Oud 10-01-2007, 12:00
Politiker
Avatar van Politiker
Politiker is offline
Er word geprobeert een kabinet te vormen van CDA, PvdA en CU. Gaat dit wat worden? Zal dit een goede regering worden? Wat vind jij van dit kabinet?
__________________
Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je piesen moet en je kan het niet!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2007, 12:02
juno
Avatar van juno
juno is offline
Het begint al goed, met geheime formatiebesprekingen op een geheime locatie.

Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 12:10.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:10
Verwijderd
2 christelijke partijen 8)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:12
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
CU, wordt dat de nieuwe D66 voor Balkenende IV?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:15
Verwijderd
zeg maar dag tegen alles waar nederland trots op is
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:32
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 12:15 :
zeg maar dag tegen alles waar nederland trots op is
Zaken als euthanasie, abortus en het homohuwelijk zullen niet verdwijnen. Simpelweg omdat er bij de bevolking te veel draagvlak voor is. Zelfs de CU heeft dat toegegeven.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:34
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 12:15 :
zeg maar dag tegen alles waar nederland trots op is
Nou maak je mij benieuwd waar jij als Nederlander trots op bent.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:36
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 12:15 :
zeg maar dag tegen alles waar nederland trots op is
right 8)
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:39
Fides
Fides is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 12:15 :
zeg maar dag tegen alles waar nederland trots op is
Deporteren ze Johan Cruijff en breken ze de waterwerken af?

Maar ontopic, ik verwacht dat het een redelijk stabiele regering wordt. Stabieler dan alle andere opties die mogelijk waren naar mijn mening. Ik hoop dat de ministersposten een beetje leuk verdeeld worden.
Financien, Volksgezondheid, Defensie, BiZa, Vreemdelingen & Integratie, Justitie naar PvdA. Economische, Buza, VROM, Landbouw, Soc. zaken, Ontwikkelingssamenwerking, verkeer CDA. Onderwijs en Gezinszaken naar CU.

Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 12:49.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 12:43
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Ik ben niet trots op Johan Cruyff
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 13:19
Verwijderd
ik denk dat stabiel idd wel een positieve term is die met deze regering geassocieerd kan worden, maar ik dnk dat ze wel gaan tornen aan voor nederland kenmerkende zaken, zoals het softdrugsbeleid, abortus, euthanasie, homohuwelijk etc.
dat zijn nou eenmaal zaken waarvan veel christelijke mensen vinden dat ze hier te vrij en te makkelijk zijn geregeld
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 13:25
Gimme more beer
Avatar van Gimme more beer
Gimme more beer is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 13:19 :
ik dnk dat ze wel gaan tornen aan voor nederland kenmerkende zaken, zoals het softdrugsbeleid, abortus, euthanasie, homohuwelijk etc.
Ik weet wel zeker van niet.
__________________
Onderuitgezakt in de koffiehoek van het zorgcentrum zit Sieb met volle teugen na te genieten van de Tweede Wereldoorlog. Arnela is de liefste! <3
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 13:30
Verwijderd
o... en waarom dan wel niet?
balkenende heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij het niet geheel eens is met hoe het nu allemaal is geregeld.

ik zeg niet dat ze iets willen afschaffen, maar ze kunnen wel de termijnen warop iets kan worden toegepast verlengen
ik weet niet eens of het in alle gevallen slecht zou zijn. sommige domme mensen zien bijvoorbeeld abortus als een birthcontrol alternatief. en 5 dagen wachttijd is niet erg lang. tot 24 weken aborteren is ook een moeilijke grens.
aan dat soort dingen kan echt wel gesleuteld gaan worden
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 13:48
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
PGWR schreef op 10-01-2007 @ 12:32 :
Zaken als euthanasie, abortus en het homohuwelijk zullen niet verdwijnen. Simpelweg omdat er bij de bevolking te veel draagvlak voor is. Zelfs de CU heeft dat toegegeven.
Ik acht ze prima in staat op de achtergrond te vreten aan onze verworvenheden. Zo kondigde Rouvoet direct na zijn betrekken bij de onderhandelingen al aan dat hij discriminerende ambtenaren van de burgerlijke stand, die hun contract verbreken door homoseksuelen te discrimineren, bescherming wil bieden zodat ze niet ontslagen kunnen worden.

Dat is onder omstandigheden feitelijk legalisatie van discriminatie naar geaardheid, dus wat dat betreft zie ik het zwart in.

Verder zal de komende regering er een zijn van veel beloven, weinig doen en veel slappe voorstellen omdat de verschillen te groot zijn voor echte maatregelen. Kijk naar de halfbakken poging de hypotheekrente aan te vallen, doe niets of veroorzaak die afschaffingsramp, maar doe tenminste íets, denk ik dan.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 13:57
Verwijderd
Citaat:
T_ID schreef op 10-01-2007 @ 13:48 :
Ik acht ze prima in staat op de achtergrond te vreten aan onze verworvenheden. Zo kondigde Rouvoet direct na zijn betrekken bij de onderhandelingen al aan dat hij discriminerende ambtenaren van de burgerlijke stand, die hun contract verbreken door homoseksuelen te discrimineren, bescherming wil bieden zodat ze niet ontslagen kunnen worden.

Dat is onder omstandigheden feitelijk legalisatie van discriminatie naar geaardheid, dus wat dat betreft zie ik het zwart in.
op de achtergrond idd, anders staat half nederlnad direct op zijn achterste benen...

maar is dat verder echt waar?! dat is zo ongeveer het slechtste wat iemand kan doen, discriminatie promoten!
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 14:07
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 13:57 :
maar is dat verder echt waar?! dat is zo ongeveer het slechtste wat iemand kan doen, discriminatie promoten!
http://www.eo.nl/portals/themes/arti...&theme=5278012
"voor de erkenning van gewetensbezwaren van ambtenaren van de burgerlijke stand ten aanzien van het sluiten van een huwelijk tussen personen van hetzelfde geslacht."

"Gewetensbezwaren".. Het gore lef..
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 14:11
Verwijderd
Zolang CU alles laat vallen waar ze voor staat vind ik het geen probleem
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 14:13
Verwijderd
damn... dat is echt heel kwalijk.. ook dat zwangerschapsafbreking (noem het woord abortus maar niet) en over klonen... fuck! ik zei t toch!
terug naar de jaren 50

Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 16:45.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 10-01-2007, 16:39
Verwijderd
In ieder geval zal het socialer zijn dan Balkenende I t/m III, maar aan de andere kant is het ontbreken van progressieve partijen wel enigzins zorgwekkend.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:11
Dinalfos
Avatar van Dinalfos
Dinalfos is offline
De innerlijke fascist in de kristenhond zal helaas gegarandeerd ontwaken. Gelukkig is de PvdA nog groot genoeg. De sociale druk van niet-oerconservatief Nederland die zij nu moeten voelen houdt ze (hopelijk) scherp.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:16
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 14:13 :
damn... dat is echt heel kwalijk.. ook dat zwangerschapsafbreking (noem het woord abortus maar niet) en over klonen... fuck! ik zei t toch!
terug naar de jaren 50
Oh boe-hoe.

Over het zwangerschapsafbrekingsstandpunt van de CU valt te discussieren. Ik zie geen bezwaar. Abortus is geen "anticonceptiemiddel" en ik vind het goed dat de CU zich daarover uitspreekt.

Het standpunt over klonen is helemaal niet religieus.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:18
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Ben ik nou conservatief?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:21
Verwijderd
Citaat:
Levitating Nun schreef op 10-01-2007 @ 17:18 :
Ben ik nou conservatief?
nee, maar wel lui. je had ook het topic kunnen lezen...
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:22
Levitating Nun
Avatar van Levitating Nun
Levitating Nun is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 17:21 :
nee, maar wel lui. je had ook het topic kunnen lezen...
Hysterisch EN brutaal.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:25
Verwijderd
wat denken jullie dat het eerste is dat ze gaan veranderen/invoeren?

vond bij balkenende I wel frappant dat ze meteen de nertsenfokkerij weer op de kaart zetten
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 10-01-2007, 17:46
juno
Avatar van juno
juno is offline
Ik ben wel benieuwd of er uberhaupt iets voor dieren gedaan wordt. Laten ze daar een generaal pardon voor uitspreken.

Maar dat zal wel niet, met het CDA in de regering, toch traditiegetrouw de partij voor boeren en andere beestenuitbuiters.

Laatst gewijzigd op 10-01-2007 om 17:49.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 17:58
Verwijderd
Citaat:
juno schreef op 10-01-2007 @ 17:46 :
Ik ben wel benieuwd of er uberhaupt iets voor dieren gedaan wordt. Laten ze daar een generaal pardon voor uitspreken.

Maar dat zal wel niet, met het CDA in de regering, toch traditiegetrouw de partij voor boeren en andere beestenuitbuiters.
hmmm das wel erg kort door de bocht... bovendien zijn niet alle boeren dierenbeulen
ik ben ook benieuwd wat voor nieuwe ministersposten gecreeerd zullen worden... wat worden de prioriteiten?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 18:09
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 17:58 :
hmmm das wel erg kort door de bocht... bovendien zijn niet alle boeren dierenbeulen
ik ben ook benieuwd wat voor nieuwe ministersposten gecreeerd zullen worden... wat worden de prioriteiten?
Volgens Wijffels komt er meer nadruk op sociale- en milieu-aspecten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 18:10
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 17:58 :
hmmm das wel erg kort door de bocht... bovendien zijn niet alle boeren dierenbeulen
Ze doen het voor het geld hoor. Geld gaat voor de beesten.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 18:12
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 17:58 :
hmmm das wel erg kort door de bocht... bovendien zijn niet alle boeren dierenbeulen
ik ben ook benieuwd wat voor nieuwe ministersposten gecreeerd zullen worden... wat worden de prioriteiten?
Als je miljarden van de belastingbetaler gebruikt om Afrikanen dood te maken, de wereldeconomie dwars te zitten en dieren uit te buiten, ben je óf dom en ontwetend, óf een vreselijke sadist.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 18:24
Verwijderd
Citaat:
juno schreef
Ze doen het voor het geld hoor. Geld gaat voor de beesten.
ik denk eerder dat hun eigen leven voor de dieren gaat, als ik zou moeten kiezen laat dan ook maar beesten sterven ipv ik...

Citaat:
Mephostophilis scheef
Als je miljarden van de belastingbetaler gebruikt om Afrikanen dood te maken, de wereldeconomie dwars te zitten en dieren uit te buiten, ben je óf dom en ontwetend, óf een vreselijke sadist.
over wie gaat t nou en waarom?
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 18:25
Verwijderd
Citaat:
sterrenmeisje schreef op 10-01-2007 @ 18:24 :
over wie gaat t nou en waarom?
Over boeren.
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 18:39
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-01-2007 @ 18:25 :
Over boeren.
Landbouwsubsidies
Met citaat reageren
Oud 10-01-2007, 22:34
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
Levitating Nun schreef op 10-01-2007 @ 17:16 :
Over het zwangerschapsafbrekingsstandpunt van de CU valt te discussieren. Ik zie geen bezwaar. Abortus is geen "anticonceptiemiddel" en ik vind het goed dat de CU zich daarover uitspreekt.

Het standpunt over klonen is helemaal niet religieus.
Oh, dit is een miscommunicatie, je moet het eerst vertalen.

CU'iaans: "de regelgeving omtrent abortus moet strikt nageleefd worden, abortus is geen anticonceptiemiddel"

Nederlands: "We zouden ze het liefst in de bak smijten, maar dat doen we pas als we daar genoeg macht voor hebben. Nu willen we echter een recht op elk mogelijk facet zoveel mogelijk frustreren om mensen die dingen doen die wij niet willen mee te pesten"
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 01:20
pr0ffermans
pr0ffermans is offline
nrc

Hopelijk blijft broeder Rouvoet standvastig

W. Aantjes.

André Rouvoet heeft minder te duchten van zijn seculiere tegenstanders dan van zijn eigen achterban die voor hem bidt, meent W. Aantjes.
In de afgelopen parlementaire periode is fractievoorzitter André Rouvoet van de ChristenUnie door vriend en vijand geprezen vanwege zijn onafhankelijke optreden, zijn voorbeeldige parlementaire opstelling en zijn zuivere staatsrechtelijke inzichten. Daardoor oefende hij ook aantrekkingskracht uit op kiezers, die geen affiniteit met zijn partij hebben.
Vanwege zijn inzet voor een meer sociaal beleid vormde hij bovendien een bedreiging voor het CDA . Velen, die juist in dit opzicht teleurgesteld waren en daarvoor in het CDA geen gehoor vonden, kwamen ernstig in de verleiding bij wijze van signaalfunctie voor één keer hun stem niet op hun eigen partij maar op de ChristenUnie uit te brengen.
Die verleiding werd alleen maar groter, toen het CDA op de bedreiging reageerde met een serie verdachtmakingen aan het adres van Rouvoet: Een stem op Rouvoet is een stem op Bos (fractievoorzitter Verhagen), Rooie Rouvoet (minister Wijn), Christelijk GroenLinks (Kamerlid Sterk), Anti-Rooms (Kamerlid Hessels).
Bij tegenstanders van het CDA deed dit de waardering voor Rouvoet en zijn partij slechts toenemen. Dat de ChristenUnie in haar program over micro-ethische onderwerpen als abortus, euthanasie, homohuwelijk e.d. standpunten inneemt die zij allerminst delen, deed aan die waardering nauwelijks afbreuk.
Zij werden daarin gesterkt door de manier waarop Rouvoet in antwoord op vragen ook over deze onderwerpen een politiek zuiver standpunt innam. Zeker, dit waren punten die voor hem heel zwaar wogen en dat zou hij ook niet verloochenen.
Op deze punten was er echter inmiddels wetgeving die hij weliswaar betreurde, maar die hij als goed democraat wel respecteerde. Zijn opzet was niet bij iedere nieuwe formatie de hele wetgeving weer op zijn kop te zetten, al had hij op deze punten natuurlijk wel wensen die hij bij de formatie zeker aan de orde zou stellen. Maar die lagen op een ander vlak dan het volledig terugdraaien en vervangen van bestaande wetgeving.
Zijn grote bezwaren tegen het beleid van de kabinetten-Balkenende betroffen het sociale beleid, het milieubeleid en het vreemdelingenbeleid. Zou hij bij de formatie worden betrokken, dan zou zijn inzet vooral op díe beleidsonderdelen gericht zijn. Het ligt inderdaad geheel in de lijn van zijn optreden in de afgelopen jaren.
Dit was voor voor- en tegenstanders geruststellend. Het leek een weg, die voor tegenstanders verteerbaar en voor medestanders aanvaardbaar zou kunnen zijn.
Niet zodra echter werd Rouvoet na de verkiezingen en na de informatie-Hoekstra serieus bij de formatie betrokken, of van allerlei kanten barstten geluiden los die de indruk wekten, alsof met het aanschuiven van Rouvoet aan de onderhandelingstafel alle omstreden ethische punten (en alléén deze punten) uit het program van de ChristenUnie integraal tot wet zouden worden verheven.
Nu is dit nog geen reden tot zorg, zolang het politieke tegenstanders betreft. Van hen komt het niet onverwachts en te zijner tijd zal het realiteitsgehalte van hun angstaanjagende voorspellingen wel blijken.
Er zit echter ook een verontrustende kant aan. Die is, dat het vertrouwen van Rouvoets achterban er door aangetast zou kunnen worden en dat de druk uit die kring op hun voorman er door zou kunnen worden gewekt of aangewakkerd: Zie je wel, zelfs onze tegenstanders verwachten van ons, dat onze eisen vooral op die ethische onderwerpen gericht zullen zijn. Dat is voor Rouvoets positie bij de onderhandelingen veel bedreigender dan de aanvallen van buitenaf.
Hoe reëel dit gevaar is, blijkt wel uit het verslag in deze krant van 3 januari van de gebedsbijeenkomst die de stichting Schreeuw om Leven van voormalig EO-directeur Dorenbos heeft belegd. Via dit openbare gebed wordt broeder Rouvoet opgeroepen en vermaand er in de formatie voor te zorgen, dat abortus en de erop betrekking hebbende wet worden afgeschaft.

...ok nu gaat ie zijn blik op de bijbel weergeven en word het echt onzin maar het stuk is verder wel sterk ..

Nu heeft dit bidden van Dorenbos c.s. weinig te maken met het bidden in bijbelse zin. Integendeel, het staat er haaks op. Hij kan het nalezen in Matteüs (hoofdstuk 6, vers 5-6): Wanneer jullie bidden, doe dan niet als de huichelaars die graag op elke straathoek staan te bidden, zodat iedereen hen ziet. Als jullie bidden, trek je dan in je huis terug, sluit de deur en bid tot je Vader, die in het verborgene is.
In die bijbelse weg heeft Dorenbos blijkbaar weinig vertrouwen. Hij koos liever de openbaarheid en knielde liever neer onder het oog van de door hem daartoe uitgenodigde schrijvende en fotograferende pers.

De kans dat God NRC Handelsblad leest, lijkt mij echter niet bijster groot. Blijkbaar ging het Dorenbos helemaal niet zozeer om God als wel om zijn eigen publiciteit.


Op één punt echter valt te hopen, dat het gebed van Dorenbos verhoord wordt, namelijk waar hij bidt: We bidden voor broeder André Rouvoet, dat hij standvastig blijft. Laten we hopen, dat dit in het hart van vele partijgenoten van Rouvoet weerklank vindt.


en T_ID je doet nu net zo vooringenomen als mark wanner hij een iemand die vermoedelijk rechts zou kunnen zijn tegen komt
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 07:52
Verwijderd
Ja, leuk, twee partijen van smerige gristenhonden in de regering, dat is wat Nederland nodig heeft!
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 11-01-2007, 08:14
Gatara
Avatar van Gatara
Gatara is offline
Citaat:
T_ID schreef op 10-01-2007 @ 22:34 :
Oh, dit is een miscommunicatie, je moet het eerst vertalen.

CU'iaans: "de regelgeving omtrent abortus moet strikt nageleefd worden, abortus is geen anticonceptiemiddel"

Nederlands: "We zouden ze het liefst in de bak smijten, maar dat doen we pas als we daar genoeg macht voor hebben. Nu willen we echter een recht op elk mogelijk facet zoveel mogelijk frustreren om mensen die dingen doen die wij niet willen mee te pesten"
hoezo frustreren als het gaat om beschikbare regelgeving?
__________________
Bureaucracy is the death of any achievement.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 08:51
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-01-2007 @ 18:12 :
Als je miljarden van de belastingbetaler gebruikt om Afrikanen dood te maken, de wereldeconomie dwars te zitten en dieren uit te buiten, ben je óf dom en ontwetend, óf een vreselijke sadist.
Dáár is het CDA niet schuldig aan. Eerder de EU met in het bijzonder Frankrijk.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 12:33
T_ID
Avatar van T_ID
T_ID is offline
Citaat:
pr0ffermans schreef op 11-01-2007 @ 01:20 :
en T_ID je doet nu net zo vooringenomen als mark wanner hij een iemand die vermoedelijk rechts zou kunnen zijn tegen komt
Vooringenomen? Zijn eerste plan was discriminatie naar geaardheid legaal maken, wat Rouvoet meteen al tot een doodsvijand van al mijn politieke denkbeelden maakt, die uitgaan van vrijheid.

Hij kondigt direct daar onder aan in meer bedekte bewoordingen om ook aan andere dingen te gaan tornen. Dan is het geen vraag wat hij wil, maar wat hij kan bereiken daarvan.

Rouvoet verdient zonder twijfel de titel 'een gevaar voor Nederland' van iedereen die hecht aan onze vrije samenleving.
Citaat:
Gatara schreef op 11-01-2007 @ 08:14 :
hoezo frustreren als het gaat om beschikbare regelgeving?
Oh, ik zie het best mogelijk om een controle-orgaan in het leven te roepen dat in ieder geval van abortus uitgebreid controleerd of aan alles is voldaan, met grootschalige kosten en vertraging voor de aanvrager als gevolg.

Niet iets waar de CU vies van is, gezien hun pesterige pogingen om met kansloze moties en rechtzaken censuur af te dwingen van meningen die zij niet wilden.
__________________
"Republicans understand the importance of bondage between a mother and child." - Dan Quayle
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 13:37
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 10-01-2007 @ 18:12 :
Als je miljarden van de belastingbetaler gebruikt om Afrikanen dood te maken, de wereldeconomie dwars te zitten en dieren uit te buiten, ben je óf dom en ontwetend, óf een vreselijke sadist.
Heerlijk tactvol
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:37
juno
Avatar van juno
juno is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-01-2007 @ 07:52 :
Ja, leuk, twee partijen van smerige gristenhonden in de regering, dat is wat Nederland nodig heeft!
En Bos is van huis uit verlicht gereformeerd.
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 14:44
jompo
Avatar van jompo
jompo is offline
Citaat:
juno schreef op 11-01-2007 @ 14:37 :
En Bos is van huis uit verlicht gereformeerd.
3 smerige gristenhonden in het kabinet! tijd voor mij om bij de volgende verkiezingen dan maar eens VVD te stemmen, dan komt alles goed
__________________
Watchin' the ships roll in, then you watch them roll away againnnn, Liliannn
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:00
Tolchok
Avatar van Tolchok
Tolchok is offline
Dat er twee christelijke partijen zijn die het niet eens zijn met de huidige abortus-, euthanasie-, homohuwelijk- en gedoogbeleid wetgeving weet je al.

Ik denk dat vooral de verdeling van welke partijen welke ministerportefeuilles krijgen in dit kabinet vrij belangrijk gaat zijn.
__________________
[TSBS] ja leuk, maar ff stil
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 15:46
=zwart wit=
Avatar van =zwart wit=
=zwart wit= is offline
Citaat:
juno schreef op 11-01-2007 @ 14:37 :
En Bos is van huis uit verlicht gereformeerd.
verlicht?
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 16:03
Not Fade Away
Not Fade Away is offline
Citaat:
juno schreef op 11-01-2007 @ 14:37 :
En Bos is van huis uit verlicht gereformeerd.
Dat mag toch geen naam hebben lijkt me
Met citaat reageren
Oud 11-01-2007, 16:10
Fingon
Avatar van Fingon
Fingon is offline
Citaat:
nare man schreef op 11-01-2007 @ 07:52 :
Ja, leuk, twee partijen van smerige gristenhonden in de regering, dat is wat Nederland nodig heeft!
__________________
Semper vigilans
Atheist tot in de kist
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 14:26
RepsaJ Neretgun
RepsaJ Neretgun is offline
Waarom zit er zoiezo geloof in de politiek!? Wat heeft politiek met geloof te maken? De kerk is van het geloof. De 2e kamer is van het belangrijke beslissingen nemen.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 14:58
Magican
Avatar van Magican
Magican is offline
Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 13-01-2007 @ 14:26 :
Waarom zit er zoiezo geloof in de politiek!? Wat heeft politiek met geloof te maken? De kerk is van het geloof. De 2e kamer is van het belangrijke beslissingen nemen.
Roloog.
__________________
I did it for teh lulz
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 18:34
Verwijderd
Citaat:
RepsaJ Neretgun schreef op 13-01-2007 @ 14:26 :
Waarom zit er zoiezo geloof in de politiek!? Wat heeft politiek met geloof te maken? De kerk is van het geloof. De 2e kamer is van het belangrijke beslissingen nemen.
Omdat daar vraag naar is bij het volk. Democratie is eigenlijk kapitalisme in zijn smerigste vorm.
Met citaat reageren
Oud 13-01-2007, 19:07
PGWR
Avatar van PGWR
PGWR is offline
Citaat:
Mephostophilis schreef op 13-01-2007 @ 18:34 :
Omdat daar vraag naar is bij het volk. Democratie is eigenlijk kapitalisme in zijn smerigste vorm.
Dan heb je het kapitalisme nooit begrepen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.