Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 07-07-2017, 18:51
Lompekerel
Lompekerel is offline
Ik ben al een paar weken verliefd op een meisje uit onze vriendengroep van 7. Dit is de eerste keer dat ik zoiets sterks voor iemand voel. Ik ben dan ook echt op dat stadium dat ik de hele dag met haar in mijn hoofd loop.

Het was allemaal een stuk makkelijker geweest als zij niet eerst aan zat te koeken met een vriend van mij uit dezelfde vriendengroep. Ze kon erg goed opschieten met deze jongen, maar nadat hij tijdens onze examenreis vreemd is gegaan met een ander meisje terwijl zij zelf niet zo ver waren, was het spontaan over. Hij zit nog steeds achter haar aan en doet dan ook niks anders bij feestjes dan iedereen van haar weghouden. Hij is overaanwezig en haat het wanneer ik met haar praat.

Dit is dus waar ik in kom. Ik kan geweldig met haar opschieten en we vallen bij elkaar thuis ook goed in de smaak. Ik heb nog nooit iemand ontmoet die zo goed met mij op een lijn zit qua mentaliteit en ik kan niet blijer zijn dat zij het is.

Gister hadden we dus een feestje en we gingen een soort van kusspel doen. Iedereen kreeg een kaartje met daarop een naam van iemand die meedeed. Zij pakte een kaartje en legde hem toen terug en pakte een ander. Ik zei niks, maar zag het wel als enige. Degene die op je kaartje staat moet je op de wang kussen om zo het kaartje van de ander te stelen. Degene met de meeste kaartjes wint. Je mag tijdens het kussen niet door een ander gezien worden.

Uiteindelijk liep ik naar een kamer toe om iets te pakken toen de deur dichtsloeg. Ze stond achter de deur en daarmee waren wij de enige twee op de kamer. Ik wist al wat dit betekende, maar wilde mij niet al te gemakkelijk te kennen geven. Na het nodige gestoei gaf ze mij dus een kus op de wang. Die ene kus op de wang liet mij de rest van de avond dromen. Ik had zoiets nog nooit gevoeld bij een meisje.

Nu was die vriend ook nog op het feestje, maar hij was te moe om het door te hebben. We hebben die avond ook nog een tijd gepraat waaruit bleek dat alhoewel ze nooit meer iets met hem wilde hem nog wel leuk vond. Ik weet niet wat ik moet doen nu zeker omdat ze de komende twee weken in Friesland zit. Moet ik haar vertellen wat ik voor haar voel, moet ik met haar gaan daten of moet ik alles gewoon wegstoppen. Ik heb raad nodig
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2017, 21:47
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Hey,
Heb je het al verteld? ( dat je haar zo leuk vind)
Dat is wel belangrijk!
Nog niet gedaan?: DOE HET DAN!
Wel gedaan?: SUPER MAN, wat zei toen terug?
Gr Raymond xD
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 07-07-2017, 22:36
Lompekerel
Lompekerel is offline
Citaat:
Hey,
Heb je het al verteld? ( dat je haar zo leuk vind)
Dat is wel belangrijk!
Nog niet gedaan?: DOE HET DAN!
Wel gedaan?: SUPER MAN, wat zei toen terug?
Gr Raymond xD
Hey Raymond,

Ik wil het inderdaad graag vertellen, maar vrienden zeggen dat ik dat niet moet doen, omdat ze nog steeds over die vriend in zit. Ik heb er wel stil naar gehint en de reactie was positief, maar of meteen ervoor uitkomen werkt is mij echt een raadsel.
Met citaat reageren
Oud 08-07-2017, 20:46
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Hmmm, tja, ik zou gewoon haar even vragen of ze ff kan praten (alleen, met z’n 2en),
En dan zeggen: “Hey, ik wil ff zeggen, tja, dat ik je leuk vind, ik heb al wel wat hints gegeven, maar ik weet niet wat ik met je reactie aan moest, dus daarom zeg ik het nu letterlijk. Maar hoe denk je nu over mij?”
Dat zou IK zeggen, het is aan JOU hoe JIJ het zegt!
Gr Raymond
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 08-07-2017, 20:47
Raymond2003
Avatar van Raymond2003
Raymond2003 is offline
Oh ja, misschien had je het al in de gaten; zeg het gewoon, het kan echt geen kwaad!
__________________
Music expresses that which cannot be said and on which it is impossible to be silent. - Victor Hugo
Met citaat reageren
Oud 15-08-2017, 19:28
ikwilanoniemzij
ikwilanoniemzij is offline
Citaat:
Hey Raymond,

Ik wil het inderdaad graag vertellen, maar vrienden zeggen dat ik dat niet moet doen, omdat ze nog steeds over die vriend in zit. Ik heb er wel stil naar gehint en de reactie was positief, maar of meteen ervoor uitkomen werkt is mij echt een raadsel.
Ik denk dat je vrienden dat vooral zeiden om je in de weg te zitten.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie verliefd
RLL
5 01-08-2012 12:13
Liefde & Relatie Ex terugnemen na vreemdgaan
Huppeldepups
9 10-07-2012 19:47
Psychologie Overspannen
Toska
12 17-12-2004 20:42
Liefde & Relatie Relatie beste vriend en vriendin
DT
10 13-01-2004 14:18
Liefde & Relatie Bang om verliefd te worden
Droyd
10 07-03-2003 08:25
Liefde & Relatie Zou ze nou toch wat van me willen?
Dr_Love
2 26-08-2002 16:37


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:33.