Oud 12-05-2010, 19:09
Janine*
Janine* is offline
oew dat is niet handig nee!,
ben ik even blij dat ik een jaar ben blijven zitten en met 18 van het vwo af ga;p
wordt in september 19!^^.
is er geen regeling dan dat je eerder kunt krijgen! want je woont best ver weg ook enzo toch?
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 12-05-2010, 21:43
Michelll
Michelll is offline
klopt, maar er wordt niks geregeld. Misschien een tegemoetkoming van de belastingdienst.... maar dat hangt er ook nogom. De banken kunnen ook niks, omdat ik nog geen 18 ben -_-" en alvast gefeliciteerd XD
Met citaat reageren
Oud 13-05-2010, 13:11
Janine*
Janine* is offline
haha In september zitten we al op school hoor;p dan mag je me feliciteren xD
maar dat is mooi bagger dan!.. succes er meee, komt vast goed!^^.
Met citaat reageren
Oud 17-05-2010, 21:30
Michelll
Michelll is offline
Haha is goed dan feliciteer ik je wel moet je het me wel even helpen herinneren^^ Hoe gaat het met jullie examens? ik heb morgen wis a ben best wel zenuwachtig daarvoor.... klere wiskunde -_-" Weet iemand of we al da kansbereken volgend jaar veel gebruiken?(A)
Met citaat reageren
Oud 18-05-2010, 20:53
Romy-02
Romy-02 is offline
Heeft iemand al die studie/informatie gids ontvangen? In de brief zeiden ze toch dat die rond de 15e zou komen?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 01:03
ilovemelbourne
ilovemelbourne is offline
Ik krijg uiterlijk de 20e (donderdag) wat te horen, wil het nu toch wel echt weten..
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 12:28
Michelll
Michelll is offline
Blijven ze het vooruit schuiven? XD Wel balen En nee ik heb ook nog geen gids ontvangen o.O zou nie weten wanneertie moet komen eigenlijk Succes met jullie examens nog^^ Gaat het tot nu toe een beetje?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 12:39
MB14
MB14 is offline
Bij mij echt totaal niet, heb wiskunde flinkt verneukt en nederlands ook niet goed genoeg gemaakt om een 7 gemiddeld te blijven staan . Bij jullie?
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 14:26
Janine*
Janine* is offline
heeey,

jammer dat je het nog niet weet Melbourne! maar wel spannend morgen dus!
En examenss gaan echt kut.. kweenie of iemand hier ook vwo doet, maar bio en m&o waren echt verschrikkelijk , bah.
maar nederlands weer oke!,
dus nu nog 6 te gaan en dan vakantieeeeee

was die gids niet 15 juli? naja kheb um ook nog niet gekregen dus;p
vandaag wel lijst met kleding.. pff weer moneymoney.
Met citaat reageren
Oud 19-05-2010, 22:42
Michelll
Michelll is offline
Ja ik ook Nouja, valt opzich wel mee. Ma zei dat ze de koksbuizen en schoenen ook voor ong deze prijs kocht. Maar ik zit het met probleem dat dat ding dus maat 39 aangeeft... Ik heb schoenmaat 43 -_-" Komt omdat ik nogal een brede voet heb xD alleen beetje kort dus Iemand ook zo n probleem? Denk dat ik morgen maar even bel o.O
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 12:01
Valerry
Valerry is offline
Waarom heb ik nog niks ontvangen jongens! Hoelang gaat dat duren
20ste de uitslag, maar de post is al geweest.
stress stress
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 12:29
ilovemelbourne
ilovemelbourne is offline
Ik wil de uitslag en wel NU graag!
Echt niet te geloven gewoon, ik geloof dat deadlines halen niet hen sterkste kant is.
Met citaat reageren
Oud 20-05-2010, 19:20
Michelll
Michelll is offline
Nee dat denk ik ook niet XD wat wel een sterke kant is is geld innen Ow en dingen eisen en eisen dat de studenten hun deadline halen? XD nja, wen er maar aan straks zal je het zelf ook wel hebben dat je je deadline niet haalt xD Maar wel irritant dat je het nog niet weet
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 15:13
ilovemelbourne
ilovemelbourne is offline
Yay aangenomen!!!
Met citaat reageren
Oud 22-05-2010, 18:27
Hoekje
Hoekje is offline
Gefeliciteeeerd!
Pff als ik dit hier allemaal zo lees zal ik blij zijn als mn toelatingsdag 7 juni in Leeuwarden is geweest. Ik wil ook wel een beetje zekerheid hebben nu over volgend jaar.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 07:38
Janine*
Janine* is offline
aaaw Gefeliciteeeerd

voor september?^^.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 09:53
ilovemelbourne
ilovemelbourne is offline
Dankje! Ja aangenomen voor september, geloof dat de Engelstalige stroming alleen in september begint. Echt zoveel zin in, maakt het een stuk minder erg om over anderhalve maand terug naar Nederland te moeten haha.
Met citaat reageren
Oud 23-05-2010, 17:46
Michelll
Michelll is offline
Haha dat zal vast wel Nou gefeliciteerd dan Zien we je wel op 23 augustus^^ ik heb er echt al verschrikkelijk veel zin in Alleen nog slagen..... blegh, dinsdag economie zie er echt tegen op -_-"

@Hoekje, succes dan
Met citaat reageren
Oud 25-05-2010, 19:20
you're it
you're it is offline
Hallo allemaal!

Leuk forum hier
Ik ben ook aangenomen in Maastricht Maar dan voor de instroom februari 2011... Iemand anders hier ook toevallig??

Jorrit.
Met citaat reageren
Oud 30-05-2010, 16:10
Michelll
Michelll is offline
Gefeliciteerd Jorrit^^ Heb je je eigen al aangemeld op de hyves? ik ga in september^^ even als bijna iedereen hier dacht ik =] Ga je ook voor de nederlandstalige opleiding? of doe je de engelstalige? =] wat ga jij trouwens dan dat half jaar doen?
Met citaat reageren
Oud 31-05-2010, 15:39
you're it
you're it is offline
Ja ik ga de Nederlandstalige doen. Ik had me aan willen melden voor de hyves. maar ik zag dat ie alleen voor september beginners was Dus dan maar even wachten!
Ik ga komend half jaar heel veel werken dan maar!
Met citaat reageren
Oud 04-06-2010, 10:20
Michelll
Michelll is offline
Succes dan maar! Allemaal geslaagd denken jullie? Voor mij is het afwachten ik weet het niet xD 17 juni zal de verlossende datum zijn!
Met citaat reageren
Oud 06-06-2010, 19:53
Hoekje
Hoekje is offline
Oeeh morgen selectiedag, ben wel beetje zenuwachtig! En ik heb best nette kleren, wat ik gewoon eng vind. Maarja dan ben ik er ook weer vanaf! Mn ouders gaan trouwens niet mee, is dat gek?
Verder niemand hier he, voor Leeuwarden?!
Met citaat reageren
Oud 07-06-2010, 18:49
lauraxmusic
lauraxmusic is offline
Hee!
Ik ga hoop ik ook naar Leeuwarden! heb 28juni selectie, wel beetje laat.. maar heb me al ingeschreven voor een eventuele andere opleiding als ik niet wordt aangenomen!
Kun je zeggen hoe het was en wat ze allemaal vroegen &zo en de testen enzo. ben namelijk nu al zenuwachtig hihi!

Dat je ouders niet meegaan is niet gek trouwens! Dat l,aat zien dat jij alleen durft, enzo.

Laatst gewijzigd op 07-06-2010 om 20:05.
Met citaat reageren
Oud 10-06-2010, 23:03
Janine*
Janine* is offline
woep iemand nog naar die party in Maastricht geweest,
zoniet..
dan heb je echt wat gemist! was echt super tof!.

@ hoekje! hoe is het gegaan?^^.
Met citaat reageren
Oud 17-06-2010, 13:39
MB14
MB14 is offline
Woopwoop mijn naam mag inde krant!! Ik ben geslaagd
Met citaat reageren
Oud 18-06-2010, 12:57
Hoekje
Hoekje is offline
Citaat:
woep iemand nog naar die party in Maastricht geweest,
zoniet..
dan heb je echt wat gemist! was echt super tof!.

@ hoekje! hoe is het gegaan?^^.
Volgens mij ging het wel goed! Gesprek was wel heel snel klaar (ook van hun kant uit) maar ging wel goed, de opdract met de groep ook wel en de test vond ik moeilijk, maar we zien wel wat daar uitrolt.
Nu alleen al bijna 2 weken aan het wachten op de uitslag, maar ze hadden beloofd binnen 3 weken het te laten weten, dus het duurt vast nog wle een week. Tis niet anders. Gelukkig kan ik party'en om te vieren dat ik geslaagd ben, dus dat geeft weer wat afleiding.
Met citaat reageren
Oud 21-06-2010, 14:09
Michelll
Michelll is offline
Haha Gefeliciteerd allen^^ Ik ben ook geslaagd :3 Dus zit nu definitief in Maastricht dus mensen die daarnaar toe gaan: TOT VOLGEND JAAARRR
Met citaat reageren
Oud 22-06-2010, 12:05
Hoekje
Hoekje is offline
Aangenomen @ Leeuwarden! Zo blij!
Met citaat reageren
Oud 22-08-2010, 19:53
MichielM
MichielM is offline
Citaat:
Hallo allemaal!

Leuk forum hier
Ik ben ook aangenomen in Maastricht Maar dan voor de instroom februari 2011... Iemand anders hier ook toevallig??

Jorrit.
Ik ook
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:43.