Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / Onzin
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-09-2018, 21:39
Verwijderd
Citaat:
Ik ga slapen en ik hoop dat mijn dochter tot minstens elf uur morgenvroeg slaapt. Helaas heb ik het vermoeden dat dat niet gaat lukken. De trut gunt mij mijn nachtrust niet. Misschien moet ik haar nu maar gewoon wakker maken en eisen dat ze me vermaakt en eten geeft. Weet ze ook eens hoe dat voelt.
Leg haar gewoon op het balkon joh
Advertentie
Oud 16-09-2018, 21:39
Verwijderd
Welterusten schatje!
Oud 16-09-2018, 21:52
Verwijderd
Doe nu even pm schrijven dan, doe ik morgen reageren!
(ik heb geen balkon. Wel een tuin. Kan dat ook?)
Weltruste!
Oud 16-09-2018, 21:56
Verwijderd
Haha nu ben ik iets anders aan het doen. Truste!
Oud 17-09-2018, 19:08
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ooooh Boer zoekt vrouw tijd <3 op de bank, wijntje erbij alles #kneuterig
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-09-2018, 19:31
Verwijderd
Haha ik kijk nu "meer voor vrouwen". Is Boer zoekt vrouw aan te raden? Wilde ik overslaan dit jaar.
Oud 17-09-2018, 19:35
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Haha ik kijk nu "meer voor vrouwen". Is Boer zoekt vrouw aan te raden? Wilde ik overslaan dit jaar.
Ik vond het geen bijster boeiende opening
Oud 17-09-2018, 19:38
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Is boer zoekt vrouw ooit ‘bijster boeiend’? Ik kijk het iig niet omdat ik het me iets leert of omdat het iets uitlicht waar ik graag meer van wil weten. Maar gewoon omdat ik lekker Awwww en ooeeeh kan roepen naar de TV en t vaak eindeloos aandoenlijk vind.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 17-09-2018, 20:53
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Citaat:
Is boer zoekt vrouw ooit ‘bijster boeiend’? Ik kijk het iig niet omdat ik het me iets leert of omdat het iets uitlicht waar ik graag meer van wil weten. Maar gewoon omdat ik lekker Awwww en ooeeeh kan roepen naar de TV en t vaak eindeloos aandoenlijk vind.
Bijster boeiend is idd niet echt een passende beschrijving. Maar idd, ik miste gisteren het aaahw gevoel. Echt een hele knappe of juist aandoenlijke boer vind ik er tot nu toe niet tussen zitten. En Yvon maakte steeds dezelfde trieste kutgrap waarbij ze dan een handvol brieven op tafel pleurde, waar dan een hele teleurgestelde blik op volgde om vervolgens de rest erbij te pleuren
Oud 17-09-2018, 20:59
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik vond het gisteren ook nog niet zo leuk maar vaak komt dat bij mij pas als ik wat beter weet wie wie is enzo
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 17-09-2018, 21:01
Verwijderd
Holy shit, order voor hardware geplaatst bij Azerty en 15 minuten na mail van ontvangst een mail dat shit verstuurd is..
Oud 17-09-2018, 21:11
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Ooooh maar die Steffi <3 en die 60 jarige weduwnaar die de hoeveelheid brieven ook niet had verwacht. Ik houd ervan. En niet aandoenlijk maar wel een prachtfiguur, de boer die geen paardenmeisjes wilde maar er vervolgens toch 7 op zn datestapel had liggen
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 18-09-2018, 14:35
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Het lijkt me heel fijn als een bepaalde groep mensen niet het recht heeft bedrijven te contacteren via Facebook. Potdomme wat een lelijke berichten kunnen sommige mensen produceren.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 20-09-2018, 00:24
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Dude, ik wou lekker gaan slapen, want vroege dienst, word ik ineens gebeld door een goede vriendin: baby nr. 2 is onderweg en baby nr. 1 kan niet mee naar het ziekenhuis. Dus ik heb net als een malle gefietst met m'n lekke band zodat ik kan babysitten, en m'n 'dinnie gaat zo lekker liggen puffen. Spannend!
__________________
Who's this jabroni?
Oud 20-09-2018, 05:34
Ieke
Avatar van Ieke
Ieke is offline
Wat goed dat je oppast
__________________
Al is de reiziger nog zo snel, de ns vertraagt hem wel.
Oud 20-09-2018, 15:53
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Citaat:
Dude, ik wou lekker gaan slapen, want vroege dienst, word ik ineens gebeld door een goede vriendin: baby nr. 2 is onderweg en baby nr. 1 kan niet mee naar het ziekenhuis. Dus ik heb net als een malle gefietst met m'n lekke band zodat ik kan babysitten, en m'n 'dinnie gaat zo lekker liggen puffen. Spannend!
En en en?
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 20-09-2018, 15:54
Verwijderd
Citaat:
Wat goed dat je oppast
Ik mag vanavond ook jihaahoooo
Oud 20-09-2018, 18:29
Holland Oates
Avatar van Holland Oates
Holland Oates is offline
Citaat:
En en en?
Het heeft even geduurd, maar de baby boi is er! Nu zijn ze helemaal het perfecte gezinnetje.
__________________
Who's this jabroni?
Oud 22-09-2018, 07:49
Verwijderd
Windows 10 handelde hier de hardwaremigratie impressive af; hij verslikte zich bij eerste boot maar herstelde zich snel naar een werkend systeem. Nice.
Oud 22-09-2018, 07:51
Verwijderd
Juh, ik had er laatst een, nieuw mobo/processor/alles, HDD overgezet en het ging allemaal aan en werkte. Was een wtf-momentje.
Oud 22-09-2018, 08:18
Haubenmeise
Haubenmeise is offline
Bij mij hing hij zich laatst anders goed op tijdens de installatie van een taalpakket. Uiteindelijk had ik wel weer een werkend systeem, maar ik geloof niet dat ik het nog een keer hoef te proberen.

Ik weet ook nog steeds niet hoe ik het aan ga pakken bij de volgende feature update qua graphics driver. Zal ik nu eerst de huidige driver verwijderen, zodat eerst de (oudere) driver van WU geïnstalleerd wordt en dan de update doorvoeren, of knal ik gewoon de update eroverheen, waarbij de bestaande software die bij de driver hoort (AMD Settings, dat soort spul) waarschijnlijk overschreven wordt door de oudere versie van WU, zonder dat de bestaande software goed wordt verwijderd en probeer dat dan later weer recht te zetten?
__________________
Lophophanes cristatus
Oud 22-09-2018, 08:51
Verwijderd
Citaat:
Juh, ik had er laatst een, nieuw mobo/processor/alles, HDD overgezet en het ging allemaal aan en werkte. Was een wtf-momentje.
Exact hetzelfde hier; zelfs van Intel- naar AMD-platform. Echt goed werk van Microsoft, jammer dat het gros van het publiek dit soort kunststukjes nimmer zal aanschouwen, wel.
Oud 22-09-2018, 08:55
Verwijderd
Overigens ga ik nog steeds een clean install doen, ik bootte de Windows-config for shits & giggles Voor het eerst in mijn leven ook geen Creative Labs-geluidskaart meer holadiee!
Oud 22-09-2018, 11:17
Verwijderd
Grote griebels wat is deze machine snel. En wat een verademing is 27" 1440p/144Hz, allejezus.
Oud 22-09-2018, 12:24
Verwijderd
Citaat:
Bij mij hing hij zich laatst anders goed op tijdens de installatie van een taalpakket. Uiteindelijk had ik wel weer een werkend systeem, maar ik geloof niet dat ik het nog een keer hoef te proberen.

Ik weet ook nog steeds niet hoe ik het aan ga pakken bij de volgende feature update qua graphics driver. Zal ik nu eerst de huidige driver verwijderen, zodat eerst de (oudere) driver van WU geïnstalleerd wordt en dan de update doorvoeren, of knal ik gewoon de update eroverheen, waarbij de bestaande software die bij de driver hoort (AMD Settings, dat soort spul) waarschijnlijk overschreven wordt door de oudere versie van WU, zonder dat de bestaande software goed wordt verwijderd en probeer dat dan later weer recht te zetten?
Gaap.
Oud 22-09-2018, 12:26
Verwijderd
Citaat:
Overigens ga ik nog steeds een clean install doen, ik bootte de Windows-config for shits & giggles Voor het eerst in mijn leven ook geen Creative Labs-geluidskaart meer holadiee!
Creative maakt mooi spul maar gemiddeld gezien doet een leuk moederbord er niet meer voor onder en creative is zo'n gezeik met drivers.
Oud 22-09-2018, 13:04
Verwijderd
Citaat:
Creative maakt mooi spul maar gemiddeld gezien doet een leuk moederbord er niet meer voor onder en creative is zo'n gezeik met drivers.
Juh, precies dit. De onboard these days is primadebima en Creative-drivers zijn regelrechte aids.
Oud 24-09-2018, 06:57
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Oooh Jesses jungs, maandag morgen 7 graden, en geen water. Dus geen verwarming, geen tandenpoetsen of douche EN GEEN KOFFIE
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-09-2018, 14:53
Verwijderd
W00pw00p zin in pokertoernooien dit weekend
Oud 24-09-2018, 14:57
Verwijderd
Vorig jaar verliet ik het toernooi als 93e met AKos vs AKs; loop je tegen een flush aan Wel gecasht, teehee.
Oud 24-09-2018, 15:00
Verwijderd
Citaat:
Oooh Jesses jungs, maandag morgen 7 graden, en geen water. Dus geen verwarming, geen tandenpoetsen of douche EN GEEN KOFFIE
inmiddels weer water?
Oud 24-09-2018, 15:25
Verwijderd
Citaat:
W00pw00p zin in pokertoernooien dit weekend
Blanche de Namur is één van mijn lievelingsbieren (al is het weer vandaag niet echt geschikt er voor...). Mocht je je overtollige cash meteen kwijtwillen, even langs de brouwerij rijden en inladen!
Oud 24-09-2018, 18:07
Macrador
Avatar van Macrador
Macrador is offline
Best wat druggies hier in Praag. Echt gewoon openbaar ook.
__________________
k҉akbeĺg| Mo̴c̷r̸o ̀d'Or
Oud 24-09-2018, 19:23
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Tsjechië heeft al jaren een liberaler drugsbeleid dan bijv. Nederland als ik me niet vergis. Met gebruikers hoeveelheden gepakt worden is geen probleem en die hoeveelheden liggen ook nog een stuk hoger dan hier.
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-09-2018, 19:24
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Citaat:
inmiddels weer water?
Heck Yes! Warm douchen thee drinken en de verwarming aan <3
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 24-09-2018, 19:25
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik ging proberen of de verwarming het doet maar de radiator in de gang wordt niet warm
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-09-2018, 19:28
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Heb je de boel goed ontlucht?
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 24-09-2018, 19:29
Verwijderd
Nee want dat en bijvullen doet 'ie natuurlijk automatisch.
Oud 24-09-2018, 19:41
Verwijderd
Citaat:
Heck Yes! Warm douchen thee drinken en de verwarming aan <3
Hoera!

Er is dus een merk voedingsbh's dat HotMilk heet.
Oud 24-09-2018, 20:50
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Heb je de boel goed ontlucht?
Ze zijn een paar weken geleden geweest voor onderhoud aan de ketel. Toen is ie bijgevuld, dan zouden ze toch ook wel ontlucht hebben? En het is alleen die radiator. De rest is wel warm.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 24-09-2018, 21:04
Verwijderd
Als je ketel jonger is dan 10 jaar en het is woningbouw, dan kan je er donder op zeggen dat er eentje in is gezet met automatische ontluchting. Bij mij en bij veel mensen rondom me heen is het expansievat vaker het probleem, waardoor 'ie droog staat te koken en afslaat.
Oud 25-09-2018, 05:41
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Hij is van 2006 maar zoiets zou wel kunnen idd.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 25-09-2018, 06:29
zoef de haas
Avatar van zoef de haas
zoef de haas is offline
Als je expansievat leeg staat/stuk is heb je toch geen last van maar 1 niet werkende verwarming? Dan slaat bijna altijd je ketel af of doen je verwarmingen t allemaal niet. Overigens had ik in Grunn een ketel uit 2012 door de woningbouw geïnstalleerd destijds en daar was echt niets zelfontluchtends aan ook. Ik vermoed dat ze wellicht gewoon deze verwarming zijn vergeten te ontluchten of zit er een kraantje behalve de temperatuurknop in de buurt van de vloer die ze vergeten zijn open te draaien?
__________________
It's not lost, it's kept frozen in frost
Omdat t kan!
Oud 25-09-2018, 07:21
WolterB
Avatar van WolterB
WolterB is offline
Zelfontluchtend is echt veel te duur. De meeste installateurs die woningbouw doen installeren een Intergas of Nefit-ketel zonder automatische ontluchter en vulapparaat.
Eén radiator die geen warmte geeft klinkt echt als een geval lucht in het systeem. En het is (als je een ontluchtingssleuteltje hebt) vrij gemakkelijk om te testen of er lucht of water uit de radiator komt als je hem ontlucht
__________________
Als je geen doel hebt, kan je ook de weg niet kwijt zijn.
A wise man once told me: There are many endings, but the right one is the one you choose.
Oud 25-09-2018, 07:31
Carn
Avatar van Carn
Carn is offline
En je hebt het in een minuutje gechecked.
__________________
During a disaster if we evacuate women and children first, it is just so we can think about a solution in silence
Oud 25-09-2018, 07:39
Verwijderd
Maar ze zouden die ene radiator toch ook wel ontlucht hebben? Toen ze de ketel kwamen onderhouden?

Daantje, ik denk dat de boodschap wel duidelijk is, maar voor de zekerheid: ontlucht even die specifieke radiator
Oud 25-09-2018, 07:40
Loezzel
Avatar van Loezzel
Loezzel is offline
Ik heb wel 5 van die sleuteltjes in mijn bestekla liggen. Idd een kwestie van een minuutje!
__________________
I'll be your fantasy friend forever
Oud 25-09-2018, 09:14
Verwijderd
Het enige wat ik in gans mijn leven heb ontlucht zijn mijn darmen en waterkoeling van de PC.
Oud 25-09-2018, 09:18
Verwijderd
Je maag ook, aap.
Oud 25-09-2018, 09:31
Verwijderd
Nee die tunnel ik door naar darmen.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:42.