Oud 18-07-2003, 18:03
Balance
Avatar van Balance
Balance is offline
Hoeveel uren in de week werken jullie volgens je contract?
En is dat aantal ook precies het aantal dat je werkt, of werk je toch ook nog veel naast je contract?

En hoe zit het met de zomervakantie? Werk je volle weken van 5x 8 uur, sprokkel je overal wat uurtjes bij elkaar of werk je helemaal niet?
__________________
Ik ga links want ik moet rechts. En we gaan nog niet naar huis.
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 18-07-2003, 18:05
MissBi@tch
Avatar van MissBi@tch
MissBi@tch is offline
op dit moment werk ik niet, heb eerst ene half jaar 30 uur gewerkt, toen 3 maanden 40 uur, nu heb ik voor 2 wk vakwerk voor 36 uur (is lang zat want is schoonmkwerk dus zal nog wel ff tegenvallen ben ik bang) daarna ben ik van plan om een bbl opleiding te volgen waarbij ik 24 uur in dienst ben bij apotheek en 2 dagen school daarnaast wil ik nog min 6 uur thuis werken voor nipo (enqueteren)
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:12
ekki
Avatar van ekki
ekki is offline
ik werk als ik naar school ga 2,5 uur per week bij de thuiszorg (meestal minder -> ik ben meestal wat eerder klaar en dan is 'alles' al schoon) en 6 uur voor nipo (enquêteren), die werk ik wel volledig (soms ietsje langer, maar dat krijg ik dan ook uitbetaald).

nu in de vakantie is het heel verschillend. in ieder geval werk ik niet meer dan drie dagen, dus vier dagen vrij. en op die drie dagen werk ik meestal nog maar 2 of 3 uurtjes ofzo. dat het zo weinig is, daar kan ik niks aan doen, ik wilde op die 3 dagen wel meer werken (maar niet meer dan 3 dagen, ik heb wel vakantie -> moet een beetje uitrusten).
__________________
De enige domme vraag is de niet gestelde vraag. (© Caatje) | Ik ben gelukkig, gelukkig (naar Brigitte K.) | Koeien!!!! (© Brigitte Kaandorp) | ergo
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 18:48
ikbenschipper1
ikbenschipper1 is offline
Volgens mijn contract werk ik 12 uur per week (werk zowiezo 13 uur p/w)
En nu in de vakantie wertk ik +/- 3 a 4 dagen. Aantal uren verschilt een beetje soms 20 soms 30 soms minder ligt eraan wat ik kan doen ,
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 20:32
Martin
Avatar van Martin
Martin is offline
Ik heb een contract met variabele uren: 12-32 uur

Tijdens een schoolweek werk ik ongeveer 15 uur, in een vakantieweek bijna 45 uur.
Met citaat reageren
Oud 18-07-2003, 21:11
Miracle
Avatar van Miracle
Miracle is offline
ik doe nu vakantie werk en dat is 20 uur in de week.
meestal is het ook echt 20 uur, maar soms een uurtje meer of minder.
Ik ben aangenomen om vooral 's avonds te werken, en dat is dan ook zo. ik werk het meeste de koopavonden en af en toe wordt ik ook 's middags of 's ochtends ingedeeld.
__________________
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 12:09
Fleur
Avatar van Fleur
Fleur is offline
Ik heb een contract voor 4 uur (op zaterdag bij TPG post) maar ik werk altijd meer. Verschilt van 6 tot 9 uur...
__________________
http://fleur.madtech.cx
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 13:20
Fjall
Avatar van Fjall
Fjall is offline
ik heb een 40 uurig contract met 24 dagen verlof. Daar komen flink wat dagen bij aangezien ik nogal eens wat overuren maak.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 17:01
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Ik zit normaal op school. In de kleine vakanties werk ik soms bij het stagebedrijf. In de zomervakantie werk ik of bij een diervoederfabriek of via een uitzendbureau bij een bedrijf.Nu werk ik ook via een uitzendbureau als inpakker bij een inpakbedrijf. Op zaterdag werk was ik auto's van 8 tot 12. Dat is geen contract en ik wordt per auto betaald. Ik kan ook vrij nemen wanneer ik wil.Hel relaxt. Ik sprokkel dus overal zo m'n geld vandaan.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 19:29
Verwijderd
Ik werk nu (in de vakantie) fulltime (=bij ons 38 uur) + nog 8 uur bij mijn oude baas omdat hij nog geen vervanging heeft. = 46 uur per week.

Vroeger werkte ik dan 8 uur per week alleen op zaterdag. In het nieuwe studiejaar moet ik even kijken, ik denk dat ik dan het dubbele ga werken.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 21:16
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
Alex schreef op 19-07-2003 @ 20:29:
In het nieuwe studiejaar moet ik even kijken, ik denk dat ik dan het dubbele ga werken.
Heb je dan meer geld nodig heb je dan nog minder school???
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 22:21
Verwijderd
Ik werk normaal gesproken 8 a 12 uur per week, naast mijn studie. In mijn contract staat 10 uur, klopt wel redelijk dus

In de vakantie werk ik rond de 16 uur per week.

Ik zou meer willen werken, maar er is echt nergens leuk werk te vinden, en het werk wat ik nu doe, ben ik al ZO zat
Met citaat reageren
Oud 19-07-2003, 22:25
Brutus
Avatar van Brutus
Brutus is offline
6dagen in de week , 7uur per dag en 1 dag 10 uur (koopavond)
geen contract
__________________
Appelmoes
Met citaat reageren
Oud 20-07-2003, 00:01
hellion
Avatar van hellion
hellion is offline
5 dagen in de week, 8 uur op een dag(minimaal) dus zo'n 40 uur in de week...
__________________
wie het laatst lacht is het traagst van begrip
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 11:06
*-_-*
*-_-* is offline
In de vakantie voorlopig tussen de 35 uur/per week en 38 uur/per week, tijdens het schooljaar niks
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 11:25
Sithan
Sithan is offline
Ik heb een 0-uren contract en maak per week iets van 20 uur, als ik tentamens heb is dat soms helemaal niks...
__________________
Twee gekken die zeiden: "Wij 3-en, zijn alle 4 een soort van genieën"- spreek wartaal, doe raar - Iets geks geen bezwaar - Geniale fantasmagorieën -
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 15:55
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
freakjuh schreef op 19-07-2003 @ 23:21:
En het werk wat ik nu doe, ben ik al ZO zat
En dat is.........?????
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 21-07-2003, 16:37
wiebenik
Avatar van wiebenik
wiebenik is offline
Ik werk nu omdat het vakantie is gewoon 40 uur in de week, anders werk ik ongeveer 10 tot 12 uur in de week.
__________________
Goed zoeken...
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 24-07-2003, 18:30
vrijgezel
Avatar van vrijgezel
vrijgezel is offline
ik werk nu 3 jaar bij dezelfde supermarkt

het 1e half jaar deed ik alleen na school de vulploeg toen had ik 15 uurtjes in de week.
daarna met de kassas erbij begonnen, savonds en in het weekend, dan had ik zo`n 30 uur en als ik veel moest over werken in de vulploeg of moest invallen bij de kassa had ik soms met school wel 40 uren.
maar op mijn 17 ben ik naar andere stad naar school gegaan en gestopt met het vullen door de week.
en toen had ik 20 uurtjes in de week.

maar in de vakanties werk ik ook 40 uren, soms meer soms iets minder hangt er vanaf hoeveel er op vakantie zijn enz.

alle parttimers hebben bij ons een 0 uren contract dus dat is wel relaxt, krijg je gewoon elke maand alles uitbetaald.
__________________
...............................................................................................................
Met citaat reageren
Oud 24-07-2003, 20:40
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
vrijgezel schreef op 24-07-2003 @ 19:30:
ik werk nu 3 jaar bij dezelfde supermarkt

het 1e half jaar deed ik alleen na school de vulploeg toen had ik 15 uurtjes in de week.
daarna met de kassas erbij begonnen, savonds en in het weekend, dan had ik zo`n 30 uur en als ik veel moest over werken in de vulploeg of moest invallen bij de kassa had ik soms met school wel 40 uren.
maar op mijn 17 ben ik naar andere stad naar school gegaan en gestopt met het vullen door de week.
en toen had ik 20 uurtjes in de week.

maar in de vakanties werk ik ook 40 uren, soms meer soms iets minder hangt er vanaf hoeveel er op vakantie zijn enz.

alle parttimers hebben bij ons een 0 uren contract dus dat is wel relaxt, krijg je gewoon elke maand alles uitbetaald.
Heb ook bij een supermarkt gewerkt als vuller maar ben er mee gestopt omdat het niet er niet zo'n uitdaging in zat.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 09:58
sas
Avatar van sas
sas is offline
ik werk 14 uur in de week
donderdagavond 4 uur
vrijdagavond 4 uur
en zaterdag 6 uur

en in de vakantie werk ik meer, maar dat is elke week verschillend.
__________________
waarom haast?? Weet jij wanneer je je werk afhebt
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 14:25
Verwijderd
Ik werk momenteel ruim veertig uur in de week.
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 18:44
BBEM
BBEM is offline
dat verschilt nogal in pincipe 8 uur per week maar nu heb ik al ruim 50 uur gewerkt iets teveel dus maarja moet wel geld verdient worden
__________________
/ 4AGE POWER \
Met citaat reageren
Oud 25-07-2003, 21:51
Verwijderd
Citaat:
langejongen schreef op 19-07-2003 @ 22:16:
Heb je dan meer geld nodig heb je dan nog minder school???
Het dubbele van die 8 he (niet van wat ik nu werk), nee ik ga volgend jaar hetzelfde aantal uren naar school, maar veel dichterbij en ik werk nu bij een andere baas, waar ik mijn uren flexibeler kan indelen
Met citaat reageren
Oud 29-07-2003, 19:32
avantasia
Avatar van avantasia
avantasia is offline
Ik werk als ik vast werk gemiddeld 8 uur per week, dit doe ik in het weekend(zaterdag en zondag en dan om het weekend). Krijg in het weekend per uur: 7 euro (door mijn onregelmatigheidstoeslag)

Nu in de zomervakantie werk ik bijna alle weekenden achter elkaar door en dan nog doordeweeks erbij, dus nu kom ik in een week aan 35 tot 45 uur, ligt eraan hoeveel mensen er al zijn.
Voor mijn werk doordeweeks krijg ik 4,70 per uur.
__________________
I don't have the passion anymore, and so remember, it's better to burn out than to fade away
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 29-07-2003, 20:12
jeroen987654321
jeroen987654321 is offline
ik heb een 0-uren contract en maak meestal 10 uur per week, maar afgelopen week waren dat er al 25 (ivm vakantie)
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:49
the exploding boy
Avatar van the exploding boy
the exploding boy is offline
Op het moment werk ik 16-20 uur per week.
Normaal werk ik do. 4 uur en vrij. 4 uur want moet ook school doen.
Met citaat reageren
Oud 30-07-2003, 19:55
sans plomb
Avatar van sans plomb
sans plomb is offline
iets meer dan 8 uur per dag in een week... maar moet soms nog wel eens overwerken
__________________
Love is like a pictionary
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 11:32
Optima
Avatar van Optima
Optima is offline
8,5 x 5= 42,5 uur

bij een andere baan heb ik weleens 7 dagen achtereen gem 10 uur gewerkt.....maar dat was gelukkig tijdelijk
__________________
When I eventually met Mr Right I had no idea that his first name was Always..
Met citaat reageren
Oud 31-07-2003, 16:27
A*
Avatar van A*
A* is offline
Pff geen idee wat er in mijn contract staat.
Ik werk vanaf 18:00 of 18:30, ligt eraan wat mij het beste uitkomt, en dan werk ik totdat de gasten weg zijn en ik de bar aangevuld en schoongemaakt heb.
Dat is meestal een uur of 5. En ik werk meestal 3 dagen in de week en in de zomermaand 5 tot 6.
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 14:13
Verwijderd
tijdens schooljaar werk ik ongeveer 11 tot 15 uur in het weekend.. terwijl ik een 6-uur contract heb.. heel krom!

Nu in de vakantie werk ik meer.. afgelopen weken was relaxed: 20 uurtjes per week ongeveer... dalijk komen er weken aan van 30 uur tot 40 uur per week...

Maar kheb de centjes nodig he!
Met citaat reageren
Oud 02-08-2003, 17:33
WishfulDreaming
Avatar van WishfulDreaming
WishfulDreaming is offline
Tijdens school werk ik zo'n 60 uur per maand, tijdens vakantie net iets meer denk ik
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 09:41
anonieme_teddybeer
Avatar van anonieme_teddybeer
anonieme_teddybeer is offline
Citaat:
linda85 schreef op 18-07-2003 @ 19:03:
Hoeveel uren in de week werken jullie volgens je contract?
En is dat aantal ook precies het aantal dat je werkt, of werk je toch ook nog veel naast je contract?

En hoe zit het met de zomervakantie? Werk je volle weken van 5x 8 uur, sprokkel je overal wat uurtjes bij elkaar of werk je helemaal niet?
volgens mijn contract 40, maar deze week heb ik er 52 en volgende week 64 oid

heb een 160 uur contract, nu er mensen op vakantie zijn zit ik rond de 180 uur

dagen van 8, 10 of 12 uur
__________________
Fuck you! and you, and you and everybody else
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 10:39
the tourist
the tourist is offline
Gemiddeld 10 uur per week tijdens het schooljaar.
Nu in de vakantie niet (de winkel wordt verbouwd).
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 10:40
pyres74
Avatar van pyres74
pyres74 is offline
Citaat:
linda85 schreef op 18-07-2003 @ 19:03:
Hoeveel uren in de week werken jullie volgens je contract?
En is dat aantal ook precies het aantal dat je werkt, of werk je toch ook nog veel naast je contract?

En hoe zit het met de zomervakantie? Werk je volle weken van 5x 8 uur, sprokkel je overal wat uurtjes bij elkaar of werk je helemaal niet?

ik heb geen contract
ik 'werk' bij mensen waarvan ik op de 3 katten moet passen voor ongeveer in totaal 8 dagen (2 uur per dag)

het betaald vet relaxt ongeveer 15 euro per dag (dus per twee uur) ik mag internetten en alles

dus 8*15 = ongeveer 120 euri voor wat knuffelen met de katten
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 11:17
strawberry
Avatar van strawberry
strawberry is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 03-08-2003 @ 11:40:
ik heb geen contract
ik 'werk' bij mensen waarvan ik op de 3 katten moet passen voor ongeveer in totaal 8 dagen (2 uur per dag)

het betaald vet relaxt ongeveer 15 euro per dag (dus per twee uur) ik mag internetten en alles

dus 8*15 = ongeveer 120 euri voor wat knuffelen met de katten
sow

dat wil ik ook wel
Met citaat reageren
Ads door Google
Oud 03-08-2003, 15:03
Verwijderd
ik werk 22 uur p/m
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 15:17
Bartje
Avatar van Bartje
Bartje is offline
contract van 5.5 uur per week
ik werk meestal 12 uur per week
__________________
Hatsjoe!
Met citaat reageren
Oud 03-08-2003, 18:44
Keyser Saus
Avatar van Keyser Saus
Keyser Saus is offline
Nou ik heb/had dus twee vaakntiebaantjes deze zomer. Bij de supermarkt was mijn contract 12 uur per week, maar dat was de ene week 6 uur en de andere 20. Bij het bejaardentehuis waar ik werk is het 25 en blijft het 25.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 12:58
langejongen
Avatar van langejongen
langejongen is offline
Citaat:
pyres74 schreef op 03-08-2003 @ 11:40:
ik heb geen contract
ik 'werk' bij mensen waarvan ik op de 3 katten moet passen voor ongeveer in totaal 8 dagen (2 uur per dag)

het betaald vet relaxt ongeveer 15 euro per dag (dus per twee uur) ik mag internetten en alles

dus 8*15 = ongeveer 120 euro voor wat knuffelen met de katten
Niet verkeerd idd.
__________________
De meeste mensen lopen in en uit je leven, maar alleen vrienden laten voetstappen achter in je hart.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 14:04
Carpe Diem
Avatar van Carpe Diem
Carpe Diem is offline
In de vakantie werk ik ongeveer 20-25 uur per week.
Tijdens de schooldagen werk ik zo'n 10 tot 12- uur per week.
__________________
What's wrong? Do you not like my mouth words?
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 14:12
Thomas
Thomas is offline
Te weinig.
Met citaat reageren
Oud 04-08-2003, 22:13
mR
Avatar van mR
mR is offline
10 urig contract.
Werk in vakantie meestal 24 tot 32 uur.

In schooltijd uiteraard netjes 10 uurtje
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 13:45
Bravo
Bravo is offline
Geen contract, werk alleen in de vakantie. Ik zou 40 uur kunnen werken maar ik rijd altijd met m'n vader mee (werk bij zijn bedrijf) en hij gaat elke week 1 dag naar het bedrijf in Frankrijk dus dan heb ik geen vervoer. Vandaar dat ik maar 4 dagen werk dus 32 uur.
__________________
There are nine million bicycles in Beijing
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 16:40
Breg
Avatar van Breg
Breg is offline
volgens mn contract (vakantiewerk) 20 uur per week, maar het zijn er ongeveer 18-19.
__________________
*It's our responsibility to be the change we want to see in this world*
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 17:59
Kiwitjuh
Avatar van Kiwitjuh
Kiwitjuh is offline
Bij mij staat daar niks over, ik werk alleen maar op oproep basis of hoe je dat ook mag noemen...je geeft je dagen door wanneer je wilt werken en dan zie je wel wanneer je in geroosterd bent
__________________
------ You're Perfect ------
Met citaat reageren
Oud 05-08-2003, 19:13
StijnSpoortNiet
Avatar van StijnSpoortNiet
StijnSpoortNiet is offline
8 uur per week, dus 32 in de maand, maar nu wel wat meer, het dubbele ofzo.
__________________
Derp
Met citaat reageren
Oud 06-08-2003, 10:57
Sweet Serenity
Avatar van Sweet Serenity
Sweet Serenity is offline
32 uur in de week

Om zich is dat nu niet zo veel.......
__________________
"Een vooroordeel is moeilijker te splitsen dan een atoom." - Einstein. Fantasie is belangrijker dan kennis.
Met citaat reageren
Oud 08-08-2003, 14:58
Verwijderd
Ik werk in een restaurant/snackbar, maar zonder contract.
Het verschilt nogal hoeveel ik werk, maar in de maand juli heb ik 118 uur gewerkt.

Per dag kan het varieren van 5 tot 11 uur, zo'n 4 dagen in de week.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Werk, Geld & Recht Minimum jeugdloon
ismaeltiemens
2 14-04-2016 22:41
Werk, Geld & Recht Wat voor werk heb je?
Verwijderd
0 13-08-2012 11:00
Werk, Geld & Recht Verplichte vrije weekenden
Verwijderd
7 12-11-2009 10:17
Werk, Geld & Recht Hoeveel uur werk jij per week?
Balance
86 26-03-2009 21:30
Werk, Geld & Recht Vakkenvullen
Schapie
11 24-08-2004 19:05
Werk, Geld & Recht Ben verneukt met mijn vakantiebaantjuh....help!!!
maupydos
38 23-11-2003 14:48


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:32.