Oud 24-09-2021, 11:04
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Gisteravond besloot ik een lekkere kop Cup A Soup Champignon te drinken. Poeder in kop, water erbij, 5 minuten laten staan, en drinken maar!

Helaas leek er een gedroogde champignon nog niet goed geweekt te zijn en deze ging langzaam naar binnen. Kon het helaas niet meer naar boven slikken, nu zit het vast, en inmiddels heb ik jeuk in mijn keel.

Hoort dit niet zelf te verteren? Ook al is het gedroogd? In een kop warm water hoort het wel zacht te worden. Waarom in mijn keel dan niet?

UPDATE: Inmiddels heb ik ook een klik geluid/gevoel als ik eet en iets slik. Heb ik soms iets kapot gemaakt toen ik gisteren enthousiast probeerde het vastzittende gedroogde groente weg te slikken?
Met citaat reageren
Oud 24-09-2021, 11:54
JaapieEleven
17M - Lid
JaapieEleven is offline
donder nou alsjeblieft een keer een graftakkeneind op
Oud 24-09-2021, 12:14
Haller
19M - Lid
Haller is offline
Citaat:
Gisteravond besloot ik een lekkere kop Cup A Soup Champignon te drinken. Poeder in kop, water erbij, 5 minuten laten staan, en drinken maar!

Helaas leek er een gedroogde champignon nog niet goed geweekt te zijn en deze ging langzaam naar binnen. Kon het helaas niet meer naar boven slikken, nu zit het vast, en inmiddels heb ik jeuk in mijn keel.

Hoort dit niet zelf te verteren? Ook al is het gedroogd? In een kop warm water hoort het wel zacht te worden. Waarom in mijn keel dan niet?

UPDATE: Inmiddels heb ik ook een klik geluid/gevoel als ik eet en iets slik. Heb ik soms iets kapot gemaakt toen ik gisteren enthousiast probeerde het vastzittende gedroogde groente weg te slikken?
Oke
Met citaat reageren
Oud 24-09-2021, 13:23
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Gebeld, assistente heeft met huisarts overlegd, ze denken aan een beschadiging of zwelling in mijn keel (duh), maar ik moet ontbijtkoek eten en keel koelen met ijsjes en koud water. Binnen 48 uur moet het weg zijn. Anders mag ik maandag weer bellen.

Kreeg trouwens de tip om ontbijtkoek te eten, zodat ik zeker weet dat er niets vast zit, MAAR IK DURF NIET TE ETEN.

Ook kreeg ik de tip koude ijsjes te eten en mijn keel te koelen, zodat irritatie/zweeling wegtrekt.

IK GELOOF ER NIETS VAN.

Dit wordt spoed KNO vannacht of morgen.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2021, 20:41
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Ik denk: Doordat ik verwoed probeerde die vastzittende champignon eruit te halen, en ik brood gedrenkt met olijfolie te hard doorslikte (keel schoot toen even in pijn) dat er iets gebroken is. Een bloedvat of iets anders in mijn keel. Of er zit een snee binnen in mijn keel of er is iets gerekt. Dat gaat niet vanzelf over lijkt me?

Ook ben ik bang dat die champignon nog ergens vastzit en de bovenkant van mijn slokdarm daardoor ontstoken raakt. Ik las bijv dit:

"If you’re unable to swallow your saliva and are experiencing distress, go to your local emergency room as soon as possible. If you’re not in distress but the food is still stuck, you can have an endoscopic procedure to remove the food within 24 hours After that, there’s risk of damage to the lining of your esophagus. Some doctors recommend coming in after 6 to 12 hours to educe the likelihood of damage and make the extraction easier."

Bron: https://www.healthline.com/health/food- ... e-remedies

Maandag of zelfs nu al ben ik dus te laat. Door schade zou ik minder goed adem kunnen halen. Ik vrees dus voor slapen vannacht 😔
Met citaat reageren
Oud 25-09-2021, 20:11
DitIsEenNaam
16M - Lid
DitIsEenNaam is offline
drink lavendelolie
Oud 25-09-2021, 20:12
DitIsEenNaam
16M - Lid
DitIsEenNaam is offline
en snuif kwark
Oud 25-09-2021, 21:01
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Assistente had ongelijk, 48 uur bijna verstreken, toch heb ik het gevoel dat er iets verspringt in mijn strottenhoofd (dus beetje bij mijn onderkin, naast waar bij mannen de ademsappel hoort te zitten) wanneer ik eten slik. En ik vind het zo eng en irritant, dat ik anders begin te slikken, wat tot pijn in andere gebieden in mijn keel leidt.

Opvallend: volgens mij hoorde ik de klik ook toen ik mijn hoofd strekte om in een hoge pan te kijken.

Ben het inmiddels zat, ik hou echt van weekend, maar het kan niet snel genoeg maandagochtend zijn, zodat ik de huisarts kan bellen.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2021, 14:05
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Even alles op een rij:

- 23 september rond 22:00 besluit ik nog een Cup a Spup te drinkren. Een iets groter gedroogde champignon is niet goed geweekt en gaat per ongeluk zonder kauwen mijn keel in. Kan helaas niet terug naar boven slikken en maak me zorgen.

-Normaal drink ik cola of ontbijtkoek, maar niet in huis. Ik google wat en lees dat je ook brood in water of olijfolie kam drenken. Ik kies het laatste. Terwijl ik dat hard doorslik, voel ik een harde pijnscheut in mijn keel. Alsof er een bot in het midden van mijn keel naar voren schiet.

-Pijn trekt gelukkig na die pijnscheut gewoon weg. Voor de zekerheid controleer ik of ik nog wel kan eten, dat kan ik.

-Ik ga rond 01:00 slapen

- 24 september rond 09:00 ontbijt ik met volkorenbrood + zalm. Slik en ik hoor klik, slik weer klik...komt het geluid van buiten? Ik doe het raam dicht, en eet verder. Slik = klik = iets verspringt in mijn keel. Telkens weer. WAT NU?

-Ik werk vanuit huis, dus begin de dokter te bellen. De praktijk is gesloten ivm opleidings doeleinden?

-Ik werk verder, maar raak steeds meer in paniek. Er moet iets goed kapot zijn! Ik google en kom op diverse fora mensen tegen met vergelijkbare klachten. Die worden helaas weggezet als hypochonders. Sommige durven naar de huisarts + KNO te gaan, en krijgen dan mee dat alles er goed uitziet, maar klacht blijft. LEUK.

-Ik test weer wat eten, slik = klik = iets verspringt

-Ik bel weer wanhopig naar de huisarts en kies voor de spoedoptie, ik krijg een assistent. Ik doe mijn verhaal en ze gaat met een dienstdoende huisarts overleggen. Ze haalt me uit de wacht:

'Dit soort dingen gaan vanzelf over. Binnen 48 uur zou het over moeten zijn. Eet wat ontbijtkoek en koel je keel met ijsjes'

HOE MOET IK ONTBIJTKOEK MET DIE VERSPRINGING ETEN? Helaas laat ik na dat te vragen.

-Ik haal ontbijtkoek en ijs. Alles dat ik eet kauw ik die dag helemaal fijn, zodat alles bijna gesmolten is in mijn mond. Dan slik ik pas, en dat gaat wel.

- 25 september ga ik daarmee door. Zacht voedsel helemaal fijn kauwen. Het gaat. Ik wil vrolijk hier posten: HET IS OVER!

-In de avond tijdens het eten van spinazie met rijst is de klik er helaas weer. Ik raak in paniek, dus probeer niet links (waar de verspringing/verschuiving is) door te slikken. Dat leidt tot wederom pijnscheuten in het midden van mijn keel. Ik stop met eten. Dus toch huisarts op maandag.

Inmiddels klikt het zo nu en dan ook als ik droog slik, of water doorslik. Het gebeurt echter aan de linkerkant. Drink ik voorzichtig water door het midden van mijn keel en ontwijk ik de linkerkant dan gaat het goed. De klik kan ik links ook voelen bij het slikken.

- 26 september KLIK is er nog steeds. Ik eet morgen pas weer. Gelukkig is de huisarts dan weer bereikbaar.

*Helaas verwacht ik niet dat dit ooit nog over gaat, tenzij er een keeloperatie oid mogelijk is.
Met citaat reageren
Oud 26-09-2021, 14:48
JaapieEleven
17M - Lid
JaapieEleven is offline
Even alles op een rij

- niemand mag je
- donderstraal op
- tyf op
- kut op
Oud 26-09-2021, 15:23
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Citaat:
Even alles op een rij

- niemand mag je
- donderstraal op
- tyf op
- kut op
Ik ben moderator op het grootste forum van NL
Met citaat reageren
Oud 26-09-2021, 15:36
JaapieEleven
17M - Lid
JaapieEleven is offline
oke. Tyf alsnog maar op
Oud 26-09-2021, 15:37
JaapieEleven
17M - Lid
JaapieEleven is offline
heb je niks beters te doen
Oud 26-09-2021, 16:18
Haller
19M - Lid
Haller is offline
Citaat:
Ik ben moderator op het grootste forum van NL
Koop een taart en vier het
Met citaat reageren
Oud 27-09-2021, 18:12
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
UPDATE: Vanochtend werd ik wakker. Eerst ontbijten, daarna huisarts bellen, dacht ik. Maar geen klik tijdens eten. HET IS VOORBIJ!!! Gelijk flink ontbeten en gedronken. Tussendoor zelfs zoete popcorn gegeten en al.

Helaas juichte ik te vroeg, net krieltjes aan het eten, en de ellende is weer terug. Ik voel het aan dr zijkant en in het midden klikken. Iets is dus goed mis.

Morgen bel ik gewoon direct, dit gaat namelijk niet weg. En als het al weg lijkt, is het even.

Zo irritant. Nu maar gestopt met eten. Ben ieder geval blij dat ik goed ontbeten heb vanochtend.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2021, 18:49
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Ben boos, ik dacht nog even: Had die assistente van vrijdag toch gelijk, dat er waarschijnlijk een zwelling oid was in mijn keel, en dat het vanzelf over gaat. 4 dagen verder en het is er nog steeds.

Nu dus toch naar de huisarts en ik vermoed naar de KNO, want zo'n huisarts kan niet diep ik je keel kijken.

Lekker dan, zit ik nog een tijdje in onzekerheid met die stomme klik.
Met citaat reageren
Oud 27-09-2021, 19:18
JaapieEleven
17M - Lid
JaapieEleven is offline
ga lekker op je eigen forum trollen teringlijer
Oud 27-09-2021, 20:12
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Ik ben er inmiddels achter dat ik het over 2 klikjes op verschillende plekken in mijn keel heb.

-Schade klik, die zit echt in het midden van mijn keel en die klikt echt alleen als ik eten slik. Deze had ik vrijdagochtend en deed me schrikken. Als ik zacht eet: dus aardappelpuree, soep, fijngekauwd brood, vis, eten dat al in je mond smelt zoals zachte chocolade. Is er geen klik. Krokante krieltjes halen de klik weer terug. Alsof er een zwelling/wond zit waar hard voedsel tegenaan komt en dan SLIK + zuiver klinkende en voelende KLIK.

-Spannings klik, zit aan de linkerkant van mijn keel, en die heb ik ook als ik gewoon droog slik of water drink. Deze veroorzaak ik zelf, denk ik, doordat ik bang was van die schade klik en om te eten. Vandaag doordat ik 's ochtends die schade klik niet hoorde, was ik merr ontspannen en had ik deze spannings klik niet.

Het gaat er dus om dat het EET-slik-klikje weggaat. Volgens assistente zou dat binnen 48 uur moeten zijn. We zitten bijna op 96 uur sinds de schade. 😭

Wat ik alleen wil weten van jullie, iedereen heeft weleens kriebelhoest/droge hoest. Soms hoest je veel en is je keel schraal en dan voel je weleens even een pijnscheut in je keel. Hebben jullie daarna nooit een poppend/klikkend gevoel gehad bij het eten?
Met citaat reageren
Oud 27-09-2021, 21:17
Haller
19M - Lid
Haller is offline
Wat een goed topic
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 10:30
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
UPDATE: Vandaag is de klik heftig aanwezig, ook bij droog slikken. Dus ik ga een afspraak maken met de huisarts zo direct.

Zodra die staat begint de medische molen, KNO arts, operaties, controles etc.

Geen zin in, maar wil ook weer sushi kunnen eten.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 12:16
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Goedemiddag met Pareesa,

Ik heb afgelopen vrijdag al hierover gebeld, het gaat erom dat ik donderdagavond wat soep dronk en er voor mijn gevoel wat groente bleef haken in mijn keel. Voor de zekerheid heb ik toen wat brood weggeslikt, maar dit deed ik te hard of verkeerd, waardoor ik even een pijnscheut in mijn keel voelde. De volgende dag ervaarde ik tijdens het eten dat elke keer wanneer ik slik er een klik voelbaar is. Volgens mij ook hoorbaar. Ik heb gelijk contact opgenomen met jullie. Ik kreeg een asssitente aan de lijn, weet niet of u dat was? Maar er is toen tegen mij gezegd dat er misschien een zwelling oid is die vanzelf binnen 48 uur zou moeten wegtrekken. Helaas is dat niet gebeurd, ik heb nog steeds een klikkend gevoel en geluid bij het eten en soms ook bij normaal slikken. Is het verstandig dat de huisarts hier even naar kijkt?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 12:45
Mink Kok
Lid
Mink Kok is offline
Gewoon die keelkanker bro
Oud 28-09-2021, 12:50
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Wat een schandalige praktijk.

We zijn vandaag gesloten, omdat onze zaakwaarnemer op vakantie is !!!!

Gelukkig wel assistente gekregen, helaas andere dan vrijdag, maar die wil geen afspraak inplannen, want er is iets met hun agenda en ze weet niet of de huisarts er morgen is of donderdag. Wat een aanfluiting! Dus nu zegt ze eerst bel morgen maar weer, dan bel donderdagochtend even, dan vrijdag zitten we vol...

Ik begrijp er niets meer van

Geëist dat er toch een afspraak wordt ingepland, en dat kan pas VOLGENDE WEEK dinsdag 08:10! LEEF IK DAN NOG? Nu weet ik niet eens of dat incapabele mens dit heeft vastgelegd of niet. Ook wist dit incapabele mens totaal niet wat een klik in de keel kan zijn in tegenstelling tot haar incapabele collega van afgelopen vrijdag die in ieder geval haar best deed om mee te denken en het had over zwelling slijmvlies die binnen 48 uur hoort weg te trekken.

Maar goed, vandaag weer bellen is zinloos, want er is geen huisarts aanwezig, morgenochtend bel ik weer, en donderdag en vrijdag tot ik mag komen.

AANFLUITING.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 15:26
Mink Kok
Lid
Mink Kok is offline
Citaat:
LEEF IK DAN NOG?.
Denk het niet, het is de schuld van de rabobank, die zijn bezig met een etnische zuivering want dat moet van george soros ivm de great control alt delete
Oud 28-09-2021, 15:32
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Bijna 120 uur sinds mijn leven drastisch en voor altijd veranderd is.

Van een vrolijke meid die keurig om de 3 uur eet volgens de schijf van 5 en 3 keer per week sport, naar onregelmatige troep eter. Best ironisch, het begon allemaal door het voor het eerst in maanden drinken van instant rotzooi. Sporten gaat ook niet, want daar moet je ook voor en na kunnen eten en drinken.

En nu wil ik graag meedoen met alle internetters hier, HYPOCHONDER, PSYCHOLOOG, GEEF JE KEEL RUST etc. Normaal kan ik er wel om lachen, maar nu helaas niet.

De trieste realiteit is dat dit natuurlijk nooit meer beter wordt. Bij de KNO zal ik te laat zijn. Eenmaal stuk, altijd stuk. Gaat vanzelf over? Nee, natuurlijk niet!, hoe dan? Als er sprake was van pijn, zou ik idd geloven dat het vanzelf over gaat, pijn kan niet altijd blijven, en ook al blijft het wel kan je het vaak onderdrukken middels pijnstillers. Tegen klikjes en kraken in mijn keel kan ik weinig doen, behalve niet eten en drinken en nooit meer een slikbeweging maken.

Ook heb ik dikke pech. Tenminste denk ik? Ik ken deze huisartspraktijk niet, dus kan niet beoordelen of afspraken maken altijd zo moeizaam gaat. Afspraak bij assistentes voor oren uitspuiten is zo gemaakt. Echter de huisarts bereiken lijkt nog moeilijker dan Noord Korea binnenkomen. Dus ik zit in zak en as. Als ik echt pas dinsdag ochtend welkom ben, moet ik nog 6 dagen sowieso alles kapot klikken en knakken. Dan duurt het nog een week of 2 natuurlijk voor ik bij KNO kan...dit ziet er heel slecht uit voor mij.

Vraag me trouwens ook af: Dat geklik en geknak kan dat niet tot schade aan mijn keel en slokdarm botten/spieren leiden?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 15:44
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Dit lijkt er een beetje op:

https://www.dokter.nl/forum/keel-neu...et-mijn-hoofd/

" Maar er zit wel nog steeds een scheurtje in het kraakbeen, bij mijn strottenhoofd in de buurt.
Eromheen zit wel herstellende kraakbeen, alleen had dit allang helemaal geheeld moeten zijn.
Het duurt gemiddeld 6-8 weken en bij mij was de laatste keer 1,5 jaar geleden. "

Ik dacht al aan scheurtje, maar bij het kraakbeen had ik niet aan gedacht. Dat verklaart veel. Maar ja, moet ik dan niet met spoed geholpen worden ipv verder scheuren?
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 19:09
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Begin trouwens wat bezorgd te worden, ik slik nu anders, laat het eten vooral zakken, en probeer slikbewegingen te vermijden, wat is de kans dat er eten via mijn luchtpijp in de longen komt en ik door het niet te merken uiteindelijk longontsteking krijg?

"Als iemand onvoldoende kracht heeft om te hoesten en er voedsel of speeksel achter blijft in de longen kan er een longontsteking ontstaan. Deze longontsteking kan in sommige gevallen levensbedreigend zijn. Een longontsteking die ontstaat door verslikken wordt ook wel aspiratie-pneumonie genoemd."

Hoesten durf ik niet, dus dit is best beangstigend.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 19:15
Haller
19M - Lid
Haller is offline
Ga neuken
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 20:52
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Ik ben nog nooit zo bang geweest. Ze moeten me morgen gewoon laten komen, maar dat doet de meest achterlijke huisartspraktijk van NL natuurlijk niet. Mijn enige hoop is een bekwame assistente, die de spoed inziet, en me direct laat komen. Dan nog hopen dat de huisarts bekwaam is en zelf belt met een KNO arts, zodat ik nog morgen daar terecht kan, en mijn lange weg richting genezing kan beginnen.
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 21:00
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Hoe het verder gaat:

Mijn keel klikt/kraakt/knakt en ook mijn slokdarm begint mee te doen.

Ik heb keelpijn inmiddels en een kriebel.

Er zijn verschillende scenario's de komende uren / dagen mogelijk:

1. Ik ga dood, doordat er eten in mijn longen komt, en ik longontsteking krijg.

2. Mijn keel breekt of scheurt inclusief mijn slokdarm en luchtpijp, doordat ik toch slik/eet/drink

3. Mijn keel en slokdarm en luchtpijp leiden onherstelbare schade door het voortduren van deze machteloze medische-zorg-onthouding situatie

4. Er gebeurt een wonder en ik mag morgen naar de huisarts en gelijk met spoed naar de KNO. De schade wordt ontdekt, en spoedoperatie volgt. Mogelijk kan ik daarna nooit meer eten en/of gaan mijn stembanden kapot en kan ik nooit meer praten en/of mag ik de rest van mijn leven aan maagzuurremmers door de zware operatie.

5. Er gebeurt een wonder en ik mag morgen naar de huisarts en gelijk met spoed naar de KNO. De schade wordt niet ontdekt, en ik mag hiermee leren leven.

Ik prefereer optie 4, maar hoe dan ook ben ik de klos
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 22:21
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Helaas kan ik toch minder goed ademen merk ik, ook doet mijn keel heel veel pijn nu.

Ben bang
Met citaat reageren
Oud 28-09-2021, 23:35
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Het kan dus ook krakend tongbeen zijn...

Clicking hyoid: A rare case report and review

Clicking hyoid is an extremely rare anomaly of hyoid bone which produces painful clicking in throat. Here, we report a case of a young patient presented with pain and clicking in throat which aggravated on swallowing. After a series of examinations, it was diagnosed as clicking hyoid and was managed successfully by surgical treatment.

https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4922244/

Operatie dus
Met citaat reageren
Oud 29-09-2021, 00:12
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Al 5 dagen, still going strong 🥳

Vandaag precies 5 dagen geleden geleden overkwam mij een keel trauma. Door deze heftige trauma ben ik inmiddels heel veel kennis rijker en weet ik wat ik vraag van mijn lichaam. Het is voorbij gevlogen en heeft mijn leven compleet negatief, maar ook positief veranderd. Nog nooit ben ik mijzelf zo hard tegen gekomen als dat ik ooit heb gedaan.

Ik zat lange tijd in de ontkenningsfase maar op dit moment ben ik aan het onderhandelen met mijzelf wat mijn lichaam allemaal aankan zonder de batterij helemaal leeg te trekken. Ik ben blij dat ik een weg aan het vinden ben, met hoe ik leef met ongeneeslijke slik klachten.

Elke dag is een kadotje en geniet ook echt elke dag. De afgelopen 5 dagen heb ik veel ziek in mijn bed gelegen, meer dan ik ooit in mijn hele leven heb gedaan. Maar het heeft mij ook zeker verrijkt als persoon. Ik heb andere interesse ontwikkeld, voel mij onwijs dankbaar voor alles wat mij overkomt en het belangrijkste ik ben trots over hoe ik dit doe, helemaal alleen. Deze ziekte maakt mij bewuster te kijken naar wat echt belangrijk is. Wat er echt toe doet, want ik kan mijn energie maar 1 keer uitgeven en ik moet kiezen waaraan.
Ik leef met de dag maar toch plan ik vooruit. Doelen halen en mooie herinneringen maken vind ik het belangrijkst.

Mijn toekomst ziet eruit dat ik elke dag angstig maaltijden naar binnen werkt. Tot het op een dag niet meer werkt. En dan? Dan hoop ik op dat de medische-wereld mij heeft ingehaald.

Ik ben rete trots op mijzelf hoe ik dit doe, hoe ik er mee omga en vooral hoe ik nog steeds elke dag met een dikke glimlach mijn bed uit stap!

Super bedankt hoe ik de afgelopen 5 dagen door jullie ben gesteund!
Met citaat reageren
Oud 29-09-2021, 09:13
Pharkus
Lid
Pharkus is offline
Weer gebeld, een derde andere incapabele assistente die zeurt dat ik om 08:00 had moeten bellen. TRUT.

Over de klik in mijn keel lijkt ze niets te weten, lijkt er een beetje op alsof het simpele telefonistes zonder medische kennis zijn.

Zuur klinkend zegt het empathieloze 🤬 'Zou u morgen wel om 08:00 kunnen bellen, dan kunnen we schuiven met afspraken'

Ik die trut uitleggen dat ik al 4 kilo afgevallen ben, maar daar wou ze niets van horen.

Dus morgen op mijn vrije dag mag ik 08:00 mijn bed uit om te bellen (als ik nog leef), en dan weet ik nog niet eens zeker of ze me kunnen inplannen.

Opvallend detail: Incapabel vroeg niet naar mijn achternaam, geboortedatum etc en heeft dus niet eens genoteerd dat ik heb gebeld. Zo kleeft er geen bloed aan haar handen, als ik vanavond mijn keel kapot klik. SLIM.
Met citaat reageren
Oud 30-09-2021, 17:11
Gordon Ramsay.
Lid
Gordon Ramsay. is offline
Aan al die verhaaltjes kan ik zien dat je je verveelt. Bekijk eens een van mijn series!
Met citaat reageren
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten