Advertentie | |
|
![]() |
|
![]() |
Ik bedoel dat ik mijn antwoorden op papier mee naar huis mag nemen. Dan kan ik thuis mijn cijfer berekenen (ongeveer), en zij niet. Ook niet op school. Als ze thuis komt moet ze nog een keer heel hard nadenken welke antwoorden ze ingevuld had, en dat weet ze niet allemaal meer natuurlijk.
Met bio bijv zei die vrouw dat ze alle antwoorden op het blad mochten schrijven om thuis te kijken, eerst wachten tot 4 uur en toen kwam die mentor en nam al het papier in beslag en zei dat dat niet mocht. |
![]() |
||
Citaat:
|
![]() |
|
Kan het zijn dat er nog andere klassen van hetzelfde niveau als jouw stiefzus het examen nog moeten maken? Want dan kunnen ze natuurlijk niet uitsluiten dat de andere klassen antwoorden krijgen van de klas van jouw stiefzus
|||
Citaat:
Citaat:
Wij mochten idd antwoorden opschrijven op een kladbriefje en meenemen om na te kijken. Heeft haar mentor ook vertelt waarom hij de briefjes inneemt? |
![]() |
||
![]() |
Citaat:
Omdat dat in de regels staat... Ik ben dus opzoek naar landelijke regels ![]() |
![]() |
Topictools | Zoek in deze topic |
|
|
![]() |
||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Algemene schoolzaken |
Hoe geef je bijles? silkex | 7 | 27-06-2013 19:03 | |
Eindexamens 2008 |
Antwoorden bekijken na het examen [link] flyaway | 47 | 26-05-2008 21:41 | |
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen |