Oud 20-09-2011, 20:55
!_Paul_!
!_Paul_! is offline
Hallo allemaal,

Ik zou graag van jullie wat advies willen.
Als ik bijv. in de bus zit en er zit een paar banken verder een leuk meisje dan ga ik meestal naar dr zitten kijken en glimlach ik naar haar, soms kijkt ze en glimlacht ze terug (of juist niet), maar als zei dan wel terug glimlacht gaat dat meestal 3/4 keer zo door en daar blijft het dan ook bij.
Vinden jullie dan dat ik het lef moet opbrengen om meer bij haar in de buurt te gaan zitten zodat ik een gesprekje kan opstarten.
Vind dat namelijk nogal lastig en een beetje eng.
Ik denk ook altijd, straks denkt ze: wat is dat een suffert die gaat een beetje naar me zitten lachten en komt ineens zowat naast me zitten enzovoorts.
Als ik me dat bedenk durf ik het al helemaal niet meer.
Even voor de duidelijkheid ik praat hier niet over één specifieke situatie of persoon.

Nog even een andere situatie: als ik bij de bushalte sta en er staat een leuk meisje en ik krijg het gevoel dat ze me wel oke vind (aan haar gezicht bijvoorbeeld te zien).
Kan ik dan met haar een gesprekje beginnen of is dat raar.

Alvast bedankt, ik hoor het wel
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 20-09-2011, 20:57
ItsJulian
Avatar van ItsJulian
ItsJulian is offline
Zeker een gesprek beginnen. Wat heb je te verliezen.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 21:02
Daantjer
Avatar van Daantjer
Daantjer is offline
Citaat:
Zeker een gesprek beginnen. Wat heb je te verliezen.
Ja, dit doen dus.
__________________
Always be berating and belittling
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 21:06
veryniceguy
Avatar van veryniceguy
veryniceguy is offline
Ik heb al meerdere keren een meisje versiert in de bus/trein hier een paar tips:

belangrijk is dat je bij haar in de bus zit ideaal is tegenover elkaar hier kun je als volgt voor zorgen:
-ga als een boom op zo'n 4 plaatsen plek zitten(2 stoelen tegenover elkaar)
en wanneer zij eraan komt doe je je benen weg en maak je ruimte voor haar,
de meeste snappen de hint en gaan bij je zitten
-anders gewoon bij haar in de buurt gaan zitten

wanneer ze dichtbij genoeg zit ga een gesprek aan afhankelijk van de situatie:
-heeft ze oortjes in:
tik haar dan aan en zeg: hey ik heb mijn Ipod thuis laten liggen mag ik met jouw meeluisteren,
bij de meeste mag het en dan gewoon zeggen: oh leuk nummer blablablab die band ken ik ben je daar fan van? blablabla etc. gesprek en BAM telefoon nummer

-leest ze een boek:
vraag dan is dat een leuk boek? ik moet nog een boek lezen voor school
blablabla etc. gesprek en BAM telefoon nummer

-kijkt ze uit het raam
tik haar aan en zeg :
en heb je het al gevonden?
reactie: wat gevonden?
nou je zit zo uit het raam te staren dat het lijkt of je iets zoekt
blablabla etc.gesprek en BAM telefoon nummer

-kijk ze je aan en lacht (NICE!)
gewoon aanspreken en zeggen
hi ik ben blablabla en wie ben jij?
gesprek en Bam telefoon nummer

PS: wanneer je haar vaker in de bus/trein ziet kun je ook eerst gewoon kletsen en hoef je niet meteen
naar haar telefoon nummer te vragen. VEEL SUCCES
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 21:23
Verwijderd
Citaat:
Ik heb al meerdere keren een meisje versiert in de bus/trein hier een paar tips:
Dit zijn echt de meest vreselijke tips ooit, want:

Citaat:
belangrijk is dat je bij haar in de bus zit ideaal is tegenover elkaar hier kun je als volgt voor zorgen:
-ga als een boom op zo'n 4 plaatsen plek zitten(2 stoelen tegenover elkaar)
en wanneer zij eraan komt doe je je benen weg en maak je ruimte voor haar,
de meeste snappen de hint en gaan bij je zitten
-anders gewoon bij haar in de buurt gaan zitten
Als jij dat gebaar maakt en ze gaat er niet op in, dan is het wel duidelijk dat ze niet geïnteresseerd is. Het is dan nogal creepy om haar te volgen en vervolgens bij haar in de buurt te gaan zitten.

Citaat:
wanneer ze dichtbij genoeg zit ga een gesprek aan afhankelijk van de situatie:
-heeft ze oortjes in:
tik haar dan aan en zeg: hey ik heb mijn Ipod thuis laten liggen mag ik met jouw meeluisteren,
bij de meeste mag het en dan gewoon zeggen: oh leuk nummer blablablab die band ken ik ben je daar fan van? blablabla etc. gesprek en BAM telefoon nummer
Dit komt ook vrij creepy over, hoor. Als een complete stranger dat bij mij zou doen, zou ik daar niet positief op reageren. En sowieso geven oortjes in veel gevallen al aan dat iemand niet benaderd wil worden (persoonlijk heb ik soms zelfs oortjes in terwijl mijn muziek niet eens aanstaat, zodat mensen me met rust laten).

Citaat:
-leest ze een boek:
vraag dan is dat een leuk boek? ik moet nog een boek lezen voor school
blablabla etc. gesprek en BAM telefoon nummer
Als ik een boek zit te lezen is het meest irritante dat iemand kan doen een gesprek met me aangaan...

Citaat:
-kijkt ze uit het raam
tik haar aan en zeg :
en heb je het al gevonden?
reactie: wat gevonden?
nou je zit zo uit het raam te staren dat het lijkt of je iets zoekt
blablabla etc.gesprek en BAM telefoon nummer
No explanation necessary; dit is gewoon een debiele openingszin en de meeste vrouwen zijn daar sowieso niet van gediend.

Citaat:
-kijk ze je aan en lacht (NICE!)
gewoon aanspreken en zeggen
hi ik ben blablabla en wie ben jij?
gesprek en Bam telefoon nummer
Ja, dit zou in principe kunnen, maar niet iedereen die je aankijkt of aardig tegen je doet wil meteen telefoonnummers uitwisselen en/of afspreken, dus ga niet te wanhopig zitten doen.

Citaat:
PS: wanneer je haar vaker in de bus/trein ziet kun je ook eerst gewoon kletsen en hoef je niet meteen
naar haar telefoon nummer te vragen. VEEL SUCCES
Ja, succes heeft 'ie zeker wel nodig na deze lijst met "tips"..
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 21:23
Verwijderd
Gewoon één keertje doen en dan heb je de rest van je leven er een stuk minder problemen mee.
Met citaat reageren
Oud 20-09-2011, 21:25
Definite
Avatar van Definite
Definite is offline
Citaat:
Ik heb al meerdere keren een meisje versiert in de bus/trein hier een paar tips:

belangrijk is dat je bij haar in de bus zit ideaal is tegenover elkaar hier kun je als volgt voor zorgen:
-ga als een boom op zo'n 4 plaatsen plek zitten(2 stoelen tegenover elkaar)
en wanneer zij eraan komt doe je je benen weg en maak je ruimte voor haar,
de meeste snappen de hint en gaan bij je zitten
-anders gewoon bij haar in de buurt gaan zitten

wanneer ze dichtbij genoeg zit ga een gesprek aan afhankelijk van de situatie:
-heeft ze oortjes in:
tik haar dan aan en zeg: hey ik heb mijn Ipod thuis laten liggen mag ik met jouw meeluisteren,
bij de meeste mag het en dan gewoon zeggen: oh leuk nummer blablablab die band ken ik ben je daar fan van? blablabla etc. gesprek en BAM telefoon nummer

-leest ze een boek:
vraag dan is dat een leuk boek? ik moet nog een boek lezen voor school
blablabla etc. gesprek en BAM telefoon nummer

-kijkt ze uit het raam
tik haar aan en zeg :
en heb je het al gevonden?
reactie: wat gevonden?
nou je zit zo uit het raam te staren dat het lijkt of je iets zoekt
blablabla etc.gesprek en BAM telefoon nummer

-kijk ze je aan en lacht (NICE!)
gewoon aanspreken en zeggen
hi ik ben blablabla en wie ben jij?
gesprek en Bam telefoon nummer

PS: wanneer je haar vaker in de bus/trein ziet kun je ook eerst gewoon kletsen en hoef je niet meteen
naar haar telefoon nummer te vragen. VEEL SUCCES
LOL

was het maar zo'n feest
__________________
Mind over Matter
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 11:03
veryniceguy
Avatar van veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
Dit zijn echt de meest vreselijke tips ooit, want:


Als jij dat gebaar maakt en ze gaat er niet op in, dan is het wel duidelijk dat ze niet geïnteresseerd is. Het is dan nogal creepy om haar te volgen en vervolgens bij haar in de buurt te gaan zitten.
xD nee je moet natuurlijk als ze daar niet op in gaat niet bij haar gaan zitten zo bedoelde ik het ook niet ik bedoelde dat wanneer dit niet mogelijk is in de zin bus is vol of zij zit al ofzo dat je in elk geval bij haar in de buurt moet zitten. Een beetje lastig een gesprek te voeren als ze 3 rijen verder op zit

Citaat:
Dit komt ook vrij creepy over, hoor. Als een complete stranger dat bij mij zou doen, zou ik daar niet positief op reageren. En sowieso geven oortjes in veel gevallen al aan dat iemand niet benaderd wil worden (persoonlijk heb ik soms zelfs oortjes in terwijl mijn muziek niet eens aanstaat, zodat mensen me met rust laten).
moi misschien dat jij dat niet doet maar de meeste doen daar niet moeilijk over

Citaat:
Als ik een boek zit te lezen is het meest irritante dat iemand kan doen een gesprek met me aangaan...
kan ik me voorstellen maar het meest irritante wat een meisje die ik leuk vind kan doen is een boek lezen xD

Citaat:
No explanation necessary; dit is gewoon een debiele openingszin en de meeste vrouwen zijn daar sowieso niet van gediend.
okay bij deze geef ik je echt gelijk het is debiel stom
maar als de dame in kwestie je leuk vind zal ze het je vergeven

Citaat:
Ja, dit zou in principe kunnen, maar niet iedereen die je aankijkt of aardig tegen je doet wil meteen telefoonnummers uitwisselen en/of afspreken, dus ga niet te wanhopig zitten doen.
nee zo als ik al zei (bij PS) moet je niet meteen naar een nummer vragen als je vaker met die bus lijn reist aangezien je haar dan toch vaker tegen komt
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 11:05
CuwleMandarijn
Avatar van CuwleMandarijn
CuwleMandarijn is offline
ja, gaa naast haar zitten, anders lijk je zo afstandelijk
__________________
Dat is nou het punt, je bent wel aardig, en lief, en 3 jaar, maar toch wordt je gezocht in 42 staten...
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 13:22
Vogelvrij
Avatar van Vogelvrij
Vogelvrij is offline
Citaat:
kan ik me voorstellen maar het meest irritante wat een meisje dat ik leuk vind kan doen is een boek lezen xD
Ja, dat is natuurlijk een afknapper, iemand die van lezen houdt. Wel een beetje hypocriet dat je dan wel een gesprek gaat beginnen waarin je doet alsof je zo geïnteresseerd bent in haar boeken.
Ik vind het erg verbazingwekkend dat jij met zulke trucjes daadwerkelijk interesse bij meisjes hebt weten op te wekken, het komt allemaal nogal creepy op mij over.

Hoe dan ook, als je een leuk meisje bij de bushalte of in de bus tegenkomt, mag je best een gesprekje met haar beginnen, maar dat hoeft niet zo geforceerd te gaan. Zeg gewoon iets over of de bus wel of niet op tijd kwam en dan zie je het verder wel.
__________________
Het werkelijke leven is een veel oppervlakkiger gedoe dan men zichzelf bekennen wil. (T. Thijssen)
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 15:48
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Gewoon één keertje doen en dan heb je de rest van je leven er een stuk minder problemen mee.
even die voorgevel vastpakken, en dan een rustig plekje achter in de bus zoeken.
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:44
veryniceguy
Avatar van veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
Ja, dat is natuurlijk een afknapper, iemand die van lezen houdt. Wel een beetje hypocriet dat je dan wel een gesprek gaat beginnen waarin je doet alsof je zo geïnteresseerd bent in haar boeken.
Ik vind het erg verbazingwekkend dat jij met zulke trucjes daadwerkelijk interesse bij meisjes hebt weten op te wekken, het komt allemaal nogal creepy op mij over.
aangezien hier iedereen alles erg letterlijk neemt ga ik dat ook doen
dus jij bent van plan iemand in de bus te vragen of de bus wel op tijd komt xD

echt kom nou
ik bedoelde dat ik het irritant vind om iemand aan te spreken die een boek leest omdat
ik weet dat ik haar eerst "lastig" moet vallen om een gesprek te voeren.
en ik heb nooit gezegd dat je je interesse moet faken je moet ALTIJD JEZELFD BLIJVEN

Citaat:
Hoe dan ook, als je een leuk meisje bij de bushalte of in de bus tegenkomt, mag je best een gesprekje met haar beginnen, maar dat hoeft niet zo geforceerd te gaan. Zeg gewoon iets over of de bus wel of niet op tijd kwam en dan zie je het verder wel
ja dit is ook goed als ze bij de bushalte staat
maar volgens mij wou de TS tips over vrouwen aanspreken in de bus en niet bij de bushalte
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:53
DAH
Avatar van DAH
DAH is offline
Citaat:
Ik heb al meerdere keren een meisje versiert in de bus/trein hier een paar tips:

belangrijk is dat je bij haar in de bus zit ideaal is tegenover elkaar hier kun je als volgt voor zorgen:
-ga als een boom op zo'n 4 plaatsen plek zitten(2 stoelen tegenover elkaar)
en wanneer zij eraan komt doe je je benen weg en maak je ruimte voor haar,
de meeste snappen de hint en gaan bij je zitten
-anders gewoon bij haar in de buurt gaan zitten

wanneer ze dichtbij genoeg zit ga een gesprek aan afhankelijk van de situatie:
-heeft ze oortjes in:
tik haar dan aan en zeg: hey ik heb mijn Ipod thuis laten liggen mag ik met jouw meeluisteren,
bij de meeste mag het en dan gewoon zeggen: oh leuk nummer blablablab die band ken ik ben je daar fan van? blablabla etc. gesprek en BAM telefoon nummer

-leest ze een boek:
vraag dan is dat een leuk boek? ik moet nog een boek lezen voor school
blablabla etc. gesprek en BAM telefoon nummer

-kijkt ze uit het raam
tik haar aan en zeg :
en heb je het al gevonden?
reactie: wat gevonden?
nou je zit zo uit het raam te staren dat het lijkt of je iets zoekt
blablabla etc.gesprek en BAM telefoon nummer

-kijk ze je aan en lacht (NICE!)
gewoon aanspreken en zeggen
hi ik ben blablabla en wie ben jij?
gesprek en Bam telefoon nummer

PS: wanneer je haar vaker in de bus/trein ziet kun je ook eerst gewoon kletsen en hoef je niet meteen
naar haar telefoon nummer te vragen. VEEL SUCCES
En dit werkt?
__________________
Badger badger badger badger badger badger badger, badger badger badger, badger, badger, mushroom mushroom!
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 16:59
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
Ja tuurlijk, want elk meisje wat je tegenkomt is hetzelfde. Sterker nog ze willen allemaal altijd gelijk BAM hun telefoonnummer geven
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 17:31
hookee
Avatar van hookee
hookee is offline
Altijd handig als je nog eens een telefoonboek wil laten drukken..
Met citaat reageren
Oud 21-09-2011, 20:18
luna-23
luna-23 is offline
gewoon een gesprekje beginnen en meisjes zijn vaak net zo onzeker en durven niet naar een jongen toe te gaan en zelfs als ze jou niet leuk vind dan voelt een meisje zich wel gevleid dat je intresse in haar hebt. Je hoeft alleen maar aardig en lief te zijn tenminste dat ik vind leuker dan als je heel overdreven stoer gaat doen. en dan het gesprek, tja dat maakt eigenlijk niet zo veel uit, vraag gewoon of je erbij mag komen zitten dan reageert het meisje waarschijnlijk dat dat mag en dan vraag je waar ze naartoe gaat of wat ze gaat doen of zo.
veel succes
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 02:14
Toallita
Avatar van Toallita
Toallita is offline
zij/zei?
anyway, ik vind dat je een beetje overkomt als een wanhopig typje.
Meisjes kunnen ook heel onzeker zijn, en als jij dat bent en zij is dat, dan kan het gesprek heel stroef verlopen. Ik persoonlijk zit er ook echt niet op te wachten dat een jongen, in de bus, naast me komt zitten en me allemaal dingen gaat vragen, terwijl hij eigenlijk geen aanknopingspunt heeft. Je moet wel echt een goede smooth talker zijn wil je indruk maken in deze situatie. Ik vind niet dat je meisjes moet gaan versieren in de bus, trein, tram etc... sorry.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 17:46
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Je hoeft natuurlijk ook niet heel nadrukkelijk mensen gaan proberen te versieren ofzo. Ik zou denken, als je toch al regelmatig naar haar kijkt en naar haar lacht dan zal het niet zo heel verrassend zijn als je een keer naast haar komt zitten. En als je dan beleefd bent vraag je of ze het goed vindt als je naast haar komt zitten.

Hier houdt mijn advies wel een beetje op, want ik zou echt niet weten wat ik zou moeten zeggen als ik iemand in de bus wilde versieren (behalve één keer toen iemand naast me the Hitchhiker's guide to the galaxy aan het lezen was, dat is namelijk een van mijn favoriete boeken dus daar had ik wel een gesprek over kunnen houden. Had ik niet gedaan want ik had geen behoefte aan een gesprek.) of hoe ik zou reageren als iemand het bij mij zou doen. Dat hangt alles af van of ze jou leuk vindt.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 22-09-2011, 18:54
!_Paul_!
!_Paul_! is offline
Iemand versieren is mijn intentie ook niet (nou weet je natuurlijk nooit wat het een het ander brengt).
Verder is het mij gezien de reacties over het algemeen wel duidelijk geworden dat als de situatie zich er voor leent het best goed kan zijn om haar te vragen of ik bijv. naast haar mag komen zitten.
Ik dank jullie dus allen voor de verhelderende reacties.

Nog even @ Toallita Wanhopig ben ik zeer zeker niet, ben tenslotte nog maar 21 en volgens mij zijn er nog veel meer mensen van mijn leeftijd single

Nog even kijkend naar de situatie die jij hier schetst: "ik persoonlijk zit er ook echt niet op te wachten dat een jongen, in de bus, naast me komt zitten en me allemaal dingen gaat vragen, terwijl hij eigenlijk geen aanknopingspunt heeft" Ik ben geen lompe boer die op de door jou geschetste manier te werk zou gaan, volgens mij valt er uit mijn Topicpost al wel af te leiden dat ik de situatie toch echt eerst goed in zou schatten.
Met citaat reageren
Oud 22-09-2011, 19:11
MItchdecoole
MItchdecoole is offline
als ze echt lacht moet je zeker een gesprek beginnen.

maar als het een nep lach is 'dan niet
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 06:02
Verwijderd
Citaat:
Lang verhaal met veel BAM der in. VEEL SUCCES
dan word je de bus uit gegooit voor geluids overlast elke keer die BAM en daarnaast als je het BAM telefoon nummer wilt staat dat gewoon op internet http://www.bam.nl/

Verder voor de TS : gewoon je gevoel volgen een een praatje maken met de dame(s) zoals je dat bij ieder ander zou doen
Met citaat reageren
Oud 23-09-2011, 18:42
Edelweiss
Avatar van Edelweiss
Edelweiss is offline
En, hebben jullie al gezellig gekletst/gepraat??!
Met citaat reageren
Oud 26-09-2011, 18:08
asianfever
asianfever is offline
de bus gaat af en toe wel eens een bocht in? dan leun je met de bus mee, die richting in. waarschijnlijk krijg je de kans om ff lichtjes tegen dr aan te leunen, en dan zeg je OH SORRY, en dan hopelijk breekt je het ijs........
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 01:03
Toallita
Avatar van Toallita
Toallita is offline
Citaat:
de bus gaat af en toe wel eens een bocht in? dan leun je met de bus mee, die richting in. waarschijnlijk krijg je de kans om ff lichtjes tegen dr aan te leunen, en dan zeg je OH SORRY, en dan hopelijk breekt je het ijs........
creepy
Met citaat reageren
Oud 27-09-2011, 01:16
Little Phoebe
Avatar van Little Phoebe
Little Phoebe is offline
Ik zie hier alleen maar creepy dingen staan als ik mijn oordopjes in heb, betekent dat, dat ik geen zin heb in andermans gezever.

Zeg gewoon hoi. Dat werkt bij mij tot nu toe prima in elke situatie.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 27-09-2011, 09:43
Cherry Springs
Avatar van Cherry Springs
Cherry Springs is offline
Het nare is een beetje dat een aantal van de voorstellen hier echt waanzinnig creepy zijn tenzij zij je echt ook wel leuk vindt, dan kan ze het vast wel op prijs stellen.
__________________
It's easy, like getting your attention, we go "Sex! Sex! Sex! Sex! Sex!"
Met citaat reageren
Oud 03-10-2011, 09:07
vriendje12
vriendje12 is offline
Citaat:
Ja tuurlijk, want elk meisje wat je tegenkomt is hetzelfde. Sterker nog ze willen allemaal altijd gelijk BAM hun telefoonnummer geven
sorry, maar +1 voor jou!

OT:
wees jezelf, als je het waard vind om langs haar te gaan zitten en n babbeltje te maken dan moet je dat doen, wat heb je te verliezen.. blijf alleen jezelf en ga niet zitten liegen dat je boeken leuk vind ofzo terwijl je dat niet vind.. komt uiteindelijk toch wel uit
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 01:20
Toallita
Avatar van Toallita
Toallita is offline
Waarom zien jullie het openbaar vervoer nu ook als een jachtveld?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 10:31
veryniceguy
Avatar van veryniceguy
veryniceguy is offline
Citaat:
Waarom zien jullie het openbaar vervoer nu ook als een jachtveld?
wat is volgens jouw dan het "goede" jachtveld?
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 12:39
EZBlade
Avatar van EZBlade
EZBlade is offline
De disco misschien?

Ik ben overigens van mening dat er voor een langdurige relatie geen jachtveld bestaat. Voor een losse scharrel kan dat prima.
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 19:16
Crocodi1e
Avatar van Crocodi1e
Crocodi1e is offline
Wees niet zo'n mietje man jezus praat met haar dan alleen dan krijg je zekerheid!
__________________
I saw every eye as I walked down the aisle. It looked like a thousand eyes were staring right at me saying, 'Who is this young punk?'
Met citaat reageren
Oud 09-10-2011, 22:35
Mark1991
Avatar van Mark1991
Mark1991 is offline
Ik snap dat je het eerste contact beetje lastig vindt maar je hebt niets te verliezen en wie weet vindt zij jou ook wel aantrekkelijk ^^ succes man
__________________
Ik verdien veel geld op internet! : http://www.euroclix.nl/index?SRef=xwZG2vV7kfcVAScQ
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Vind ze me wel of niet leuk? Wat moet ik doen?
Jongen13jaar
12 24-07-2016 15:10
Verhalen & Gedichten Ik ben Plato, de opper a-seksuele mens (verhaal)
Verwijderd
226 27-11-2005 11:00
Liefde & Relatie De eerste stap.. hoe ??
Someboy
23 17-04-2005 15:02
Verhalen & Gedichten Een treinbrief ( beetje lang weer )
Verwijderd
14 15-09-2004 14:45
Verhalen & Gedichten (Is dit een leuk idee als ik het beter uitwerk?) [Verhaal] 'Zomaar.'
Rhinus
5 01-08-2002 11:43
Muziek Help help help!!!!!!!!!!!!!!!!!
OLD DIRTY BASTERD
24 25-07-2002 18:04


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.