Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 24-09-2017, 06:25
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Ik ben nu al 18 over een half jaar al 19 en ik heb nog nooit een vriendin gehad . Begint dit nu niet raar te worden? Want echt iedereen in mijn klas hoor je altijd wel dat ze iemand hebben gehad. Die ik nu iets fout ofzo? Ik zou wel een vriendin willen maar hoe kom ik er aan het is niet zo dat ik ook straat loop en random met iemand begin te praten.. Op school zie keel genoeg meiden die er leuk uit zien maar daar praat ik nooit mee omdat ik ze niet ken. Andersom gebeurt het trouwens ook niet dat ze met mij van praten althans alleen in de lift van die standaard dingen op welke verdieping je met zijn. Wat zou ik er aan kunnen doen om toch wel een keer een vriendin te krijgen?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-09-2017, 15:12
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Wees vooral jezelf en ga niet te veel tegen je zin in doen omdat je "achterloopt" op je leeftijdsgenoten... Hopelijk vind je gewoon in 1x de ware😉 geduld hebben. (maar het kan geen kwaad om eens een meisje aan te spreken)
Met citaat reageren
Oud 24-09-2017, 18:26
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Is het uiteindelijk dan niet raar als ik dan zeg jij bent pas mijn eerste vriendin. Meisjes aanspreken? Hoe bedoel je dit dan als ik op school random met een meisje wat er leuk uit ziet ga praten zullen ze vast raar kijken. Waar zou je bijvoorbeeld met iemand die je nog niet kent over moeten praten?

Laatst gewijzigd op 25-09-2017 om 07:00.
Met citaat reageren
Oud 24-09-2017, 18:35
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ja het is inderdaad wel moeilijk om gewoon iemand aan te spreken, ook een probleem bij mij... Praat eerst in ieder geval niet over te persoonlijke onderwerpen lijkt me logisch. Maar ik heb hier geen ervaring mee...
Met citaat reageren
Oud 25-09-2017, 18:04
Abelafca
Abelafca is offline
Zoek iemand op waarmee je hier heel normaal over kan praten. Je hebt vast wel een vriend waartegen je rustig kan zeggen: "Jo, ik wil niet wanhopig of pussy overkomen, maar ik zit met dit en dat..." Bij voorkeur een meid, die vertelt je precies hoe het begint en hoe simpel kan zijn om een chille partner te zijn. Vertel je gedachten op een aangename manier dat het gesprek ook voor die vriend(in) niet-belastend is. Jij bent de grote man en je kan het ijs breken, laat je verlegenheid jou niet overnemen en laat zien wie je bent.
Met citaat reageren
Oud 25-09-2017, 18:57
Pinguin99
Pinguin99 is offline
Hoe bedoel je dit precies? Denk je dat als ik het er met vrienden over hebt dat ze dan helpen ofzo?
Met citaat reageren
Oud 25-09-2017, 19:18
Strijder_00
Strijder_00 is offline
Voor mij is t eigenlijk al niet meer zo bijzonder meer, niet omdat ik zoveel vriendinnen heb gehad, maar heb al vanaf kleins af aan al meer meidenvrienden gehad door toeval eigenlijk.
Maar als je in de klas bent bijv. Sta je vast wel eens in een groep samen ofzo, bijv. Bij gym. Ga dan eens langs een meisje staan met iemand van je vrienden ofzo en luister wat ze zeggen. En ze komen altijd met typische opmerkingen en ga daar dan op in, reageer eens dat je ermee eens bent ofzo. En ben niet bang om een raar gezicht terug te krijgen ofzo, want is beetje oefenen..
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Nog geen vriendin
Pinguin99
4 25-03-2017 17:35
Liefde & Relatie Nog niet over ex heen
Vergezicht
30 29-08-2007 15:21
Liefde & Relatie Ik bijna 24, zij nog geen 18
Zahovic80
58 31-12-2003 17:35
Liefde & Relatie Nog nooit!
nesso
74 11-08-2003 14:21
Verhalen & Gedichten [verhaal] Het liefdesspel
Bikinie-meisje
20 01-04-2003 16:13
Liefde & Relatie geen meisje met vriendje
Dromer
61 22-09-2002 00:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:32.