Oud 12-11-2003, 13:37
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
De laatste tijd onderscheppen de Duitse politie en douane steeds vaker de drug LSD aan de grens. Daarmee lijkt de drug LSD terug van weggeweest. De drug wordt aan jongeren aangeboden als goedkoop alternatief voor XTC, aldus het Algemeen Dagblad.

LSD was vooral in de jaren 60 populair als psychedelische drug. Het middel is niet verslavend, maar gevaarlijker dan XTC: de uitwerking is onvoorspelbaar en de gebruiker kan een ernstige psychose oplopen. LSD wordt verkocht in de vorm van tabletten met logo, die sterk lijken op XTC.

De Duitse autoriteiten onderschepten het eerste halfjaar van dit jaar aanzienlijk meer LSD. Zo werden in de eerste helft van 2002 nog tweeduizend pakketjes met LSD onderschept vanuit Nederland. Het eerste halfjaar van 2003 waren het er maar liefst 25.000.

dis toch niet normaal meer, gelukkig haal ik alleen bij mensen die vertrouw maar stel je nou es voor je koopt op een partie XTC en het blijkt LSd te zijn ,zul je wel hard gaan maar voor smommigen kan het echt kut aflopen
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-11-2003, 14:02
Mir-idiotA
ja jeej man..
dat zou echt heel raar zijn...
en de rest maar denken..wat heeft die? door xtc? huh?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 14:15
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
stel je nou es voor je koopt op een partie XTC en het blijkt LSd te zijn
ja amai, je zou nogal wat harder gaan dan je verwacht van een XTC pil. en dan...
Citaat:
de uitwerking is onvoorspelbaar en de gebruiker kan een ernstige psychose oplopen.
zoals ik gehad heb...
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 14:20
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
ja maar welke ramdebiel !
is mdma dan zo duur geworden ? in alle nieuwsberichten staat dat lsd goedkoper verkrijgbara is als xtc pillen, nou een kut pilletjes kun je al voor 1.50 inkopen en lsd krijg je echt niet goedkoper als 5 euro
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 16:34
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 12-11-2003 @ 14:20:
ja maar welke ramdebiel !
randdebiel
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 12-11-2003 @ 14:20:
ja maar welke ramdebiel !
is mdma dan zo duur geworden ? in alle nieuwsberichten staat dat lsd goedkoper verkrijgbara is als xtc pillen, nou een kut pilletjes kun je al voor 1.50 inkopen en lsd krijg je echt niet goedkoper als 5 euro
Op feesten worden xtc pillen ook meestal aangeboden voor 5 euro hoor . maar ze zijn wel goedkoper als je ze rechtstreeks van een dealer/goede bekende/lab haalt
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:28
]{ing
Avatar van ]{ing
]{ing is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 12-11-2003 @ 16:34:
randdebiel
*grijns*

''Het middel is niet verslavend, maar gevaarlijker dan XTC''
xtc is ook niet lichamelijk verslavend. ligt het nou aan mij of wekken ze de suggestie dat lsd niet verslavend zou zijn en xtc wel..? lsd schijnt juist erg verslavend te (kunnen) zijn, nu vraag ik me wel af hoelang je het risico op een bad-trip kunt vermijden al naargelang je het vaker gaat gebruiken
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:37
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
xtc is ook niet lichamelijk verslavend. ligt het nou aan mij of wekken ze de suggestie dat lsd niet verslavend zou zijn en xtc wel..? lsd schijnt juist erg verslavend te (kunnen) zijn, nu vraag ik me wel af hoelang je het risico op een bad-trip kunt vermijden al naargelang je het vaker gaat gebruiken
enkel heroïne is lichamelijk verslavend. XTC en LSD kunnen beide geestelijk verslavend zijn.
ook al heb je al veel goeie LSD trips gehad dan kun je nog steeds een bad trip krijgen. (ik spreek uit ervaring ) maar volgens mij is de kans wel kleiner om bad te gaan als je gewoon bent van op LSD te trippen en er goed mee kunt omgaan.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 18:41
Eightball GOD
Avatar van Eightball GOD
Eightball GOD is offline
LSD weer in opkomst... goed nieuws
maar LSD als XTC verkopen
is toch wel ff wat anders volgens mij (heb het beide nog nooit gebruikt, maar lijkt mij toch wel heel verschillende effecten hebben...)
__________________
Mensen als wij, die geloven in de fysica, weten dat het onderscheid tussen verleden, heden en toekomst slechts een hardnekkig onuitroeibare illusie is
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:13
Verwijderd
Wat is het grote verschil dan tussen lsd en xtc?
En ik dacht altijd dat je lsb in je bloedvaten moest spuiten?
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 19:36
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
Syphon schreef op 12-11-2003 @ 19:13:
Wat is het grote verschil dan tussen lsd en xtc?
En ik dacht altijd dat je lsb in je bloedvaten moest spuiten?
beeeeeeeeeeeeeeeeeeetje jammer
__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:15
Verwijderd
Citaat:
birthmark schreef op 12-11-2003 @ 19:36:
beeeeeeeeeeeeeeeeeeetje jammer
Beetje jammer dat drugs zo snel je hersenen kan aantasten.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:16
Mir-idiotA
bladiebla
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 20:59
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Moenbloem schreef op 12-11-2003 @ 17:27:
Op feesten worden xtc pillen ook meestal aangeboden voor 5 euro hoor . maar ze zijn wel goedkoper als je ze rechtstreeks van een dealer/goede bekende/lab haalt
ja duh dat weet m'n kont ook hoor maar lsd krijg je echt niet voor 5 euro en da vraag is of je het nog kan uithalen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 21:13
machtigespa
machtigespa is offline
LSD is tha bomb
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 22:05
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 12-11-2003 @ 20:59:
ja duh dat weet m'n kont ook hoor maar lsd krijg je echt niet voor 5 euro en da vraag is of je het nog kan uithalen.
Echt wel, of zelfs minder (op feesten jah!)
Alleen als t echt schaars is op een feest moet je er meer voor betalen.


Het grote verschil is: van LSD ga je trippen als je genoeg neemt, dus krijg je vervormde waarneming en dergelijke. Op lage dosis heeft t wel een XTC achtig effect, namelijk dat t energie geeft en je er heerlijk op kan dansen, maar dan wel met trippy bijeffecten .
En verder, LSD is minder geestelijk verslavend dan XTC, omdat veel mensen er toch vanaf zien na de eerste paar trips en t toch iets te zwaar vinden.
Maar die paar mensen die er mee door gaan kunnen soms ook echt iets te goed door gaan.
__________________
you don't know, dreamer

Laatst gewijzigd op 12-11-2003 om 22:11.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 22:10
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Hey guys, ik weet niet zo zeker of ze inderdaad bedoelen dat ze LSD verkopen als ware het XTC. Er staat wel dat het als alternatief wordt aangeboden, maar je kan ook thee als alternatief voor koffie aanbieden zonder te doen alsof die thee koffie is... als je me nog snapt

Nouja, voor de rest lijkt het me allemaal niet zo'n goede zaak. LSD lijkt me toch wel behoorlijk heftige shit, zeker als iemand het neemt die niet zo erg goed weet wat het is en wat het met je kan doen...
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 22:12
Mir-idiotA
Citaat:
C r Y p S schreef op 12-11-2003 @ 22:10:
Hey guys, ik weet niet zo zeker of ze inderdaad bedoelen dat ze LSD verkopen als ware het XTC. Er staat wel dat het als alternatief wordt aangeboden, maar je kan ook thee als alternatief voor koffie aanbieden zonder te doen alsof die thee koffie is... als je me nog snapt

Nouja, voor de rest lijkt het me allemaal niet zo'n goede zaak. LSD lijkt me toch wel behoorlijk heftige shit, zeker als iemand het neemt die niet zo erg goed weet wat het is en wat het met je kan doen...
"LSD wordt verkocht in de vorm van tabletten met logo, die sterk lijken op XTC. "
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 12-11-2003, 22:14
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 12-11-2003 @ 22:12:
"LSD wordt verkocht in de vorm van tabletten met logo, die sterk lijken op XTC. "
Meestal eigelijk als zegels..
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 22:15
C r Y p S
Avatar van C r Y p S
C r Y p S is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 12-11-2003 @ 22:12:
"LSD wordt verkocht in de vorm van tabletten met logo, die sterk lijken op XTC. "
Fuck. Mééstal lees ik toch wel goed...
__________________
Waar een weg is wil ik heen.
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 22:18
Mir-idiotA
Citaat:
Mafheid schreef op 12-11-2003 @ 22:14:
Meestal eigelijk als zegels..
ja daarom ziet men dus via dit bericht het verschil niet met xtc en koop je het als of het xtc is..


zit hier leip te zijn, en is toch de slimtste! feels great
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 22:25
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 12-11-2003 @ 22:18:
ja daarom ziet men dus via dit bericht het verschil niet met xtc en koop je het als of het xtc is..


zit hier leip te zijn, en is toch de slimtste! feels great
Ik denk eigelijk dat dat nieuwsbericht er een beetje naast zit..
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 22:28
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 12-11-2003 @ 22:21:
hoelang was de tijd?
he????
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 22:30
Mir-idiotA
Citaat:
Mutant schreef op 12-11-2003 @ 22:28:
he????
van schrijven..
typen
Met citaat reageren
Oud 12-11-2003, 22:49
Verwijderd
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 12-11-2003 @ 22:30:
van schrijven..
typen
Geen idee
maar caps is vervelens en bah ach ja ik weet t niet meer
*laat maat*

Ontopic
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-11-2003, 01:29
dystopia
dystopia is offline
Citaat:
Liefkleinmeisje schreef op 12-11-2003 @ 16:34:
randdebiel
rampdebiel.

Volgens mij wordt LSD in een te negatief daglicht gesteld. Ik lees regelmatig dat het in een zin wordt genoemd met cocaine en heroine; terwijl het een totaal andere soort drug is. Zo is het accuratiever om cocaine in het rijtje stimulerende drugs te noemen. Ik snap het niet.

Ik denk niet dat er een causaal verband bestaat tussen het oppakken van partijen van een bepaalde drug en de populariteit van een bepaalde drug. Ik acht het bestaan van een causaal verband niet onmogelijk echter ik acht het ook niet onmogelijk dat de politie is getipd, geluk heeft gehad, of het hier om gelul gaat.
__________________
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher esteem those who think alike than those who think differently - Steve Jobs
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 12:44
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Mafheid schreef op 12-11-2003 @ 22:05:
Echt wel, of zelfs minder (op feesten jah!)
Alleen als t echt schaars is op een feest moet je er meer voor betalen.


misschien bij jouw in de stad ,in maastricht krijg je gewoon echt alles van ketamine tot mescaline maar LSD kan je hier bij geen enkele dealer uithalen echt niet. En als je het kan uithalen dan per 100 of 1000 postzegels of pillen maar losse krijg je hier echt niet voor 5 euro !
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 12:46
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Mir-idiotA schreef op 12-11-2003 @ 22:12:
"LSD wordt verkocht in de vorm van tabletten met logo, die sterk lijken op XTC. "
maar je kunt toch proeven aan de pil ,Xtc of mdma proeft meestal heel bitter en goor ik weet niet hoe dit bij lsd is maar als lsd anders smaakt dan weet je nog wat je inneemt.

Laatst gewijzigd op 13-11-2003 om 12:54.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 14:07
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
de prijs van LSD mlaag, he, vervelend nou
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 15:59
Mir-idiotA
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 13-11-2003 @ 12:46:
maar je kunt toch proeven aan de pil ,Xtc of mdma proeft meestal heel bitter en goor ik weet niet hoe dit bij lsd is maar als lsd anders smaakt dan weet je nog wat je inneemt.
overgrote deel niet hoor denk ik!
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 16:02
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 13-11-2003 @ 14:07:
de prijs van LSD mlaag, he, vervelend nou


En LSD is absoluut niet duur om te maken.. aangezien je maar zo'n 60 miljoenste gram nodig hebt voor een al redelijke trip. Een van de meest potente stoffen die de mens kent.
Ik heb het nog steeds niet op :/ moet er echt eens aan zien te komen binnenkort.. vervelend.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 16:15
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
......Het komt vaker voor dat geestverruimende middelen onder een andere naam worden verkocht(?)
Speed voor MDMA of bv DXM voor speed...
Dat is toch geen wereld vreemd nieuws(?)
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 17:40
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
********** schreef op 13-11-2003 @ 16:02:


En LSD is absoluut niet duur om te maken.. aangezien je maar zo'n 60 miljoenste gram nodig hebt voor een al redelijke trip. Een van de meest potente stoffen die de mens kent.
Ik heb het nog steeds niet op :/ moet er echt eens aan zien te komen binnenkort.. vervelend.
het zal ook niet duur wezen maar mdma wordt op veel grotere schaal gemaakt als lsd en er zijn maar weinig lsd dealers daarom is een lsd postzegeltje of pilletje duurder als een xct pil.
Met citaat reageren
Oud 13-11-2003, 17:42
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
coopergirl schreef op 13-11-2003 @ 16:15:
......Het komt vaker voor dat geestverruimende middelen onder een andere naam worden verkocht(?)
Speed voor MDMA of bv DXM voor speed...
Dat is toch geen wereld vreemd nieuws(?)
speed pillen als xtc verkopen gaat nog wel en dat gebeurd vaak maar LSD is toch heavy schpul hoor
Met citaat reageren
Oud 15-11-2003, 20:23
coecie
Avatar van coecie
coecie is offline
ja, schijnt inderdaad dat nederland wordt geroemd om zijn nieuwste grote exportproduct... vet gezellig man

lsd, ach, dat kan heel leuk zijn
__________________
hieperdepiepp!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 14:33
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
lsd is duurder omdat het minder gevraagd wordt, vraag en aanbod weet je wel
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2003, 22:59
Verwijderd
Citaat:
zeehond23 schreef op 17-11-2003 @ 14:33:
lsd is duurder omdat het minder gevraagd wordt, vraag en aanbod weet je wel
Ik snap heus wel hoe marktwerking in elkaar zit. Het was dan ook meer een reactie op:

Citaat:
Snat$bat$ schreef op 12-11-2003 @ 14:20:
ja maar welke ramdebiel !
is mdma dan zo duur geworden ? in alle nieuwsberichten staat dat lsd goedkoper verkrijgbara is als xtc pillen, nou een kut pilletjes kun je al voor 1.50 inkopen en lsd krijg je echt niet goedkoper als 5 euro
In dit geval doet die marktwerking er niet zo toe omdat de dealers zelf dan de LSD verkopen. En in dat geval is LSD wel goedkoper per werkzame hoeveelheid dan MDMA.
Ik heb het hier wel over dealers dichtbij de bron
Met citaat reageren
Oud 19-11-2003, 13:54
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
Citaat:
********** schreef op 17-11-2003 @ 22:59:
Ik snap heus wel hoe marktwerking in elkaar zit.
Hebk ook NOOIT aan getwijfeld jongen
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.