Oud 17-07-2007, 11:45
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
MardyBum schreef op 17-07-2007 @ 11:22 :
Ja daar had ik dus al voor gebeld naar school, maar blijkt nog dat ik veel boeken het eerste blok al nodig heb. Maar toch bedankt. Weet iemand een boekhandel waar je in termijnen betalen kan?
ik dacht bol.com
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Advertentie
Oud 18-07-2007, 20:25
Icicle
Icicle is offline
Hoi,

Ik wil deze maand graag wat extra bijlenen, omdat ik nogal krap zit. Weet iemand of mijn ouders hiervan op de hoogte zullen worden gesteld? Ik woon op kamers dus ontvang de meeste (alle?) post van de IBG hier.
Oud 18-07-2007, 20:30
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Icicle schreef op 18-07-2007 @ 20:25 :
Hoi,

Ik wil deze maand graag wat extra bijlenen, omdat ik nogal krap zit. Weet iemand of mijn ouders hiervan op de hoogte zullen worden gesteld? Ik woon op kamers dus ontvang de meeste (alle?) post van de IBG hier.
huhu als je het goed doet horen jou ouders niks te weten over je correspondentie met de IB. Ze gaan echt niet naar je ouders bellen, ja uuh uw dochter leent bij.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 18-07-2007, 20:50
Verwijderd
Nee, inderdaad, je ouders horen daar niets van. Die horen 't ook niet als je stopt met studeren, of ineens van studie wisselt. Ze horen níets van de IBG

Maar deze maand nog bijlenen kan volgens mij niet meer, wel in augustus.
Oud 18-07-2007, 22:28
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 18-07-2007 @ 20:50 :
Nee, inderdaad, je ouders horen daar niets van. Die horen 't ook niet als je stopt met studeren, of ineens van studie wisselt. Ze horen níets van de IBG

Maar deze maand nog bijlenen kan volgens mij niet meer, wel in augustus.
Mijn ouders krijgen anders wel brieven hoeveel ouderlijke bijdrage ze geacht worden te betalen omdat hun dochter studie zus en zo studeert en hun inkomen blablabla is en ze berekend hebben wat mijn ouders ongeveer kunnen missen

En dat 2e klopt, je moet het voor de 1e van de maand doorgeven, dus wat je deze maand door geeft gaat op zn vroegst in augustus pas in.
Oud 18-07-2007, 23:09
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 18-07-2007 @ 22:28 :
Mijn ouders krijgen anders wel brieven hoeveel ouderlijke bijdrage ze geacht worden te betalen omdat hun dochter studie zus en zo studeert en hun inkomen blablabla is en ze berekend hebben wat mijn ouders ongeveer kunnen missen
.
huh die brieven krijgen mn ouders niet, maarj adaar staat niet in hoeveel je hebt geleend.
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 19-07-2007, 19:48
Verwijderd
Citaat:
Nonaj schreef op 18-07-2007 @ 22:28 :
Mijn ouders krijgen anders wel brieven hoeveel ouderlijke bijdrage ze geacht worden te betalen omdat hun dochter studie zus en zo studeert en hun inkomen blablabla is en ze berekend hebben wat mijn ouders ongeveer kunnen missen

En dat 2e klopt, je moet het voor de 1e van de maand doorgeven, dus wat je deze maand door geeft gaat op zn vroegst in augustus pas in.
Die brieven krijgen mijn ouders niet. Misschien krijgen ze die alleen wanneer je een aanvullende beurs hebt aangevraagd ofzo?
Oud 19-07-2007, 20:19
bamisoep
bamisoep is offline
Weet iemand hoe het zit met stufi als je meer dan 1 opleiding gaat doen. Ik ga namelijk van mbo naar hbo, en aangezien dit langer duurt dan 4 jaar vraag ik me af of ik dan toch nog recht heb op stufi. Op de site van ibg kom ik er niet helemaal achter, alleen dat je voor 1 studie maximaal 4 jaar prestatiebeurs krijgt, er staat nergens bij wat gebeurt als je meerdere studies achter elkaar volgt..
Oud 19-07-2007, 20:21
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Als je van MBO naar HBO gaat beginnen die vier jaar opnieuw te tellen omdat het geld dan uit een ander potje komt. Je mag dus nog vier jaar over een HBO of WO-opleiding doen. Als je van HBO naar WO gaat heb je maar recht op vier jaar stufi in totaal voor HBO en WO.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 19-07-2007, 20:22
Verwijderd
Dat geldt alleen voor het hoger onderwijs, voor zover ik weet, dus als je eerst mbo doet en dan hbo, maakt het niets uit; je krijgt gewoon voor je hele hbo vier jaar stufi.
Als je na je hbo nog naar het wo wil, dán krijg je geen stufi meer, maar kan je alleen nog max. 3 jaar lenen.

edit; wat Daantje_0705 dus zegt
Oud 19-07-2007, 20:29
bamisoep
bamisoep is offline
Dankjewel, we hadden hier een kleine discussie over, maar het is me nu duidelijk.
Oud 19-07-2007, 20:30
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
En als je 2 jaar HBO heb gedaan en je gaat dan MBO doen, krijg je ook weer alle jaren
Oud 19-07-2007, 20:37
Verwijderd
Citaat:
Rachel schreef op 19-07-2007 @ 20:30 :
En als je 2 jaar HBO heb gedaan en je gaat dan MBO doen, krijg je ook weer alle jaren
Ja, precies. Maar volgens mij moet je die twee jaar stufi dan wél terug betalen. Toch?
Oud 19-07-2007, 20:47
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
Andijvie schreef op 19-07-2007 @ 20:37 :
Ja, precies. Maar volgens mij moet je die twee jaar stufi dan wél terug betalen. Toch?
Mijn vriend (tot nu toe?) niet en hij had al 3 jaar HBO gedaan (telkens nét zijn P niet gehaald).
Oud 19-07-2007, 21:40
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Poepkind schreef op 18-07-2007 @ 23:09 :
huh die brieven krijgen mn ouders niet, maarj adaar staat niet in hoeveel je hebt geleend.
Nee, gelukkig niet, dat gaat mijn ouders ook niets aan en als ze niet willen dat ik veel leen dan betalen ze zelf maar een gedeelte
Oud 23-07-2007, 15:45
test01
test01 is offline
ik doe langer over mijn opleiding.
ik heb van IB een brief gekregen en daar staat in dat ik mijn einddatum moet wijzigen.
ik log in op ib groep.nl en kies voor wijzigen.
- ik ben later klaar met mijn huidige opleiding
als ik dan op verder klik krijg ik een PDF bestand dat ik op moet sturen.
ik heb geen printer dus uitprinten gaat lastig.
wat er op dat formulier staat is:

je kunt ook online je gegevens wijzigen, makkelijk en snel.

maar hoe moet dat dan?
Oud 23-07-2007, 16:23
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
test01 schreef op 23-07-2007 @ 15:45 :
ik doe langer over mijn opleiding.
ik heb van IB een brief gekregen en daar staat in dat ik mijn einddatum moet wijzigen.
ik log in op ib groep.nl en kies voor wijzigen.
- ik ben later klaar met mijn huidige opleiding
als ik dan op verder klik krijg ik een PDF bestand dat ik op moet sturen.
ik heb geen printer dus uitprinten gaat lastig.
wat er op dat formulier staat is:

je kunt ook online je gegevens wijzigen, makkelijk en snel.

maar hoe moet dat dan?
een account maken 'mijn ib-groep', hierbij heb je een DigiD code nodig.
Oud 23-07-2007, 18:20
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
*Juliah* schreef op 23-07-2007 @ 16:23 :
een account maken 'mijn ib-groep', hierbij heb je een DigiD code nodig.
Die heeft ie dus al, anders kan je niet inloggen op IB-Groep lijkt me.

Het moet via mijn IB-Groep kunnen, maar die wijziging wordt pas na het weekend doorgevoerd. Als het goed is krijg je als je iets gewijzigd hebt behalve de subkopjes die er normaal al staan ook eentje met 'mijn wijzigingen'.
Oud 23-07-2007, 20:08
Iduna
Avatar van Iduna
Iduna is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 23-07-2007 @ 18:20 :
Die heeft ie dus al, anders kan je niet inloggen op IB-Groep lijkt me.
Volgens mij bedoelde hij dat ie naar de site was geweest, www.ib-groep.nl en dan kun je snel iets regelen (linkermenu)/ een wijziging doorgeven, maar dan krijg je een aantal pdf's te zijn van formulieren.
Als je écht inlogt bij mijn ib-groep kun je meteen wijzigingen doorgeven.
Oud 24-07-2007, 14:44
blazin
blazin is offline
klein vraagje:
Ik heb gewacht met het aanmelden voor stufi/ov totdat ik hoorde of k ingeloot was. Ik ben nu ingeloot en heb het dus pas een week geleden allemaal aangevraagd. Bestaat er nu de kans dat ik mijn stufi en ov niet op tijd binnen krijg omdat ik wat laat ben geweest?
Oud 25-07-2007, 09:52
Miroir
Avatar van Miroir
Miroir is offline
Ik heb een maand of drie geleden mn digicode aangevraagd, maar toen ging ik verhuizen / digicode niet geactiveerd enzo.
En toen opnieuw aangevraagd, maar nog niets binnen?
Ib-groep bellen?
__________________
Every road has a turning, that's the way you keep learning..
Oud 25-07-2007, 10:26
Verwijderd
IB bellen schiet niet zoveel op want die verstrekken geen digid. Heb je het vlak nadat je verhuist opnieuw aangevraagd? Want dan kan het misschien nog op je oude adres aangekomen zijn? Anders gewoon even nog een keer aanvragen.
Oud 26-07-2007, 11:43
Poepkind
Avatar van Poepkind
Poepkind is offline
wow ik had net iemand van de ib aan de lijn die gewoon dingen wist
__________________
Inge poepte poep in de poepzak met haar poepende poeper
Oud 26-07-2007, 13:03
Verwijderd
Citaat:
Poepkind schreef op 26-07-2007 @ 11:43 :
wow ik had net iemand van de ib aan de lijn die gewoon dingen wist
Haha, die zijn fijn he? Ook eens gehad, een man die alles wist en ook bereid was dingen per direct in het systeem te veranderen Met terugwerkende kracht zelfs, terwijl dat eigenlijk niet mocht
Oud 26-07-2007, 19:36
MardyBum
MardyBum is offline
Kut ib-groep. Er werd mij beloofd dat ik geld zou krijgen tussen twee studies in. Ik ben net klaar met de VAVO en ga nu een HBO opleiding doen. DUs ik had netjes het formuliertje opgestuurd waarmee ik dat geld voor de maanden juli en augustus zou krijgen(AL 1,5 maand geleden btw!!). Dus ik 2 weken geleden gebeld zegt zo'n medewerkster dat alles in orde was, en ik nog een bevestiging zou krijgen, en dat ik mijn geld de 24e zou hebben. Vorige week nog geen bevestiging, dus ik weer bellen. Zegt weer een andere medewerkster DAT ZE NIKS ONTVANGEN HADDEN!! Ik zeg zo tegen haar, dat een collega van dr tegen mij had gezegd dat alles in orde was. Zegt ze op zo'n toontje JA wie was dat dan?, ja hoe moet ik dat weten? Maar iig ik heb dus niks gekregen voor de maand juli wat dus echt sucks, weer minder geld voor deze maand . Maar dat bellen naar de Ibgroep schijnt niet te werken, dus ik ga woensdag maar eens langs bij dat service punt hopen dat zij mij WEL kunnen helpen.
__________________
Not quick enough can I have it quicker?
Oud 28-07-2007, 22:36
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ik ben op 19 juli 18 geworden en begin in September aan een HBO opleiding. De IB-groep zegt dat ik pas vanaf oktober stufi krijg omdat dat het kwartaal is nadat ik 18 ben geworden.
Maar je krijgt voor HBO toch altijd stufi, of je nu 17 bent of ouder?
__________________
;-)
Oud 28-07-2007, 22:57
Verwijderd
Citaat:
Heleeeeen schreef op 28-07-2007 @ 22:36 :
Ik ben op 19 juli 18 geworden en begin in September aan een HBO opleiding. De IB-groep zegt dat ik pas vanaf oktober stufi krijg omdat dat het kwartaal is nadat ik 18 ben geworden.
Maar je krijgt voor HBO toch altijd stufi, of je nu 17 bent of ouder?
als je na 1 juli ofzo 18 bent geworden krijg je t pas vanaf oktober, das shit maar helaas.
Oud 28-07-2007, 23:16
Verwijderd
Je OV krijg je ook pas in oktober, hou daar ook rekening mee
Oud 29-07-2007, 01:42
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Heleeeeen schreef op 28-07-2007 @ 22:36 :
Ik ben op 19 juli 18 geworden en begin in September aan een HBO opleiding. De IB-groep zegt dat ik pas vanaf oktober stufi krijg omdat dat het kwartaal is nadat ik 18 ben geworden.
Maar je krijgt voor HBO toch altijd stufi, of je nu 17 bent of ouder?
Nee, dat krijg je volgens mij zelfs voor WO nog niet als je nog geen 18 bent, aangezien je ouders nog tot je 18e kinderbijslag krijgen.
Oud 29-07-2007, 13:41
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 29-07-2007 @ 01:42 :
Nee, dat krijg je volgens mij zelfs voor WO nog niet als je nog geen 18 bent, aangezien je ouders nog tot je 18e kinderbijslag krijgen.
Nee, dat klopt ook niet. Je krijgt wel stufi, ook al ben je nog geen 18, maar wel pas vanaf oktober.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-07-2007, 14:24
Nonaj
Avatar van Nonaj
Nonaj is offline
Citaat:
Briseïs schreef op 29-07-2007 @ 13:41 :
Nee, dat klopt ook niet. Je krijgt wel stufi, ook al ben je nog geen 18, maar wel pas vanaf oktober.
Ja maar dat komt door die kinderbijslag dus Dan krijg je dus pas vanaf oktober omdat je ouders het kwartaal daarvoor nog kinderbijslag hebben gekregen
Oud 29-07-2007, 14:28
Briseïs
Avatar van Briseïs
Briseïs is offline
Citaat:
Nonaj schreef op 29-07-2007 @ 14:24 :
Ja maar dat komt door die kinderbijslag dus Dan krijg je dus pas vanaf oktober omdat je ouders het kwartaal daarvoor nog kinderbijslag hebben gekregen
Ja, maar je krijgt dus wel stufi ook al ben je nog geen 18.
__________________
Hela världen är så underbar
Oud 29-07-2007, 15:23
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Houdt er ook rekening mee dat als je pas vanaf oktober stufi krijgt, dat je dat dan ook pas eind oktober krijgt Daar vergissen veel mensen zich ook nog wel eens in.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-07-2007, 20:05
Heleeeeen
Heleeeeen is offline
Ok maar als ik pas in Oktober stufi en OV krijg, krijg ik mijn collegegeldkrediet dan wel eerder? Want ik moet dus mijn studie enzo zelf betalen en ik heb geen spaarrekening en de eerste termijnen van collegeld worden al eind augustus en september afgeschreven.
__________________
;-)
Oud 29-07-2007, 20:29
Verwijderd
Ik heb nog nergens aan kunnen geven of ik graag een week of een weekend OV wil. Wanneer is dat mogelijk?
Oud 29-07-2007, 20:57
Hawahaai
Avatar van Hawahaai
Hawahaai is offline
Citaat:
Aaron schreef op 29-07-2007 @ 20:29 :
Ik heb nog nergens aan kunnen geven of ik graag een week of een weekend OV wil. Wanneer is dat mogelijk?
Bij het ophalen op het postkantoor, volgens mij.
Oud 29-07-2007, 22:11
PV
PV is offline
Citaat:
HaWaHaai schreef op 29-07-2007 @ 20:57 :
Bij het ophalen op het postkantoor, volgens mij.
Inderdaad
Oud 29-07-2007, 22:18
Daantje_0705
Avatar van Daantje_0705
Daantje_0705 is offline
Citaat:
Heleeeeen schreef op 29-07-2007 @ 20:05 :
Ok maar als ik pas in Oktober stufi en OV krijg, krijg ik mijn collegegeldkrediet dan wel eerder? Want ik moet dus mijn studie enzo zelf betalen en ik heb geen spaarrekening en de eerste termijnen van collegeld worden al eind augustus en september afgeschreven.
Nee, je hebt pas recht op lenen en collegegeldkrediet als je recht hebt op studiefinanciering en dat is pas vanaf oktober.
__________________
~ God's own existence is the only thing whose existence God's action does not explain ~ | You are the symbol of too much thinking...
Oud 29-07-2007, 22:26
Verwijderd
Citaat:
Heleeeeen schreef op 29-07-2007 @ 20:05 :
Ok maar als ik pas in Oktober stufi en OV krijg, krijg ik mijn collegegeldkrediet dan wel eerder? Want ik moet dus mijn studie enzo zelf betalen en ik heb geen spaarrekening en de eerste termijnen van collegeld worden al eind augustus en september afgeschreven.
nope, ik zou maar sparen als ik jou was want geloof me, je schoolgeldregeling heeft dikke *** aan het feit dat er niks op je rekening staat en het gaat er gewoon vanaf met het gevolg dat je roodstaat terwijl je het niet hebt aangevraagd en zodoende dus helemaal niks meer kan met je rekening.
Oud 29-07-2007, 22:33
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Even 'n kort vraagje:
Ik ben allang (sinds maart) 18 en ik begin op 1 september met m'n WO-voltijdstudie. Vanaf september zal ik dan ook stufi ontvangen. Wanneer kan ik m'n OV-kaart gaan afhalen?
__________________
En dat meen ik!
Oud 29-07-2007, 22:34
Verwijderd
Citaat:
AzN schreef op 29-07-2007 @ 22:33 :
Even 'n kort vraagje:
Ik ben allang (sinds maart) 18 en ik begin op 1 september met m'n WO-voltijdstudie. Vanaf september zal ik dan ook stufi ontvangen. Wanneer kan ik m'n OV-kaart gaan afhalen?
Binnenkort. Ligt eraan wanneer je hem hebt aangevraagd enzo.
Oud 29-07-2007, 23:29
AzN
Avatar van AzN
AzN is offline
Citaat:
Poggy schreef op 29-07-2007 @ 22:34 :
Binnenkort. Ligt eraan wanneer je hem hebt aangevraagd enzo.
Nou, 3 maanden geleden al.
En als je 'm hebt, mag je 'm direct gebruiken of moet je wachten tot 1 september?
__________________
En dat meen ik!
Oud 29-07-2007, 23:37
Verwijderd
Oh, dan zal je binnenkort wel zo'n brief krijgen . En 1 september.
Oud 01-08-2007, 14:24
Verwijderd
Citaat:
koekjes schreef op 29-07-2007 @ 22:26 :
nope, ik zou maar sparen als ik jou was want geloof me, je schoolgeldregeling heeft dikke *** aan het feit dat er niks op je rekening staat en het gaat er gewoon vanaf met het gevolg dat je roodstaat terwijl je het niet hebt aangevraagd en zodoende dus helemaal niks meer kan met je rekening.
Ik kreeg vorige week een brief van de uni dat het vanaf dit jaar niet meer zo werkt, dat de banken (ook postbank) gestopt zijn met deze 'garantie'.
Oftewel: als je niet voldoende saldo hebt wordt het niet meer afgeschreven.
Als ze niet kunnen innen is hier het gevolg dat je computeraccount ed wordt geblokkeerd en dat je geen tentamens meer kan doen....
Oud 01-08-2007, 20:26
Kaater
Avatar van Kaater
Kaater is offline
Ik wilde even snel het volgende weten:
In september start ik een deeltijdopleiding MBO, en krijg ik uiteraard geen stufi of OV. Ik wilde weten of het wel mogelijk is om bij de IBgroep een lening aan te vragen, of is dat alleen voor voltijd studenten?
__________________
That's not funny, my brother died that way!
Oud 01-08-2007, 20:35
Verwijderd
Citaat:
Kaater schreef op 01-08-2007 @ 20:26 :
Ik wilde even snel het volgende weten:
In september start ik een deeltijdopleiding MBO, en krijg ik uiteraard geen stufi of OV. Ik wilde weten of het wel mogelijk is om bij de IBgroep een lening aan te vragen, of is dat alleen voor voltijd studenten?
Nee, dat kan alleen als je recht op stufi hebt of al 4 jaar hebt gebruikt.
Oud 03-08-2007, 09:28
Rachel
Avatar van Rachel
Rachel is offline
Citaat:
MardyBum schreef op 26-07-2007 @ 19:36 :
Ik zeg zo tegen haar, dat een collega van dr tegen mij had gezegd dat alles in orde was. Zegt ze op zo'n toontje JA wie was dat dan?, ja hoe moet ik dat weten?
Daarom moet je altijd, maar dan ook altijd, de naam opschrijven van degene die je gesproken hebt. Ze houden elkaar daar dan toch allemaal der hand boven het hoofd.
(Ik vergeet het ook wel eens hoor )
Oud 03-08-2007, 15:44
test01
test01 is offline
ik heb vorig jaar mijn opleiding niet kunnen afronden en dus moet ik volgend jaar weer naar school.
het is maximaal twee maanden, het is afronden van opdrachten en een eind gesprek. (geen examens)

nu moet ik dit doorgeven aan de IB groep.

nu heb ik twee keuzes.

1. doe je het eindexamen jaar nog een keer in zijn geheel over? --> opnieuw inschrijven.
eind datum geven en recht op stufi.

2. alleen examens en geen voltijdse studie meer? --> inschrijven als deeltijddeelnemer --> niet opnieuw inschrijven en geen stufi.

welke keuze moet ik nemen?
ik denk zelf aan 1. want ik ga gewoon 5 dagen naar school en ik heb het geld hard nodig.
nu zit ik er alleen mee, moet ik dan een heel jaar school geld betalen?
of een deel, of helemaal niet?

hoef ik met punt 2 helemaal geen schoolgeld te betalen?

ik weet niet wat ik moet kiezen.

help!

Laatst gewijzigd op 03-08-2007 om 15:49.
Oud 03-08-2007, 15:50
Verwijderd
^ Eén keer een post is op zich wel genoeg...

Zie mijn reactie op AS.
Oud 04-08-2007, 01:25
Trimm Trabb
Avatar van Trimm Trabb
Trimm Trabb is offline
Ik ben op 't moment bezig om met een Colloquium Doctum binnen te komen op de Universiteit. Ik heb me wel aangemeld bij de IB, maar nog niet voor de studie zelf, omdat dat pas kan als ik de uitslag van m'n examens heb (eind augustus). Met de studiecoordinator heb ik al afgesproken dat ik me tot 1 oktober mag inschrijven, maarrr hoe zit het dan met m'n stufi/OV?
Ik nl nog niks gehoord over een OV kaart, kan je die pas aanvragen als je officieel bij de opleiding staat ingeschreven?
Ik weet wel dat m'n ouders al zo'n brief hebben binnen gehad waarin hun ouderlijke bijdrage is berekend, dus die informatie heeft de IB.
Krijg ik dan gewoon m'n stufi vanaf het moment dat ik sta ingeschreven, of moet ik nog meer regelen?
__________________
Stephen enjoys cooking his godchildren and leaving out commas.
Advertentie
Topic gesloten

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren Het grote IBG-topic (alles over stufi en ov-studentenkaarten enzo) #3
Adore
500 14-12-2008 20:26
Studeren HELP!- Stoppen met de opleiding??
Ici-Paris_#
8 11-01-2008 14:49


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:58.