Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 16-01-2005, 16:46
b@rt-online
b@rt-online is offline
je komt soms op website's die er voor mij (niet altijd veel geld) aantrekkelijk uit zien, er staat dat je geld kan verdienen met mailtjes lezen, spelletjes spelen en website's bekijken. maar je moet toch je adres gegevens enzo geven. ook je bankrekening nummer, heeft iemand hier ervaring mee? is het te vertrouwen of niet en kun je zo makkelijk geld verdien??
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 16-01-2005, 17:11
b@rt-online
b@rt-online is offline
hebben mensen hier ervaring mee en hoe kan je makkelijk snel verdienen, hoe vaak krijg je mailtjes enzovoorts?
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 17:56
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Meestal werkt het alsvolgt:

Je krijgt een paar keer in de week een mailtje en voor het lezen van zo'n mailtje (en dan op een link klikken) krijg je zo'n 0,001 cent. Dit betekent dat je 1000 van die mailtjes moet lezen om 1 euro te verdienen. Ze betalen pas uit bij 10 euro, wat inhoudt dat je er zo 10.000 moet lezen. Dit werkt dus voor geen meter.

Het is meestal dus wel te vertrouwen, maar je verdient er niks mee.
(alleen als je heel veel mensen lid maakt via jou, maar dat is onbegonnen werk: niemand zit te wachten op jouw mailtjes over die site dus je valt alleen maar mensen ermee lastig).
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:06
Verwijderd
nou, ik krijg zo'n 10 mailtjes per week en 2 ct per mailtje, dus het valt nog wel mee hoor Balance. Maar nee, je zult er niet rijk van worden.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:21
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-01-2005 @ 19:06 :
nou, ik krijg zo'n 10 mailtjes per week en 2 ct per mailtje, dus het valt nog wel mee hoor Balance. Maar nee, je zult er niet rijk van worden.
ja, ik nam wel de meest extreme als voorbeeld. Maar ik ben eens lid geworden van eentje waarbij het zo langzaam ging. Daar kwam ik pas na een tijdje achter. Toen ben ik ook meteen gestopt. Maar die gaven dus echt 0,001 cent!! Alleen geven ze de centen dan andere namen, waardoor je niet door hebt dat het maar zo weinig is..
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 18:31
Verwijderd
Mjah.
Ik ben wel om die reden gestopt met het gebruiken van de Super de Boer rocks kaart. Daarbij krijg je 1 rockspunt per 5 euro die je uitgeeft... en 1 rockspunt is 1 cent waard. Als je 500 rockspunten hebt krijg je een rocks-vijfje. Je moet dus 2500 euro uitgeven om 5 euro extra te verdienen.
Met citaat reageren
Oud 16-01-2005, 21:05
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik heb inmiddels een saldo van €12,60 bij Intomart GfK.
Die sturen je per mail zo nu en dan een vragenlijst/enquete, bij €20 kun je je geld uit laten keren in VVV irischeques. Ik ga de €20 halen!
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 16:10
Jules
Avatar van Jules
Jules is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-01-2005 @ 19:31 :
Mjah.
Ik ben wel om die reden gestopt met het gebruiken van de Super de Boer rocks kaart. Daarbij krijg je 1 rockspunt per 5 euro die je uitgeeft... en 1 rockspunt is 1 cent waard. Als je 500 rockspunten hebt krijg je een rocks-vijfje. Je moet dus 2500 euro uitgeven om 5 euro extra te verdienen.
Dat ding is ook meer bedoeld voor huisvrouwen die regelmatig boodschappen doen bij S de B, en het is helemaal niet waar dat je 2500 euro uit moet geven want er zijn elke week aanbiedingen waarbij je extra gratis Rocks krijgt, en een Rocks vijfje krijg je bij 220 punten en niet bij 500.
__________________
qkw <3
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 16:12
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Je kunt dan inderdaad beter naar een site als Intomart gaan, waarbij je enquetes beantwoord voor geld. Het gaat niet alleen sneller, het is ook betrouwbaarder (naar mijn ondervindingen).
Er zijn zo nog een heleboel sites.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 22:49
WillKillForSex
Avatar van WillKillForSex
WillKillForSex is offline
ach weet je wat het is, de tijd die je besteed aan dat online "geld verdienen" kan je zoveel maal beter benutten als je gewoon ergens zou gaan werken voor een minimum loon.

Je kan mij niet wijs maken dat je met een uur emails lezen meer dan 3 euro heb verdient

Ik hoopte ook ooit "rijk" te worden ermee maar tis best wel onbegonnen werk moet ik zeggen
__________________
Bevecht vuur met vuur en je zal om niets meer dan het as vechten...
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 23:08
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Onderzoeken invullen van Nipo is ook leuk
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 23:17
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Fleur schreef op 16-01-2005 @ 22:05 :
Ik heb inmiddels een saldo van €12,60 bij Intomart GfK.
Die sturen je per mail zo nu en dan een vragenlijst/enquete, bij €20 kun je je geld uit laten keren in VVV irischeques. Ik ga de €20 halen!
Intomart en Nipo doe ik ook, maar dat zijn heel ander soort sites. Die werken idd wel lekker snel.

Heb nu 50 euro aan FRS bonnen en 60 euro aan Iris cheques verdiend
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 23:22
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-01-2005 @ 00:17 :
Intomart en Nipo doe ik ook, maar dat zijn heel ander soort sites. Die werken idd wel lekker snel.

Heb nu 50 euro aan FRS bonnen en 60 euro aan Iris cheques verdiend
Ik geloof dat ik 2 FRS bonnen had (1 al uitgegeven) en ik heb nu nog 1 Bol.com bon (net 5 uitgegeven voor Kolonisten-kaartspel, Carcasonne en Stephenson's Rocket )
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 23:30
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Chaucus schreef op 18-01-2005 @ 00:22 :
Ik geloof dat ik 2 FRS bonnen had (1 al uitgegeven) en ik heb nu nog 1 Bol.com bon (net 5 uitgegeven voor Kolonisten-kaartspel, Carcasonne en Stephenson's Rocket )
Als je overstapt van FRS op bol.com bonnen: heb je dan 2 saldo's? één voor FRS bonnen en één voor bol.com bonnen? Dat lijkt me namelijk zonde aangezien je dan 2 saldo's hebben die apart niet genoeg zijn voor een bon, maar dat samen wel zouden zijn geweest. Of werkt het niet zo?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 17-01-2005, 23:31
Chaucus
Avatar van Chaucus
Chaucus is offline
Citaat:
Balance schreef op 18-01-2005 @ 00:30 :
Als je overstapt van FRS op bol.com bonnen: heb je dan 2 saldo's? één voor FRS bonnen en één voor bol.com bonnen? Dat lijkt me namelijk zonde aangezien je dan 2 saldo's hebben die apart niet genoeg zijn voor een bon, maar dat samen wel zouden zijn geweest. Of werkt het niet zo?
Ja, je krijgt dan n 2e saldo....maar dan moet je even n mailtje sturen, dan kunnen ze je FRS-saldo omzetten naar bol.com als je dat wilt
__________________
Ik blijf hopen, want hoop mag er altijd zijn
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 06:34
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Hoe werken Intomart en Nipo?
Hoe moet je je daarvoor aanmelden?

Ik doe zelf Euroclix. Gaat heeel langzaam, maar wel betrouwbaar. Verdien je 10 euro mee (en vorige keer 25 euro). Maar ik doe het dan al iets van 4 jaar ofzo -> zie hoe langzaam
__________________
<):o)

Laatst gewijzigd op 18-01-2005 om 06:38.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 11:26
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Trouwens, degene waar ik het meest aan heb verdiend is Stempunt. Die verloten per onderzoek 45 euro. Ik doe het nu ruim twee jaar en heb twee keer 45 euro gewonnen, en 1x 10 euro. Nou weet ik niet of dat representatief is, maar voor mij schiet het in ieder geval wel op .
Maar je bouwt daar dus geen saldo op ofzo.
Opinionbar gaat ook wel hard qua saldo.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 11:27
Konijn
Avatar van Konijn
Konijn is offline
Citaat:
x-spekkie-x schreef op 18-01-2005 @ 07:34 :
Hoe werken Intomart en Nipo?
Hoe moet je je daarvoor aanmelden?
Nipo weet ik niet, maar Intomart moet je gewoon naar hun site gaan (even zoeken bij Google ofzo), en kun je jezelf aanmelden.
Je krijgt dan één keer in de zoveel tijd een enquete die je in moet vullen, en daar verdien je zo'n beetje tussen de 50 cent en 1,50 mee (afhankelijk hoe lang ie is).
Dat tikt dus wél aan.
__________________
Keep on rockin'
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 18-01-2005, 11:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Konijn schreef op 18-01-2005 @ 12:27 :
Nipo weet ik niet, maar Intomart moet je gewoon naar hun site gaan (even zoeken bij Google ofzo), en kun je jezelf aanmelden.
Je krijgt dan één keer in de zoveel tijd een enquete die je in moet vullen, en daar verdien je zo'n beetje tussen de 50 cent en 1,50 mee (afhankelijk hoe lang ie is).
Dat tikt dus wél aan.
daarnaast kun je ook elke maand (minimaal) 8 enquêtes invullen over waar je naar hebt gekeken op tv. Daar krijg je (per maand) 2 euro voor en als je het 6 maanden achter elkaar doet krijg je nog een kleine bonus.

En voor nipo (capi heet het onderdeel) moet je je eerst aanmelden. Volgens mij heb ik daar destijds gewoon een mailtje voor gestuurd. Je krijgt dan informatie thuis gestuurd met een diskette. Je moet dan het één en ander installeren en vanaf dan krijg je een paar keer per maand een enquete. Je krijgt daarvoor NIPOints. Je mag zelf kiezen waarvoor je spaart: geld doneren aan een goed doel, Air Miles, bol.com bonnen, blokkerbonnen of FRS bonnen. Bij 66 NIPOints worden ze uitgekeerd (=10 euro) en meestal krijg je zo'n 12 / 15 / 20 NIPOints per enquete (afhankelijk van de hoeveelheid vragen). Gaat behoorlijk snel.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 11:53
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Citaat:
Konijn schreef op 18-01-2005 @ 12:26 :
Trouwens, degene waar ik het meest aan heb verdiend is Stempunt. Die verloten per onderzoek 45 euro. Ik doe het nu ruim twee jaar en heb twee keer 45 euro gewonnen, en 1x 10 euro. Nou weet ik niet of dat representatief is, maar voor mij schiet het in ieder geval wel op .
Maar je bouwt daar dus geen saldo op ofzo.
Opinionbar gaat ook wel hard qua saldo.
Ik heb ook één keer gewonnen. Ik weet alleen niet meer of dat toen 10 of 20 euro was.
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 11:54
rizzlefizzle
rizzlefizzle is offline
Citaat:
hoe kan je makkelijk snel verdienen

grow up.. dat is niet mogelijk..

niet op de manieren die hierboven worden beschreven iig, kijk als je een stuk creatiever bent, zou je zelf iets kunnen ondernemen, maarja dat is niet makkelijk...
Met citaat reageren
Oud 18-01-2005, 17:42
Nobucta
Avatar van Nobucta
Nobucta is offline
Citaat:
Sarah schreef op 16-01-2005 @ 19:31 :
Mjah.
Ik ben wel om die reden gestopt met het gebruiken van de Super de Boer rocks kaart. Daarbij krijg je 1 rockspunt per 5 euro die je uitgeeft... en 1 rockspunt is 1 cent waard. Als je 500 rockspunten hebt krijg je een rocks-vijfje. Je moet dus 2500 euro uitgeven om 5 euro extra te verdienen.
Om die reden heb ik hem ook niet eens aangevraagd. Ik doe er elke dag boodschappen, dus leek zo'n ding me wel lollig, en ik zag een leuke camera in de folder voor 40 rocks. Na berekening kwam ik erachter dat ik daar dan bijna 55 jaar over doe, mits ik er elke dag 5 euro uitgeef, terwijl ik soms ook ergens anders boodschappen doe.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:59.