Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Bekijk resultaten poll: Opties:
Architect 3 8.11%
Logicus 2 5.41%
Bevelhebber 0 0%
Debater 3 8.11%
Advocaat 3 8.11%
Bemiddelaar 6 16.22%
Protagonist 2 5.41%
Campagnevoerder 4 10.81%
Logisticus 0 0%
Verdediger 2 5.41%
Leidinggevende 2 5.41%
Consul 3 8.11%
Virtuoos 1 2.70%
Avonturier 2 5.41%
Ondernemer 3 8.11%
Entertainer 1 2.70%
Aantal stemmers: 37. Je mag niet stemmen in deze poll

Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Advertentie
Oud 06-11-2016, 11:04
Verwijderd
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“LEIDINGGEVENDE”
(ESTJ-A)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:09
Verwijderd
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“VERDEDIGER”
(ISFJ-A)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:12
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“ADVOCAAT”
(INFJ-A)
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:17
Verwijderd
Jouw persoonlijkheidstype is:
“Advocaat”
(INFJ-t)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:20
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“BEMIDDELAAR”
(INFP-T)
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:21
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Maar dat wist ik al, want ik heb deze test (of een vergelijkbare) laatst nog gedaan.
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:22
Verwijderd
Citaat:
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“BEMIDDELAAR”
(INFP-T)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:25
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
:boks:
__________________
Een engel kuste mij, dus is mijn rust voorbij.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:26
Michel01
Avatar van Michel01
Michel01 is offline
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“ONDERNEMER”
(ESTP-A)
__________________
"Your love for what you do and willingness to push yourself where others aren't prepared to go is what will make you great." - Laurence Shahlaei
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:26
Verwijderd
Citaat:
:boks:
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:32
bloodyb
Avatar van bloodyb
bloodyb is offline
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
"AVONTURIER"
(ISFP-A)
__________________
Huh-huh-huh you said but. Shut up Bunghole! Je suis Manneke Pis
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:32
Abby.
Abby. is offline
“ENTERTAINER”
(ESFP-T)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:52
Verwijderd
Echt een verademing om bepaalde dingen te lezen, die ik heel goed herken, maar die ik zelf nog niet goed kon plaatsen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:53
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
“CONSUL”
(ESFJ-T)
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 11:55
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“BEMIDDELAAR”
(INFP-T)
Wist ik ook al.
__________________
Who's this jabroni?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 12:00
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Echt een verademing om bepaalde dingen te lezen, die ik heel goed herken, maar die ik zelf nog niet goed kon plaatsen
Ik vond sommige stukjes van de beschrijving juist heel erg niet kloppend.
Citaat:
Mensen die het ESFJ persoonlijkheidstype delen zijn, bij gebrek aan een beter woord, populair. (...) Op de middelbare school zijn ESFJ’s de cheerleaders en de aanvoerders, ze zetten de toon, staan in de schijnwerpers en leiden hun teams naar overwinning en roem.
Het grootste deel van de middelbare school was ik juist een slim onpopulair meisje die zich makkelijk liet intimideren door de stoere populaire kinderen. Bij de schoolkrant-redactie voelde ik me thuis want daar waren helemaal geen populaire kinderen. Maar misschien klopt het ook wel, want uiteindelijk deed ik wel weer hoofd- en eindredactie van diezelfde schoolkrant
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 12:06
Verwijderd
Citaat:
Ik vond sommige stukjes van de beschrijving juist heel erg niet kloppend.
Het grootste deel van de middelbare school was ik juist een slim onpopulair meisje die zich makkelijk liet intimideren door de stoere populaire kinderen. Bij de schoolkrant-redactie voelde ik me thuis want daar waren helemaal geen populaire kinderen. Maar misschien klopt het ook wel, want uiteindelijk deed ik wel weer hoofd- en eindredactie van diezelfde schoolkrant
Misschien heb je dan de test niet goed ingevuld
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2016, 12:15
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Misschien heb je dan de test niet goed ingevuld
Ik heb zo eerlijk mogelijk de vragen geprobeerd te beantwoorden Al staat mijn ontwikkeling sinds de middelbare school gelukkig ook niet stil. Dus mogelijk klopt het voor die periode niet en nu wel. Ik heb wel het idee dat als ik mentaal weer steviger in mijn schoenen zou staan er misschien wel iets anders uit zou komen, omdat dat flink invloed heeft op hoe sociaal ik ben, hoeveel initiatief ik neem, etc.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 12:16
Verwijderd
Citaat:
Ik heb zo eerlijk mogelijk de vragen geprobeerd te beantwoorden Al staat mijn ontwikkeling sinds de middelbare school gelukkig ook niet stil. Dus mogelijk klopt het voor die periode niet en nu wel. Ik heb wel het idee dat als ik mentaal weer steviger in mijn schoenen zou staan er misschien wel iets anders uit zou komen, omdat dat flink invloed heeft op hoe sociaal ik ben, hoeveel initiatief ik neem, etc.


Ik dacht dat het idee was dat die persoonlijkheidstypes redelijk robuust over tijd zijn. Maar ik ben geen psycholoog. En zo'n internet-test is natuurlijk sowieso imperfect, in een lab zullen ze ook proberen te meten wat je huidige gemoedstoestand is op het moment dat je de test afneemt en zo.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 12:24
Korreltjezout
Avatar van Korreltjezout
Korreltjezout is offline
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“AVONTURIER”
(ISFP-T)
nou ik weet het nog net zo niet hoor
__________________
Forumdownie
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 12:32
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik dacht dat het idee was dat die persoonlijkheidstypes redelijk robuust over tijd zijn. Maar ik ben geen psycholoog. En zo'n internet-test is natuurlijk sowieso imperfect, in een lab zullen ze ook proberen te meten wat je huidige gemoedstoestand is op het moment dat je de test afneemt en zo.
Karaktereigenschappen zijn stabiel, maar niet iedereen is een goede zelf-monitor. Even uit mijn hoofd krijgt hooguit 50% bij herhaling steeds de zelfde uitslag.

Daar komt bij dat er amper wetenschappelijke onderbouwing is voor de theorie van Jung / Myer & Briggs
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 12:35
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
on topic: volgens al mijn eerdere (waaronder 1 "profi") tests INTJ, maar deze keer kom ik op ISTJ uit.

Grootste verschil is dat N-types rationeel zijn en S-types gevoelsdenkers. Mensen die mij kennen, omschrijven me eerder als 100% rationeel, dan als ook maar een klein beetje gevoelsdenker, maar aangezien ik toch enigszins empathisch ben, heb ik volgens die "profi" test ook een sterk ontwikkelde S
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 12:37
Verwijderd
Ah, ik ben wel een vd mensen waarbij altijd hetzelfde eruitkomt en ik herken me redelijk goed in de tekstjes. Met medecoaches bij het roeien hebben we ook dit en andere testjes gedaan en andere mensen schatten mij ook hetzelfde in.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 12:47
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ah, ik ben wel een vd mensen waarbij altijd hetzelfde eruitkomt en ik herken me redelijk goed in de tekstjes. Met medecoaches bij het roeien hebben we ook dit en andere testjes gedaan en andere mensen schatten mij ook hetzelfde in.
In de dagelijkse praktijk werkt het ook wel redelijk, maar je kunt er geen wetenschap mee doen

Probleem is dat de laatste dichotomie (P/J) bepaalt of de tweede (N/S) of derde (T/F) dominant is. De N/S bepaalt hoe je gegevens opneemt uit een situatie (rationeel of gevoelsmatig) en de T/F bepaalt of je vervolgens systematisch of gevoelsmatig een keuze maakt. Voor Perceivers is het opnemen van info belangrijker, voor Judgers is het verwerken tot een oordeel belangrijker. Zo heb je dus 3 dichotomieën die onderling afhankelijk zijn en best veel overlap hebben. De enige die op zich staat is Intro/Extraversie.

In gegeven situaties kun je wel redelijk voorspellen hoe een bepaald type zal reageren, maar echte correlaties zijn moeilijker aan te tonen. Big Five is daar veel betrouwbaarder in gebleken: die 5 eigenschappen (Neuroticiteit, Extraversie, Openheid, Consciëntieusheid en Altruïsme) blijken veel vaker in hun eentje bepaald gedrag te voorspellen.
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 06-11-2016, 13:02
Chick Rock
Avatar van Chick Rock
Chick Rock is offline
Citaat:
“CONSUL”
(ESFJ-T)
Ik ook!

Citaat:
Ik vond sommige stukjes van de beschrijving juist heel erg niet kloppend.
Inderdaad, vooral dit:

Citaat:
Het doorspreken van wetenschappelijke theorieën of Europese politiek zal hun aandacht waarschijnlijk niet heel lang kunnen vasthouden. ESFJ’s houden zich meer met mode, hun uiterlijk, hun sociale status en de reputaties van anderen bezig. Praktische zaken en roddelen zijn hun favoriete bezigheden, maar ESFJ’s doen hun best om hun vaardigheden voor goede zaken in te zetten.
Nou nee :')

Veel van de rest herken ik mezelf wel in trouwens.
__________________
'I adore simple pleasures,' said Lord Henry. 'They are the last refuge of the complex.' - The Picture of Dorian Gray
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 13:06
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Heuj goeie sog is dit, even doen
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 13:12
aumgn
Avatar van aumgn
aumgn is offline
Ondernemer it is. Heel uitgesproken op sommige punten, en op sommige helemaal niet.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Capture.JPG (37.4 KB, 0x gelezen)
__________________
There was a shopping mall, now it's all covered with flowers.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 14:42
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
INFP. Vooral uitgesproken N en P. J-types zijn stom.

Extraversie zit erg in het midden bij mij en slaat wel eens door naar de andere kant afhankelijk van mijn humeur.

__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 14:43
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Zie ook deze voor eerdere incarnaties van onzin-myers briggs testjes en bijbehorende discussies.

http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1885374
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1901175
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 14:46
Verwijderd
Søren, je hebt geen toegangsrechten tot deze pagina. Hiervoor kunnen diverse oorzaken zijn:

Je gebruikersaccount heeft onvoldoende toegangsrechten voor deze pagina. Probeer je wellicht het bericht van een ander te bewerken, toegang te krijgen tot beheerdersfuncties of andere systeemtaken uit te voeren?
Probeer je een bericht te plaatsen? Mogelijk heeft de beheerder je account uitgeschakeld of is het account nog niet geactiveerd.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 14:52
Not for Sale
Avatar van Not for Sale
Not for Sale is offline
Ha als je niet steeds je account verwijderde mocht je wel gewoon op het Archief!
__________________
I thought we were an autonomous collective!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 15:03
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“CAMPAGNEVOERDER”
(ENFP-T)

ENFP’s zijn enorm onafhankelijk en hechten veel meer waarde aan creativiteit en vrijheid dan stabiliteit en zekerheid.

Daarom ben ik dus slecht in relaties!!
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 15:08
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline


True
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 15:11
Verwijderd
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 15:12
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
(ENFP-T)

Daarom ben ik dus slecht in relaties!!
The ENFP/INTJ relationship is considered the 'ideal match' by Keirsey.

Theoretisch gezien daar dus naar zoeken
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 06-11-2016, 15:48
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“BEMIDDELAAR”
(INFP-T)

Geen verrassing.
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 16:17
Tigerly
Avatar van Tigerly
Tigerly is offline
Citaat:
The ENFP/INTJ relationship is considered the 'ideal match' by Keirsey.

Theoretisch gezien daar dus naar zoeken
Ik zal m'n boiiiiii die test eens laten doen.
__________________
nthn3d: Wat is rollenspel? Dat je gewoon ligt te rollen of stoeien ofwat?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 16:43
EleventhHour
Avatar van EleventhHour
EleventhHour is offline
Citaat:
Ik zal m'n boiiiiii die test eens laten doen.
Standaard doen op/voor eerste dates
__________________
cum hora undecima
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 17:17
capibara
Avatar van capibara
capibara is offline
“ARCHITECT”
(INTJ-A)
__________________
Rodent of unusual size
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 17:56
Koekje
Avatar van Koekje
Koekje is offline
“AVONTURIER”
(ISFP-T)
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 18:18
Sortjuh
Avatar van Sortjuh
Sortjuh is offline
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“LOGICUS”
(INTP-T)
__________________
Sort zegt het en Sort is de baas. © Not for Sale | Hertog Jan.<3 | Stem BLANCO!! | ST!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 18:28
Miekje*
Avatar van Miekje*
Miekje* is offline
Citaat:
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“BEMIDDELAAR”
(INFP-T)

Geen verrassing.
Overigens stond mijn lievelings Tolkiengedicht tussen de beschrijving
__________________
Wouldn't it be great if there was a war and nobody came?
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 18:46
fizzle-fluffy
Avatar van fizzle-fluffy
fizzle-fluffy is offline
Citaat:
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“CAMPAGNEVOERDER”
(ENFP-T)

ENFP’s zijn enorm onafhankelijk en hechten veel meer waarde aan creativiteit en vrijheid dan stabiliteit en zekerheid.

Daarom ben ik dus slecht in relaties!!
Same


Maar ook kelner, dus Champagnevoerder!
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 19:11
Verwijderd
Citaat:
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“CAMPAGNEVOERDER”
(ENFP-T)

ENFP’s zijn enorm onafhankelijk en hechten veel meer waarde aan creativiteit en vrijheid dan stabiliteit en zekerheid.

Daarom ben ik dus slecht in relaties!!
Dit ja

En ik zie mezelf wel als onafhankelijk, creatief en vrij maar ik heb wel stabiliteit en zekerheid nodig om dat te kunnen bewerkstelligen
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 20:31
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
JOUW PERSOONLIJKHEIDSTYPE IS:
“ARCHITECT”
(INTJ-T)

Extravert
GEEST
Introvert
18%82%
Intuïtief
ENERGIE
Realistisch
77%23%
Op logica gericht
NATUUR
Op principes gericht
68%32%
Plannend
TACTIEK
Zoekend
73%27%
Assertief
IDENTITEIT
Voorzichtig
44%56%

Het is eenzaam aan de top, en als één van de zeldzaamste en meest capabele persoonlijkheidstypen, weten INTJ’s dit maar al te goed. INTJ’s maken slechts twee procent van de bevolking uit. Met name vrouwen van dit persoonlijkheidstype zijn zeldzaam, aangezien ze slechts 0,8% van de bevolking uitmaken. Het is vaak lastig voor ze om gelijkgestemde mensen te vinden, die in staat zijn hun onophoudelijke intellectualisme en hun uitgedokterde manoeuvres bij te houden. Mensen met het INTJ persoonlijkheidstype zijn verbeeldingsrijk maar besluitvaardig, ambitieus maar besloten, enorm nieuwsgierig, maar ze verspillen hun energie niet.

NIETS KAN DE JUISTE ATTITUDE ERVAN BEHOUDEN OM ZIJN DOELSTELLING TE BEHALEN

Dankzij hun natuurlijke dorst naar kennis die zich al op jonge leeftijd openbaart, worden INTJ’s als kinderen vaak ‘boekenwurm’ genoemd. Alhoewel dit wellicht door hun leeftijdsgenoten als belediging bedoeld is, kunnen zij zich hier waarschijnlijk prima in vinden, en zijn ze er zelfs trots op aangezien ze enorm van hun brede en gedegen kennis genieten. INTJ’s genieten ook van het delen van hun kennis en hebben zelfvertrouwen met betrekking tot de onderwerpen die ze beheersen. Dankzij hun Intuïtie en Planning (J) eigenschappen ontwerpen en voeren ze liever een briljant plan binnen hun interessegebied uit dan dat ze meningen over ‘oninteressante’ afleidingen als roddels delen.

“Je hebt geen recht op een mening. Je hebt recht op een onderbouwde mening. Niemand heeft het recht om onwetend te zijn.”
Harlan Ellison
Paradoxaal genoeg zijn INTJ’s in staat om met onverzoenbare tegenstellingen te leven, die desalniettemin volstrekt logisch zijn – in ieder geval gezien vanuit een puur rationeel oogpunt. INTJ’s zijn, om een voorbeeld te noemen, tegelijkertijd de dromerigste idealisten en de bitterste cynici, een ogenschijnlijk onoplosbaar conflict. Dit komt doordat veel INTJ typen geloven dat met voldoende inzet, intelligentie en afweging niets onmogelijk is, terwijl ze tegelijkertijd geloven dat mensen te lui, kortzichtig of egoïstisch zijn om daadwerkelijk deze fantastische resultaten te behalen. Deze cynische opvatting van de werkelijkheid weerhoudt een geïnteresseerde INTJ er overigens niet van om een resultaat te bereiken waarvan ze zelf vinden dat het relevant is.

WANNEER HET OP PRINCIPES AANKOMT, WEES STANDVASTIG

INTJ’s stralen zelfvertrouwen en een mysterieus aura uit, en hun inzichtelijke observaties, originele ideeën en formidabele logica stellen hen in staat om simpelweg door middel van hun wilskracht en persoonlijkheid veranderingen teweeg te brengen. Soms lijkt het alsof INTJ’s als doel hebben om ieder idee en systeem dat ze tegenkomen af te breken en opnieuw op te bouwen, een klus waarbij ze perfectionisme en zelfs moraliteit toepassen. Iemand die niet het talent heeft om de processen van INTJ’s bij te houden, of erger nog, het nut er niet van inziet, zal waarschijnlijk onmiddellijk en permanent hun respect verliezen.

Regels, beperkingen en tradities zijn onacceptabel voor het INTJ persoonlijkheidstype. Alles zou aangepast en bediscussieerd moeten kunnen worden, en als ze een mogelijkheid zien, zullen INTJ’s vaak vanuit zichzelf hun in technisch opzicht betere, maar soms ongevoelige en meestal onorthodoxe methoden en ideeën uitvoeren.
Dit zou niet verkeerd als impulsiviteit opgevat moeten worden. INTJ’s streven er altijd naar om rationeel te blijven, onafhankelijk van hoe aantrekkelijk het einddoel ook is, en ieder idee, of het nu hun eigen idee is of van elders verkregen is, dient eerst door het genadeloze en altijd aanwezige “Gaat dit werken?”-filter gehaald te worden. Dit mechanisme wordt altijd, op alle zaken en mensen, toegepast, en dit is waar INTJ persoonlijkheidstypen vaak mee in de problemen komen.

IEMAND ZIET MEER WANNEER ALLEEN GEREISD WORDT

INTJ’s zijn briljant en vol zelfvertrouwen binnen de kennisgebieden waar ze de tijd voor hebben genomen om ze te begrijpen, maar helaas is sociale vaardigheid waarschijnlijk niet één van die gebieden. Leugentjes om bestwil en informele gesprekken zijn al lastig genoeg voor een type dat naar waarheid en diepgang verlangt, maar INTJ’s kunnen zelfs zover gaan dat ze veel sociale conventies ronduit stompzinnig vinden. Ironisch genoeg is het vaak het beste voor ze om te blijven waar ze zich comfortabel voelen: buiten de schijnwerpers. Daar kan het natuurlijke zelfvertrouwen dat vele INTJ’s hebben wanneer ze met het bekende werken als bron van inspiratie dienen, en mensen met hetzelfde temperament en dezelfde interesses, al dan niet op romantische wijze, aantrekken.

INTJ’s worden gekenmerkt door te leven alsof ze zich op een enorm schaakbord bevinden en daarbij voortdurend stukken met aandacht en intelligentie verzetten, altijd nieuwe tactieken, strategieën en rampenplannen overwegen en hun gelijken voorblijven om de situatie in de hand te houden terwijl ze hun bewegingsvrijheid zo groot mogelijk houden. Hiermee wordt niet bedoeld dat INTJ’s zonder bewustzijn handelen, maar voor veel op Principes gerichte (F) typen kan het vanwege INTJ’s afkeer van het handelen op basis van emoties wel zo lijken. Dat verklaart ook waarom vele fictieve schurken (en onbegrepen helden) op dit persoonlijkheidstype gebaseerd worden.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 21:14
Mr Soija
Avatar van Mr Soija
Mr Soija is offline
Mijn vriend is Ondernemer. Grootste gedeelte van beide van onze omschrijvingen klopt.
__________________
Forumnist.
Met citaat reageren
Oud 06-11-2016, 21:38
Yne
Avatar van Yne
Yne is offline
Een protagonist

"ENFJ’s zijn oprechte, zorgdragende mensen die zowel denken als doen, en niets maakt ze blijer dan de leiding te voeren en hun team met een aanstekelijk enthousiasme te verenigen en te motiveren"

Het punt is alleen dat ik niet van leiding nemen hou, maar daarnaast zie ik zeker overeenkomsten. Leuk dit, vooral dat ik plannend ben had ik verwacht, maar 75% assertief en 83% op principes gericht, hmm
__________________
'Weet je wat dom is? Je haar moeten verven om rijst te snuiven.'
Met citaat reageren
Oud 07-11-2016, 21:55
Mema
Avatar van Mema
Mema is offline
Oh ik heb verkeerd geklikt ik ben een logisticus.

Haha als ik m nu opnieuw doe zonder alcohol ben ik een verdediger
__________________
Wie/Wat is ertur?

Laatst gewijzigd op 07-11-2016 om 22:01.
Met citaat reageren
Oud 08-11-2016, 08:57
Verwijderd
Citaat:
Jouw persoonlijkheidstype is:

“Debater”

(ENTP-a)
Spoiler


ben blijkbaar ook de eerste hier die dat heeft. Herken me wel in wat er staat, maar goed, waarschijnlijk zijn er nog 5 types waar ik me in herken.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Urusaaaay heeft verloren! Nederland - Duitsland in de fisaaie #1039
Verwijderd
500 07-07-2010 19:53
Studeren Hotelschool 3
ChenT
257 07-01-2010 09:07
Psychologie Persoonlijkheidstest.
Signy
50 25-10-2008 22:23
Psychologie [Test] Wat voor persoonlijkheid heb jij?
Missy
26 17-06-2007 21:17
Huiswerkvragen: Cultuur, Maatschappij & Economie DRINGEND - test jezelf
lso
5 23-03-2005 21:32
Algemene schoolzaken toelating KLS
Floppy the Rabbit
4 20-06-2004 01:38


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:05.