Oud 11-07-2003, 20:55
Justahboy
Justahboy is offline
hoi allemaal,

ik heb nu al een aantal jaren een hele goede vriendin...lief/knap/slim/sexy, maar gewoon een goede vriendin dus...we kunnen samen lachen, maar we kunnen ook met problemen bij elkaar terecht...(beiden 17, ook maar effe melden)

het was dus eigenlijk wel voorspelbaar dat ik verliefd op haar zou worden, en dat ben ik nu dan ook na een aantal maanden....we zaten bij elkaar op school, in de klas en zagen elkaar nog dagelijks, nu we beiden geslaagd zijn spreken we elkaar dagelijks een aantal uren op msn in de middag, avond of soms zelfs beiden...

dan denk je misschien? spreek dan wat af...maar dat wil niet tot nauwelijks, omdat ik 6 dagen in de week werk nu...en zij heeft ook weer haar ding zoals het voorbereiden van haar vakantie enzo

zij weet van mij dat ik haar helemaal super vind, van vrienden/oud-klasgenoten en van haar vriendenkring hoor ik vaak dat ze mij ook leuk vind...dat hoorde ik vandaag weer...

toch durf ik de eerste stap niet echt te zetten, door slechte ervaringen van vroeger (vriendschap kwijtraken bij uitgaan enz) toch heb ik mezelf zo ver gekregen om haar te vragen om leuke dingen te doen samen, te daten, en dat als zij terug is van haar vakantie..over zo'n 2 week...en daar stemde ze mee in, omdat dat ook haar idee was

mja..wat ik nu wil vragen weet ik eigenlijk niet eens, kwil gewoon effe mn verhaal kwijt , maar hoe moet ik op die dates met haar omgaan....normaal/vriendschappelijk...of toch closer en zoenen?...kvind het toch maar eng.. hebben sommigen ook hetzelfde meegemaakt of zitten ze nu in zo'n situatie?

mazzels justahboy

Laatst gewijzigd op 11-07-2003 om 20:58.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 11-07-2003, 20:59
Verwijderd
tja, eerlijk gezegd weet ik niet echt wat je moet doen, al zal ik gewoon proberen iets closer te zijn, zodat ze merkt dat je meer wil dat alleen vriendschap, en dan merk je vanzelf wel of ze erin meegaat of niet
maar niet te opdringerig doen
Met citaat reageren
Oud 11-07-2003, 22:00
Misses QT
Misses QT is offline
Ik kan me heel goed voorstellen dat dit een enorme k*t situatie voor je is. Ik heb zelf ook een goeie vriend die ik vaak en lang heb gezien als meer dan alleen maar een goeie vriend. Ook vaak genoeg de kans gehad om hem te vertellen wat ik werkelijk voelde, maar ik ben veel te bang om hem kwijt te raken als vriend. Dat hij afstandelijk wordt.

Misschien ben jij ook bang dat degene waar jij gek op bent dat bij jou zal doen. Misschien zal ze je wel helemaal afstoten omdat alles wat ze deed puur en alleen vriendschap was. Misschien is ze wel blij dat jij de eerste stap hebt gezet als je het haar verteld. Misschien voelt ze hetzelfde, misschien niet. Je zult het niet weten totdat jij het haar verteld of zij naar jou toe komt.

Misschien kun je op MSN het gesprek is die kant op gooien.. Zo van dat je verliefd bent, maar niet wil zeggen wie. Of dat "een goeie vriendin van jou" (ze hoeft niet te weten wie) gek op jou is, en niet weet wat je ermee aan moet. Vraag haar hoe zij zou reageren als 1 van haar beste vrienden haar vertelde dat hij gek op haar was.

En misschien kun je tijdens die dates inderdaad wat dichterbij komen. Ik weet niet wat jullie precies gaan doen, maar je zou bv bij 1 van jullie een film kunnen kijken. Da's zo lekker neutraal, kan je als vrienden doen, maar ook als "verliefden". En onder de film wat dichterbij komen, haar aanraken enz..? Dan moet ze het een beetje begrijpen..!

Nou veel suc6 ermee.. duimen voor je!

Liefs..
__________________
*How can I say when my words have run dry, how can I smile with a tear in my eye..*
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Liefde & Relatie Te verlegen om te verleiden
stryker
38 25-03-2005 23:23
Liefde & Relatie Hoe raak je nou als jongen, het beste in contact met een meisje
Pioneer3006
39 22-11-2002 18:34
Liefde & Relatie Help, wat moet k doen :S
Freaked Reality
49 11-04-2002 19:07
Liefde & Relatie Ik ben er ziek van!
PFP
47 11-04-2002 18:38
Liefde & Relatie contact leggen met een leuke meid
Dotcom
13 05-03-2002 17:14
Liefde & Relatie What should I do
mysteryyy
22 15-02-2002 17:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:04.