Advertentie | |
|
14-07-2003, 16:34 | |
bij mij komt het omdat ik sowieso het heel moeilijk vind om mijn gevoel te uiten. dit vinden de meeste mensen in mijn omgeving nogal verrassend omdat ik vrij extrovert overkom en veel mensen kunnen daarom inderdaad nogal boos/teleurgesteld/etc worden als ik dat soort dingen niet over mijn lippen krijg. Mijn vriendje trouwens niet, want die begrijpt het op zich wel en snapt dat ik toch wel van hem hou.
Waarom steekt het jouw vriendje? Is hij bang dat je iets niet voelt als je het niet kan zeggen, dus heeft hij deze bevestiging van je woorden nodig? of steekt het hem dat je wel je gevoelens voor je ex vroeger tegenover je ex kon uiten?
14-07-2003, 17:01 | ||
Citaat:
hetgeen ik eruit kreeg was dat hij het gevoel had dat ik dat niet zei zodat ik later misschien hem zou kunnen verwijten van ik heb toch niet gezegd dak u graag zie.. zelf snap ik die redenering maar half, en aan de andere kant ben ik bang dat hij gelijk heeft, maar dan zou het niet zijn om hem te verwijten maar om mezelf te troosten ofzo verder snap ik niet precies helemaal wat er steekt want ik heb echt wel duidelijk gezegd dat ik het wel denk, aleen zeggen gaat niet zo echt, ik vind het nog altijd moeilijk om toe te geven zal wel lukken met tijd maar ik vind het zo erg dat het hem zo kwetst xx |
14-07-2003, 17:17 | |
aha, ik snap het. maar wat heeft hij liever, dat je het niet kan zeggen maar wel voelt, of dat je het zegt maar niet voelt? Het gaat uiteindelijk om het gevoel en dat je om hem geeft.
Aan de andere kant snap ik zijn kant ook wel dat hij het graag wil horen, omdat het voor hem dan zekerder is dat je van hem houdt (dat doe je neem ik aan). het komt wel goed tussen jullie, gewoon een keertje doorbijten meisje, want het is minder eng dan dat het lijkt heb ik ondervonden .
14-07-2003, 18:48 | ||
Citaat:
ja dat heeft hij ook gezegd en je hebt gelijk , het is zeker het minst enge van de hele relatie denk ik, alles is zo nieuw op bepaalde gebieden goh en binnenkort ga ik ook mee iets gaan eten met zijn ouders dus eigenlijk is het echt wel belachelijk dat ik zo één stom zinneke ni zou durven zeggen tis wel raar want op zon moment denk ik het echt wel, en in mijn gedachten zeg ik het ook maarja zonder klank ik hoop dat je gelijk hebt want als dit mis gaat.. komt ni goed bedankt voor alle hulp!!!! xx |
Advertentie |
|
|
|
Soortgelijke topics | ||||
Forum | Topic | Reacties | Laatste bericht | |
Seksualiteit |
Vriend wil precies niet met me vrijen fotj_undercover | 12 | 17-12-2013 18:01 | |
Psychologie |
ik weet het niet meer Barb4 | 7 | 30-12-2007 20:34 | |
Verhalen & Gedichten |
Een derde gedachte, (verhaal, nog niet af). Noor-91 | 3 | 26-01-2006 10:55 | |
Psychologie |
denkend dat ik een slecht persoon ben? maar ben dat niet, maar..lees maar... devilcat | 38 | 29-12-2004 20:09 | |
Liefde & Relatie |
HELP, ik weet het niet meer LA BLADIRA | 6 | 29-09-2003 13:18 | |
Psychologie |
Te veel meegemaakt en nog steeds het stopt niet. ik kom er niet overheen. HELP ME!!!! *leintje* | 20 | 12-03-2002 21:35 |