Ga terug   Scholieren.com forum / School & Studie / Studeren
Reageren
 
Topictools Zoek in deze topic
Oud 02-07-2009, 23:11
brittje88
brittje88 is offline
@ kers 92: GEFELICITEEERDD!!

Weet de rest nu al wat? volgens mij vallen er echt nog wel wat mensen af hoor sanne, mensen die examen niet halen ofzo of gewoon niet meer willen. Denk dat je nog een goede kans maakt op de 9e plaats!
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 03-07-2009, 10:28
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Citaat:
Oh top! ik hoorde dat je je jaar met een assesment moet afsluiten ofzo? klopt dat?
jaa ik ben heeel erg benieuwd! heb er super veel zin in! Ben jij meegeweest met het intro vorig jaar?
Ja klopt, ik heb de mijne net afgelopen week gehad. Alvast een tip, begin heel vroeg met je assesment dossier in elkaar zetten, want in het eerste jaar begint iedereen daar eigenlijk te laat mee waardoor je onwijs gaat stressen. Ik wil je dat nog wel uitleggen hoor als je wilt. Nogmaals, als je hulp nodig hebt, gewoon roepen.

En ik ben op het laatste moment toch niet mee geweest met de intro. Ik hoorde dat het wel gezellig was. Maar ik heb er niks aan gemist door niet mee te gaan, want er zijn maar heel weinig mensen meegegaan. Dus je leert iedereen in de eerste week heel snel kennen. Zeker omdat wij snel een projectje met z'n 2-en moesten doen, maak je al snel vrienden.

En, het is ook errrrrrug leuk! Het is gewoon een onwijs leuke opleiding!
Met citaat reageren
Oud 03-07-2009, 12:01
Kers92
Kers92 is offline
Dank jullie wel! Ik kreeg ook geen brief, vandaag ook niet btw, maar heb gewoon gebeld!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 19:23
Manonetje3
Manonetje3 is offline
Heej meiden,


@ Kers 92

Heej kers, jou heb ik al gefeliciteerd op het andere forum, maar alsnog echt super voor je!!

Ik heb het teleurstellende bericht gehad dat ik niet door ben.. Maar ik laat me niet van me stuk brengen en ga volgend jaar stug weer heen. het is mijn droom en die zal uitkomen! (Ik heb trouwens echt gedroomd dat ik wel door de eerste 2 rondes zou komen en niet door de laatste!)

De wachtlijst is tenminste een teken dat je het gesprek niet verknalt hebt en volgend jaar des te meer kans, mocht het je dit jaar niet lukken. 9de moet op zich wel te doen zijn, maar door de nieuwe selectie denk ik dat er nog minder mensen afvallen dan vorig jaar, omdat iedereen al op zijn eerste keus zit. Toch moet het lukken, er zijn veel die nog een examen van iets moeten halen, dat kan mislukken! Veel succes in ieder geval!
Met citaat reageren
Oud 04-07-2009, 23:43
dark*dizzie*
Avatar van dark*dizzie*
dark*dizzie* is offline
Manonetje3: wat balen dat je niet door ben. Ik vond het zo'n rot gevoel vorig jaar. Succes! Weet je al wat je nu voor studie wil gaan doen?
__________________
Foras exire Jippus ac Jannica non possunt
Met citaat reageren
Oud 05-07-2009, 15:51
Margootje
Margootje is offline
Beetje laat, maar ik ben ook aangenomen vrijdag toch een brief gehad!
Met citaat reageren
Oud 07-07-2009, 11:23
Kers92
Kers92 is offline
Gefeliciteeeeerd

Voor welke plaats precies??
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 22:20
ps.iloveyou
ps.iloveyou is offline
hee

eindelijk lotgenoten haha. ik ben aangenomen voor een plaats in maastricht. Super blij mee natuurlijk!

Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 22:33
Lauwie101
Lauwie101 is offline
Gefeliciteerd!
Met citaat reageren
Oud 08-07-2009, 22:38
ps.iloveyou
ps.iloveyou is offline
dankje! kan echt niet wachten totdat ik mag beginnen haha
Met citaat reageren
Oud 04-08-2009, 11:49
sanne-18
sanne-18 is offline
Hey allemaal,
tis hier best rustig geworden op t forum..
ik ben alsnog toegelaten!! (stond op de 9de plek van de wachtlijst)
weet iemand iets over de intro week want misschien kan ik me daar nog voor opgeven!
Met citaat reageren
Oud 11-08-2009, 20:01
Cylfieja
Cylfieja is offline
Hallo allemaal,

ik ben nieuw hier op het forum.
Ik heb vandaag een telefoontje gekregen dat ik alsnog ben toegelaten in Groningen!
Met citaat reageren
Oud 13-08-2009, 21:18
reallife
reallife is offline
Heeejj!!

ik hoop in september de opleiding vroedkunde in turnhout (belgie) te gaan volgen..

zijn dr nog meer die dit van plan zijn???


xxx ReLI
Met citaat reageren
Oud 18-08-2009, 12:52
Kers92
Kers92 is offline
@ Reallife. Nee ik begin in Amsterdam . Maar niet om het een of ander hoor. Maar toen ik met docenten én studenten op VAA sprak, werd mij zeer afgeraden om de opleiding tot Verloskundige te volgen in Belgie. In Belgie hebben ze heel andere richtlijnen en heel ander soort systeem dan hier in Nederland. Mocht je na die vier jaar in Nederland aan de slag willen als verloskundige komt er bijna nog 2 jaar studie + (vooral) veel stages lopen bij omdat dat bijna niet gebeurd (of in zodanige mate dat het in Nederland niet goed genoeg is..) in Belgie. Of ben je woonachtig in Belgie en ben je van plan om daar ook aan de slag te gaan?

Verder wel ontzettend leuk dat je de zelfde "droom" als wij hier allemaal hebt!
Alvast veel succes
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 17:26
Birte1991
Avatar van Birte1991
Birte1991 is offline
Ik ga nu naar 6vwo en ga me dit jaar inschrijven in maastricht en amsterdam. Ik ben zoo jaloers op jullie dat jullie het al allemaal gehad hebben! Ik moet nog, ben nu al verschrikkelijk zenuwachtig! Ik zou het zoooo erg vinden als ik niet door zou zijn.
__________________
Perfection isn't one of my best qualities
Met citaat reageren
Oud 01-09-2009, 18:27
Kers92
Kers92 is offline
We gaan voor je duimen hoor, haha. Maare, je kan je maar voor één opleiding inschrijven. Dus óf voor Amsterdam óf voor Maastricht.
Met citaat reageren
Oud 03-09-2009, 09:40
Birte1991
Avatar van Birte1991
Birte1991 is offline
Oh echt.. hmmm, da's jammer. Moet ik nog maar eventjes kijken dan.
__________________
Perfection isn't one of my best qualities
Met citaat reageren
Oud 01-01-2012, 22:08
undercontroll
undercontroll is offline
Ik haal dit even omhoog,
zijn er meiden die zich dit jaar ingeschreven hebben voor de opleiding?
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 13:55
CharlotteLaura
CharlotteLaura is offline
Citaat:
Ik haal dit even omhoog,
zijn er meiden die zich dit jaar ingeschreven hebben voor de opleiding?
Hallo! Ja, ik heb me voor dit jaar ook ingeschreven
Met citaat reageren
Oud 23-01-2012, 19:08
Geel
Avatar van Geel
Geel is offline
Dit topic krijgt een slotje omdat de post van undercontroll al een onnodige up was. Iedereen die een behoefte heeft aan een nieuw topic over verloskunde is vrij om er één te openen.
__________________
Ik klop op de deur van de steen. / 'Ik ben het, doe open.' // 'Ik heb geen deur,' zegt de steen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Studeren verloskunde
xie2
0 03-01-2014 23:39
Studeren Verloskundige toelatingseisen
xxAmbertjee.
1 17-03-2011 19:39
Studeren Verloskunde
IrmZjeuh
5 16-06-2008 12:18
Studeren verloskunde
dark*dizzie*
10 31-03-2005 17:46
Algemene schoolzaken Verloskunde
ellen16
3 14-07-2003 19:27
Algemene schoolzaken vraagje over toelatingseisen verloskunde
rianne_tje
5 30-08-2002 02:59


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:48.