Oud 30-06-2004, 13:36
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
Ik wou van jullie weten, hoe erg kijken jullie uit naar de vakantie? Ik heb namelijk alleen zin in de weken van de vakantie dat ik met vrienden op vakantie ben. In de andere weken zit ik me thuis me maar een beetje te vervelen... Ik mis school nu al!!!
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 13:44
El Kim
Avatar van El Kim
El Kim is offline
Nou, ik ben wel toe aan een beetje rust. Het was een erg vermoeiend jaar, daarom ben ik wel blij dat ik nu vrij heb.
__________________
<3| Lid AFCC | Er wordt flink geKoend
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:47
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Ik verveel me....
Maar geloof me vorig jaar had ik een vakantie van 9 lange weken zonder vrienden, weet je hoe saai.........
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:50
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Vakantie? *kijkt op* Waar?

Ik wil nog even niet aan vakantie denken
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:53
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-06-2004 @ 13:50 :
Vakantie? *kijkt op* Waar?

Ik wil nog even niet aan vakantie denken
arme jij
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:54
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Ik ben oor om de zomervakantie te verkorten naar 5 weken en de andere 2 weken ergens anders in het jaar te proppen. Zodat je meer vakantie heb maar minder lang achterelkaar.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 13:59
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
*giggle* ik ben voor drie weken in de zomer en twee weken in de winter en dat je de andere vakanties zelf in mag delen!
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:03
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Star*tune schreef op 30-06-2004 @ 13:59 :
*giggle* ik ben voor drie weken in de zomer en twee weken in de winter en dat je de andere vakanties zelf in mag delen!
jep is een goed idee maar dan moeten er wel preofwerkweken zijn op de school. En geen tussentijdse proefwerken en so's. En dan moeten de afspraken zijn dat het niet mag de week voor , tijdens de proefwerkweek. Ik ben ook voor een herfst vakantie verplicht.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:04
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
Da's toch handig? Zeker voor mij, ik woon namelijk in noord-nederland en mijn school ligt in midden-nederland. Dus bijvoorbeeld de krokusvakantie scheelt een week. Ik wil dan met mijn vader, die dus een week later dan ik vakantie heeft, op skivakantie. Dat is dan makkelijker als ik de vakanties zelf in kan delen. En bovendien vind ik vakanties alleen leuk als ik echt ergens heen ga.
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:05
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Star*tune schreef op 30-06-2004 @ 14:04 :
Da's toch handig? Zeker voor mij, ik woon namelijk in noord-nederland en mijn school ligt in midden-nederland. Dus bijvoorbeeld de krokusvakantie scheelt een week. Ik wil dan met mijn vader, die dus een week later dan ik vakantie heeft, op skivakantie. Dat is dan makkelijker als ik de vakanties zelf in kan delen. En bovendien vind ik vakanties alleen leuk als ik echt ergens heen ga.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:07
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
of gewoon helemaal geen proefwerken en so's
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:10
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Star*tune schreef op 30-06-2004 @ 14:07 :
of gewoon helemaal geen proefwerken en so's
Dan maakt niemand meer huiswerk! en hoe wou je overgaan dan.
(ik heb je toegevoegd op msn)
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:57
Femic
Avatar van Femic
Femic is offline
Ik heb nu een weekje vakantie en het bevalt me prima! Lekker je gang gaan, leuke dingen doen als je daar zin in hebt, thuis hangen als je dat wil en werken om geld te verdienen voor m'n vakantie! Je zegt dat je bang bent de gezelligheid van school te missen, maar dan nodig je je vrienden toch gewoon thuis uit! Of je gaat shoppen, terrasjes pakken, zwemmen, gewoon leuke dingen! Dan heb je WEL de gezelligheid van school, maar niet alle vervelende dingen er om heen, je bent zo vrij als een vogeltje! Of zoek een leuk vakantiebaantje, zodat je vakantie niet totaal nutteloos wordt
__________________
Ik doe niet aan domme keuzes.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 14:59
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
I love stars schreef op 30-06-2004 @ 13:53 :
arme jij
Eigen schuld, had ik maar harder moeten werken
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:06
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Qamra schreef op 30-06-2004 @ 14:59 :
Eigen schuld, had ik maar harder moeten werken
hoezo dan?
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:09
Ndimension
Ndimension is offline
Dit jaar gaan we niet op vakantie, dus tja...
Wordt nogal een saaaaaie vakantie lijkt me, misschien een paar keer met wat vrienden iets ondernemen...
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:09
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Ndimension schreef op 30-06-2004 @ 15:09 :
Dit jaar gaan we niet op vakantie, dus tja...
Wordt nogal een saaaaaie vakantie lijkt me, misschien een paar keer met wat vrienden iets ondernemen...
ik ga gelukkig wel op vakantie. succes
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:13
~Meliss@~
~Meliss@~ is offline
Ik verveel me ook wel vaak ja in de vakantie, maarja gelukkig is hier binnenkort feest en zijn er nog wel veel andere dingen te doen, dus ga ik daar wel heen
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 30-06-2004, 15:13
Nyawa
Eigenlijk heb ik nog helemaal geen zin in vakantie. Een vriendin van mij heeft eindexamen gedaan en ik mis haar nu al... Ik vind het wel gezellig, die laatste dagen op school waar je eigenlijk niets meer doet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:31
Star*tune
Avatar van Star*tune
Star*tune is offline
Citaat:
FMathers schreef op 30-06-2004 @ 14:57 :
Ik heb nu een weekje vakantie en het bevalt me prima! Lekker je gang gaan, leuke dingen doen als je daar zin in hebt, thuis hangen als je dat wil en werken om geld te verdienen voor m'n vakantie! Je zegt dat je bang bent de gezelligheid van school te missen, maar dan nodig je je vrienden toch gewoon thuis uit! Of je gaat shoppen, terrasjes pakken, zwemmen, gewoon leuke dingen! Dan heb je WEL de gezelligheid van school, maar niet alle vervelende dingen er om heen, je bent zo vrij als een vogeltje! Of zoek een leuk vakantiebaantje, zodat je vakantie niet totaal nutteloos wordt
Maar stel je nou eens voor dat je op je school gewoon helemaal geen vervelende dingen hebt! Ik heb namelijk alleen maar gezelligheid en geen vervelende dingen eromheen...
__________________
Iederwijs rocks! Iedereen naar Iederwijs!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:35
Verwijderd
HEER.LIJK die vakantie. Even geen verplichtingen qua school, veel geld verdienen en vooral uit rusten

Heerlijk toch
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 15:54
Qamra
Avatar van Qamra
Qamra is offline
Citaat:
I love stars schreef op 30-06-2004 @ 15:06 :
hoezo dan?
Ik dacht mijn P wel even te halen. Alleen de docent werkt niet mee, en nu moet ik mijn tweede jaar halen. En mijn ouders willen een beetje marche zien (als het een niet lukt, dan het ander maar, zoiets). Dus ik schrijf me suf aan de verslagen.

En het stomme is; als alles wél lukt, dan heb ik EN mijn P en het 2e jaar zo goed als afgerond. *zucht*

Ik wil slapen
__________________
|| Eigenlijk heel aardig || Don't be too open-minded, your brains might fall out! || ADT, 01-12-'05! || Generatiecrisis!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 16:15
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ben geslaagd en heb dus al een aantal weken vakantie. Bovendien kom ik na de vakantie niet meer terug op mijn oude school en begint er voor mij dan een heel ander leven. Ik vind het allemaal wel spannend maar ik verveel me nu al, ik moet nodig werk vinden.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 16:28
Verwijderd
ik ben altijd blij als ik vakantie heb, dat is zeg maar na de laatste toetsweek. Tegen de tijd dat ik officieel vakantie krijg, 3 weken later, verveel ik me alweer kapot en ben ik blij dat ik op vakantie ga. Dan nog 5 weken werken en ik moet weer naar school.
zolang ik bezig ben gaat het goed, anders niet.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 17:23
Verwijderd
Ik heb een hekel aan vakantie... het enigste wat ik doe is vervelen, ik ga ook niet op vakantie ofzo.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 30-06-2004, 17:52
I-alone
Avatar van I-alone
I-alone is offline
Opzien tegen vakantie? Wat is dat? Ik vind het heerlijk!!!!!!!

Een paar dagen in de week geld verdienen, de dagen dat ik vrij ben dat zelfde geld weer uitgeven, wat wil je nog meer
__________________
|Whatever tomorrow brings, I'll be there! With open arms and open eyes!| Yeah!
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:24
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
*gaapten schreeuwt* IK WIL IETS ACTIEFS DOEN!
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 18:32
da leentjuh
Avatar van da leentjuh
da leentjuh is offline
Ik leef voor vakantie
__________________
Dat dan weer wel.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 20:54
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb al 3,5 week vakantie en het bevalt uitstekend.
Punt is wel dat je iets te doen moet hebben; anders wordt het supersaai. Maar aangezien ik heel veel werk en verder ook genoeg om handen heb gaat het uitstekend.
En morgen op vakantie. *kan niet wachten*
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 21:22
Verwijderd
@balance: veel plezier!
Ik ben nog even heel druk met school helaas en nog helemaal geen vakantiegevoel
Vanaf vrijdag hebben we proefwerkweek.

Ik val vaak wel even in een 'gat' als ik net vakantie heb. Dan wil ik weer heel graag naar school, om een vast programma en vaste activiteiten te hebben en weinig vrije tijd. Dit jaar ga ik maar proberen van tevoren al wat leuke dingen te plannen met vrienden oid.

't lijkt me wel tof als ze op school zomercursussen zouden organiseren In dingen die je normaal niet doet, maar waar je wel iets van opsteekt. En dan niet zo'n 'strenge' sfeer maar gewoon gezellig. Dan ben je tenminste ergens mee bezig en heb je meer structuur en 't is goed voor je sociale contacten.

En dit jaar vind ik het vervelend te bedenken dat volgend jaar m'n laatste jaar alweer is. Ik heb nog helemaal geen zin om van school af te gaan
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 21:35
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Ik heb pas 12 juli mijn laatste tentamen, dus op vakantie moet ik nog even wachten. Ik ben echt heel erg toe aan vakantie. In de vorige vakantie's had ik telkens hertentamens, dus nu kan ik eindelijk weer op vakantie.
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 21:35
sexylexy
Avatar van sexylexy
sexylexy is offline
vakantie is HET

ik snap niet hoe je je in de vakantie verveelt, op vakantie gaan, met vriende omgaan, uitslapen en nog meer leuke dingen zoals zeilen.....
__________________
ik heb een heel orgineel onderschrift
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 21:38
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
marianne22 schreef op 30-06-2004 @ 21:22 :
@balance: veel plezier!
dankjewel
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 22:29
Verwijderd
In de eerste paar vrije dagen (soms zelfs weken) ben ik altijd godsgruwelijk lui en verveel ik me echt heel erg. Voornamelijk omdat ik niets móet en mijn ritme een beetje 'off' is. Ik doe wel dingen, maar moet echt aan het idee wennen dat ik geen wekker hoef te zetten en niet hoef te leren etc.

Wanneer ik daar doorheen ben, vermaak ik me opperbest
Met citaat reageren
Oud 30-06-2004, 23:27
Verwijderd
Ik werk nu best veel, ik heb eigenlijk nog geen één week achter elkaar vrij gehad. Eerlijk gezegd denk ik dat dat pas rond augustus voor gaat komen (wat ik overigens niet erg vind).
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 10:00
Nomen Est Omen
Avatar van Nomen Est Omen
Nomen Est Omen is offline
Ik ga op vakantie, en werken, en leuke dingen doen! Mijn vakantie vliegt zo om, helaas Ik zie er ook heeeeel erg naar uit, vooral nu met die proefwerkweek
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 01-07-2004, 11:10
Boozle
Avatar van Boozle
Boozle is offline
mijn vakantie is niet zo om hoor. Ik heb 8 weken vakantie. Ik ga 1 week op vakantie naar Friesland en voor de rest een beetje werken.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 12:47
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Het ergste is dat je na een week of 2 school weer VAKANTIE wil.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 12:48
Chloe Siere
Chloe Siere is offline
Ik ga straks 5 weken fulltime werken om mijn vakantie te kunnen betalen. Dáár heb ik dus écht géén zin in!

Heb werken nog nooit leuk gevonden helaas
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 12:50
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
Chloe Siere schreef op 01-07-2004 @ 12:48 :
Ik ga straks 5 weken fulltime werken om mijn vakantie te kunnen betalen. Dáár heb ik dus écht géén zin in!

Heb werken nog nooit leuk gevonden helaas
Dat begrijp ik dat je werken niet leuk vind.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 12:58
Ndimension
Ndimension is offline
O ja, in de vakantie ga ik ook een maandje werken, dus toch wel iets te doen.
__________________
© Ndimension
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 14:07
TheRedArrow
Avatar van TheRedArrow
TheRedArrow is offline
Ik ga aan m'n profielwerkstuk werken (niet teveel), hoef ik dat niet meer te doen als die andere nog druk bezig zijn.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 16:06
Verwijderd
ik heb nog geen vakantie, nou ja, nog 1 dagje pw-week en dan in de aanstaande 2 weken 3x eventjes naar school. dus, dat zijn zo'n 9 weken vakantie voor mij (2e week van september begint mijn school weer)

ik ga werken sowieso.. dan heb ik iig iets te doen..en ook op vakantie, naar italie
ik ga school dus zeker niet missen, al kijk ik er het meest naar uit om naar de universiteit te gaan, maar dat duurt nog 2 jaar
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 16:07
Verwijderd
Ik ben blij dat ik eindelijk vakantie heb. Ik heb een heel jaar stagegelopen, waarin ik maar een paar vrije dagen heb gehad, dus geen schoolvakanties e.d. Ik mis school geen seconde.
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 16:22
I love stars
Avatar van I love stars
I love stars is offline
Citaat:
per piacere schreef op 01-07-2004 @ 16:06 :
ik heb nog geen vakantie, nou ja, nog 1 dagje pw-week en dan in de aanstaande 2 weken 3x eventjes naar school. dus, dat zijn zo'n 9 weken vakantie voor mij (2e week van september begint mijn school weer)

ik ga werken sowieso.. dan heb ik iig iets te doen..en ook op vakantie, naar italie
ik ga school dus zeker niet missen, al kijk ik er het meest naar uit om naar de universiteit te gaan, maar dat duurt nog 2 jaar
Sinds groep 5 keek ik al uit naar de middelbare school.
__________________
The living orb is secure against thee, and thou shalt not prevail against it. In the day that thou comest against us , I shall raise war against thee
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 18:03
Hoppla
Avatar van Hoppla
Hoppla is offline
hail vakantie
__________________
hop
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:33
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Ik hbe nu ent vakantie, en het bevalt goed. Het was de laatste tijd heel drukkig met school, en ik kom nu lekker tot rust
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 20:39
Jolt
Avatar van Jolt
Jolt is offline
mijn vakantie is al op, weer aan het werk maandag!
__________________
and as we embark on a journey in our dreams well find our true ending
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 21:00
Lyx
Avatar van Lyx
Lyx is offline
lang leve hertentamens in de zomer
__________________
** Conan & Lyx Team ** ||***The Pedo Emma Watson Army*** ||==Noodleskoning met Groove-Coverage===|| *Passionele nachten in het heetst van de strijd*
Met citaat reageren
Oud 01-07-2004, 21:10
Encrypted
Encrypted is offline
Citaat:
Keyser Saus schreef op 01-07-2004 @ 20:33 :
Ik hbe nu ent vakantie, en het bevalt goed. Het was de laatste tijd heel drukkig met school, en ik kom nu lekker tot rust
idd, ik kom nu lekker tot rust
__________________
Liever een leeuw voor een dag, dan een gazelle voor honderd jaar.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie vakantie
Zonnemeisje
22 05-01-2007 01:49
Algemene schoolzaken Wat vind jij de beste verdeling van vakanties over het jaar?
I love stars
37 03-09-2005 22:21
Psychologie vakantie ??? Nej bedankt
Tieneke
18 14-07-2005 15:32
ARTistiek artistieke vakantie [fotos]
stfuktnx
23 22-04-2004 22:29
Liefde & Relatie met z'n allen op vakantie
colors
25 09-02-2004 19:48
Verhalen & Gedichten Verhalenwedstrijd: Nooit meer vakantie
Vlooienband
0 01-10-2003 15:31


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:30.