Oud 13-07-2018, 19:42
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
Fijn zo'n site waar je anoniem dingen kan delen waar je mee zit.
Ik ben 24, student, binnenkort op kamers.
Feestjes gaan er bij mij in als koek mijn grootste probleem is dat ik vaak veel te snel voor een dame val. en ze hierdoor te niet genoeg space geef. :$

Volgens mijn broer wil ik te graag een relatie...
(vind het ook wel tijd worden gezien mijn leeftijd)

Het gaat er mij vooral om dat ik dingen van me af kan schrijven en andere met struggles kan helpen, hierdoor laat ik het een beetje los.
(advies geven aan anderen is makkelijk aan jezelf minder)
Met citaat reageren
Advertentie
Oud 13-07-2018, 20:05
bierkoning
Avatar van bierkoning
bierkoning is offline
Welkom! Komt vanzelf!
__________________
Als een vrouw een andere vrouw een compliment maakt, dan heeft ze wat van die andere vrouw nodig of is ze dronken.
Met citaat reageren
Oud 13-07-2018, 20:19
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Welkom! Als je graag een relatie wil kan je misschien beter wat serieuzer gaan daten, i.p.v. meiden achterna zitten die je bij het uitgaan leert kennen. Die meiden zitten daar namelijk niet altijd op te wachten
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 13-07-2018, 20:35
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
hmm daar zit wat in, ben alleen niet gek op dating apps
Waar zou jij me aanbevelen om deze dating materiaal meiden te vinden buiten dating sites enz om?
Met citaat reageren
Oud 13-07-2018, 21:01
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
hmm daar zit wat in, ben alleen niet gek op dating apps
Waar zou jij me aanbevelen om deze dating materiaal meiden te vinden buiten dating sites enz om?
Focus op alles waarbij je mensen leert kennen waar je over wat langere periode een band mee opbouwt. Ik ken bijvoorbeeld veel mensen die elkaar bij de studentenvereniging leren kennen en nu al weer een paar jaar een relatie hebben. Een single-reis is vaak ook een goede manier om een band op te bouwen met nieuwe mensen, en rustig uit te vinden of iemand bij jou past. Loopt het niet uit op een relatie, dan misschien wel op een vriendschap. En die nieuwe vrienden hebben vast ook wel weer leuke mensen in hun vriendenkring.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 10:28
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
ah goede tip, zit niet bij zo'n vereniging maar wie weet neem ik binnenkort een kijkje.
Single reis is idd erg goed, heb ik al eens gedaan maar in het buitenland het is leuk alleen je kan er niet heel veel op bouwen vanwege de afstand.
Jij bedoeld dan zeker single reis in nederland? weet niet zo goed wat ik daarbij moet voorstellen.
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 11:28
Elin3
Avatar van Elin3
Elin3 is offline
Citaat:
ah goede tip, zit niet bij zo'n vereniging maar wie weet neem ik binnenkort een kijkje.
Single reis is idd erg goed, heb ik al eens gedaan maar in het buitenland het is leuk alleen je kan er niet heel veel op bouwen vanwege de afstand.
Jij bedoeld dan zeker single reis in nederland? weet niet zo goed wat ik daarbij moet voorstellen.
Er zijn groepsreizen speciaal voor singles, dan ga je met een groep Nederlandse jongeren op vakantie naar het buitenland. Binnen de groep is het vrij makkelijk nieuwe vrienden maken en daar kunnen ook relaties uit ontstaan. Al die jongeren die meegaan komen gewoon uit Nederland, dus de afstand is dan niet echt een probleem - zelfs als je verder uit elkaar woont kan je elkaar prima in het weekend opzoeken.
__________________
"Ariel, listen to me. The human world is a mess. Life under the sea is better than anything they got up there."
Met citaat reageren
Oud 14-07-2018, 16:58
Storyofmylife
Storyofmylife is offline
oh ja dat wilde ik al eens doen met skiën helaas te druk gehad met studie dit jaar.
Thnx voor de tip ga ik in de winter vakantie proberen.
Met citaat reageren
Advertentie
Reageren

Topictools Zoek in deze topic
Zoek in deze topic:

Geavanceerd zoeken

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe topics starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Spring naar

Soortgelijke topics
Forum Topic Reacties Laatste bericht
Software & Hardware [MP3] rename --> groen
Tom Poes
9 15-12-2006 03:36
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Harmen Groen
Magican
41 14-11-2006 21:34
Software & Hardware groen beeld met film
Michael_oud
2 17-11-2004 22:07
Software & Hardware groen, groen & nog eens groen
flamez
11 12-08-2004 15:00
Nieuws, Achtergronden & Wetenschap Waarom Groen Links ?
Joepie
7 11-05-2002 12:37
Verhalen & Gedichten groen en geel
Anka
1 05-02-2002 21:15


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:27.