Oud 01-08-2017, 23:43
Weetgeennaam
Weetgeennaam is offline
Hee,

Ik ga al 4 maand lang heel vaak met een meisje om en we mogen elkaar heel graag. We hebben het echt heel leuk en we houden ook echt van elkaar. We raken elkaar veel aan maar hebben nog nooit gezoend. Maar een probleem is, zij heeft een vriendje terwijl ik haar super leuk vind...

Nu kwamen we gister via whatsapp op hele diepe gesprekken. ze noemde redenen op waarom ze van me houdt, vroeg zich af wat we nou eigenlijk van elkaar waren en ze vroeg aan mij of ik me weleens afgevraagd heb of ik verliefd op haar ben geweest, hierop zei ik eerlijk ja, en heb later ook gezegd dat dat Nogsteeds zo is. Toen vertelde ze mij dat het voor haar heel moeilijk is, want ze ziet mij echt aan als haar engel zei ze, ze heeft ook wel wat gevoelens voor mij, maar ook voor haar vriendje. Ze weet niet zo goed wat ze met me moet, maar het laatste wat ze Wil is mij kwijtraken want ze houdt echt heel veel van mij, net zoals ik van haar.

wil ze een relatie nu ze duidelijk heeft gemaakt dat ze weldegelijk iets voor mij voelt en al deze vragen heeft gesteld?,
moet ik zelf aan haar vragen of ze nou een relatie met mij wil?
Of moet ik het volledig aan haar overlaten?

Of hebben jullie nog andere tips of opmerkingen die ik kan gebruiken?😉

Groet, weetgeennaam
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-08-2017, 07:27
Darrell
Darrell is offline
Zolang ze nog met haar vriendje heeft kan ze natuurlijk niet ook met jou een relatie beginnen, en ik vind je verhaal er niet echt op wijzen dat ze dat van plan is. Ik denk dat ze misschien op jullie allebei verliefd is dus dat zal idd heel moeilijk voor haar zijn. Ik zou het even afwachten, maar je kan er natuurlijk altijd naar vragen.
Met citaat reageren
Oud 22-08-2017, 20:41
norahhlisaa
norahhlisaa is offline
onthoud dit: ''als een meisje op twee jongens verliefd wordt, is de kans groter dat ze voor degene kiest waar ze als laatst verliefd op wordt'' in dit geval jou. als ze echt van dr vriendje zou houden, had ze nooit gevoelens voor je gekregen! Steun dr voor de rest en vraag niet te veel of ze al weet wat ze wil dat is so irritant! geef dr gewoon wat tijd en het komt allemaal wel goed!

xoxo
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Hoe vertellen dat ik hem leuk vind?
Cupcake213
1 23-04-2017 11:46
Liefde & Relatie ik vind een meisje leuk en weet me geen raad meer
Aitor
10 08-06-2013 12:10
Liefde & Relatie Ik vind haar leuk:)
Boeitjouwwat
6 25-04-2012 12:17
Liefde & Relatie Hoe laat je merken dat je haar leuk vind?
Tuxs
10 02-04-2004 08:37
Liefde & Relatie ze heeft al een vriend, moet k haar toch vertellen dat k haar leuk vind?
X5-452
15 29-02-2004 12:54
Liefde & Relatie ik heb haar 2 keer afgewezen en nu vind ik haar leuk :S
G.T.C.
9 11-04-2003 14:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:33.