Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Drugs & Alcohol
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-11-2003, 17:46
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
in het drugsmilieu word veel gestolen, gelogen en bedrogen. volgens mij is bijna iedereen die al een tijd in het milieu zit of gezeten heeft al eens opgelicht door een dealer of andere gebruiker. nu ben ik wel weeral eens benieuwd naar jullie verhalen.

het ergste wat ik meegemaakt heb was toen ik naar rotterdam ging met een vriend voor smack en coke. we kregen beide wat om te proeven en het was goeie kwaliteit. we zaten wat te praten. heel vriendelijke personen. het was heel relaxt maar ineens ging alles zo snel. we moesten vertrekken, kregen onze dope en betaalden. toen we terug in belgië waren bleek de smack chocopoeder ofzo te zijn en de coke weet ik niet maar allesinds geen coke. we hadden ze zelf die smack en coke van goeie kwaliteit zien afwegen en inpakken en in zilverpapier zien draaien maar blijkbaar hebben ze stiekem toch een ander pak gegeven dat ze op voorhand al klaargemaakt hadden en er hetzelfde uitzag.
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-11-2003, 17:48
Blenderhead
Avatar van Blenderhead
Blenderhead is offline
Citaat:
needlefreak schreef op 16-11-2003 @ 18:46:
in het drugsmilieu word veel gestolen, gelogen en bedrogen. volgens mij is bijna iedereen die al een tijd in het milieu zit of gezeten heeft al eens opgelicht door een dealer of andere gebruiker. nu ben ik wel weeral eens benieuwd naar jullie verhalen.

het ergste wat ik meegemaakt heb was toen ik naar rotterdam ging met een vriend voor smack en coke. we kregen beide wat om te proeven en het was goeie kwaliteit. we zaten wat te praten. heel vriendelijke personen. het was heel relaxt maar ineens ging alles zo snel. we moesten vertrekken, kregen onze dope en betaalden. toen we terug in belgië waren bleek de smack chocopoeder ofzo te zijn en de coke weet ik niet maar allesinds geen coke. we hadden ze zelf die smack en coke van goeie kwaliteit zien afwegen en inpakken en in zilverpapier zien draaien maar blijkbaar hebben ze stiekem toch een ander pak gegeven dat ze op voorhand al klaargemaakt hadden en er hetzelfde uitzag.
ik heb eens een irritante zwerver beflikkerd die de shop niet meer inmocht wegens agressiviteit..... ik moest voor een geeltje skunk halen en zou zo terug komen..... maar jah..... het was gezellig daar en ik bleef maar een paar uurtjes zitten.

toen ik terugkwam was ie weg...



__________________
You see us coming and you all together run for cover! WE'RE TAKING OVER THIS TOWN
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:09
Lärm
Avatar van Lärm
Lärm is offline
2 keer iets verkocht wat eruit zag als XTC maar in feite gewoon een of ander onbenullig vitaminepilletje was. Vond de mensen vervelend, ze hadden nog nooit eerder gebruikt, en ik had iets van geld nodig.

Laats zat ik bij een 'vriend'. Redelijk wat pillen mee. Gewoon op zijn kamer gaan spacen, hij bleef nuchter. Ik wist zeker dat ik niet alle pillen had op gemaakt, maar hij bleef beweren dat ik ze allemaal had geslikt.

Kom ik er vandaag achter dat hij wel degelijk die dingen achterover heeft gedrukt

Verder zal ik vast wel vaak genoeg genaaid zijn zonder er iets vanaf te weten. Als ik iets bestel ga ik ervanuit dat erin zit wat erin hoort te zitten (qua hoeveelheid bijv.) maar echt zeker weet ik het ook niet.
__________________
Emotionally potent, Powerfully thoughtful.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:22
needlefreak
Avatar van needlefreak
needlefreak is offline
Citaat:
2 keer iets verkocht wat eruit zag als XTC maar in feite gewoon een of ander onbenullig vitaminepilletje was. Vond de mensen vervelend, ze hadden nog nooit eerder gebruikt, en ik had iets van geld nodig.
in geldnood heb ik eens biergistpillen verkocht voor XTC en gezegd dat het 'bruine blanco's' waren.
Citaat:
Laats zat ik bij een 'vriend'...
ik ken die zogenaamde 'vrienden'. vroeger liet ik veel gebruikers in mijn appartement en er verdwenen dikwijls dingen. verschillende keren hebben ze mijn bankbiljet ook gestolen dat we gebruikten om lijnen te snuiven. maarja, ik was vroeger als gebruiker ook niet altijd oprecht...
__________________
Watch me as I'm going down... I'm falling and I'm falling...
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:33
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
goei topic ...

Ben zelf nooit genaait ofzo.. voor zover ik weet.. over t aantal mg mdma wat er in pilletjes zit, zal wel wat over opgeschept worden soms, maar over het algemeen haal ik dat bij een vriend die ze labtest dus dat vertrouw ik wel... verder misschien met hoeveelheden... dat t wat afwijkt mja ik let daar nooit op eerlijk gezegd...
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 18:57
Verwijderd
Citaat:
blackfairy schreef op 16-11-2003 @ 19:33:
goei topic ...
Ja, wordt meteen duidelijk wat voor laag tuig op dit forum rondloopt en blijkbaar nog een internetaansluiting kan betalen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 19:06
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-11-2003 @ 19:57:
Ja, wordt meteen duidelijk wat voor laag tuig op dit forum rondloopt en blijkbaar nog een internetaansluiting kan betalen
zo ken je het ook zien
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 19:18
"Beltaine"
"Beltaine" is offline
Citaat:
nare man schreef op 16-11-2003 @ 19:57:
Ja, wordt meteen duidelijk wat voor laag tuig op dit forum rondloopt en blijkbaar nog een internetaansluiting kan betalen
*LoL*
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 19:51
Xellent
Avatar van Xellent
Xellent is offline
Van die kereltjes van 14-15 jaar die stoer wille doen, vrage ze 4 voorgerolde, zit er alles tesame hooguit voor 1 joint in ofzo,
mmmmm is niet echt oplichte, ze vrage er gewoon om
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 20:12
neok
Avatar van neok
neok is offline
offtopic,maar kom..

niet mee akkoord "Xellent",je staat blijkbaar nog al negatief opgesteld tegen de iets "jongere jongeren",maar,niet heus alle 14-15 jarigen willen daarmee stoer doen of vragen erom...iedereen moet ergens beginnen hé ...
enja,sommigen misschien wel,maar er zijn er ook die niet de stoere uithangen en er al wat van af weten of wat dan ook...geef ze een kans

ciao

btw: ik ben toevallig 15 jaar...

Laatst gewijzigd op 16-11-2003 om 20:18.
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:31
dark_poetry
Avatar van dark_poetry
dark_poetry is offline
Gheghe ik ben eigenlijk nog nooit genaaid,wel vroeger toen ik me wiet door onbekenden liet halen dat ze er een beetje uitpakten heel soms,en een junk die mij "methadon pillen"wou verkopen.
die had ik toen dik in ze gezicht uit gelacht en weg gelopen dus tsjah nooit iets echt fucked ups meegemaakt.
__________________
Do you remember what we tried to reach and build together? forever forever "schoonheid is ontzetting"onkruid vergaat niet"
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:49
Xellent
Avatar van Xellent
Xellent is offline
Citaat:
Gimli schreef op 16-11-2003 @ 21:12:
offtopic,maar kom..

niet mee akkoord "Xellent",je staat blijkbaar nog al negatief opgesteld tegen de iets "jongere jongeren",maar,niet heus alle 14-15 jarigen willen daarmee stoer doen of vragen erom...iedereen moet ergens beginnen hé ...
enja,sommigen misschien wel,maar er zijn er ook die niet de stoere uithangen en er al wat van af weten of wat dan ook...geef ze een kans

ciao

btw: ik ben toevallig 15 jaar...
off-topic as well:
Natuurlijk zijn ze niet allemaal hetzelfde maar ik doelde eigelijk alleen op die 14-15 jarigen waarmee ik in contact kom
Nog off-topic-er (of zoiets ):
Je sig is bom => heb ik een poster van
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 21:50
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
^ Van die Scooterboys.
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 22:19
Verwijderd
ik heb een tijdje pillen gekocht voor 25 gulden per stuk van een 'vriend', beetje jammer als je er dan achterkomt dat ze ook voor 5 tot 10 gulden verkocht worden
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 22:30
Verwijderd
Citaat:
nare man schreef op 16-11-2003 @ 19:57:
Ja, wordt meteen duidelijk wat voor laag tuig op dit forum rondloopt en blijkbaar nog een internetaansluiting kan betalen
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 22:35
LiedekeR
LiedekeR is offline
je moet ook niet bij Hans Kazan proberen te scoren.
__________________
acht-)
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 22:52
Verwijderd
Voor zover ik weet... nog nooit echt genaaid. Wel dingen die niet zo bijster goed werkten als de rest, maar heb me nog nooit bekocht gevoeld.

Zelf: vitaminepil als XTC verkocht en een paar keer dat ik gewoon joint-vormpjes had gedraaid (gewoon met tabak - bezigheidstherapie) en dat iemand dat dan zag en vroeg of ze die joint mochten overkopen. Natuurlijk mocht dat. En stoned dat ze dan waren, niet normaal .
Met citaat reageren
Oud 16-11-2003, 23:12
Verwijderd
Citaat:
Mutant schreef op 16-11-2003 @ 23:52:
Voor zover ik weet... nog nooit echt genaaid. Wel dingen die niet zo bijster goed werkten als de rest, maar heb me nog nooit bekocht gevoeld.

Zelf: vitaminepil als XTC verkocht en een paar keer dat ik gewoon joint-vormpjes had gedraaid (gewoon met tabak - bezigheidstherapie) en dat iemand dat dan zag en vroeg of ze die joint mochten overkopen. Natuurlijk mocht dat. En stoned dat ze dan waren, niet normaal .
Hehe, daar is een onderzoek van dat mensen door het geloof dat ze verdovende middelen hebben gebruikt denken dat ze onder invloed zijn en zich ook zo gedragen terwijl ze niets hadden gebruikt
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 17-11-2003, 13:38
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
mensen een blok hash verkocht wat eigenlijk koeienstront was
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 13:39
zeehond23
Avatar van zeehond23
zeehond23 is offline
blowtjes gedraaid voor mensen die de volgende dag zeiden dat ze volop stoned waren, terwijl het 100%shag was
__________________
#JeSuisLidl
[QUOTE=Kristaco;33732259]Met jezelf spelen is lekker.[/QUOTE]
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:00
Griller
Griller is offline
Citaat:
zeehond23 schreef op 17-11-2003 @ 14:39:
blowtjes gedraaid voor mensen die de volgende dag zeiden dat ze volop stoned waren, terwijl het 100%shag was
Heb ik ook gedaan , ook knipafval als wiet verkocht en dat was het voor de rest ben ik erg betrouwbaaar
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 15:06
Verwijderd
Nooit echt opgelicht geloof ik.
Wel zelf wiet verkocht, gezegt dat ut white widow was, terwijl het skunk was, maarja ik mot toch winst maken..
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 16:54
neok
Avatar van neok
neok is offline
Citaat:
Xellent schreef op 16-11-2003 @ 22:49:
off-topic as well:
Natuurlijk zijn ze niet allemaal hetzelfde maar ik doelde eigelijk alleen op die 14-15 jarigen waarmee ik in contact kom
Nog off-topic-er (of zoiets ):
Je sig is bom => heb ik een poster van
mercie(poster heb'k ook ),en je hebt gelijk,het vb. van die scooterboys past perfect bij wat ik bedoelde,dat zijn van die typische stoere kereltjes...
nouja,de leute nog é allemaal,
greetz vanuit een hatelijk internaat
ciao
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 17:33
Verwijderd
Wat zijn drugs gebruikers toch asociaal, bah
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 18:26
Verwijderd
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2003 @ 18:33:
Wat zijn drugs gebruikers toch asociaal, bah
Ik lees hier eerlijk gezegd ook met verbazing wat mensen hier allemaal doen.. terwijl ik me toch ook wel drugsgebruiker mag noemen. Maar ik waag te betwijfelen of het alleen drugsgebruikers zijn die zo doen.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 17-11-2003, 21:15
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
pf heb laatst nog een kneus bezeikt met weed , hij zou van me 100 gram kopen voor 180 euro ( white widow binneteelt)
heb ik em maar 63 gram gegeven voor 180, toen i thuis kwam ff wegen en mij meteen opbellen van dat het te weinig was.
Hij zou de weed de volgende dag krijgen maar ja heb em maar nix gegeve. Had die beter z'n ogen moeten open doen bij het kopen
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 22:55
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 17-11-2003 @ 22:15:
pf heb laatst nog een kneus bezeikt met weed , hij zou van me 100 gram kopen voor 180 euro ( white widow binneteelt)
heb ik em maar 63 gram gegeven voor 180, toen i thuis kwam ff wegen en mij meteen opbellen van dat het te weinig was.
Hij zou de weed de volgende dag krijgen maar ja heb em maar nix gegeve. Had die beter z'n ogen moeten open doen bij het kopen
Stoer hoor
Met citaat reageren
Oud 17-11-2003, 23:34
Verwijderd
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 17-11-2003 @ 22:15:
pf heb laatst nog een kneus bezeikt met weed , hij zou van me 100 gram kopen voor 180 euro ( white widow binneteelt)
heb ik em maar 63 gram gegeven voor 180, toen i thuis kwam ff wegen en mij meteen opbellen van dat het te weinig was.
Hij zou de weed de volgende dag krijgen maar ja heb em maar nix gegeve. Had die beter z'n ogen moeten open doen bij het kopen
wow dude wat ben jij enorm ruig zeg!!!
























Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 00:55
Footprint
Avatar van Footprint
Footprint is offline
ik heb nog nooit iemand opgelicht met drugs kopen of verkopen
en zover ik weet ben ik niet opgelicht
nouwja ik vind dat je tegenwoordig wel schandalig weinig krijgt
bij de sjops en steeds grotere takjes maja dat
zal wel aan mij liggen

iets met geschiet en ander niet

dus oplichten

maar idd altijd opletten wanneer je wat koopt, tis gewoon dom als je zo goed van vertrouwen/ naief bent
__________________
vBulletin bericht: Je kunt jezelf natuurlijk niet toevoegen aan je lijst...
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 01:04
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
vakantie salou :-)

heel vreemd spaans ventje heel zenuwachtig enzo


halve gram coke voor 40 EURO

nouja toch maar gedaan, hij snel weggerend met het geld, komt ie 10 min later terug, ik naar het hotel, vriend maakt paar lijntjes en begint ineens te lachen... ik zag het al gebeuren, kijk ernaar, blijkt het gewoon waspoeder of iets dergelijks te zijn het was iig geen coke
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 05:59
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Dan vraag ik me toch wel af hoe hard die man heeft zitte gniffelen toen ie uiteindelijk thuis op zn reet zat... en zat te denken dat ie een halve gram waspoeder voor 40 euri had verkocht hehe..

No offence hoor..tis kut ..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 07:47
Upior
Upior is offline
Naast de bierprijzen die ik gewoon beschouw als geldklopperij ben ik nog nooit opgelicht..... Maar ik koop ook geen drugs
__________________
http://www.intestterror.nl
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 10:29
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 18-11-2003 @ 06:59:
Dan vraag ik me toch wel af hoe hard die man heeft zitte gniffelen toen ie uiteindelijk thuis op zn reet zat... en zat te denken dat ie een halve gram waspoeder voor 40 euri had verkocht hehe..

No offence hoor..tis kut ..
het was ook kut :-) eigenwijs als we waren hebben we het toch maar opgesnoven, maar het had geen enkel effect
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 11:58
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
IloveTECHNO schreef op 18-11-2003 @ 11:29:
het was ook kut :-) eigenwijs als we waren hebben we het toch maar opgesnoven, maar het had geen enkel effect
Maak je nou een grapje.. offuhh?! .. krijg er al kotsneigingen van als ik er aan denk ..
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 13:05
ESCO
Avatar van ESCO
ESCO is offline
In Italie aan een paar stomme duitsers een joint verkocht voor 5 euro waar oregano in zat.
__________________
110% ANTI Pharell Williams & Kayne West
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 13:53
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
blackfairy schreef op 18-11-2003 @ 12:58:
Maak je nou een grapje.. offuhh?! .. krijg er al kotsneigingen van als ik er aan denk ..
ja nee in eerste instantie geloofde we het niet dat we opgelicht waren, niet alles is opgemaakt :-) ieder een nakkie genomen om te kijken of het echt rotzooi was dat was het dus ook want er gebeurde niks
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-11-2003, 14:09
Antistar
Avatar van Antistar
Antistar is offline
ben zelf eigenlijk nooit bedonderd, houd het meestal wel goed in de gaten denk ik..

ik hoor wel vaak dat mensen in mijn omgangsmilieu elkaar vaak flink bedonderen, zelfs vrienden.

een keer gehoord dat een kennis van mij voor 50 euro mos aan een 2e of 3e klassertje verkocht had
en stoned dat hij was
__________________
Any little title you got, I'm takin it.. You can't have it, you didn't earn it.. Spit on yo name, shit on it, and burn it..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 14:11
IloveTECHNO
Avatar van IloveTECHNO
IloveTECHNO is offline
Citaat:
Antistar schreef op 18-11-2003 @ 15:09:
ben zelf eigenlijk nooit bedonderd, houd het meestal wel goed in de gaten denk ik..

ik hoor wel vaak dat mensen in mijn omgangsmilieu elkaar vaak flink bedonderen, zelfs vrienden.

een keer gehoord dat een kennis van mij voor 50 euro mos aan een 2e of 3e klassertje verkocht had
en stoned dat hij was
vreemd dat verhaal doet zo'n beetje overal de ronde
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 15:32
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Een keer een paar voorgedraaide joints van iemand gekocht, maar had er uiteindelijk weinig van gemerkt..

Verder nooit opgelicht voor zover ik weet..

Owja, was ook een keer met een paar mensen die flink waren opgelicht met iets van 100 zegels LSD, kweet nie wat er op zat, maar twas geen LSD en t smaakte heel bitter (LSD proef je normala gesproken zo goed als niet, dus..). Dus zaten ze maar de hele tijd van die zegels te snoepen in de hoop toch nog iets te merken, maar t had nauwlijks effect..
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:06
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Gauloises schreef op 17-11-2003 @ 23:55:
Stoer hoor
flikker jij maar op naar eena nder topic ezel
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:08
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
Citaat:
Sigúr schreef op 18-11-2003 @ 00:34:
wow dude wat ben jij enorm ruig zeg!!!





daarom heet dit topic " opgelicht" ik bezeik idereen die ik wil en dat jij dit dan kut vind is jouw probleem ik maak tenminste geld.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:21
blackfairy
Avatar van blackfairy
blackfairy is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 18-11-2003 @ 17:08:
daarom heet dit topic " opgelicht" ik bezeik idereen die ik wil en dat jij dit dan kut vind is jouw probleem ik maak tenminste geld.
oh yeah ...

maarre als je dan zoveel mense naait, heb je dan nooit t idee dat ze t doorhebbe offuh jeheel hard terug naaie...?
__________________
No one likes us We don't Care | H.A.R.D.C.O.R.E | die bass moet je niet horen..DIE MOET JE VOELEN!!!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:27
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
als die niet lijper is als mij waarom niet , met goeie dealers hou ik goed conatct maar als een nerd of een kneus komt om wat te halen ja waarom geen naaiacties dan ?

fransen is een goed voorbeeld ,in maastricht zie je ze elke dag coffeshop coffeshop ? en ja die kun je het best naaien en ze betalen ook nog es goed.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:35
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Vorige week zaterdag gingen m'n ex en een andere vriend van me 500 XTC pilletjes ophalen in de stad...
Eerst deden die gasten heel wazig; de pillen zouden in een scooter zitten die elk moment kon komen. Eerst wouden ze geld zien. (*Beetje foute opmerking*)

De situatie werd steeds leiper.. Op een gegeven moment kreeg H*** een pistool op zich gericht !!!!!!!!!!!!!!
Ze wouden het geld hebben. mobiele telefoons etc!

G kwam er met z'n auto aangereden, H sprong erin..
*knal*
Een van die loopjongens (jaja, dealer himself zat uiteraard vanuit een auto te derigeren) schoot naar op de auto..
'Gelukkig' was het een een luchtbugs oid... Dessalniettemin zit er een deuk van in de auto

Super eng! Hij (= marokaanse loopjongen) schoot gewoon midden in het centrum in Zwolle!

Shocking!
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:38
Snat$bat$
Avatar van Snat$bat$
Snat$bat$ is offline
zo zie je maar weer hoe al het goeie komt uit marokko
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 16:50
De Veroorzaker
Avatar van De Veroorzaker
De Veroorzaker is offline
heerlijk topic
__________________
Welcome to your mom's house!
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 17:12
Mir-idiotA
een maat van me die blind is, heeft het nogal eens gehad ja..
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 17:16
coopergirl
Avatar van coopergirl
coopergirl is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 18-11-2003 @ 17:38:
zo zie je maar weer hoe al het goeie komt uit marokko
*grijns*
__________________
Just because you're paranoid doesn't mean they're not out to get you.
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:22
Mafheid
Avatar van Mafheid
Mafheid is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 18-11-2003 @ 17:08:
daarom heet dit topic " opgelicht" ik bezeik idereen die ik wil en dat jij dit dan kut vind is jouw probleem ik maak tenminste geld.
Ach, mensen oplichten is gewoonweg fout.
Dat jij je er prettig bij voelt als je er geld mee maakt is alleen maar fouter.
Maarja, ik geloof in karma enzo, dus ooit zul je t zelf wel merken... Maar stel dat ik er naast zit en karma bestaat niet, is t alleen maar fouter, want je benadeelt andere op een negatieve manier alleen maar voor je eigen bestwil. Zo egoistisch als je t mij vraagt, gewoon zielig, en dat is niet mijn probleem, gewoon de jouwe.
Je helpt er mensen iig niet mee, en geeft alleen maar rede voor mensen om elkaar meer en meer te wantrouwen, wat mijn inziens nergens goed voor is.
__________________
you don't know, dreamer
Met citaat reageren
Oud 18-11-2003, 19:36
Griller
Griller is offline
Citaat:
Snat$bat$ schreef op 17-11-2003 @ 22:15:
pf heb laatst nog een kneus bezeikt met weed , hij zou van me 100 gram kopen voor 180 euro ( white widow binneteelt)
heb ik em maar 63 gram gegeven voor 180, toen i thuis kwam ff wegen en mij meteen opbellen van dat het te weinig was.
Hij zou de weed de volgende dag krijgen maar ja heb em maar nix gegeve. Had die beter z'n ogen moeten open doen bij het kopen

Ik ken die gast zeer goed , en jij hebt echt een dik probleem , ik zou maar eens gaan opassen met waar je komt mannetje want als ik jou in mijn handen krijg ben je nog niet jarig..
__________________
Ik sta alleen!
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Opgelicht via Marktplaats; aangifte doen of niet?
Jonabona97
4 23-03-2016 21:52
Werk, Geld & Recht Marktplaats oplichtingen.
Jack Londen
8 03-03-2013 12:40
De Kantine al eens opgelicht via internet?
*** Sido ***
50 27-05-2004 20:04
De Kantine opgelicht?
Marjoha
37 11-11-2003 17:09
De Kantine Opgelicht!
rockyj
18 23-06-2002 17:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:53.