Advertentie | |
|
![]() |
|
Hier is al eens een heel topic aan gewijd:
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1794590
|
Ik vind het er niet uit zien. Gewoon normaal aantrekken als je het mij vraagt. Dat vind ik veel leuker staan. Zag laatst mensen lopen en die broek zat echt helemaal onder hun kont. Ik vind het echt verschrikkelijk..
|
Ik vind het er niet uit zien. Ik vind dat m'n broek juist lekker zit als de bovenrand van de broek net boven het breedste stukje van m'n heupen zit. Zolang mijn zaakje maar genoeg ruimte heeft vind ik alles prima, behalve een broek die op de knieën zit. Ik ben van mening dat als je iemands naad kan zien als ze geen onderbroek zouden dragen, de broek te laag zit.
||
Citaat:
Lijkt mij ook niet lekker dragen, heb zelf een iets te wijde joggingbroek die ik als huisbroek thuis draag, deze zakt soms wat van mijn komt af en dat vind ik thuis al irritant, laat staan als je een broek gedurende de hele dag met opzet te laag draagt of telkens iets afzakt. ![]() Maargoed het is een trend onder bepaalde jongeren en ieder zijn meug zeg ik maar zo. ![]()
Laatst gewijzigd op 25-07-2013 om 22:18. |
![]() |
|
Verwijderd
|
Ik vind het leuk staan bij Jonges als je alleen de rand van hun onderbroek ziet, en niet hun onderbroek met nog een stukje broer eronder ..
![]() |
![]() |
|
![]() |
Ik weet niet.... ik doe meestal met carnaval wagen bouwen maar dan niet te laag gewoon een beetje! Dat extreem laag is echt gewoon smerig vindt ik. Een beetje kan nog wel. Mijn beste vriend doet het maar dan niet zo erg. Wel vrij laag maar niet te.
Ik weet niet... in mijn klas ben ik en nog een iemand anders van de in totaal dertien jongens die hun broek niet laag hebben. Ik weet niet of ik het moet doen. Maar als ik het zou doen dan niet te laag! Ik wil dat ook niet doen met mijn ouders erbij ;-) Ik wil ook eigenlijk Bjorn Borg onderbroeken maar (ik denk!) dat mijn ouders dat te duur vinden! Hoe zou ik dat moeten aanpakken!? Ze schijnen fijn te zijn... |
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
Verwijderd
|
Citaat:
|
![]() |
||
![]() |
Citaat:
|
![]() |
|
![]() |
Hi,
Ik zie ook heel vaak dat jongens toch hun broeken zo dragen. En zelf heb ik het ook is gedaan maar toch veranderd van mening want ik vond het helemaal niet lekker zitten. Ben ook gelijk riemen gaan dragen bij broek vind ik fijner zitten. En zoals mijn moeder zegt: Als een jongen geen riem aan heeft is hij homo. (Heb niks tegen homo's maar goed dat je het weet) |
![]() |
|
Er zit vrij veel moeite en ontwerp in jeans, ik besteed er veel geld aan dus nee ik draag ze zoals ze horen; op maat.
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap |
Moet hoofddoek verboden worden bij ambtenaren? Hydrogen | 258 | 08-08-2005 13:29 | |
Lifestyle |
overhemd in of over de broek? Verwijderd | 54 | 16-11-2004 14:19 | |
Lifestyle |
Wat is sexy? pourlesyeux_ | 158 | 10-04-2004 20:08 | |
Lifestyle |
Venum broeken love is life | 29 | 22-09-2002 21:58 | |
Seksualiteit |
String of Slip? Verwijderd | 118 | 23-05-2002 21:24 | |
Lifestyle |
Wat draagt Hij/Zij vandaag maar | 151 | 17-04-2002 15:06 |