zich ook weinig aan doen. Is overigens ook nog steeds in beeld bij Man U
Ik ben wel fan van die huidige keeper van Man U...
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 20:42
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-11-2004 @ 21:36 :
Ik ben wel fan van die huidige keeper van Man U...
Howard?!? haha nee man, is niet wat. Werd met heel veel lawaai gebracht maar heeft het niet kunnen maken en is alweer vervangen door good-old Roy Carrol. Of bedoel je die?
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 21:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-11-2004 @ 21:42 :
Howard?!? haha nee man, is niet wat. Werd met heel veel lawaai gebracht maar heeft het niet kunnen maken en is alweer vervangen door good-old Roy Carrol. Of bedoel je die?
Natuurlijk bedoel ik Roy Carrol. Da's tenminste een man...

Tim Howard was zo slecht nog niet hoor, maar geen engelse keeper... Beter dan Barthez, dat wel!
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 21:48
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-11-2004 @ 21:35 :
Nou en? Als wij er blij van worden...
dat is natuurlijk niet het 'doel' van de selectie van een speler, maar ik snap je punt!
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 21:56
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
Gimme more beer schreef op 09-11-2004 @ 22:09 :
Natuurlijk bedoel ik Roy Carrol. Da's tenminste een man...

Tim Howard was zo slecht nog niet hoor, maar geen engelse keeper... Beter dan Barthez, dat wel!
Wat een kunst slechter dan Barthez toen was wel een hele beste prestatie
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:08
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
USPalermo schreef op 09-11-2004 @ 22:48 :
dat is natuurlijk niet het 'doel' van de selectie van een speler
Nee, maar als die 2e keeper zo weinig boeit, waarom dan niet eens gek doen?
Citaat:
USPalermo schreef op 09-11-2004 @ 22:48 :
maar ik snap je punt
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 09-11-2004, 22:09
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
Stom Konijn schreef op 09-11-2004 @ 22:56 :
Wat een kunst slechter dan Barthez toen was wel een hele beste prestatie
Nou nou nou, ik heb slechtere keepers gezien, maar het verbaast me nog steeds dat barthez zolang bij man u heeft gezeten.

Serieus, die kerel kreeg 20 extra skillpoints bij fifa uit medelijden
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:23
USPalermo
Avatar van USPalermo
USPalermo is offline
De selectie:

Doel: Edwin v.d.Sar (Fulham), Maarten Stekelenburg (Ajax)

Verdediging: Nigel de Jong (Ajax), Joris Mathijsen (AZ), Giovanni van Bronckhorst (Barcelona), Phillip Cocu (PSV), Khalid Boulahrouz (Hamburger SV), Mario Melchiot (Birmingham City)

Middenveld: Mark v.Bommel (PSV), Edgar Davids (Inter), Wesley Sneijder (Ajax), Rafael van der Vaart (Ajax), Denny Landzaat (AZ)

Aanval: Pierre v.Hooijdonk (Fenerbahçe), Romeo Castelen, Dirk Kuijt (Feyenoord), Roy Makaay (Bayern München), Arjen Robben (Chelsea), Ruud van Nistelrooy (Man.United)

bron. voetbalonline.nl
__________________
Palermo Di Rosanero
Met citaat reageren
Oud 12-11-2004, 12:58
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Selectie Mathijsen goede zaak, het is ook niet meer dan logisch dat Heitinga er niet bij zit.
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 21:12
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Van Galen alsnog bij de selectie...
Net als Ooijer is Barry later toegevoegd aan de selectie als vervangers van Van der Vaart en De Jong.

Davids is ook geblesseerd (rug), maar zit nog wel bij de selectie. In de komende dagen wordt bekeken of hij kan spelen komende woensdag.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:08
geen punt.
Avatar van geen punt.
geen punt. is offline
Ik zie eigenlijk veel liever Reuser als vervanger eigenlijk. Dat Ooijer uberhaupt al niet bij de selectie zat verbaasde mij zeer. Voor mij zou dat zondermeer een basisspeler zijn...
__________________
Zeg vaker NEE (tegen Europa)
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:23
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 14-11-2004 @ 23:08 :
Ik zie eigenlijk veel liever Reuser als vervanger eigenlijk. Dat Ooijer uberhaupt al niet bij de selectie zat verbaasde mij zeer. Voor mij zou dat zondermeer een basisspeler zijn...
Reuser?! Wat moet je daar nou mee? Robben speelt en als ie moet worden vervangen heb je Castelen die op links kan en Kuijt of Makaay kunnen naar rechts
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 14-11-2004, 22:27
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
vijf schreef op 14-11-2004 @ 23:27 :
[afbeelding]
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:00
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
geen punt. schreef op 14-11-2004 @ 23:08 :
Ik zie eigenlijk veel liever Reuser als vervanger eigenlijk.
Hahahahahahahahaha!

Sukkel.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 15-11-2004, 12:03
Brain-Damage
Avatar van Brain-Damage
Brain-Damage is offline
Citaat:
vijf schreef op 14-11-2004 @ 23:27 :
[afbeelding]
Het was dus een dubbel vervelend weekend voor jullie... Eerst met 0-3 verliezen van AZ en dan ook nog Van Galen alsnog opgeroepen voor Oranje.
__________________
Zuur...
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:36
FastJapie
FastJapie is offline
Wie weet waar het Nederlands elftal wordt uitgezonden?!
Of wordt het niet uitgezonden?
__________________
Wat een gangster ben ik toch!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:45
vreselijke fout
Avatar van vreselijke fout
vreselijke fout is offline
Nickelodeon
__________________
Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!! Hattrick is geen sport!!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 18:45
Stom Konijn
Avatar van Stom Konijn
Stom Konijn is offline
Citaat:
vreselijke fout schreef op 17-11-2004 @ 19:45 :
Nickelodeon
*zucht*
__________________
Alcohol doesn't solve any problems, but then again, neither does milk
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 19:46
RHCP_NAC
Avatar van RHCP_NAC
RHCP_NAC is offline
Botsauto Barry in de basis, kan ik tenminste iemand de schuld geven als het fout gaat.
__________________
I’d say the purpose of life is joy in the present moment, and anyone who tells you different is a lying conniving asshole. -- Pat Condell over religie.
Met citaat reageren
Oud 17-11-2004, 20:31
MissCzechMeOut
Avatar van MissCzechMeOut
MissCzechMeOut is offline
so far so good!
__________________
Všude dobře doma nejlíp
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:33.