Oud 12-10-2021, 23:05
m300x2
m300x2 is offline
Hallo,

Ik heb een vraag over Duo Hoe moet je die aanvraag doen bij duo voor die gift
Ik zelf raak er in de war van hoe je dit moet aanvragen
Bij Studiefinanciering aanvragen heb ik dan op basisbeurs gedrukt idk of dat voor mij is en dan kom ik bij lenen ... du dan leen in ik voor Duo git gaat nu nog om 608 euro iets dat ik zelf net kan betalen als ik Em zorg kosten niet meetel maar dat is wel issue zou ik het zelf doen. En als ik dit betaal gebeurt dit in termijn van 2 jaar wat miss een issue zou als ik naar mbo 3/4 ga dat kan dit echt een issue worden ik heb zelf wel 22K in aandelen maar dit wil ik liever gaan gebruiken voor een Uni of Hbo of zelf studie want in Nl zie ik geen toekomst met mbo in mijn gebied.

Dus hoe vraag ik dit het best aan is er een knop of button die ik niet gezien heb. En dit moet ik ff doen voor 31okt.


En zijn er mis mogelijkheden om Engels te volgen en miss sneller naar mbo 4 te komen laat het me graag weten. Want ik begin me wel zorgen te maken over mijn toekomst zo.

En als je door naar mbo 3 en dan naar 4 gaat in 6 jaar tijd gaat dat nog steeds als een gift en dan zit ik op 7 of 8 jaar dus nog niet onder de 10 jaar en dan ben ik mis in het slechte geval 29 jaar oud.

Sorry voor de spellingfouten ik ben pas op me 14de begonnen met school i.v.m. met medische problemen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:51.