Oud 24-02-2004, 17:14
Mijke16
Avatar van Mijke16
Mijke16 is offline
Een serie over Jamie Oliver is net afgelopen en ik ben werkelijk helemaal fan van hem! Nu blijkt dat hij een restaurant begint in Amsterdam, waar kansarme jongeren onderwijs kunnen krijgen. Nu ben ik niet kansarm, dus ik zal daar wel niet te terecht komen, maar zijn er meer mensen die hem heel leuk vinden??? En: weet iemand waar zijn boeken het goedkoopst worden verkocht?? (want, ik ben wel fan, maar mijn rekening is niet zo heel erg flexibel.. )
__________________
Het is niet hoeveel jaren je leeft, maar hoeveel leven je aan die jaren geeft. ;)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 24-02-2004, 17:17
Verwijderd
Ik vind 'm wel cool, maar fan ben ik nou ook were niet .
En laatst zag ik een boek van hem bij De Slegte liggen, geen idee hoe duur het was maar vast wel goedkoper dan in de meeste boekhandels.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 18:49
stout!
Avatar van stout!
stout! is offline
Ik ken hem niet zo goed, maar wat ik van hem gezien heb vond ik wel sympathiek.
__________________
All that is solid melts into air.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 19:39
Verwijderd
Ik heb hem ooit wel eens zien koken (in zo'n tv programma), ik vond hem niet speciaal maar wel leuk om hem zo te zien koken
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:25
Dolores
Avatar van Dolores
Dolores is offline
'k Geloof dat mn moeder daar net een boek van heeft gekocht.. maar verder zegt het me eigenlijk niets
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:37
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Ik heb dat programma wel gevolgd, maar niet voor Jamie Oliver.
Vond hem nogal onsymphatiek overkomen. Weet ook niet precies waarom.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 20:50
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Het is toch jammer dat je hem zèlf nooit een koksmuts ziet dragen.

Ik vind die 'kansarme' jongeren maar debielen, als je ziet hoe verschrikkelijk veel die sukkels fout deden. Terwijl die kerel het al twee keer had voorgedaan.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 21:50
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 24-02-2004 @ 21:50:
Ik vind die 'kansarme' jongeren maar debielen, als je ziet hoe verschrikkelijk veel die sukkels fout deden. Terwijl die kerel het al twee keer had voorgedaan.
Leest: Kerry Ann ofzo. Dat noem ik niet meer kansarm, dat is meer kansloos
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:27
Fine
Avatar van Fine
Fine is offline
Ik kijk vaak naar zijn tv programma... Over 1,5 week moet ik 2 weken lang achter elkaar voor me zelf zorgen ( en voor broer )... Maar het zal ben ik bang nooit zo lekker worden als Jamie's eten
__________________
I guess I'm a toy that is broken.
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:35
enilE
Avatar van enilE
enilE is offline
Vond t een heel leuk programma, vind t jammer dat het is afgelopen.
Ik vond t juist hardstikke goed van Jamie dat hij die jongeren hielp, maar hij had wel heel veel geduld met ze!
Als hij zn restaurant in Adam heeft geopend kom ik zeker een keertje eten, maar dat zal vast veel te duur zijn
Met citaat reageren
Oud 24-02-2004, 22:48
Tiño
Avatar van Tiño
Tiño is offline
ja ach, commercieel succesje, meer n show man die met zn slissende tongval op TV meer boeken in de winkels probeert te verkopen,maar goed ik kan mis zitten wie weet is ie o zo sympathiek...
__________________
Sylvia Jeanette Natalie en Fien Elsje Treesje Truus Babbette Betsie en Sabine Greet Magreet Magriet Marie Marei en Angelien Mies Marjan Marlyn
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 14:14
Lorelei
Avatar van Lorelei
Lorelei is offline
Citaat:
tinjooo schreef op 24-02-2004 @ 23:48:
ja ach, commercieel succesje, meer n show man die met zn slissende tongval op TV meer boeken in de winkels probeert te verkopen,maar goed ik kan mis zitten wie weet is ie o zo sympathiek...
Zijn recepten zijn anders erg lekker. Dus of hij nou sympatiek is of niet..

Ik vind z'n shows trouwens wel leuker zonder die jongeren. (niet bot bedoeld)
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 14:59
Verwijderd
Ik vind hem wel leuk, zijn recepten zijn ook makkelijk om te maken enzo. Pas nog iets met m'n vader gemaakt, erg leuk om te doen... en die boeken van hem zijn ook nog eens erg mooi
Met citaat reageren
Oud 25-02-2004, 14:59
Outlaw
Avatar van Outlaw
Outlaw is offline
Ik vond het op zich wel een leuk programma. Het was wel leuk om die "opleiding" van die jongeren te volgen en zien hoe ze (meestal) vooruitgang boekten.

Jamie Oliver vond ik trouwens ook wel sympathiek overkomen.
__________________
i'm not even supposed to be here today
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 11:08
Verwijderd
Mjah, hij wasd niet voortdurend lief in die serie, maar als hij dat wel was geweest dan was het hele project waarschijnlijk mislukt want de jongeren die meededen zijn nu eenmaal niet het soort types dat uit zichzelf verstandige keuzes maakt enzo.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 12:06
Trueno
Trueno is offline
Ik vond hem nog erg mild in dat programma, er waren jongeren bij die echt de helft van de tijd niet kwamen opdagen!
Of ze liepen te zeiken of gingen gewoon roken terwijl ze net een hele belnagrijke opdracht hadden (Kerryann). Ik had ze er allang uitgekicked.

Verder ben ik ook fan, jammer dat zijn kookprogramma's niet meer worden uitgezonden

die boeken zijn ook echt leuk, heb er 2 hier.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 17:36
Southraider
Southraider is offline
Het is meer een entertainer dan echt kok. Ook als je zijn boek bekijkt er staan leuke maar vooral simpele gerechten in. Persoonlijk vind ik Gordon Ramsay een veel betere kok qua smaak en orginaliteit.

Maar als je echt een mooi boek van een Nederlandse kok wil halen moet je dat van Cees Helder - Parkheuvel halen.
__________________
Bits and pieces from your star, rain upon me as they fall melt into my skin and I feel warm.
Met citaat reageren
Oud 26-02-2004, 18:14
lotjesnotje
Avatar van lotjesnotje
lotjesnotje is offline
ja ik vond dat progaama echt supper. Ik keek het ook heel erg veel. Vind het jammer dat het afgelopen is. Supper fan ben ik niet... vind hem wel grappig maar meer niet.
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 27-02-2004, 14:03
Verwijderd
ja ik geef het ook toe, Jamie Oliver is leuk en zn programma's ook
Met citaat reageren
Oud 27-02-2004, 22:39
Verwijderd
Ik heb het programma wel gevolgd, want dat vond ik echt heel leuk M'n moeder heeft geloof ik wel een kookboek van hem, maar volgens mij heeft ze er nog nooit wat uit gehaald Binnenkort maar eens verandering in brengen
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:01
Euphemia
Avatar van Euphemia
Euphemia is offline
Citaat:
Mijke16 schreef op 24-02-2004 @ 18:14:
Een serie over Jamie Oliver is net afgelopen en ik ben werkelijk helemaal fan van hem! Nu blijkt dat hij een restaurant begint in Amsterdam, waar kansarme jongeren onderwijs kunnen krijgen. Nu ben ik niet kansarm, dus ik zal daar wel niet te terecht komen, maar zijn er meer mensen die hem heel leuk vinden??? En: weet iemand waar zijn boeken het goedkoopst worden verkocht?? (want, ik ben wel fan, maar mijn rekening is niet zo heel erg flexibel.. )
Die boeken worden verkocht bij Intratuin, weet alleen niet hoe duur ze zijn maar mijn moeder werkt daar. Er waren geloof ik 4 delen.
__________________
...
Met citaat reageren
Oud 29-02-2004, 22:58
DryIce
Avatar van DryIce
DryIce is offline
Jami Oliver... top-tv-kok. charismatisch, vlotte babbel, coole recepten.

HET tover recept voor een succes ala Jami Oliver. Absoluut niks mis met die dude.

Alleen zijn kookboeken.... Als groente en fruit verkoper zeg ik dit: Een HEL !!

snufje dit, beetje dat, dingetje suz....

Als een klant met zo;n boek aankomt weet ie niet anders dan aan mij dat soort hoeveelheden te vragen. Niet leuk
__________________
I dont like you, cuz you dont like you
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 15:37
Guissie
Avatar van Guissie
Guissie is offline
Citaat:
DryIce schreef op 29-02-2004 @ 23:58:

Als een klant met zo;n boek aankomt weet ie niet anders dan aan mij dat soort hoeveelheden te vragen. Niet leuk
Komen er zoveel klanten met een boek van hem aanzetten dan?
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 23:01
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
Trueno schreef op 26-02-2004 @ 13:06:
Ik vond hem nog erg mild in dat programma, er waren jongeren bij die echt de helft van de tijd niet kwamen opdagen!
Of ze liepen te zeiken of gingen gewoon roken terwijl ze net een hele belnagrijke opdracht hadden (Kerryann). Ik had ze er allang uitgekicked.

Verder ben ik ook fan, jammer dat zijn kookprogramma's niet meer worden uitgezonden

die boeken zijn ook echt leuk, heb er 2 hier.
haha, kvond kerryann wel 1 van de leuksten, maar sneu voor 'm dat ze vaak niet wilde meewerken (zoals nog een hoop anderen). hij had gewoon harder moeten optreden.. voor haar 10 anderen.
Met citaat reageren
Oud 01-03-2004, 23:03
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
jamie oliver vind ik trouwens een leuk persoon je kunt duidelijk zien dat ie er plezier in heeft en dat vind ik wel 1 van de belangrijkste dingen

ik zou niet zo snel een recept van 'm maken, gewoonweg omdat de meeste dingen me niet zo lekker lijken (ok, klinkt bekrompen)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 02-03-2004, 12:14
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
DryIce schreef op 29-02-2004 @ 23:58:
Als een klant met zo;n boek aankomt weet ie niet anders dan aan mij dat soort hoeveelheden te vragen. Niet leuk
Mensen die zo afhankelijk zijn van zo'n boek kunnen toch niet koken.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 14:50
Verwijderd
Citaat:
SisterOfMercy schreef op 02-03-2004 @ 13:14:
Mensen die zo afhankelijk zijn van zo'n boek kunnen toch niet koken.
Nou en? 't Is toch gewoon leuk om te koken, ook al kan je er geen zak van? Dan maar met zo'n boek hoor, iig fantasievoller dan bij de Mac te gaan snaaien.
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 15:25
dr.phil 2
Avatar van dr.phil 2
dr.phil 2 is offline
jamie oliver vind ik op zich niet zo heel bijzonder maar zijn programma was wel geinig zelf ga ik zijn gerechten nie maken, het is veelste moeilijk voor mij

Trouwens volgens mij ging hij met de restaurant met gewone koks werken en niet met kansarme.
__________________
Kijk allemaal dr.phil!!!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 16:37
battlestar
Avatar van battlestar
battlestar is offline
Citaat:
dr.phil 2 schreef op 02-03-2004 @ 16:25:
jamie oliver vind ik op zich niet zo heel bijzonder maar zijn programma was wel geinig zelf ga ik zijn gerechten nie maken, het is veelste moeilijk voor mij

Trouwens volgens mij ging hij met de restaurant met gewone koks werken en niet met kansarme.
hij ging kansarme jongeren opleiden tot koks en dit gebeurde onder leiding van koks incl. jamie oliver zelf
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 16:50
dr.phil 2
Avatar van dr.phil 2
dr.phil 2 is offline
Citaat:
*BattleStar* schreef op 02-03-2004 @ 17:37:
hij ging kansarme jongeren opleiden tot koks en dit gebeurde onder leiding van koks incl. jamie oliver zelf
dus ook in Nederland? wordt het dan ook uitgezonden?
__________________
Kijk allemaal dr.phil!!!
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:08
Verwijderd
Citaat:
dr.phil 2 schreef op 02-03-2004 @ 17:50:
dus ook in Nederland? wordt het dan ook uitgezonden?
In NL ook idd, maar of dat ook wordt uitgezonden.... ik weet het eigenlijk niet...
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 18:54
SisterOfMercy
Avatar van SisterOfMercy
SisterOfMercy is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 02-03-2004 @ 15:50:
Nou en? 't Is toch gewoon leuk om te koken, ook al kan je er geen zak van? Dan maar met zo'n boek hoor, iig fantasievoller dan bij de Mac te gaan snaaien.
Dan kan je beter een boek van een koksopleiding lezen, dan weet je waar het keukengereedschap voor is, en warenkennis is ook erg handig.
__________________
give me a golden shower... give me a new thrill.. | barco is love | iheartkimwilde
Met citaat reageren
Oud 02-03-2004, 21:41
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Ooooh die serie is geweldig. Jammer dat hij nu al over is. I love Jamie In juni ga ik een paar dagen naar Londen EN een keer naar hun restaurant Fifteen. Can't wait

Laatst gewijzigd op 02-03-2004 om 21:45.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 02:29
p-chez
Avatar van p-chez
p-chez is offline
Jamie Oliver ownt.
__________________
yupyup.
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 15:27
Saiorse.TK
Avatar van Saiorse.TK
Saiorse.TK is offline
Citaat:
popcorn schreef op 02-03-2004 @ 22:41:
Ooooh die serie is geweldig. Jammer dat hij nu al over is. I love Jamie In juni ga ik een paar dagen naar Londen EN een keer naar hun restaurant Fifteen. Can't wait
Heb je vorig jaar alvast gereserveerd? Anders kom je echt niet binnen
__________________
Leven Is Een Meervoud Van Lef...
Met citaat reageren
Oud 04-03-2004, 15:33
Martine1986
Avatar van Martine1986
Martine1986 is offline
is sexy
__________________
Blow, Blow me out, I am so sad, I don't know why
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 05-03-2004, 22:04
Verwijderd
Citaat:
Saiorse.TK schreef op 04-03-2004 @ 16:27:
Heb je vorig jaar alvast gereserveerd? Anders kom je echt niet binnen
Je kan er wel altijd lunchen
Met citaat reageren
Oud 05-03-2004, 22:45
Galia
Galia is offline
op zaterdagochtend komt er een kookprogramma op de BBC vanaf 11 uur geloof ik en daar komt jamie oliver ook altijd een half uurtje in
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 09:12
kneisje
Avatar van kneisje
kneisje is offline
Citaat:
Alex schreef op 05-03-2004 @ 23:04:
Je kan er wel altijd lunchen
Ja lunchen kan wel, dat is 2 of 3 maanden van te voren reserveren dus dat komt wel goed
Met citaat reageren
Oud 06-03-2004, 15:11
Verwijderd
Jamie <3 en zijn recepten zijn ook wel goed
Met citaat reageren
Oud 14-03-2004, 15:18
Ocharme ik
Avatar van Ocharme ik
Ocharme ik is offline


is wel coole gast, volg zelf horeca - richting, en de dingen die hij zegt zijn wel "goed gevonden"
__________________
"There's a crack in everything, that's how the light gets in"
Met citaat reageren
Oud 22-03-2004, 14:42
Trueno
Trueno is offline
wat is dat voor DVD? hebbuh!
Met citaat reageren
Oud 23-03-2004, 14:10
floggingmolly-g
floggingmolly-g is offline
JAMIE JAMIE JAMIE is haha dat programma over z'n restaurant was echt coolie joolie ( shin chan) haha en op belgie en bbc komen ook programma's van hem trouwens..
Met citaat reageren
Oud 01-04-2004, 13:22
Blubje
Avatar van Blubje
Blubje is offline
Wij hebben dat kookboek van hem en daar staan echt lekkere dingen in.
Leuk detail: hij geen nooit hoeveelheden aan, maar alstijd zo van 'een handje dit' en 'een snufje dat' echt helemaal naar eigen inzicht moet je alles er dus ingooien
__________________
L&O SVU = Love :) | OTH obsessed <3 | Addicted to Bones
Met citaat reageren
Oud 09-04-2004, 09:47
transfattyacid
Avatar van transfattyacid
transfattyacid is offline
Hij is de neef van een vriend van mij
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Lifestyle Wie is jouw famous opperdude of duddette?
Verwijderd
175 14-04-2006 09:56
Films, TV & Radio Jamie Olivers School Dinners
Angelos
21 28-02-2006 19:03
Films, TV & Radio Jamie's Kitchen Amsterdam
Rosalien
176 03-01-2005 05:38
Eten & Drinken Heeft iemand vegetarische recepten uit Jamie Oliver's Twist?
Smin
6 05-10-2004 11:56
De Kantine Mooie mannen en vrouwen topic :)
Secreet
285 02-10-2003 10:18
Lifestyle Mooie mensen- fototopic deel II
Party_Bunny
15 07-06-2003 13:22


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:05.