Oud 07-07-2017, 23:40
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Hallo allemaal,

Ik hoor graag jullie meningen over mijn volgende issue,

Ik werk in de supermarkt en op een andere afdelen werkt een meid waar ik de afgelopen 4 weken regelmatig oogcontact mee heb gemaakt en ze lachte vaak naar mij. Ook als ze iets kwam afgooien voor mijn afdelen liep ze vaak expres naar mij toe. Ze lijkt mij vanaf het begin al een leuke meid.

Nu werkt ze sinds deze week bij ons op de afdeling. Vandaag voor het eerst mee gewekt en hebben veel gepraat. Ook zijn we samen tussen door gaan eten. Nou vindt ik haar nog leuker maar ik weet niet wat ze van mij vind. Dit is namelijk de eerste keer dat we echt gepraat hebben.

Ik zie haar de komende weken 1 a 2 keer per week, hoe kan ik dit nou het beste aanpakken en laten blijken dat ik haar leuk vind. Ik wil niet in een keer naar haar lopen en zeggen zullen we wat doen samen. Als ze namelijk geen interesse heeft zullen we nooit meer fijn samenwerken.

Tips en meningen graag!!

Ohja ze is ook nog is 2 a 3 jaar jonger, ik weer niet of dit veel is?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 07-07-2017, 23:45
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Misschien kan je voorstellen om een keer na het werk samen wat te gaan eten of drinken? Of kan je, wanneer je het samen over een toffe film hebt, voorstellen om samen naar de bioscoop te gaan?

Hoe oud ben jij zelf?
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 08-07-2017, 17:42
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Ja maar ik ben bang dat ik haar afschrik, heb nog niet vaak met haar gepraat maar we werken alleen de komende 4-5 weken samen en dan 1a2 keer per week. Ik ben 17 zei is volgens mij 15 kan ook 14🙈 Is wel jong toch, ze ziet er wel ouder uit
Met citaat reageren
Oud 10-07-2017, 14:24
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Niemand??
Met citaat reageren
Oud 10-07-2017, 19:44
annenatasja
annenatasja is offline
Anders kan je ook eerst een kopje koffie gaan drinken overdag, en dan als ze laat blijken dat jullie alleen vrienden zijn, is dat het. Zo niet, vraag haar dan bijvoorbeeld mee naar een leuke film en dan uiteindelijk steeds meer.
Met citaat reageren
Oud 10-07-2017, 19:58
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Ja oke ik zal vast nog wel een keer in de pauze samen met haar zitten maar hoe weet ik of ze alleen vrienden wilt zijn of meer?
Met citaat reageren
Oud 10-07-2017, 21:03
xVandaag
xVandaag is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik hoor graag jullie meningen over mijn volgende issue,

Ik werk in de supermarkt en op een andere afdelen werkt een meid waar ik de afgelopen 4 weken regelmatig oogcontact mee heb gemaakt en ze lachte vaak naar mij. Ook als ze iets kwam afgooien voor mijn afdelen liep ze vaak expres naar mij toe. Ze lijkt mij vanaf het begin al een leuke meid.

Nu werkt ze sinds deze week bij ons op de afdeling. Vandaag voor het eerst mee gewekt en hebben veel gepraat. Ook zijn we samen tussen door gaan eten. Nou vindt ik haar nog leuker maar ik weet niet wat ze van mij vind. Dit is namelijk de eerste keer dat we echt gepraat hebben.

Ik zie haar de komende weken 1 a 2 keer per week, hoe kan ik dit nou het beste aanpakken en laten blijken dat ik haar leuk vind. Ik wil niet in een keer naar haar lopen en zeggen zullen we wat doen samen. Als ze namelijk geen interesse heeft zullen we nooit meer fijn samenwerken.

Tips en meningen graag!!

Ohja ze is ook nog is 2 a 3 jaar jonger, ik weer niet of dit veel is?
Kijk ze ook veel naar je?
Zo ja dan heb je grote kans dat ze verliefd is, of je leuk vindt?!
Met citaat reageren
Oud 10-07-2017, 21:30
Janvdgoot
Janvdgoot is offline
Jaa ze kijkt ook de hele tijd om naar mij! Morgen werkt ze weer dan zal ik wel is wat gesprekken voeren misschien geeft ze wat signalen af. Ben alleen slecht met het ontvangen van signalen😑
Met citaat reageren
Oud 12-08-2017, 01:45
Robin.Schaken
Robin.Schaken is offline
hoe is het afgelopen?
Met citaat reageren
Oud 02-09-2017, 22:46
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Citaat:
Hallo allemaal,

Ik hoor graag jullie meningen over mijn volgende issue,

Ik werk in de supermarkt en op een andere afdelen werkt een meid waar ik de afgelopen 4 weken regelmatig oogcontact mee heb gemaakt en ze lachte vaak naar mij. Ook als ze iets kwam afgooien voor mijn afdelen liep ze vaak expres naar mij toe. Ze lijkt mij vanaf het begin al een leuke meid.

Nu werkt ze sinds deze week bij ons op de afdeling. Vandaag voor het eerst mee gewekt en hebben veel gepraat. Ook zijn we samen tussen door gaan eten. Nou vindt ik haar nog leuker maar ik weet niet wat ze van mij vind. Dit is namelijk de eerste keer dat we echt gepraat hebben.

Ik zie haar de komende weken 1 a 2 keer per week, hoe kan ik dit nou het beste aanpakken en laten blijken dat ik haar leuk vind. Ik wil niet in een keer naar haar lopen en zeggen zullen we wat doen samen. Als ze namelijk geen interesse heeft zullen we nooit meer fijn samenwerken.

Tips en meningen graag!!

Ohja ze is ook nog is 2 a 3 jaar jonger, ik weer niet of dit veel is?
Als ze naar je kijkt en met je praat (meer dan met anderen) dan moet ze toch iets in je zien😉
Met citaat reageren
Oud 05-09-2017, 16:12
xlynn
xlynn is offline
Maak je niet druk! Dit zijn juist goede tekens!
Persoonlijk lach ik alleen naar vreemde jongens die ik echt wel zie zitten of als ik zie dat die jongen lacht.
Een meisje zal niet vaak heel veel interesse in je tonen als ze je niet ziet zitten.
Probeer wat meer te praten en misschien neemt zij wel het iniatief om uit te gaan.
Wacht niet te lang , anders denkt het meisje dat je geen interesse in dr hebt omdat je haar toch nooit uitvraagt.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Een klein woordje uitleg aub
Llewcethin
52 03-07-2013 17:58
Psychologie Eetstoornis Anorexia Nervosa - Boulimia Nervosa
e-hazeleger
12 18-05-2011 18:09
Huiswerkvragen: Klassieke & Moderne talen Artificiële Talen #2
Verwijderd
500 15-07-2006 10:08
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Hoe gaat het er nu werkelijk aan toe op een zwarte school?
Jabotinsky
84 02-11-2004 02:12
Beleidszaken Christenen
QueenOfSpades
201 10-09-2003 22:23
ARTistiek Daymee (een traanverhaal)
metzondernix
23 05-09-2001 15:50


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:08.