Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Ontspanning / De Kantine
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 12-12-2007, 15:50
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik ook niet echt. Behalve tijdsnood altijd en haast naar en van gym. Of als je het 7e en 8e uur ergens betaald gym had en dan daar eerst drie kwartier heen moest fietsen en dan nog drie kwartier naar huis zodat je pas rond half zes thuis komt.
Hmm, ja. Wij moesten ook een stuk fietsen naar het atletiekveld. Maarja, we kunnen niet eerder weg dan de docent ons van de vorige les laat gaan. En we kunnen ook niet met de lichtsnelheid fietsen. Dus wij vonden dat ze maar niet zo moesten whinen en we deden dan ook gewoon rustig aan. En als we nog lessen na die gymles hadden, dan deden we ook gewoon rustig. Meestal gingen we dan broodjes en andere meuk halen en die in de volgende les opeten onder het excuus 'ja, we hadden net gym, dus we hadden geen grote pauze meer en dus geen tijd om te eten'. Enzo
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Advertentie
Oud 12-12-2007, 15:51
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh we mochten dan vaak erna wel eten idd, vonden wij. Maar goed, het laatste jaar gym was toch overal en nergens, ligt er net aan wat je deed. Ik vond serieus met de hele groep gymen en dan rugbyen ofzo veel leuker dan whatever je koos met vage mensen van de havo.
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 15:53
Verwijderd
Tenhi de gekste.
Oud 12-12-2007, 15:53
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Oh we mochten dan vaak erna wel eten idd, vonden wij. Maar goed, het laatste jaar gym was toch overal en nergens, ligt er net aan wat je deed. Ik vond serieus met de hele groep gymen en dan rugbyen ofzo veel leuker dan whatever je koos met vage mensen van de havo.
Owja, we hadden ook wel van die sporten die je dan kon kiezen. Ik had een keertje snowboarden, en een een of andere vechtsport, en een keer curling enzo. Ik vond het best leuk Ook al is curling de kutste sport ooit, ik mag er nu wel over meepraten omdat ik het zelf gedaan hebt. En als je daar met een groep leuke mensen staat te klooien met bezems enzo wordt het vanzelf al heel gezellig Ik had geen hekel aan gym heur
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-12-2007, 15:56
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Wtf is curling?

Ik had euh softbal, tennis, thaiboksen (maar daar ben ik maar 1x geweest en mocht ik niet eens meedoen vanwege lichamelijke blabla) en bowlen. ;( Dat bowlen was wel gezellig omdat bijna alle jongens van mijn klas dat ook hadden. Maar tennis was ook serieus nog drie kwartier fietsen vanaf school en dan nog weer bijna een uur naar mijn huis erna. Dat was stom. Ik vond het in de vijfde leuker met eigen lessen geven!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 15:57
Verwijderd
Citaat:
Wtf is curling?
Met die bezems.
Oud 12-12-2007, 15:58
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Ja, maar wat moet je dan doen met die bezems?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 15:58
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
:')

__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-12-2007, 15:59
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Citaat:
Ik kijk maar met 1 oog
Zie je met je andere oog niet, of waarom kijk je met één oog dan?


Ik kijk ook met één oog
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 12-12-2007, 15:59
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Lol, een soort uni-hockey?
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 16:00
Tink*
Avatar van Tink*
Tink* is offline
Oh crap, ik moet nog boodschappen doen en eten en daarna vergadering en draaiboek maken en toneel!
__________________
Je was een glasblazer met een wolk van diamanten aan zijn mond
Oud 12-12-2007, 16:01
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Wij mogen altijd alleen maar keizen uit wandklimmen, fitness en racketsporten ofzo
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 12-12-2007, 16:04
Verwijderd
Citaat:
Zie je met je andere oog niet, of waarom kijk je met één oog dan?


Ik kijk ook met één oog
Ik kan met m'n andere oog wel zien, dus ik ben er niet blind aan ofzo, maar hij is waarschijnlijk lui geweest vroeger en nu negeren m'n hersenen dat oog gewoon volledig Als ik alleen dat oog open doe, zie ik ook wel, maar heel slecht (het signaal komt heel erg vertraagd aan, volgens m'n oogarts, en het oog is gewoon slecht). Wanneer ik beide ogen open heb, dan gebruik ik alleen het goede oog.
Oud 12-12-2007, 16:06
Hanneke
Avatar van Hanneke
Hanneke is offline
Dan moest/moet je zo'n pleister op je oog eigenlijk
__________________
Hoi! - Soija.nl
Oud 12-12-2007, 16:07
Verwijderd
Oh ja, die pleisters. Volgens mij heeft mijn ex die ook nog gehad.
Oud 12-12-2007, 16:11
Verwijderd
Citaat:
Dan moest/moet je zo'n pleister op je oog eigenlijk
Ja, dat had gemoeten, maar ik was waarschijnlijk heel jong toen dat oog lui werd, ze kwamen er pas achter toen het al te laat was
Oud 12-12-2007, 16:11
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Wat ik me afvroeg he. Klikken jullie op élk mailtje dat jullie krijgen? Dus ook de onboeiende mails, zodat ie als gelezen wordt aangemerkt? Ik niet, die laat ik gewoon staan. Maar als andere mensen dan een keer hun blik werpen op mijn inbox gaan ze flippen over dat het zo rommelig enzo. ;x
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-12-2007, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Ja, dat had gemoeten, maar ik was waarschijnlijk heel jong toen dat oog lui werd, ze kwamen er pas achter toen het al te laat was
Mag je dan eigenlijk wel autorijden?
Oud 12-12-2007, 16:12
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me afvroeg he. Klikken jullie op élk mailtje dat jullie krijgen? Dus ook de onboeiende mails, zodat ie als gelezen wordt aangemerkt? Ik niet, die laat ik gewoon staan. Maar als andere mensen dan een keer hun blik werpen op mijn inbox gaan ze flippen over dat het zo rommelig enzo. ;x
Dat doe ik wel. Ik ben dan wel weer te lui om ze te verwijderen.
Oud 12-12-2007, 16:12
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
ctrl + a: markeren als gelezen of del.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 12-12-2007, 16:13
Verwijderd
Citaat:
Wat ik me afvroeg he. Klikken jullie op élk mailtje dat jullie krijgen? Dus ook de onboeiende mails, zodat ie als gelezen wordt aangemerkt? Ik niet, die laat ik gewoon staan. Maar als andere mensen dan een keer hun blik werpen op mijn inbox gaan ze flippen over dat het zo rommelig enzo. ;x
Ik laat ook alles staan, nu heb ik 118 ongelezen berichten. Allemaal nieuwsbriefdingetje, die open ik alleen als de titel erg interessant is. Zo af en toe selecteer ik alle ongelezen berichten en doe ik net alsof ze gelezen zijn
Ik gooi alleen spam weg, verder niets.
Oud 12-12-2007, 16:14
Verwijderd
Citaat:
Dat doe ik wel. Ik ben dan wel weer te lui om ze te verwijderen.
Ik klik ze ook aan. Eens per heel veel tijd verwijder ik dan de hele hoop onboeiende mails.
Oud 12-12-2007, 16:15
Verwijderd
Citaat:
Mag je dan eigenlijk wel autorijden?
Geen idee.. ik hoop van wel, maar ik ben er bang voor...
Oud 12-12-2007, 16:16
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik laat ze staan en 1x in de zoveel tijd lees ik ze of doe ik ze weg.
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 12-12-2007, 16:17
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik laat ook alles staan, nu heb ik 118 ongelezen berichten. Allemaal nieuwsbriefdingetje, die open ik alleen als de titel erg interessant is. Zo af en toe selecteer ik alle ongelezen berichten en doe ik net alsof ze gelezen zijn
Ik gooi alleen spam weg, verder niets.
Ik heb er nu 209. Ik vind het juist wel handig als ik nog kan zien wat ik nooit heb aangeklikt. Ik gooi ook nooit mails weg. Want met gmail kun je ze archiven. Dan verdwijnen ze uit je inbox, maar je kunt ze nog wel gemakkelijk terugvinden. En daar heb je nu toch 5,6GB, dus dat krijg je van zn lang zal ze leven niet vol
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-12-2007, 16:19
Verwijderd
Citaat:
Ik heb er nu 209. Ik vind het juist wel handig als ik nog kan zien wat ik nooit heb aangeklikt. Ik gooi ook nooit mails weg. Want met gmail kun je ze archiven. Dan verdwijnen ze uit je inbox, maar je kunt ze nog wel gemakkelijk terugvinden. En daar heb je nu toch 5,6GB, dus dat krijg je van zn lang zal ze leven niet vol
Ik heb ook gmail inderdaad, en ik gebruik nu 4% van die 5,6GB, dus ik kan nog wel even zo doorgaan
En als ik een mailtje zoek, is hij echt zo gevonden, dus ik zie het nut er nu niet meer van alles netjes in mapjes te stoppen.
Oud 12-12-2007, 16:26
Verwijderd
ik gooi alle zooi weg, krijg amper spam en organiseer de rest in mappen
Oud 12-12-2007, 16:26
Verwijderd
[/controlfreak]???
Oud 12-12-2007, 16:27
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Citaat:
Ik heb ook gmail inderdaad, en ik gebruik nu 4% van die 5,6GB, dus ik kan nog wel even zo doorgaan
En als ik een mailtje zoek, is hij echt zo gevonden, dus ik zie het nut er nu niet meer van alles netjes in mapjes te stoppen.
You are currently using 1142 MB (20%) of your 5674 MB. :')

Nou kijk, je stopt ze niet in mapjes. Je plakt er een sticker op. Je kunt ook filters maken die bepaalde dingen doen. Dus als je steeds een nieuwsbrief krijgt, dan kun je een filter maken die er automatisch een sticker opplakt met 'nieuwsbrief'. En vervolgens kun je die direct laten archiven of doorsturen of andere leuke dingen. En als je dan op het label 'nieuwsbrief' klikt, dan krijg je al die nieuwsbrieven in 1x te zien Maar ach, ik ben er ook te lui voor om dat bij te houden. Als je iets zoekt typ je het even in in de search en je hebt het inderdaad zo gevonden
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-12-2007, 16:30
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Oh, en ik krijg zo'n 10 spammails per dag. Maar die labelt ie als spam, en gooit ze meteen in de prullenbak. En bij prullenbak zet ie er geen cijfertje tussen haakjes achter met hoeveel ongelezen berichten erin zitten. Dus je merkt er echt niks van.
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-12-2007, 16:40
TopDrop
Avatar van TopDrop
TopDrop is offline
Hoe breek je diagnosticeren af? Toch niet dia- gnosticeren? Zoals in mijn studieboek staat..
__________________
♥ - I miss all the places we never went. -
heddegijdagezeetgehadmindedawerklukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan
Oud 12-12-2007, 16:40
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Citaat:
ik gooi alle zooi weg, krijg amper spam en organiseer de rest in mappen
Ik laat alles organiseren.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 12-12-2007, 16:44
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Ik heb echt een spoorboekje nodig, er is teveel veranderd.
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 12-12-2007, 17:17
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Hoe breek je diagnosticeren af? Toch niet dia- gnosticeren? Zoals in mijn studieboek staat..
Van Dale zegt:
di·ag·nos·ti·ce·ren
__________________
you're not my demographic
Oud 12-12-2007, 17:18
Verwijderd
Citaat:
Hoe breek je diagnosticeren af? Toch niet dia- gnosticeren? Zoals in mijn studieboek staat..
Na di- dacht ik. Nu lijkt het net of het iets met een dia te maken heeft.
Oud 12-12-2007, 17:19
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Na di- dacht ik. Nu lijkt het net of het iets met een dia te maken heeft.
Of gnostiek.
__________________
you're not my demographic
Oud 12-12-2007, 17:22
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Waarom heeft de nieuwe stijl van het forum zo'n irritante nepgrijze kleur voor het lettertype, en gebruiken ze niet gewoon zwart?
__________________
you're not my demographic
Oud 12-12-2007, 17:24
Verwijderd
En roze voor de sigs?
Maar het went wel.
Oud 12-12-2007, 17:25
Verwijderd
Bij mij is-ie nog gewoon geel.
Oud 12-12-2007, 17:26
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Ik kan niet een nieuwe machine was aanzetten, aangezien EoS boodschappen is gaan doen en niet een andere trui heeft aangedaan
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 12-12-2007, 17:27
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Ik heb een kerstboom! Een echte!
__________________
you're not my demographic
Oud 12-12-2007, 17:27
Verwijderd
Citaat:
Ik kan niet een nieuwe machine was aanzetten, aangezien EoS boodschappen is gaan doen en niet een andere trui heeft aangedaan
Want als er één trui ontbreekt draait de was niet?
Oud 12-12-2007, 17:28
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Met of zonder kluit?
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 12-12-2007, 17:28
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Want als er één trui ontbreekt draait de was niet?
Ik heb beloofd om zijn trui mee te wassen
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 12-12-2007, 17:29
TRA
Avatar van TRA
TRA is offline
Grote wasjes, kleine wasjes...
__________________
"#25 maart 2005: Quiana is op De Kantine vervangen door PV"
Oud 12-12-2007, 17:29
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
...alles in de wasmachine
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Oud 12-12-2007, 17:32
Martiño
Avatar van Martiño
Martiño is offline
Citaat:
Met of zonder kluit?
Met.

Maar nu ben ik natuurlijk vergeten om een pot te kopen. Want hij zit dan wel in zo'n zwarte pot, maar daar zitten gaten in. Dus ik moet een pot gaan kopen voordat ik hem water geef, en tot die tijd gaat het oude wc-matje er maar onder. Ziet er oerlelijk uit, maar het moet maar.
__________________
you're not my demographic

Laatst gewijzigd op 12-12-2007 om 17:39.
Oud 12-12-2007, 17:33
Neko*
Avatar van Neko*
Neko* is offline
Kerstkaarten de deur uit!
__________________
Ik weet niet beter.
Oud 12-12-2007, 17:34
Verwijderd
Citaat:
Ik heb beloofd om zijn trui mee te wassen
Zijn probleem.
Oud 12-12-2007, 17:35
Vlindertje
Avatar van Vlindertje
Vlindertje is offline
Citaat:
Zijn probleem.
Mijn probleem ook. Anders stinkt ie dadelijk
__________________
Keep breathing. That's the key. Breathe.
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
De Kantine Wat saai zeg #243
Verwijderd
500 17-06-2008 01:20
De Kantine Wat saai zeg #212
Verwijderd
500 21-05-2008 19:19
De Kantine Harry Potter en het saaie 200ste Wat Saai Zeg topic.
Cherry Springs
500 09-05-2008 18:48
De Kantine "Wat saai zeg." "Bron?" #174
Verwijderd
500 10-04-2008 17:23
De Kantine Voor de verandering: Wat saai zeg! #165
Missy
500 01-04-2008 11:43
De Kantine Lucky there's a family saai #164
Uice
502 31-03-2008 20:27


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:52.