Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / Algemeen / Werk, Geld & Recht
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 18-06-2006, 12:40
backspace
backspace is offline
Hallo,

ik wil graag een boek kopen van amazon.com maar ik heb geen idee hoe ik kan betalen. Kan je daar alleen via creditcard betalen, want die heb ik namelijk niet..
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-06-2006, 13:24
Koen
Avatar van Koen
Koen is offline
http://www.amazon.com/exec/obidos/tg...777021-3563808

Credit card dus.
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:25
Verwijderd
Volgens mij kan je daar alleen met creditcard betalen als je niet in de USA woont. Dus; zoek iemand met een creditcard die je kan helpen (ouders, broer, zus, vrienden). Of zoek een site waar ze het boek ook verkopen (of misschien kunnen importeren) waar je wel zonder creditcard kan betalen...
Met citaat reageren
Oud 18-06-2006, 13:46
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Ik heb ooit een cd gekocht op amazon.de en kon idd alleen met een creditcard betalen. Ik heb toen via de creditcard van mijn moeder betaald Er is vast wel iemand die je kent met een creditcard en die je wil helpen toch?
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 06:17
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
backspace schreef op 18-06-2006 @ 13:40 :
Hallo,

ik wil graag een boek kopen van amazon.com maar ik heb geen idee hoe ik kan betalen. Kan je daar alleen via creditcard betalen, want die heb ik namelijk niet..
Ja, je kunt alleen met credit card betalen.
En als ik jou was zou ik hem niet via amazon.com kopen, omdat het uit amerika komt (dus: veel verzendkosten en als je pech hebt ook nog eens importkosten bij de douane).
Koop hem dan via amazon.co.uk of amazon.de Play.com heeft ook veel assortiment en de prijs is daar al inclusief verzendkosten.
Anders kijk je even op www.vergelijk.nl ofzo?
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 18:01
Hakuna
Avatar van Hakuna
Hakuna is offline
Ik heb vaker CD's en DVD's gekocht via Amazon. Maar je kunt de verkoper ook mailen (via contact this seller) en vragen of hij ook andere betalingswijzen accepteerd. Zag onlangs een CD staan, maar de verkoper wilde niet ''Not outside the States shipping''. Maar toen ik aangaf meteen te willen betalen via paypal, veranderde hij de ''shipping rates'', zodat ik 10 minuten alsnog een bericht kreeg dat de zending vanuit de USA richting Netherlands ging.

En een week later...plof op de mat.
Met citaat reageren
Oud 19-06-2006, 20:10
x-spekkie-x
Avatar van x-spekkie-x
x-spekkie-x is offline
Citaat:
Cornel schreef op 19-06-2006 @ 19:01 :
Ik heb vaker CD's en DVD's gekocht via Amazon. Maar je kunt de verkoper ook mailen (via contact this seller) en vragen of hij ook andere betalingswijzen accepteerd. Zag onlangs een CD staan, maar de verkoper wilde niet ''Not outside the States shipping''. Maar toen ik aangaf meteen te willen betalen via paypal, veranderde hij de ''shipping rates'', zodat ik 10 minuten alsnog een bericht kreeg dat de zending vanuit de USA richting Netherlands ging.

En een week later...plof op de mat.
Maar dat is niet Amazon (de winkel) zelf, maar de subwinkels van amazon die door particulieren zijn aangemaakt.
__________________
<):o)
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht met visa online in pond betalen
Fee17
1 13-07-2015 13:43
Werk, Geld & Recht ineens een brief van UPS overbelasting voor een pakket
gamebro
4 26-07-2011 19:52
Films, TV & Radio Koop ook eens een dvd! (deel 5)
Verwijderd
500 10-02-2008 16:41
Werk, Geld & Recht heeft iemand ooit iets besteld op amazon.com?
kalinho
6 23-07-2005 17:12
Algemene schoolzaken Via internet kopen
[Het Engeltje]
22 03-09-2004 21:31
Werk, Geld & Recht Betalen met cheque & Internet.
Severus
7 10-08-2003 02:10


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:20.