Oud 19-09-2017, 14:24
Verwijderd
Hoi hoi, zoals de titel al zegt 17 en nog nooit wen vriendin gehad... soms vind ik het best wel lastig, ik zou graag iemand naast me willen hebben die me steunt als t ff nodig is en om leuke dingen mee te doen. Alleen het lukt me gewoon niet om iemand te vinden die mij leuk vind en ik haar... heeft misschien iemand tips hoe ik er mee om kan gaan???
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 19-09-2017, 14:48
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ik zou graag iemand naast me willen hebben die me steunt als t ff nodig is en om leuke dingen mee te doen
Dit kan ook prima met een goede vriend(in).

Tegelijkertijd is het natuurlijk niet leuk, wanneer jij graag een vriendin zou willen, maar het steeds toch niet tot een relatie komt. Gelukkig ben je nog hartstikke jong, zolang jij jezelf niet in je kamer opsluit, maar gewoon een beetje sociaal gedrag vertoont en zo nu en dan eens nieuwe mensen leert kennen, komt het heus nog wel goed.

Je kunt het natuurlijk ook positief bekijken, jij heb geen schoonfamilie (inclusief verjaardagen, familie-uitjes en irritante neefjes) waar je rekening mee hoeft te houden, en loopt op een feestje niet het risico je ex tegen het lijf te lopen, net wanneer jij met dat ene leuke meisje praat
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-09-2017, 14:55
Verwijderd
Klopt, maar het is soms best moeilijk om het posetief te bekijken 😅
Met citaat reageren
Oud 19-09-2017, 15:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
Klopt, maar het is soms best moeilijk om het posetief te bekijken 😅
Je bent 17, je hebt nog een heel leven voor je!
Ik heb wel wat "relaties" gehad voor die tijd, maar als ik nu terugkijk stelden die eigenlijk niet zo veel voor...
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 19-09-2017, 15:19
rafael13062001
rafael13062001 is offline
ik begrijp je goed ik ben 16 nog nooit gezoend nooit relatie nog nooit verder dan iemand hand aan raken heb het zelfde gevoel maar als ik iets onder nam werd ik gekleineerd ik heb het geacepteerd en wacht tot een meisje naar mij toe komt
Met citaat reageren
Oud 19-09-2017, 22:13
Verwijderd
Citaat:
ik begrijp je goed ik ben 16 nog nooit gezoend nooit relatie nog nooit verder dan iemand hand aan raken heb het zelfde gevoel maar als ik iets onder nam werd ik gekleineerd ik heb het geacepteerd en wacht tot een meisje naar mij toe komt
Ja ik vind t dan moeilijk om te accepteren omdat ik merk dat dr soms over mij wordt gepraat... wordt gewezen of veel gekeken dan weet ik niet of het positief of negatief is (ik ga d'r wel uit posetief anders is je dag ook weer slecht...)
Met citaat reageren
Oud 19-09-2017, 22:26
PussyDestroyerr
PussyDestroyerr is offline
Ik ben 14 (ja das wel een stuk jonger) en ik heb het gevoel dat al mijn klasgenoten in ieder geval 1 echte vriendin hebben gehad... Dus ik leef met je mee.
Maar ik geloof ook dat er iemand op deze wereld perfect voor jou/mij is en dat het n kwestie van tijd is. Kweenie maar das ook hoe ik over mijn gemiste kansen/liefdesproblemen denk... 😅je weet niet half hoeveel dat helpt met verwerken. 😂
Verder zitten eerdere relaties alleen maar in de weg als je dan later een echte vriendin hebt, dan ga je bijvoorbeeld vergelijken met je vorige relaties of je voelt je schuldig tijdens het zoenen omdat je denkt aan de keer dat je het eerder hebt gedaan (die laatste heb ik ook geen ervaring mee maar dat zou ik me zo kunnen voorstellen)
Alles op zijn tijd... Het komt echt wel goed met je... Straks heb je echt iemand en dan ben je blij man😉
Suc6 nog
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 09:58
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Zorg voor een goed sociaal leven. Ga erop uit. Doe een sport. Dan komt het vanzelf. En anders kun je je altijd nog inschrijven op een datingsite
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 13:36
rafael13062001
rafael13062001 is offline
ik ben de fixer die niemand kan fixen ze zeiden misschien een dode kip ik moet ook zeggen wat ik heb gedaan was stom ik heb iemand gevraagt met een ring en ze zij nee iedereen vond het leuk ze zeiden van dat meisje vind je leuk maar dat was niet zo ik heb mijn imago herstelt en het gaat beter maar ik ga nooit meer iemand vragen
Met citaat reageren
Oud 21-09-2017, 18:49
Jake2000
Avatar van Jake2000
Jake2000 is offline
Geen nood komt vanzelf er zijn er bij wijze van spreken zat die pas op hun 20ste een vriendin krijgen je vindt vanzelf "het perfecte meisje"
__________________
Met vriendelijke groet,
Jake
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie 17, en nooit relatie gehad.
MarcínPolski
6 16-11-2016 09:39
Liefde & Relatie Ik heb maar geen vriendin :S
randombanana
7 10-06-2011 17:17
Liefde & Relatie wil hij mij nog?
053druppel
6 03-12-2009 00:19
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Media en de islam
juno
20 25-11-2005 11:35
Liefde & Relatie geen meisje met vriendje
Dromer
61 22-09-2002 01:49
Psychologie Onzin?
Verwijderd
5 01-06-2002 17:32


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 13:39.