Registreer FAQ Ledenlijst Berichten van vandaag


Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Topic gesloten
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 17-08-2006, 09:19
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 17-08-2006 @ 09:14 :
Ik ben ondertussen al druk aan het inpakken, heb echt veeeeel zooi, ben wel bang dat ik met veel meer aankom slepen dan de rest, maarja ik kan het verder ook nergens kwijt dus what can you do
Hahahaha. Ik ook, ja! Alles een beetje in dozen gemoffeld, was ook van mening dat ik verreweg het meeste mee zou nemen... Verbazingwekkend eigenlijk hoeveel spulletjes je hebt als je gaat uitzoeken wat wel en wat niet mee kan.

@Joyce: wat is dat Data net connection port dan voor iets? Ik dacht ook dat het internet was. Wel relaxt hoor, dat dat al helemaal aangesloten is.

Lijkt me ook leuk ja, s.com meeting idee
Advertentie
Oud 17-08-2006, 11:07
Joyceb
Joyceb is offline
Ik bedoelde met anders geplaats worden: in een andere academic english klas.

Volgens mij wordt het ook met de tutor bekeken wie waar geplaatst moet worden. Er zitten nogal veel gaten in het systeem en persoonlijk ben ik uberhaupt niet zo te spreken over hoe het vak vorig jaar werd gegeven. Dus maak je niet druk om dit vak, het is een easy grade (B minimaal waar je ook geplaatst wordt) en het kost niet al teveel tijd waardoor het eerste semester relatief rustig is.

Is er een data connection port? Haha, geen flauw idee. Enige wat ik weet is dat er een tv-uitgang op de kamers aanwezig zijn en internet verbinding die heerlijk snel is. Ik heb trouwens ook nog een tijdje draadloos gehad (CitynetUU) aan het bgein van Kromhout maar dat was na een tijd helaas verdwenen.

Ik ga zodadelijk al verhuizen.. Had me ingesteld op morgen maar goed..

Een meeting lijkt me leuk! Ik weet niet hoe jullie intro rooster eruit ziet, dus ik denk dat het vooral van jullie afhankelijk is. Ik ben er denk ik het grootste gedeelte van de week wel (ik 'moet' alleen een dag naar Nemo met een aantal UC vrienden en mijn buurkinderen , en ga een dag 'Nederland zonder huizen overal' laten zien aan een vriendin uit Duitsland (ze vroeg zich af of dat wel bestond =) )
Oud 17-08-2006, 18:46
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Have fun dan deze week Joyce. Misschien zien we je wel op een feestje rondlopen? Volgens mij is het elke avond raak..

Ik ben nu volledig ingepakt, op wat was na, en de uitslag is:

18 dozen en 2 kisten (van die ouderwetse) en daarnaast nog tv, bed, matras, kastjes, stereo en misschien nog wel meer meubels maar dat ligt aan de grootte van mijn kamer. Maaaaaaaaah!!

ETA: 18 fucking dozen, volgens mij is dat niet normaal.
Oud 17-08-2006, 20:45
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 17-08-2006 @ 19:46 :
ETA: 18 fucking dozen, volgens mij is dat niet normaal.


Dat binnen tweeënenhalf uur inrichten? Succes
Oud 17-08-2006, 20:56
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Athena22 schreef op 17-08-2006 @ 21:45 :


Dat binnen tweeënenhalf uur inrichten? Succes
Maaaaaaah!! Ik zei het toch Maar het is niet alsof ik niks weg heb gedaan. Ik heb heel veel weg gedaan. Maarja, ik heb ook gewoon dingen die andere mensen waarschijnlijk niet mee moeten nemen, heb een doos vol serviesgoed, kerstspullen ( ) en dus al de nodige inrichting. Bla, ik hoop echt dat er meer mensen zijn met zoveel meuk. Oh maar we kunnen toch ook al wel 's ochtends inrichten? Ik zit namelijk in de groep die als eerste in moet checken dus hopelijk heb ik dan ook iets meer tijd. Ik wilde 's middags nog een keer op en neer om mijn meubels te halen... Maaaaah!! Heb er wel veel zin in, ook al mag ik meteen als idioot met teveel spullen aan komen
Oud 17-08-2006, 21:20
Joyceb
Joyceb is offline
Ik ben helemaal blij met mn kamer. Ik zit in 1 van de nieuwe gebouwen 'Kriekenpitplein' (ik moet nog uitvinden wat de gangbare naam is die uitspreekbaarder is =)).
Een erg ruime, lichte kamer, gelijkvloerse unit, nieuwe unit, 4 pitten ipv 2, veel kastjes, een vierkante eettafel voor 9 (!!) mensen en een patio voor de deur!

Enige nadeel is dat ik te weinig kastruimte heb en dus nog een kast moet aanschaffen. Bij de Ikea was die er nietop dat moment dus ik zit nu nog met een redelijk aantal dozen om eerlijk te zijn.

Overigens, Niet Slaan, is het idd verstandig om een aantal keer te rijden, dan kan je ook inschatten welke dingen je bij nader inzien toch niet meeneemt enzo.

In de planning staat wel dat ik naar een aantal campus feestjes ga, maar om eerlijk te zijn wil ik ook graag Utrecht in!
We spreken wel een keer af voor de forum meeting, desnoods maken we er een forum dinner van (bij voorkeur met zelfgekookt eten, al zullen jullie de Dining Hall nog niet beu zijn na een week, maar toch! )
Oud 17-08-2006, 21:21
Joyceb
Joyceb is offline
Citaat:
Athena22 schreef op 17-08-2006 @ 21:45 :


Dat binnen tweeënenhalf uur inrichten? Succes
Zorg voor hulp =).
Heb vanmiddag met mn ouders alles naar binnen gesjouwd en we waren daarmee binnen 3/4 uur klaar, daarna alleen nog alles inruimen.
Nou ja, zorg voor een systeem en mensen die naar je aanwijzingen luisteren =).

Overigens hadden we vorig jaar van 's ochtends vroeg tot 16.00 toen de intro begon. Weet je zeker dat het nu 2.5 uur is? Dat is namelijk idd wel kort!
Oud 17-08-2006, 21:29
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
We hebben rond de middag die officiele welkomsspeech van de Dean dus ik neem aan dat je gewoon voor en na die tijd kan inrichten. Ik heb alleen hulp van mijn tante, hoop dat dat genoeg is... Hee Maarja ik moet eigelijk gewoon zo veel mogelijk mee kunnen nemen want alles wat ik niet mee kan nemen kan ik ook nergens anders kwijt.. hopen op veel kastruimte dus.

Dat huis waar je zit klinkt echt goed (vier pitjes!!), ik ben echt benieuwd waar ik terecht kom.

Er is trouwens ook een keer een kroegentocht in Utrecht gepland, en daarna om 1 uur 's nachts nog een feestje van een fraternity, so yay
Oud 17-08-2006, 21:44
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
Joyceb schreef op 17-08-2006 @ 22:20 :
Een erg ruime, lichte kamer, gelijkvloerse unit, nieuwe unit, 4 pitten ipv 2, veel kastjes, een vierkante eettafel voor 9 (!!) mensen en een patio voor de deur!
Fijn joh! Jij zit goed voor het komende jaar .

Zo'n beetje de hele week yay eigenlijk hè, Niet Slaan Andere introductieweken bevatten meestal wat rondleiding en 's avonds stappen, dit vind ik toch wel iets fijner. Lekker afwisselend en dan elke avond feest op de campus. Ben ook benieuwd wat de Dining Hall in praktijk voorstelt ^^
Oud 17-08-2006, 22:36
Joyceb
Joyceb is offline
Wat betreft de dining hall, stap er gewoon onbevooroordeeld in. Aanvaard dat het voor honderden mensen wordt gekookt en niet voor jou alleen en dat het ook geen michelin ster heeft maar dat het desalniettemin eetbaar is. Daarnaast magen ze van de waren wet dat ook alleen maar doen, dus zelfs al is het dubieus a) kies dan de andere optie en b) het is vast goed genoeg.

En kook gewoon regelmatig bij, eet en slaap bij bij je ouders en laat j eniet meeslepen in het gezeur over dining hall =).
Oud 17-08-2006, 22:37
Joyceb
Joyceb is offline
Hebben jullie het overzicht van de intro digitaal?

Of kan je een overzicht geven van alle avond activiteiten (als ze ook toegankelijk zijn voor ouderejaars =))?
Oud 18-08-2006, 06:46
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Introduction Week 2006 - Provisional Program

Monday August 21st
09:00-12:00 Arrival on campus
12:00-13:30 Welcome to UC & lunch
13:30-16:00 Time to settle in to your rooms
16:00-18:00 Get to know your new UC family and parents
18:30-20:00 Barbecue – served by Luna (campus sorority)
22:00 Bar open & performance by band

Tuesday August 22nd
09:00-10:30 Compulsory meeting for all international degree students and exchange students*
10:00-11:00 Brunch
10:30-11:30 Tutor meetings
11:30-18:00 City tour including canal biking/rowing
18:30-21:00 Official Dinner
22:00 Villa Equites (party organized by campus fraternity)

Wednesday August 23rd
09:00-11:00 Tutor meetings
10:00-11:00 Brunch
11:00-12:00 Committee Market
12:00-16:30 Sports & Games Event
13:00-17:00 Tutor meetings
17:00-18:00 ASIC: Introduction to Liberal Arts & Sciences
18:00-19:00 Dinner
19:30-21:00 Movie/Sitcoms/Comedies
21:00-01:00 Pubcrawl in town
01:00 Primus Party (campus fraternity)

Thursday August 24th
09:00-10:30 Time to visit your Junior Advisors
10:00-11:00 Brunch
11:00-12:00 ASIC: Introduction to Humanities/Social Science/Science
12:00 Group Photo
12:15-16:00 Tour of university facilities at the Uithof
16:30-18:00 Committee Workshops
18:00-19:00 Dinner
18:00-22:00 Cocktails with Primus (campus fraternity)
22:00 Theme Party: ‘Wild Wild West’

Friday August 25th
09:00-11:00 Time to visit your Junior Advisors
11:00-14:00 Picnic
14:00-16:30 ASIC library tour & campus creativity
18:00-19:00 Dinner
19:30-21:00 Movie/Sitcoms/Comedies
21:00-23:00 Pubquiz
23:00 Karaoke night

Saturday August 26th
10:00-12:00 Brunch
10:00-18:00 Excursion to Veluwe and Kröller Muller Museum (optional)
17:30-19:00 Dinner
21:00 Allure Garden Party (campus sorority)


waaaaaaaaaa ik heb er zin in
Oud 18-08-2006, 09:31
kiss_the_sky
kiss_the_sky is offline
Op Wikipedia staat:

Citaat:
Fraternities

Some fraternities and a sorority exist at Roosevelt Academy.
Kan iemand daar iets meer over vertellen? Is het de moeite waard om lid te worden?
__________________
So which is your favourite Beatles album? 'Tough one. I think I'd have to say 'The best of the Beatles'.'
Oud 18-08-2006, 13:14
RadioR
RadioR is offline
Ik zie dat veel mensen al zijn ingecheckt en al weten waar ze zitten. Bij de UCU hoor je dat toch pas in principe bij aankomst op maandag. Of heb ik iets gemist?
Oud 18-08-2006, 13:27
CooCooCachoo
CooCooCachoo is offline
Citaat:
kiss_the_sky schreef op 18-08-2006 @ 10:31 :
Op Wikipedia staat:



Kan iemand daar iets meer over vertellen? Is het de moeite waard om lid te worden?
We hebben RASA, maar dat valt daar niet onder.

Voor zover ik weet is er verder alleen Erodios, wat een fraternity is à la het Rotterdamse corps. Er zijn maar weinig mensen lid van
Oud 18-08-2006, 14:54
Joyceb
Joyceb is offline
De nieuwe studenten komen maandag pas. De ouderejaars konden vanaf donderdag al verhuizen. Vandaar dat ik het bijvoorbeeld al weet.


Ik heb niet het idee dat je zoveel mist als je geen lid bent van een fraternity of sorority. Als je echt bij een vereniging wilt dat corpse allures wil hebben of gewoon een verzameling is (luna op uc is bijvoorbeeld helemaal niet zo corporaal) dan kan je net zo goed lid worden van een van de verenigingen in Utrecht.

Kom je nog eens buiten de campus, leer je mensen kennen van andere studies etc.

Ik vind de UC fraternities vooral een hoog wannabe-corps gehalte hebben met veel rijke ventjes die fijn samen niet-vrouw lopen te zijn =) (denk dat het namelijk voor een gedeelte is ontstaan door de ruime meerderheid vrouwen dat guys van de campus een beetje naar elkaar toe heeft gedreven. )
Oud 18-08-2006, 15:57
planckton
planckton is offline
Wow, 18 dozen
Ik kom op 3, misschien 4 denk ik
(oh ja +harp +fiets, dus toch nog wel sjouwen..)
Oud 18-08-2006, 16:36
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Citaat:
planckton schreef op 18-08-2006 @ 16:57 :
Wow, 18 dozen
Ik kom op 3, misschien 4 denk ik
(oh ja +harp +fiets, dus toch nog wel sjouwen..)
Ik wil mijn fiets ook graag meenemen idd. Gaaf dat je harp speelt Mijn dwarsfluit gaat ook mee, want het lijkt me wel leuk om bij het orkest te gaan. Hmm.. ik neem ook een tv´tje en stereo mee. En mijn laptop uiteraard. En.. waterkoker \o/ Verder, gebruikelijke dingen zoals kleding Het moet allemaal in 1 auto passen, geen idee hoeveel dozen dat is... Ben wel benieuwd waar we allemaal terecht komen ^_^
Oud 18-08-2006, 19:05
Athena22
Athena22 is offline
Citaat:
Esther schreef op 18-08-2006 @ 17:36 :
Ben wel benieuwd waar we allemaal terecht komen ^_^
Jaaa, ik ook Het komt nu echt heel dichtbij...
Ik neem televisietje, stereo, computer & eigen spulletjes mee. Scheelt echt veel dat je je meubels thuis kan laten. (Wou ook mijn instrument wel meenemen, maar ik heb zo mijn twijfels over een piano ^^)
Oud 18-08-2006, 19:56
planckton
planckton is offline
Haha ja een piano is misschien iets té Maar ik neem aan dat ze daar ook wel een piano hebben? Zou leuk zijn in ieder geval.
Dus ik zie jullie terug bij de orkest-workshop?
Ik begin er nu ook ontzettend veel zin in te krijgen!!
Oud 18-08-2006, 21:34
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Ja echt veeel dozen, ik voel me nu echt een idioot. Oh ja, ik heb ook nog een basgitaar en een loeier van een versterker. En een klarinet. Heh.

Ik heb trouwens al een cowboyhoed geleend en denk dat ik verder gewoon een fout bloemenjurkje aan doe met laarzen er onder Heeeeehaaaa
Oud 19-08-2006, 08:55
Verwijderd
ik kom net terug van de UIT, Utrecht is geweldig
Oud 19-08-2006, 09:24
Verwijderd
Ehmm ik heb t topic net doorgelezen maar ehm, wtf 18 dozen? Ik dacht aan een weekendtas en een fiets en misschien nog 1 doos wat heb je de eerste 2 weken nou nodig??


En iemand zei iets over dat dat 980 euro wel meeviel, huur + kleren + uitgaan + studentenvereniging en zo maar die laatste 3 moet je als UC student toch ook gewoon betalen

Ik denk erover om in februari bij Biton te gaan voor de meeste andere verenigingen had je je afgelopen week al in moeten schrijven en die hebben ook al heel gauw intro en ontgroening en zo, k wil eerst weten of ik er wel tijd voor heb

Overigens hoorde ik van een UC-alumni (mijn mentor bij de UIT) dat er dit jaar 2000 aanmeldingen waren op UCU en dus 200 aangenomen of zo.. pfoe

En ik denk dat je bij dat official dinner heus geen galajurk aanhoeft of zo, een nette broek/rok moet voldoende zijn.

Okee pff ik heb vast nog veel meer te zeggen maar dat weet ik ff niet Moet nog steeds bijkomen van afgelopen week.. Ik ga morgen maar eens inpakken.
Oud 19-08-2006, 12:04
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 19-08-2006 @ 10:24 :
Ehmm ik heb t topic net doorgelezen maar ehm, wtf 18 dozen? Ik dacht aan een weekendtas en een fiets en misschien nog 1 doos wat heb je de eerste 2 weken nou nodig??
Lol, zoals ik zei: ik woon nu op kamers en ik moet hier dus uit, dus ik moet ook alles in mijn nieuwe kamer dumpen. Er is voor mij geen optie om iets 'thuis' te laten want mijn nieuwe kamer is mijn nieuwe thuis En bovendien lijkt het mij logisch dat je in de eerste week settled zodat je je daar tijdens het semester verder niet druk over hoeft te maken. Ik denk dat het voor mij alleen anders is dan voor de meeste eerstejaars: ik heb al veel spullen/benodigheden die de andere mensen vaak pas in de loop van het jaar aanschaffen. Das voor mij nu een nadeel maarja, ik heb wel lekker alles wat ik ooit nodig kan hebben (hoef gelukkig ook niks nieuws te kopen, scheelt weer in de kosten ).
Oud 19-08-2006, 12:12
iThink
Avatar van iThink
iThink is offline
even een vraagje: waar wonen jullie dan tussen de semesters in?
Kun je dan nog op de Campus blijven of moet je bij ouders gaan wonen of een kamer proberen te gaan huren?
Oud 19-08-2006, 12:21
Verwijderd
Citaat:
Niet Slaan schreef op 19-08-2006 @ 13:04 :
Lol, zoals ik zei: ik woon nu op kamers en ik moet hier dus uit, dus ik moet ook alles in mijn nieuwe kamer dumpen. Er is voor mij geen optie om iets 'thuis' te laten want mijn nieuwe kamer is mijn nieuwe thuis En bovendien lijkt het mij logisch dat je in de eerste week settled zodat je je daar tijdens het semester verder niet druk over hoeft te maken. Ik denk dat het voor mij alleen anders is dan voor de meeste eerstejaars: ik heb al veel spullen/benodigheden die de andere mensen vaak pas in de loop van het jaar aanschaffen. Das voor mij nu een nadeel maarja, ik heb wel lekker alles wat ik ooit nodig kan hebben (hoef gelukkig ook niks nieuws te kopen, scheelt weer in de kosten ).
Dan nog vind ik 18 dozen vrij veel Ik zou spullen als extra stoelen of je bed proberen te verkopen.. heb je weer extra geld en hoef je ook geen opslag voor de UCU inboedel te regelen
Oud 19-08-2006, 12:40
planckton
planckton is offline
Citaat:
iThink schreef op 19-08-2006 @ 13:12 :
even een vraagje: waar wonen jullie dan tussen de semesters in?
Kun je dan nog op de Campus blijven of moet je bij ouders gaan wonen of een kamer proberen te gaan huren?
Tussen 1e en 2e semester kan je gewoon op de campus blijven, maar in de zomermaanden moet je iets anders regelen. Ikzelf ga proberen zoveel mogelijk te reizen en de resterende tijd zal ik wel bij mn ouders wonen waarschijnlijk.
Edit: Als je echt álles meetelt, lijkt me 18 dozen niet zo gigantisch veel. Ik neem aan dat je bijvoorbeeld keukenspul enzo ook al hebt, daar gaan alweer 2 dozen.

Laatst gewijzigd op 19-08-2006 om 12:43.
Oud 19-08-2006, 12:55
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 19-08-2006 @ 13:21 :
Dan nog vind ik 18 dozen vrij veel Ik zou spullen als extra stoelen of je bed proberen te verkopen.. heb je weer extra geld en hoef je ook geen opslag voor de UCU inboedel te regelen
You're not helping... ik wil mijn bed echt niet verkopen, ligt veel te lekker en bovendien heb ik liever een 2ps bed dat een 1ps. En je bent zo aan de 20 dozen hoor: handdoeken, beddegoed, kleding, serviesgoed, koffiezetter, waterkoker, toaster, (lees)boeken, stereo, boxen, printer, vcr, dvdspeler, tv, wasrekje, lampjes, decoratiedingetjes enz enz enz... Don't judge my 18 boxes

Ach weetje, ik heb zoiets van: nu ff sjouwen maar straks wel lekker comfy met al mijn eigen spulletjes waar ik al gehecht aan ben Wacht maar tot je komende zomer moet verhuizen...


ETA: Ah ik zie dat Planckton me voor was

Ik ga tijdens ze zomer trouwens een tijdelijke kamer in Utrecht zoeken. Ik hoorde dat er rond die tijd redelijk wat briefjes ophangen op de campus, omdat veel mensen weten dat UCU'ers tijdelijke kamers nodig hebben.
Oud 19-08-2006, 20:01
CooCooCachoo
CooCooCachoo is offline
Citaat:
Niet Slaan schreef op 19-08-2006 @ 13:55 :
You're not helping... ik wil mijn bed echt niet verkopen, ligt veel te lekker en bovendien heb ik liever een 2ps bed dat een 1ps. En je bent zo aan de 20 dozen hoor: handdoeken, beddegoed, kleding, serviesgoed, koffiezetter, waterkoker, toaster, (lees)boeken, stereo, boxen, printer, vcr, dvdspeler, tv, wasrekje, lampjes, decoratiedingetjes enz enz enz... Don't judge my 18 boxes

Ach weetje, ik heb zoiets van: nu ff sjouwen maar straks wel lekker comfy met al mijn eigen spulletjes waar ik al gehecht aan ben Wacht maar tot je komende zomer moet verhuizen...


ETA: Ah ik zie dat Planckton me voor was

Ik ga tijdens ze zomer trouwens een tijdelijke kamer in Utrecht zoeken. Ik hoorde dat er rond die tijd redelijk wat briefjes ophangen op de campus, omdat veel mensen weten dat UCU'ers tijdelijke kamers nodig hebben.
18 Dozen is echt niet zo heel veel hoor Heb al loads of stuff in mn kamer staan, en er komt morgen nog veel meer bij. Maar ja, ik neem dan ook bijna alle kleding, veel boeken enz. mee. Ik snap niet dat mensen aan een weekendtas en nog wat spullen genoeg hebben In Middelburg heeft echt bijna niemand zo weinig
Oud 19-08-2006, 20:37
Verwijderd
Tijdelijke kamers zijn vaak supergoedkoop

Heb nog genoeg kamernetreacties over maar denk dat ik in de zomer gewoon thuis ga werken en wonen..
Oud 19-08-2006, 20:47
emmies
emmies is offline
Hoi UC studenten
ik heb al eens eerder gepost, ga ook naar UCU
Ben ook lekker aan het inpakken maar kom ook niet echt aan 18 dozen. Ik moet ook alleen mijn eigen spullen inpakken. Maar vroeg mij af hoe jullie het willen doen met je eigen bed, als je dat meeneemt, want waar zet je dat bed neer dat nu al in de kamer staat? ik wil namelijk ook graag een 2ps bed meenemen maar weet dus niet waar dat andere bed heen moet.
Hoe laat moeten jullie je melden maandag?
En wie zijn er naar de UIT week geweest? het was namelijk super gezellig!!
Groetjes Emma
Oud 19-08-2006, 21:20
RadioR
RadioR is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 19-08-2006 @ 10:24 :


Overigens hoorde ik van een UC-alumni (mijn mentor bij de UIT) dat er dit jaar 2000 aanmeldingen waren op UCU en dus 200 aangenomen of zo.. pfoe


Wow! 2000 aanmeldingen, dat is erg veel, kan iemand dit verifieren? Ik ben namelijk erg benieuwd naar de echte cijfers.

Is niemand een beetje nerveus voor maandag, (toch nieuw begin) of ben ik de enige?
Oud 19-08-2006, 23:03
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
emmies, ik heb tijdens de open dag gevraagd wat je met dat andere bed moet doen, en toen zeiden de studenten dat er waarschijnlijk wel mensen zijn die een tweede bed willen, en anders kun je het gewoon uit elkaar draaien en ergens stallen op je kamer of in de hal/woonkamer ofzo. Of als je een grote kamer hebt maak je van die extra matras een lekkere lighoek ofzoiets.

Gewoon meenemen zou ik zeggen


ETA: Ik ben wel een beetje nerveus, maar meer gewoon fucking excited Heb er echt zin in.
Oud 20-08-2006, 08:51
Athena22
Athena22 is offline
Ben ook wel benieuwd of dat cijfer van 2000 klopt. Denk het eigenlijk niet, zou het dan statistisch niet enigszins onmogelijk zijn dat wij uiteindelijk allemaal door zijn?

Heb ook onwijs zin in morgen . Ook beetje nerveus, maar vooral nieuwsgierig!
Oud 20-08-2006, 09:05
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Athena22 schreef op 20-08-2006 @ 09:51 :
Ben ook wel benieuwd of dat cijfer van 2000 klopt. Denk het eigenlijk niet, zou het dan statistisch niet enigszins onmogelijk zijn dat wij uiteindelijk allemaal door zijn?

Heb ook onwijs zin in morgen . Ook beetje nerveus, maar vooral nieuwsgierig!
We zijn gewoon goooeeehoeeeed.


Maar nee, denk ook dat het niet klopt.


Ik heb stiekem mijn s.com profiel gewijzigd, nu woon ik officieel in Utrecht en ben ik UCU'er. Heheeee.

Laatst gewijzigd op 20-08-2006 om 09:13.
Oud 20-08-2006, 09:36
Joyceb
Joyceb is offline
2000 zal niet kloppen.
Vorig jaar was het tussen de 600 en 800 en ik denk niet dat UC in 1 jaar zoveel populairder is geworden.
Helaas, helaas, jullie zijn niet de 1 uit 10 mensen, maar waarschijnlijk 1 uit 3/4 oid.

18 dozen valt idd wel mee als je niet alles in je eigen kamer plaatst (lijkt me logisch dat sevies bijv. in de algemene ruimte past =)) dus dan valt het mee. Wel is het misschien handig om een kast mee te nemen (als je dat nog niet had) omdat de kastruimte niet altijd even groot is.
Ik woon in W en heb zelf een zeer beperkte kastruimte (een hangkast van 50 cm, 1 plank daarboven en een boekenkast!! ) dus ik moet nog een andere kast erbij kopen.

Verder.. Als 1 van jullie in W 154 komen.. Voel je nu alvast welkom geheten door mij =).
Oud 20-08-2006, 09:37
Joyceb
Joyceb is offline
Ik heb overigens al de eeste bedden buiten zien staan dus er zijn meerdere mensen met een eigen bed =).
Oud 20-08-2006, 10:11
Athena22
Athena22 is offline
Ehh, vraagje: wat voor soort vloer ligt er in de kamers?
Oud 20-08-2006, 10:14
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Ik moet morgen tussen 11.00 en 11.30 melden. Vandaag dus even inpakken en genieten van mijn laatste dagje thuis voor de intro... woeeeeeei!
Oud 20-08-2006, 10:18
Verwijderd
vandaag inpakken spanneeeend
Oud 20-08-2006, 10:41
Niet Slaan
Niet Slaan is offline
Citaat:
Joyceb schreef op 20-08-2006 @ 10:37 :
Ik heb overigens al de eeste bedden buiten zien staan dus er zijn meerdere mensen met een eigen bed =).
Wordt het bed dan opgehaald? Of waarom staan ze buiten? Of bedoel je buiten als in de hal van je afdeling? Zou wel handig zijn als daar iets voor geregeld is!

Ik heb zelf ook nog een soort van hangkastrekding van de ikea, die heb ik mn moeder mee nar huis gegeven maar als ik weinig kastruimte heb vraag ik die wel terug
Aan de ene kant is het een beetje balen dat je nog niet weet hoe groot of klein je kamer is en wat je allemaal tot je beschikking hebt, maar aan de andere kant is het ook wel leuk om verrast te worden.
Ik zit gelukkig in de groep die zich als eerste moet melden (9 uur) dus heb ik lekker veel tijd om al mijn dozen te verslepen.
Oud 20-08-2006, 10:54
planckton
planckton is offline
Nee, 2000 lijkt me een beetje té ego-boosterig
Ik heb er ook echt superveel zin in!! Beetje spannend op zich wel, maar aangezien maar weinig eerstejaars elkaar al kennen, móet iedereen wel aardig doen
Ik moet me tussen half 11 en 11 melden, pff had liever wat later, aangezien we minstens 2 uur moeten rijden. Maargoed, kan ik wel op mn gemak alles naar binnen dragen enzo
Oud 20-08-2006, 10:58
Verwijderd
ik hoorde van een "alumni" dat er op UCU ook een hele ruil bestaat tussen grote en kleine kamers
Oud 20-08-2006, 11:43
Esther
Avatar van Esther
Esther is offline
Als ik een grote kamer krijg, ga ik die niet afstaan hoor xD
Oud 20-08-2006, 11:50
Verwijderd
Citaat:
Esther schreef op 20-08-2006 @ 12:43 :
Als ik een grote kamer krijg, ga ik die niet afstaan hoor xD
ik kan me best voorstellen dat er mensen zijn die dat om bepaalde redenen wel willen

bij vrienden willen zitten, een ander gezelliger gebouw, of bijvoorbeeld buitenlandse studenten die toch weinig spullen hebben..
Oud 20-08-2006, 15:00
ickeicke
ickeicke is offline
Afgaande op de laatste pagina lijkt het wel een UCU-only thread .

Heb net mijn internetverbinding aan weten te zwengelen en heb bijna alles nu uitgepakt enzo .
Ik ben nu alleen wel vrij kapot; al dat sleuren en sjouwen, vannacht tot 4.00 mijn kasten in geruimd, vanochtend om 12.00 al weer aan het boren en schroeven, etc.

Maar dan heb je ook wat; een prachtige kamer aan een gezellige gang .
Oud 20-08-2006, 18:46
Verwijderd
Okee ik heb nu 1 koffer, 1 tas, en dan verder nog los mijn dekbedovertrek, trompet, fiets, een groot kussen en nog wat posters in lijsten.. Hoop maar dat ik alles heb, en ach, anders is t niet zo ver om ff terug te gaan
Oud 20-08-2006, 21:30
Joyceb
Joyceb is offline
Ik weet niet precies waarom ze de bedden buiten zetten.. ze stonden er gewoon =).

Wat betreft de ruilhandel, ik heb het idee dat dat vooral aan het einde van het spring semester is omdat dan bekend wordt waar iedereen wordt geplaatst: W/Wall, Kromhout, G/academische gebouwen/K.

Heel veel succes en plezier morgen en we zullen via dit forum wel een keer afspreken waar en wanneer we elkaar ontmoeten.
Misschien is het coctailfeestje van primus een goed idee =)
(Oh ja, tip daarvoor: als je een cocktail wilt, wees er dan op tijd bij.. ze zijn zo op =))
Oud 20-08-2006, 21:34
planckton
planckton is offline
Citaat:
Kristaco schreef op 20-08-2006 @ 19:46 :
Okee ik heb nu 1 koffer, 1 tas, en dan verder nog los mijn dekbedovertrek, trompet, fiets, een groot kussen en nog wat posters in lijsten.. Hoop maar dat ik alles heb, en ach, anders is t niet zo ver om ff terug te gaan
Pff goed dat ik dit nog ff lees, ik was zo mn dekbed en posters vergeten Verder heb ik 2 dozen, 2 kratten, een weekendtas, een tv, radio en harp. Mmm toch meer dan ik gedacht had..
Zenuwen beginnen ook een beetje te komen, kweet niet waarom precies, maargoed.
Oud 20-08-2006, 21:38
Joyceb
Joyceb is offline
Overigens naast dekbed heb je ook matrasovertrek, kussen, -sloop, etc nodig.
Er staat alleen een kaal bed en matras.

Verder handig: hangers (hangen er niet in)
Advertentie
Topic gesloten


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren University College #9
Verwijderd
500 05-04-2012 09:17
Studeren University College #7
harpje
500 10-04-2010 10:18
Studeren Deel je ervaringen met andere forummers!
Verwijderd
17 30-05-2008 10:52
Studeren University College #5
SchelefrieS
500 18-02-2008 19:17
Studeren University College #4
CoolJessy
500 29-06-2007 14:17
Algemene schoolzaken Afgewezen voor de University College?
ds
197 02-04-2005 22:24


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:11.