Oud 09-09-2017, 21:25
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Hallo,
Momenteel ben ik met een meisje bezig en het gaat heel goed momenteel denk ik. Ze weet dat ik haar leuk vindt en van haar kant uit kan ik het niet zo goed pijlen, maar laatst fietsten we samen naar huis en zei ze indirect dat ik de eerste stap moet zetten.
Maar ik heb geen idee hoe, want als t moment eraan komt; zoals als we met de fiets bij haar huis aankomen. Maar dan is het heel akward om bijv. Een kus te geven ofzo. Iemand tips?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 09-09-2017, 21:38
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien moet je niet direct een kus geven, maar juist eens zorgen dat je meer tijd met haar doorbrengt. Stel voor samen iets te gaan doen (naast het meefietsen). Dan overval je haar minder dan met zomaar een kus.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 10-09-2017, 06:33
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Inderdaad gewoon een keertje afspreken ofzo
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 16:23
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Ja we hebben een keer wat samen gedaan, en we gaan binnenkort nog wat doen. Maar ik kreeg de indruk dat ze indirect zei dat ik de 1e stap moet zetten dusja...
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 18:19
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Vraag r keertje uit... Naar de bios ofzo. Hoeft niet gelijk heel romantisch te zijn. Als je het aandurft kun je misschien een beetje gaan flikflooien of iets... Ik ben ook een ramp... 😂
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 19:41
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Vraag r keertje uit... Naar de bios ofzo. Hoeft niet gelijk heel romantisch te zijn. Als je het aandurft kun je misschien een beetje gaan flikflooien of iets... Ik ben ook een ramp... 😂
Hahahaha, maar bios is wel echt een cliché dat iedereen doet, dus probeer ik iets uniekers te doen maar weet nog niet wat haha
Met citaat reageren
Oud 12-09-2017, 20:13
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Hahahaha, maar bios is wel echt een cliché dat iedereen doet, dus probeer ik iets uniekers te doen maar weet nog niet wat haha
Hmm inderdaad wel een beetje cliché maar wel met een reden.. Het is feitelijk iemand uitvragen maar ook iets dat je gwn met vriendschap zou doen
Met citaat reageren
Oud 15-09-2017, 15:13
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Citaat:
Hmm inderdaad wel een beetje cliché maar wel met een reden.. Het is feitelijk iemand uitvragen maar ook iets dat je gwn met vriendschap zou doen
Maar het moet wel duidelijk als uitvragen bedoeld zijn.
Met citaat reageren
Oud 15-09-2017, 15:20
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Maar het moet wel duidelijk als uitvragen bedoeld zijn.
Waarom MOET dat?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 14:08
Aardbeimeisje
Aardbeimeisje is offline
Je moet haar vragen te helpen met iets één van je vakken of zo. Of met een surprise voor Sinterklaas. En zeg gewoon dat je haar leuk vind!

Je kunt ook samen gaan lunchen of zoiets
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Seksualiteit Beantwoord de vraag van de vorige en stel een nieuwe vraag!?
kevinbi
500 02-05-2018 01:03
Liefde & Relatie 1ste stap
icetea296
15 25-10-2011 18:47
Liefde & Relatie eerste date na one night stand
Robotrock
9 03-04-2010 20:49
Liefde & Relatie Singles.
ZsaZsaZsu
500 21-12-2005 01:24
Liefde & Relatie De eerste stap.. hoe ??
Someboy
23 17-04-2005 15:02
Liefde & Relatie De eerste stap lukt me niet....
verwarmingssysteem
8 25-03-2002 10:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:46.