Advertentie | |
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
![]() En het is niet zo dat je alle eigenschappen bezit, je word ook heel erg gevormd door je omgeving. Mijn moeder is bijvoorbeeld vroeger mishandeld en is nu depressief, daardoor is haar karakter vervormd. Op sommige momenten is ze wel echt een Leeuw. We botsen ook vaak omdat we heel andere persoonijkheden (dk of dat een woord is) hebben. Nu is dat wel een heftig voorbeeld, maar ik lul ni uit me nek. |
![]() |
|||
Verwijderd
|
Citaat:
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Rat graaft zijn knikker in hoekje van zijn kooitje Rat begraaft zichzelf in zijn strootjes en komt er niet meer uit Rat eet niet meer etc etc... |
![]() |
||||||||||||||
Verwijderd
|
We gaan gewoon allemaal onze sterrenbeelden opzoeken en kijken of het klopt.
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Innerlijk leven en creatieve geest heb ik wel, maar dat ligt aan iets anders. Citaat:
![]() ![]() Citaat:
Groot gezin, nee man. ![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
![]() Citaat:
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Citaat:
Bullshit. OKE DEADLOCK NU JIJ |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||||||
Verwijderd
|
Laat ikd an ook maar een duit in het zakje doen.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
V Citaat:
Citaat:
![]() Overigen, als je je daadwerkelijk in sterrenbeelden en astrologie interesseert, zul je weten dat alleen een sterrenbeeld niet zoveel zegt, maar dat er ook gekeken moet worden naar antecedenten en aanverwanten. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Er zijn allerlei verschillende verhalen over Hitler en of hij wel of geen vegetariër was. Hij heeft meermaals in zijn leven wel degelijk vlees gegeten maar was overwegend toch echt vegetariër. Zie bijvoorbeeld: https://www.hln.be/nina/nina-kookt/l...-YomCzTTb5gcq_ |
![]() |
||
Citaat:
Ik zal je linkje lezen. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Nu ja, linkje is verder niet zo heel boeiend, Hitler zou zichzelf wel vegetariër noemen maar at heel af en toe wel eens vlees, daar komt het op neer. Noem het voor mijn part flexitariër, maar die naam bestond tot 10 jaar geleden nog niet dus niemand noemde Hitler zo.
|
Ads door Google |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
Jij nu tunahan kuzu!!!!!!!! en jan marijnissen ook! |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Die algemene beschrijvingen heb je ook niks aan. Eventueel iets wat echt gebaseerd is op je geboortedag, tijdstip en plaats, dat het echt persoonlijk is, maar zelfs dan. Dit is trouwens wel een goede bron over sterrenbeelden.
Geinige leesstof! Laatst gewijzigd op 19-06-2021 om 18:37. |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Sterrenhemel in juni 2004 MeIsOgre | 6 | 27-09-2004 20:04 | |
De Kantine |
Taal van het gezicht, sterrenbeelden, je naam, handanalyses... Dminor | 3 | 27-07-2002 20:33 | |
Levensbeschouwing & Filosofie |
Dag des Oordeels Mujahidien | 82 | 24-02-2002 21:59 | |
ARTistiek |
Getuigenverslag van Jezus' geboorte Anne | 12 | 28-12-2001 11:03 | |
Huiswerkvragen: Exacte vakken |
sterren en sterrenbeelden Leonie | 1 | 27-10-2001 18:49 |