Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Lichaam & Geest / Liefde & Relatie
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 19-08-2017, 22:02
Fleurrxo
Avatar van Fleurrxo
Fleurrxo is offline
Hoi allemaal,

Ik weet niet zo goed waar ik moet beginnen, maar ik moet het even ergens kwijt want ik kom er zelf niet meer uit. Ik heb dus een stalker. Ik leerde hem kennen op mijn werk en later kwam ik erachter dat die mij al kende voordat ik hem kende, wat dus al best eng is. Hij leek mij heel aardig en na een paar keer werken vroeg die mijn nummer, ik gaf het omdat die mij een leuke jongen leek. Ik heb een tijd met hem gepraat, na een tijd werd die veel opdringeriger. Hij keek altijd op tegen me, hij zei altijd tegen me hoe populair ik wel niet was en hoeveel vrienden ik had. Hij wou altijd weten wat ik deed en met wie ik was. Het werd me teveel en toen hadden we zo'n ruzie, hij kon niet stoppen met praten tegen me. Hij bleef zeggen ja als je stopt met praten pleeg ik zelfmoord. Ik werd gek dus zei wat moet ik doen dat je stopt moet ik je overal op blokken of zo? Hij zei ja doe maar, dus dat deed ik. Hij probeerde op alle manieren contact met mij te zoeken, zelfs via vrienden/familie. Als die dan maar door had dat die persoon mij kende ging die alweer over me praten. Het ging zo ver dat die mij via de sms ging bedreigen, jaa moet ik je anders eens komen opzoeken, dan praat je wel anders! Ik kom hem op random momenten tegen en op plekken waar ik hem niet tegen hoor te komen. Dan blijft die naast me fietsen om maar een gesprek met me te voeren. Ik weet niet meer wat ik moet doen, ik heb de helft nu nog niet verteld, maar ik ben bang. Ik wil van hem af maar dat lukt me niet. Heeft iemand tips??

Groetjes Fleur..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-08-2017, 22:50
Positive mind
Avatar van Positive mind
Positive mind is offline
Wat super vervelend Fleur! Van stalking kun je het beste aangifte doen bij de politie. Heb je het er daarnaast al met je ouders over gehad?
Als je bang wordt van zijn smsjes kun je evt een ander telefoonnummer nemen.
Met citaat reageren
Oud 20-08-2017, 11:14
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Citaat:
Wat super vervelend Fleur! Van stalking kun je het beste aangifte doen bij de politie. Heb je het er daarnaast al met je ouders over gehad?
Als je bang wordt van zijn smsjes kun je evt een ander telefoonnummer nemen.
Als het zo ver gaat als je omschrijft gewoon aangifte doen, en zeker je ouders en mensen dicht bij je inlichten. En uiteraard nergens meer op
Reageren
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-08-2017, 10:29
bikinigek
Avatar van bikinigek
bikinigek is offline
Idd aangifte doen en de berichten laten lezen
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Games Stalker, te vet!!
Flushpuppie
46 16-03-2007 09:33
Werk, Geld & Recht Stalker
Starling
26 22-11-2006 16:58
Games Stalker
YapYan
10 13-07-2004 00:25
Verhalen & Gedichten Graag even jullie mening / suggestie's voor mijn stalkers brief
Verwijderd
7 23-03-2004 18:35
ARTistiek De denkbeeldige stalker
Verwijderd
3 29-03-2002 11:26


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:01.